BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn de zwakke schakels dit seizoen??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 16:49   quote  deeplink  
hier jullie mening..
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 16:49   quote  deeplink  
naar mijn mening mogen de cler, makaay en landzaat op zoek naar een andere club.
Coz
 Coz - zondag 12 juli 2009 - 16:49   quote  deeplink  
makaay, de cler, hofland
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 16:51   quote  deeplink  
ik denk dat je hofland niet te snel moet afschrijven, hij kan nog van waarde zijn dit seizoen..
casiej
 casiej - zondag 12 juli 2009 - 16:53   quote  deeplink  
hofland,de cler,landzaat
bs
 bs - zondag 12 juli 2009 - 16:55   quote  deeplink  
alleen makaay en landzaat weg
de cler op de bank laten heb anders geen alternatieven als van bronkhorst weg valt
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 12 juli 2009 - 16:59   quote  deeplink  
de Cler, van Bronckhorst als hij niet linksback speelt, Hofland blijft traag in de opbouw, Landzaat oogt nog steeds niet scherp. Makaay loopt verloren rond en is binnen een maand pinchhitter als hij niet oplet. Verwacht een vertrek van hem nog voor eind augustus.

Been was gisteren in staat de boel met wissels te verbeteren. Het blijft eigenaardig dat Feyenoord zo vaak lusteloos een wedstrijd begint. Jonge honden erin. Ik hou vertrouwen en denk dat Been een paar goede waarschuwingsschoten heeft gelost. VVV uit met Honda blijft natuurlijk lastig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door sportdwaas --
Retired
 Retired - zondag 12 juli 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Hofland en Vlaar is een goed koppel! Hofland is kopsterk, Vlaar is snel!
Landzaat weg, Makaay als pinchhitter!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 12 juli 2009 - 17:06   quote  deeplink  
pieter post ha ha ha.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zondag 12 juli 2009 - 17:09   quote  deeplink  
De mentaliteit is (nog steeds?) de zwakke schakel. Wie er ook speelt, ze moeten het gras opvreten en iedere tegenstander onder druk zetten en houden. Kwalitatief heeft Feyenoord prima spelers en wordt het zelfs puzzelen welke elf 'recht' hebben op een basisplaats, dus daar ligt het NIET aan! Het is de MENTALITEIT waar verandering in moet komen.

Ik heb vertrouwen in Been en de indruk dat hij juist op dat gebied aan het sleutelen is. VVV was nog mager na een zeer slechte eerste helft, hopelijk gaat het de volgende wedstrijd beter!
referee
 referee - zondag 12 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
darley en de cler
Peer
 Peer - zondag 12 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Slory is echt helemaal niks. De Cler verder als reserve back achter Gio. We hebben genoeg middenvelders en Gio is veel beter dan de Cler. Bruins valt mij de laatste tijd erg mee en Makaay is momenteel geen schim van wat hij geweest is. Van Landzaat heb ik nog steeds geen meerwaarde kunnen ontdekken.
Bartfey
 Bartfey - zondag 12 juli 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Bahia ( dankzij hem gisteren niet gewonnen) Bruins ( dankzij hem gisteren niet ruimer gewonnen) Makaay ( veel te duur, en past alleen in een veel sterker team, kan één trucje: scoren) Slory ( heeft het gewoon niet en die scoort de ene na de andere rode kaart als het niet lukt )Tomasson ( om de anderhalve minuut geblesseerd) de rest mag wat mij betreft blijven
Peterman
 Peterman - zondag 12 juli 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Makaay, De Cler, Hofland
franzo250879
 franzo250879 - zondag 12 juli 2009 - 17:18   quote  deeplink  
de cler,hofland en makaay zijn de zwakste schakels.de cler is helemaal niets meer,hofland maak vaak domme overtredingen en is super traag,makaay is echt helemaal kut
Kees010
 Kees010 - zondag 12 juli 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Zou toch geweldig zijn als we Makaay nog ff verkocht krijgen
en daarachteraan Landzaat als goeie 2e..
Weet ook zeker dat Been daar direct voor zou tekenen als 't mogelijk zou zijn.

