|
|
Peer
|
|
|
Volgens Mario is het potje met middelen momenteel volledig leeg en kan er geen keeper meer worden aangetrokken.
Feyenoord moet eerst nog spelers verkopen. Het getreuzel van Hofs, die eerder aangaf te hopen dat Feyenoord en Vitesse tot een oplossing zouden komen, brengt ons weer in een zelfde situatie als Danny Buijs vorig jaar. Speler werkt niet mee en het kost de club uiteindelijk alleen maar geld.
De verkoop van Hofs kan het aantrekken van een goede keeper mogelijk maken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
toch Mulder maar terug halen |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Ja mulder terug halen..
Mijn potje is btw ook alweer leeg.. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
niet alleen het potje ook je peer hoofd.
hier zijn al topic,s over. dus sluiten maar......................... ha ha ha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En als ik nou met muntjes betaal, is er dan nog koek? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. maar dan is t potje weer leeg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Eerst Lee verkocht en blijkbaar nu ook Hofs, dan zal er toch wel weer wat in 't potje zitten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2009 - 22:52 schreef sevillana het volgende:Eerst Lee verkocht en blijkbaar nu ook Hofs, dan zal er toch wel weer wat in 't potje zitten? Kunnen wij als supporters rekenen?Ja...dus we rekenen nergens op ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja waarom ook niet ook dat moet een keer afbetaald worden. Waarom niet meteen beginnen daarmee. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Is het een idee om een inzamelings actie te doen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. das alweer lang geleden! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moeten we nu eerst verkopen om beter materiaal in huis te halen, jammer want het gaat waarschijnlijk zwaar ten koste van de kwaliteit op de nu goed bezette posities. En dat zijn er niet al te veel. Eventuele interesse voor Karsdorp, v. Beek, Kongolo. Nou joepie dat ziet er echt rooskleurig uit, maar volgens mij wel als het ergens vandaan moet komen. Zie ik het nou verkeerd, of wa? Was nog wel wat over van vorig jaar toch, wat we zijn vergeten te investeren? Hoor het hier nog jodelen waarom dit niet werd gebruikt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Er staat nog een paar miljoen. Recent nog wat bij gekomen en mogelijk nog wat doorverkooppercentages (Pelle/Janmaat) Dus onzin dat er eerst verkocht moet worden, alleen maar stemmingmakerij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 07:31 schreef VVout het volgende:Moeten we nu eerst verkopen om beter materiaal in huis te halen, jammer want het gaat waarschijnlijk zwaar ten koste van de kwaliteit op de nu goed bezette posities. En dat zijn er niet al te veel. Eventuele interesse voor Karsdorp, v. Beek, Kongolo. Nou joepie dat ziet er echt rooskleurig uit, maar volgens mij wel als het ergens vandaan moet komen. Zie ik het nou verkeerd, of wa? Was nog wel wat over van vorig jaar toch, wat we zijn vergeten te investeren? Hoor het hier nog jodelen waarom dit niet werd gebruikt. Geef me duikbril eens terug VV |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 08:18 schreef PieterBos het volgende:Er staat nog een paar miljoen. Recent nog wat bij gekomen en mogelijk nog wat doorverkooppercentages (Pelle/Janmaat) Dus onzin dat er eerst verkocht moet worden, alleen maar stemmingmakerij Ha, iemand die geïnformeerd is, mischien ook een ideetje wat er nog over is want mijn duikbril is beslagen. Het verhaal dat er interesse is voor eventueel Karsdorp, Kongolo en v. Beek mag dat ook stemmingsmakerij heten want dan ben ik een stuk opgeluchter. Stel je voor wat bij verkoop van deze spelers en een goed gevulde pot allemaal kan gaan gebeuren? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sorry, maar wou ook eens van de hoge duikplank. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 09:49 schreef VVout het volgende:[..] Ha, iemand die geïnformeerd is, mischien ook een ideetje wat er nog over is want mijn duikbril is beslagen. Het verhaal dat er interesse is voor eventueel Karsdorp, Kongolo en v. Beek mag dat ook stemmingsmakerij heten want dan ben ik een stuk opgeluchter. Stel je voor wat bij verkoop van deze spelers en een goed gevulde pot allemaal kan gaan gebeuren? armoe Vervang je nooit meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus wat hebben we dan achterin, Woudenberg, Botheghin, St. Justin, Nieuwkoop. De reserves, v.d. Heijden, Nelom, Gronsveld. Ik ben meteen in een uitbundige feeststemming, maar vooruit het ken net. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: zit in de familie he.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ie nou ook zijn telraam pakt en het ff voor ons uitrekent :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 09:49 schreef VVout het volgende:[..] Ha, iemand die geïnformeerd is, mischien ook een ideetje wat er nog over is want mijn duikbril is beslagen. Het verhaal dat er interesse is voor eventueel Karsdorp, Kongolo en v. Beek mag dat ook stemmingsmakerij heten want dan ben ik een stuk opgeluchter. Stel je voor wat bij verkoop van deze spelers en een goed gevulde pot allemaal kan gaan gebeuren? Stemmingmakerij , dat past bij Feyenoord! Topaankopen beloven en dan steeds sukkeltjes binnen harken. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
