|
|
coenjo
|
|
|
ik hoop op exelcior(feyenoord 2), en dat cambuur leeuwarden promoveert. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: denk ik ook, met al die feyenoorders moet dat wel lukken |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
1.excelsior 2.de graafschap 3.cambuur 4.fc volendam 5.fc zwolle 6.go ahead eagles 7.mvv 8.fc den bosch 9.fc dordrecht 10.rbc 11.helmond sport 12.agovv 13.hfc haarlem 14.fc oss 15.fc emmen 16.fortuna sittard 17.fc eindhoven 18.bv veendam 19.storm vogels telstar 20.fc omniword |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
1.exelcior 2.cambuur leeuwarden 3.fc volendam 4.de graafschap 5.fc den bosch 6.rbc 7.fc zwolle 8.emmen 9.mvv 10.go ahead eagles 11.fortuna sittard 12.helmond sport 13.veendam 14.top oss 15.telstar 16.haarlem 17.agovv 18.dordrecht 19.omniworld 20.eindhoven |
|
|
|
|
Mitchell
|
|
|
Exelsior en Volendam gaan weer promoveren, denk ik. Ook maakt Graafschap wel een goede kans, maar die komt net iets te kort
Dat gaat ten koste van Roda en Ado den Haag, VVV-Venlo gaat ook na-competitie spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Mitchell -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik denk excelsior en cambuur |
|
|
|
|
Johnny25
|
|
|
SC Cambuur en De Graafschap promoveren |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
cambuur en mvv promoveren |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
de graafschap komt net te kort net zoals excelsior |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan wel eens verrassend zijn dit jaar: Volendam kapioen. Excelsior en De Graafschap door via nacompetitie. |
|
|
|
|
Daneman
|
|
|
Eindstand jupiler: 1. Graafschap 2. Cambuur 3. Zwolle 4. Volendam 5. den Bosch 6. Excelsior 7. MVV 8. Helmond 9. RBC 10. Dordrecht 11. Emmen 12. eagles 13. Telstar 14. Oss 15. AGOVV 16. Emmen 17. Eindhoven 18. Veendam 19. Fortuna 20. Omniworld |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
TELSTAR!!!!! De witte leeuwen verslaan sowieso Haarlem volgend jaar. |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
|
|
|
Billie Turf
|
|
|
ik hoop FC Oss maar denk Cambuur Leeuwaarden |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
Mvv maastricht ze hebben de kampioen van belgie al verslagen 23 jullie gaat Trabzonspor eraan geloven MVV word kampioen |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
MVV-Standaard Luik 2-1 en met erg goed voetbal oh ja wie heeft vandaag Club brugge az gezien spreekt voor zich waar Mvv volgend jaar speelt en vvv gaat verassen in de eredivisie |
|
|
|
|
feyenoord0070
|
|
|
ja mvv gaat verassen dat denk ik ook maar denk ook dat cambuur t goed gaat doen |
|
|
|
|
feyenoord0070
|
|
|
en excelsior die drie gaan spelen om t kampioenschap |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
he he eindelijk iemand die ook verstand heft van voetbal |
|
|
|
|
CAMBUUR LEEUWARDEN
|
|
|
verwacht veel van MVV maar zullen het net niet halen excelsior zal het niet halen verder zal het kampioenschap gaan tussen CAMBUUR en de graafschap en mischien volendam en zwolle eindigt ook bij de eerste 5 |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
zou ook kunnen maar ik ga voor mvv |
|
|
|
|
boefje
|
|
|
1. sc Cambuur 2. De Graafschap 3. fc Volendam 4. fc Den Bosch 5. Excelsior 6. fc Zwolle 7. fc Dordrecht 8. Go Ahead Eagles 9. HelmonD Sport 10. AGOVV Apeldoorn 11. RBC Roosendaal 12. bv Veendam 13. fc Eindhoven 14. fc Emmen 15. Telstar 16. fc Oss 17. Haarlem 18. MVV 19. fc Omniworld 20. Fortuna Sittard |
|
|
|
|
LPFC
|
|
|
Echt iemand met voetbalverstand merk ik :s ...Den Bosch 4e en MVV 18e...hahahaha... |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
ja inderdaad je kunt beter aan waterpolo gaan doen ofzo hahahaaa |
|
|
|
|
Mitsubatsu
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 00:01 schreef LPFC het volgende:Echt iemand met voetbalverstand merk ik :s ...Den Bosch 4e en MVV 18e...hahahaha... nee iemand die zeker wat tegen t limburg heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kan 90% van de nederlandse bevolking zijn |
|
|
|
|
joso1994
|
|
|
kdenk dat de graafschap of excelsior kampioen word, en ik zou het wel leuk vinden als cambuur ook naar de eredivisie gaat |
|
|
|
|
josh veendam
|
|
|
Ja ja wie is de koploper van de jupiler league. dus vlak ons niet uit |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
excelsior of terwijl jong feyenoord!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kampioen 2010: excelsior kampioen 2011: nac kampioen 2012: ajax :-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
excelsior!
Volendam doet het erg slecht, zelfde geld voor graafschap! |
|
|