BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland overwoog te stoppen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 12 juli 2009 - 17:29   quote  deeplink  
bron: http://www.nu.nl/sport/2039916/hofland-overwoog-te-stoppen-met-profvoetbal.html

Ondanks dat hij dan slecht presteert en ik het niet erg zou vinden als hij bij ons niet meer aan spelen toekomt, vind ik de reden die hij geeft te bizar voor woorden. Geeft maar weer aan dat er een aantal zieke mensen op deze wereld rondlopen.
ovi
 ovi - zondag 12 juli 2009 - 17:32   quote  deeplink  
Schande!
ovi
 ovi - zondag 12 juli 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Van dit soort actie s gaat de club naar de klote.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door ovi --
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 17:32 schreef ovi het volgende:
Schande!
Fucking schande !
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 12 juli 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Hofland moet eens ophouden met die jankverhalen en gaan presteren! Gisteren was die weer een drama.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door Feijenoord1908 --
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 18:11 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Hofland moet eens ophouden met die jankverhalen en gaan presteren! Gisteren was die weer een drama.
Dus dat is dan een reden om zijn gezin met kinderen te bedreigen??
We hebben het hier over kinderen man.
Bijna even laag als pedofilie.
rocutus
 rocutus - zondag 12 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Wat een lompe reactie Feijenoord1908. En dat druk ik me zeer voorzichtig uit. De man is bedreigd door minne honden en jij praat dat goed cq het interesseert je niet en wil alleen Hofland weer afbreken.
Schande!
fr9
 fr9 - zondag 12 juli 2009 - 18:36   quote  deeplink  
SCHANDE ook al is ie nog zo slecht zijn kinderen bedrijgen gewoon niet normaal zulke moet je afmaken die dat doen
ovi
 ovi - zondag 12 juli 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Dit zijn geen supporters,ze brengen alleen maar de club in discrediet en het
erge van alles is nog dat ze denken dat ze goed handelen ook zo domd zijn ze nou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door ovi --
henri
 henri - zondag 12 juli 2009 - 20:07   quote  deeplink  
had hij het maar gedaan.
vind hem helemaal niets.
Maar wel respect voor hem en zijn gezin.
puffin
 puffin - zondag 12 juli 2009 - 21:33   quote  deeplink  
die bedreiging (absoluut af te keuren!)was al eerder in de publiciteit geweest, snap echt niet waarom hij dit nu weer aankaart in AD. Was overigens een fors huilverhaal waarbij hij nog steeds denkt dat het woord voeren voor de spelers 'iets is' wat hij moet doen. Dringend advies: kop dicht en probeer te voetballen en gebruik daar je energie voor. Anders, stoppen maar!
Maximus
 Maximus - zondag 12 juli 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Stop jij maar als Feyenoordsupporter!!! Je bent het niet eens waard! Dringend advies: Bek houden en proberen 8ter de club te gaan staan! nee nee niet proberen maar doen!!!
puffin
 puffin - zondag 12 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
ben bang dat ik na 40 jaar ook de komende 40 jaar supporter zal blijven van de club en zoals ik altijd zeg: de club steun ik alle tijden, spelers zijn passanten en moeten het verdienen om bij deze club te spelen. Dhr. Hofland heeft dit nog verdiend.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 04:11   quote  deeplink  
gevalletje ouwe koeien.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 juli 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Wat zou jij doen? Er hoeft maar een gek te zijn die je gezin of jezelf overhoop knalt. Ik weet niet of je die gefrustreerde gek in Colombia kunt herinneren. Escobar of hoe heette die voetballer die de bal in zijn eigen goal deponeerde in een uiterste poging de bal, die er sowieso ingetikt zou zijn, te onderscheppen. Colombia lag eruit en hij werd een paar dagen later in zijn eigen land op straat doodgeschoten.

Hofland heeft 100 % gelijk als hij gedacht heeft aan stoppen en daar is het bij gebleven. Hij is er dus juist niet voor weggelopen is, dus dat mogen we juist waarderen.