En lekker extra lang wachten met aankopen doen zodat je weer overal naastgrijpt. Dat de RvC dit accepteert is voor mij een groot raadsel. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 07:14 schreef ras het volgende:En lekker extra lang wachten met aankopen doen zodat je weer overal naastgrijpt. Dat de RvC dit accepteert is voor mij een groot raadsel. is voor vele onder ons onbegrijpelijk,het lijkt wel of er niets positiefs gebeurt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals al eerder gezegd, je bent afhankelijk van verkopende partijen. De meeste clubs zijn niet happig de belangrijke spelers snel te verkopen, zeker geen internationals bijvoorbeeld. De wat mindere goden kun je nu wel al oppikken, vandaar dat je ook alleen nog transfers ziet in de categorie Gronsveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:Zoals al eerder gezegd, je bent afhankelijk van verkopende partijen. De meeste clubs zijn niet happig de belangrijke spelers snel te verkopen, zeker geen internationals bijvoorbeeld. De wat mindere goden kun je nu wel al oppikken, vandaar dat je ook alleen nog transfers ziet in de categorie Gronsveld Valt de nieuwe spits daar ook onder ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zal moeten blijken |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Nee, daar zat heel Europa achter aan. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 - 09:49 schreef VVout het volgende:[..] Ha, iemand die geïnformeerd is, mischien ook een ideetje wat er nog over is want mijn duikbril is beslagen. Het verhaal dat er interesse is voor eventueel Karsdorp, Kongolo en v. Beek mag dat ook stemmingsmakerij heten want dan ben ik een stuk opgeluchter. Stel je voor wat bij verkoop van deze spelers en een goed gevulde pot allemaal kan gaan gebeuren? Het eerste bewijs is er al met de aankoop van Jörgensen. Recent bijna een miljoen ontvangen van EL seizoen 2014/2015 geloof ik. 3 ton voor Ananas + ruimte in salarisbudget door vertrek van Vilhena en Ananas. Dat was meestal het probleem volgens v Geel. En minder het transferbudget. Dus het en der wat mindere spelers droppen / verhuren. En je kan de transfermarkt op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Atlanta en Rome.. Jou wereld is klein !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 09:08 schreef PieterBos het volgende:[..] Het eerste bewijs is er al met de aankoop van Jörgensen. Recent bijna een miljoen ontvangen van EL seizoen 2014/2015 geloof ik. 3 ton voor Ananas + ruimte in salarisbudget door vertrek van Vilhena en Ananas. Dat was meestal het probleem volgens v Geel. En minder het transferbudget. Dus het en der wat mindere spelers droppen / verhuren. En je kan de transfermarkt op. Lekker, 11 dagen later. Maar goed deze was heel mooi en nu de rest nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klein rekensommetje. Er was in kas ruim 15 miljoen. Plus winst boekjaar 7 miljoen.( Zat Immers hierbij?) Plus Europa Plus Pelle , Janmaat , Janssen en evt BMI de Vrij. minus de Zweed. Ongeveer 27 miljoen in kas?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En hoeveel moeten we onze vrienden nog betalen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rond de 31 dacht ik, maar dat zou ik lekker zo laten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou een stap vooruit zijn om dat af te lossen. Als Karsdorp of Kongolo verkocht worden hebben we weer 10 miljoen in kas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk t niet. heb gezien wat v Geel deed toen de middelen er waren, ruim 20 miljoen door t putje. Persoonlijk ben ik blij dat er nu op zijn vingers wordt gekeken. Buiten die persoonlijke visie denk ik dat veel sponsoren afhaken bij n vertrek van de VvF. En belangrijker , n nieuw stadion zal dan n luchtspiegeling zijn zonder garanties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 22:15 schreef Barabas het volgende:Zou een stap vooruit zijn om dat af te lossen. Als Karsdorp of Kongolo verkocht worden hebben we weer 10 miljoen in kas. Eens t schijnt juist dat veel sponsoren niet willen komen door de VvF. Verder is het ongezond dat mensen, supporters, zonder kennis van zaken zich bemoeien met technisch beleid. Zo snel mogelijk vanaf en een kundige RvB samenstellen. Dat is het controlerend orgaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eens, zie ook reactie van Advocaat... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kritiek op functioneren , en afrekenen op mislukte aankopen vind ik geheel anders als bemoeien met technisch beleid. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2016 - 22:18 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk t niet. heb gezien wat v Geel deed toen de middelen er waren, ruim 20 miljoen door t putje. Persoonlijk ben ik blij dat er nu op zijn vingers wordt gekeken. Buiten die persoonlijke visie denk ik dat veel sponsoren afhaken bij n vertrek van de VvF. En belangrijker , n nieuw stadion zal dan n luchtspiegeling zijn zonder garanties. Kan die van die 20 miljoen zo snel niet terugvinden, maar heb al eens voorgerekend dat dat echt grote onzin is! Terechte kritiek is prima, maar stop nou eens met het roepen van complete onzin als het over Van Geel gaat! VvF hebben ons destijds gered maar het is de hoogste tijd om ze te bedanken en weer baas in eigen huis te worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 20:44 schreef JanM het volgende:[..] Kan die van die 20 miljoen zo snel niet terugvinden, maar heb al eens voorgerekend dat dat echt grote onzin is! Terechte kritiek is prima, maar stop nou eens met het roepen van complete onzin als het over Van Geel gaat! VvF hebben ons destijds gered maar het is de hoogste tijd om ze te bedanken en weer baas in eigen huis te worden! Hij zou gelijk hebben wanneer de VvF daadwerkelijk zou controleren in plaats van zich te bemoeien met de technische invulling. Maar de VvF heeft te veel vinger in de pap. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij zou gelijk hebben wanneer de VvF daadwerkelijk zou controleren in plaats van zich te bemoeien met de technische invulling. Maar de VvF heeft te veel vinger in de pap. Over de VvF dan, maar die 20 miljoen blijft bullshit! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|