Hofland en deCler zou ik toch nog houden voor de breedte.
Retired
 Retired - zondag 12 juli 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:15 schreef Bartfey het volgende:
Bahia ( dankzij hem gisteren niet gewonnen) Bruins ( dankzij hem gisteren niet ruimer gewonnen) Makaay ( veel te duur, en past alleen in een veel sterker team, kan één trucje: scoren) Slory ( heeft het gewoon niet en die scoort de ene na de andere rode kaart als het niet lukt )Tomasson ( om de anderhalve minuut geblesseerd) de rest mag wat mij betreft blijven
Tomasson? Dat is een van de beste spelers die we hebben! Hij is vaak geblesseerd maar als hij er is scoort ie! Vorig jaar ook!
Coz
 Coz - zondag 12 juli 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:15 schreef Bartfey het volgende:
Bahia ( dankzij hem gisteren niet gewonnen) Bruins ( dankzij hem gisteren niet ruimer gewonnen) Makaay ( veel te duur, en past alleen in een veel sterker team, kan één trucje: scoren) Slory ( heeft het gewoon niet en die scoort de ene na de andere rode kaart als het niet lukt )Tomasson ( om de anderhalve minuut geblesseerd) de rest mag wat mij betreft blijven
Allemaal onzin
finsend
 finsend - zondag 12 juli 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Makaay, Landzaat, Bruins, Slory, El Ahmadi, de Cler mogen weg van mij.

ik droom ervan om te kijken naar cisse, in de spits in de kuip
Coz
 Coz - zondag 12 juli 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:20 schreef finsend het volgende:
Makaay, Landzaat, Bruins, Slory, El Ahmadi, de Cler mogen weg van mij.

ik droom ervan om te kijken naar cisse, in de spits in de kuip
Bruins mag niet weg van mij en dat gaat hij gelukkig ook niet :)
Hij heeft vertrouwen nodig en dat gaat hij krijgen.
In potentie de beste speler van Feyenoord
franzo250879
 franzo250879 - zondag 12 juli 2009 - 17:27   quote  deeplink  
landzaat verdient wat mij betreft nog wel een kans,makaay,cler en hofland gelijk wegdoen
ovi
 ovi - zondag 12 juli 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Bruins zeker houden.
Landzaat, Makaay en Slory mogen van mij weg.
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 12 juli 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Alleen Landzaat en Slory..
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 17:41   quote  deeplink  
landzaat en slory mogen weg ik denk dat makaay dit seisoen nog positief gaat verassen.
finsend
 finsend - zondag 12 juli 2009 - 17:42   quote  deeplink  
iedereen wil volgens mij ook el ahmadi houden.

die gozer heeft 5 miljoen gekost, maar erger nog hij heeft ook punten gekost door balverlies op momenten dat het gewoon niet mag.
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:42 schreef finsend het volgende:
iedereen wil volgens mij ook el ahmadi houden.

die gozer heeft 5 miljoen gekost, maar erger nog hij heeft ook punten gekost door balverlies op momenten dat het gewoon niet mag.
heb je hem wel eens bij twente zien spelen?
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:42 schreef finsend het volgende:
iedereen wil volgens mij ook el ahmadi houden.

die gozer heeft 5 miljoen gekost, maar erger nog hij heeft ook punten gekost door balverlies op momenten dat het gewoon niet mag.
als hij zijn oude niveau weer haalt is het een van de betere spelers van feyenoord..
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 12 juli 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Zullen we het omdraaien..... wie zijn de betere waar je op kan bouwen...?????
ovi
 ovi - zondag 12 juli 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Ik vind het af en toe net een ballerina.
Een echte stofzuiger is het in elk geval niet.
dennis
 dennis - zondag 12 juli 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:15 schreef Bartfey het volgende:
Bahia ( dankzij hem gisteren niet gewonnen) Bruins ( dankzij hem gisteren niet ruimer gewonnen) Makaay ( veel te duur, en past alleen in een veel sterker team, kan één trucje: scoren) Slory ( heeft het gewoon niet en die scoort de ene na de andere rode kaart als het niet lukt )Tomasson ( om de anderhalve minuut geblesseerd) de rest mag wat mij betreft blijven
Bahia? ben je gek?