Iedereen die dit niet wil zien, mag zich doodschamen. Voetbal is dan maar een spelletje, het gezin is belangrijker, achterlijke eikels dat jullie zijn (geldt alleen voor diegenen die zich aangesproken voelen!!!)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
denk dat toen het de eerste keer in het nieuws kwam al voldoende te kennen is gegeven dat dit soort zieke praktijken niet bij Feyenoord thuis horen. Is oud nieuws!!
Gezond stel hersens
 Gezond stel hersens - dinsdag 14 juli 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Wat lees ik toch weer een ongelooflijk domme reactie op dit forum. Ik zeg echt niet dat iedereen hier niet zo snugger is maar de prototype Feyenoord supporter staat nu niet bekend om zn enorme hersenpan.

Nu ben ik ook absoluut niet de slimste maar ik denk wel dat ik normaal nadenk.

1. Degene die zo'n zieke actie goedkeurd mag voor mij gelijk opgepakt worden
2. Het is niet gek dat Hofland daarmee zit als je kinderen bedreigd worden
3. Als Hofland zn mond niet had opengedaan hadden we dit seizoen Jupiler gedronken
Ook ik was zeker voorstander van Verbeek maar zijn boeren verstand en werken incl krachtraining werkte gewoon van geen kant, dan kan een middelmatige trainer als Vlemmings het zelfs goed doen (na verbeek)
4. Hofland heeft een dramatisch voetbalseizoen achter de rug en ik hoop dat ie op de bank beland maar ik gun hem wel een veilige leefom geving voor zn gezin en je kunt zeggen van hem wat je wilt maar hij straald wel uit dat hij wil winnen ten koste van alles......
Sem
 Sem - dinsdag 14 juli 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 11:47 schreef Gezond stel hersens het volgende:
Wat lees ik toch weer een ongelooflijk domme reactie op dit forum. Ik zeg echt niet dat iedereen hier niet zo snugger is maar de prototype Feyenoord supporter staat nu niet bekend om zn enorme hersenpan.

Nu ben ik ook absoluut niet de slimste maar ik denk wel dat ik normaal nadenk.

1. Degene die zo'n zieke actie goedkeurd mag voor mij gelijk opgepakt worden
2. Het is niet gek dat Hofland daarmee zit als je kinderen bedreigd worden
3. Als Hofland zn mond niet had opengedaan hadden we dit seizoen Jupiler gedronken
Ook ik was zeker voorstander van Verbeek maar zijn boeren verstand en werken incl krachtraining werkte gewoon van geen kant, dan kan een middelmatige trainer als Vlemmings het zelfs goed doen (na verbeek)
4. Hofland heeft een dramatisch voetbalseizoen achter de rug en ik hoop dat ie op de bank beland maar ik gun hem wel een veilige leefom geving voor zn gezin en je kunt zeggen van hem wat je wilt maar hij straald wel uit dat hij wil winnen ten koste van alles......
Helemaal mee eens!
De enige die hem mag bedreigen is de technische staf en dan hooguit met een plek op de bank en niet verlengen van contract.
Achterlijke agressievelingen...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 11:47 schreef Gezond stel hersens het volgende:
..... Ik zeg echt niet dat iedereen hier niet zo snugger is maar de prototype Feyenoord supporter staat nu niet bekend om zn enorme hersenpan.

Nu ben ik ook absoluut niet de slimste maar ik denk wel dat ik normaal nadenk.

Hebben we weer zo'n übersupporter die neerkijkt op zijn mede-supporters. De verwerpelijkheid van de het bedreigen van spelers, of wie dan ook, was gevoegelijk wel vastgesteld. wat hier wordt aangekaart is het feit dat Hofland dit weer naar boven haalt op een moment dat de club er baat bij heeft dat één van haar zwartste periodes in haar bestaan wordt afgesloten en vergeten.
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Hofland dit weer naar boven haalt. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij het Ad opbelt met de mededeling: joh, ik wil nog eens effe ergens op terugkomen. Zal ws gewoon het AD zijn, dat nog een stukje krant van 4 bij 5 centimeter moest vullen, en zoiets scoort altijd, dit forum is het bewijs. bedreigen is belachelijk, daar hoef je geen hoog of laag IQ voor te hebben, wel een beetje fatsoensnormen en inlevingsvermogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland overwoog te stoppen









0.0067710