Die verdient gewoon een basisplaats
en speelde vorig seizoen een sterk seizoen.

bruins komt er wel weer boven op met been.
en tomasson ook blijven toegevoegde waarde.
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 17:59   quote  deeplink  
ik vind bruins tot nu een goede voorbereiding spelen
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 12 juli 2009 - 18:02   quote  deeplink  
Mulder
Fernandez / Vlaar / Bahia / Gio
Fer / El Ahmadi
Biseswar / Tomasson / Wijnaldum
Cisse

De wissels zijn bekend.. Een ingespeeld team, een goede sfeer in de kleedkamer en je eindigt gewoon bij de eerste drie.

Exit: Landzaat en Slory.
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:52 schreef dennis het volgende:

[..]

Bahia? ben je gek?

Die verdient gewoon een basisplaats
en speelde vorig seizoen een sterk seizoen.

bruins komt er wel weer boven op met been.
en tomasson ook blijven toegevoegde waarde.
ik zou eerst ignjatovic en vlaar willen zien.. bahia als stand inn..
Fonsie
 Fonsie - zondag 12 juli 2009 - 18:05   quote  deeplink  
Jammer dat jullie niet zien dat hofland alles heeft met z'n koppie net als bahia, maar maak je geen zorgen Been ziet dat. En als het niet veranderd, De Claer, Makaai en Landzaat op markplaats er mee, daar zijn van die bosjes €200.00 p.p.z. ben je ze zo kwijt
King Yvo
 King Yvo - zondag 12 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
slory bruins en overschatting van onze kunnen we zijn soms weer te veel in de wolken
qwerto
 qwerto - zondag 12 juli 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:12 schreef referee het volgende:
darley en de cler
kun jij onderbouwen waarom je darley de zwakke schakel vind ?
sinnerboy
 sinnerboy - zondag 12 juli 2009 - 18:45   quote  deeplink  
De Cler en Slory weg, Makaay als het nodig is voor het laatste kwartier.
Leerdam als tweede linksbackkeus.
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 18:45 schreef sinnerboy het volgende:
De Cler en Slory weg, Makaay als het nodig is voor het laatste kwartier.
Leerdam als tweede linksbackkeus.
leerdam is een middenvelder..
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Mijn zwakste schakels zijn: Makaay,Bahia,Slory,Landzaat,de Cler en Bruins. Van deze spelers mag van mij de Cler blijven als stand-in voor Gio en verder zie ik liever Hofland dan Bahia maar dat is mijn voorkeur en Castaignos definitief bij de selectie halen. Maar dit zal wel allemaal niet gebeuren zoals altijd al ben ik wel blij dat Mario Been tenminste Makaay eruit durft te halen als ie ondermaats blijft presteren.
qwerto
 qwerto - zondag 12 juli 2009 - 18:57   quote  deeplink  
ben jij wel lekker ofzo zonder bahia waren we vorig seizoen 12e geworden !
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 19:02   quote  deeplink  
bahia was vorig seizoen een van de betere
Marsco
 Marsco - zondag 12 juli 2009 - 19:06   quote  deeplink  
Niemand afschrijven voor komend seizoen, tenzij er een goed bod op een speler komt. Je weet van niemand hoe ze gaan presteren onder Been. Het zijn allemaal spelers die belang zullen hebben om goed te presteren komend seizoen. Brede selectie zou wel eens van groot belang kunnen worden komend seizoen.
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 16:49 schreef coenjo het volgende:
hier jullie mening..
Je bent zo sterk , als je zwakste speler is.
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:06 schreef Marsco het volgende:
Niemand afschrijven voor komend seizoen, tenzij er een goed bod op een speler komt. Je weet van niemand hoe ze gaan presteren onder Been. Het zijn allemaal spelers die belang zullen hebben om goed te presteren komend seizoen. Brede selectie zou wel eens van groot belang kunnen worden komend seizoen.
landzaat en slory kunnen wel weg we hebben middevelders zat en slory is niet goed genoeg voor het niveau waar feyenoord na streeft dit scheeld ook weer bijna 2mil salaris
Shiva
 Shiva - zondag 12 juli 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:06 schreef Marsco het volgende:
Niemand afschrijven voor komend seizoen, tenzij er een goed bod op een speler komt. Je weet van niemand hoe ze gaan presteren onder Been. Het zijn allemaal spelers die belang zullen hebben om goed te presteren komend seizoen. Brede selectie zou wel eens van groot belang kunnen worden komend seizoen.
mee eens
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zondag 12 juli 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Is niemand het met me eens dat het vooral een mentalisiteitskwestie is of hebben we nou eenmaal zondebok(ken) nodig als het slecht gaat???
coenjo
 coenjo - zondag 12 juli 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:16 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
Is niemand het met me eens dat het vooral een mentalisiteitskwestie is of hebben we nou eenmaal zondebok(ken) nodig als het slecht gaat???
beide..
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:16 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
Is niemand het met me eens dat het vooral een mentalisiteitskwestie is of hebben we nou eenmaal zondebok(ken) nodig als het slecht gaat???
Het is inderdaad een mentaliteitskwestie, vrijwel ieder jaar heb je materiaal om in ieder geval bij de eerste 5 te eindigen, zelf toen we volgens zeggen meer kwaliteit hadden kwam het er ook niet uit.

En om nu al een zwakke schakel te zoeken: Makaay; zal lachen als hij er meer dan twintig inlegt dit seizoen en dan is het zeker nog steeds de zwakste schakel want hij had er dertig of veertig in moeten leggen.
Bovendien welke wedstrijden hebben nu echt gespeeld( oefencampagne)

Nee, straks als het om het echte werk gaat dan moeten ze er staan en NEC een pak rammel geven; daar tegen hebben we nog wat goed te maken en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

Been zal heus wel zien welke spelers het best een team vormen en daarmee resultaat kan boeken.
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:37 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Het is inderdaad een mentaliteitskwestie, vrijwel ieder jaar heb je materiaal om in ieder geval bij de eerste 5 te eindigen, zelf toen we volgens zeggen meer kwaliteit hadden kwam het er ook niet uit.

En om nu al een zwakke schakel te zoeken: Makaay; zal lachen als hij er meer dan twintig inlegt dit seizoen en dan is het zeker nog steeds de zwakste schakel want hij had er dertig of veertig in moeten leggen.
Bovendien welke wedstrijden hebben nu echt gespeeld( oefencampagne)

Nee, straks als het om het echte werk gaat dan moeten ze er staan en NEC een pak rammel geven; daar tegen hebben we nog wat goed te maken en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

Been zal heus wel zien welke spelers het best een team vormen en daarmee resultaat kan boeken.
hier ben ik het wel mee eens ik denk dat makaay dit seizoen er wel 20/25 in schiet
Ronnie9000
 Ronnie9000 - zondag 12 juli 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:40 schreef bjorn het volgende:

[..]

hier ben ik het wel mee eens ik denk dat makaay dit seizoen er wel 20/25 in schiet
Dit gaat echt nergens over, dit is compleet suggestief. Er is nog niets zeker laat staan dat makaay in de basis staat. Mocht er een glazen bol in het spel komen zou ik voor je antwoord tekenen maar kom op zeg blijf even met de voetjes op de grond staan.

En betreft spelers die verkocht mogen worden zou ik de complete oude garde laten gaan behalve gio als hij links achter staat en tomason ook al is hij vaak geblesseerd. Hij is namelijk wel een vaste drive als hij speelt en zorgt voor motivatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn de zwakke schakels dit seizoen??









0.0083351