BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kan Feyenoord geen ontslag aanvragen voor die paar oudjes??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vraag me eigen af of Feyenoord geen ontslag kan aanvragen voor Hofland,Landzaat,Makaay en de Cler in verband met de financiele stuatie , dan scheelt het wel weer minstens € 6 miljoen!! En kunnen ze de begroting sluitend maken. En dan zijn er misschien weer andere investeerders bereid om de helpende hand toe te steken.
Is natuurlijk niet helemaal netjes ten opzichte van de desbetreffende spelers maar je moet toch wat
qwerto
 qwerto - zondag 12 juli 2009 - 18:41   quote  deeplink  
ja tuurlijk ben je soms vergeten dat je het jaarsalaris dan alsnog uit moet keren dus kun je ze beter houden tot hun contract afloopt dan heb je tenminste nog iets aan ze
R()b
 R()b - zondag 12 juli 2009 - 19:01   quote  deeplink  
Nou ontslag is niet eens nodig.
Als je slecht speelt gewoon op de bank zetten klaar.
Landzaat,Hofs,Tiendalli,de Guzman gewoon verkopen.
Dat scheelt zeker in salaris , en in het elftal is dat makkelijk op te vangen.
Al die postities zijn 3 dubbel bezet.
En je heb wat transfer inkomsten.
bjorn
 bjorn - zondag 12 juli 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:01 schreef R()b het volgende:
Nou ontslag is niet eens nodig.
Als je slecht speelt gewoon op de bank zetten klaar.
Landzaat,Hofs,Tiendalli,de Guzman gewoon verkopen.
Dat scheelt zeker in salaris , en in het elftal is dat makkelijk op te vangen.
Al die postities zijn 3 dubbel bezet.
En je heb wat transfer inkomsten.
helemaal mee eens
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 18:39 schreef antoniorijen het volgende:
Ik vraag me eigen af of Feyenoord geen ontslag kan aanvragen voor Hofland,Landzaat,Makaay en de Cler in verband met de financiele stuatie , dan scheelt het wel weer minstens € 6 miljoen!! En kunnen ze de begroting sluitend maken. En dan zijn er misschien weer andere investeerders bereid om de helpende hand toe te steken.
Is natuurlijk niet helemaal netjes ten opzichte van de desbetreffende spelers maar je moet toch wat
Zeker Peridon laat me niet lachen.
Vraag me af wat voor supporter men is als men nog voor de eerste competitie wedstrijd, al beginnen te zanikken kan die of die niet weg.
Nee, en dan straks als het goed gaat in de competitie het hardste juichen als een van bovengenoemden gescoord heeft.
Waar hebben we het over we zijn nog niet eens begonnen, als je het nu hebt over spelers die niet bij willen tekenen en het hele jaar salaris hebben ontvangen terwijl ze "geblesseerd" waren OK
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 18:41 schreef qwerto het volgende:
ja tuurlijk ben je soms vergeten dat je het jaarsalaris dan alsnog uit moet keren dus kun je ze beter houden tot hun contract afloopt dan heb je tenminste nog iets aan ze
bij een reorganisatie vallen er toch ook ontslagen en dan krijgt men vervolgens geen volledig loon mee hoor, dus er valt wellicht wel iets te besparen. Maar daar zal Feyenoord wel mensen voor in dienst hebben neem ik aan
rocutus
 rocutus - zondag 12 juli 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Kunnen we nou eindelijk eens kappen met die onzinnige discussie over wie er weg moeten. En vooral de toon waarop dat gebeurt. Zo respectloos! En vergeet ook niet dat we een brede selectie nodig hebben! ALle blessures van vorig jaar alweer vergeten zeker?
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 19:46 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Zeker Peridon laat me niet lachen.
Vraag me af wat voor supporter men is als men nog voor de eerste competitie wedstrijd, al beginnen te zanikken kan die of die niet weg.
Nee, en dan straks als het goed gaat in de competitie het hardste juichen als een van bovengenoemden gescoord heeft.
Waar hebben we het over we zijn nog niet eens begonnen, als je het nu hebt over spelers die niet bij willen tekenen en het hele jaar salaris hebben ontvangen terwijl ze "geblesseerd" waren OK
Heb ik het over Perridon dan?? Jij bedoel zeker de Guzman, Vincken en Vlaar maar deze jongens hebben nog een toekomst en die oudjes niet meer en zeker geen restwaarde en alleen maar een astronomisch bedrag voor nederlandse begrippen incasseren. Heb jij gisteren Makaay nog rond zien waggelen? En Landzaat het leek wel of die bij VVV mee deden
En de Cler die staat alleen maar heel de tijd te zwaaien met zijn armen , sorry hoor maar daar kom ik niet voor naar de kuip normaal gezien
jo3h
 jo3h - zondag 12 juli 2009 - 20:12   quote  deeplink  
ontslag aanvragen voor die jongens en dan moet je wel vervangers hebben maar zonder geld doe je niks. we kunnen allemaal zo makkelijk praten want zetten ze die jonge jongens in en het lukt niet dan hebben we weer wat te ouwehoeren want dan hadden we dit moeten doen en dat moeten lekker makkelijk praten zo we moeten ons niet zo met dat soort zaken bemoeien
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 20:08 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Heb ik het over Perridon dan?? Jij bedoel zeker de Guzman, Vincken en Vlaar maar deze jongens hebben nog een toekomst en die oudjes niet meer en zeker geen restwaarde en alleen maar een astronomisch bedrag voor nederlandse begrippen incasseren. Heb jij gisteren Makaay nog rond zien waggelen? En Landzaat het leek wel of die bij VVV mee deden
En de Cler die staat alleen maar heel de tijd te zwaaien met zijn armen , sorry hoor maar daar kom ik niet voor naar de kuip normaal gezien
Ik bedoel alleen de Guzman, die andere twee die willen nog wel denk ik.
En ja ik heb de wedstrijd ook gezien, de hele voorhoede en het middenveld waggelde gisteren in de eerste helft.
Had weleens willen zien hoe het had gegaan als Makaay in de tweede helft niet was gewisseld en met de juiste spelers om hem heen had gespeeld.
Er was geen aansluiting enz enz

Stonden wij niet allemaal te juichen toen Makaay en de Cler hun handtekening hadden gezet.
Landzaat heb ik nooit begrepen daarentegen.

En de Cler heb nu helaas nodig een ander LB heb je niet in je selectie behoudens Gio
Maar voor de rest maakt het mij niet uit wie er speelt, zolang er maar resultaat word geboekt, en ik wil ze daar graag bij steunen, daar is de club meer meegeholpen dan nu al spelers af te kraken.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:27   quote  deeplink  
ag zeg maar 1 ding stel gewoon jongen jongens op zoals fer,bisaswar,wijnaldum,cisse,vlaar,iglotovic,cuzman,amhadi,dani,mulder of darly ,bruins zijn allemaal tussen de 20a25 en die strijd leveren en willen voetballen plus je heb tomasson en gio die er ook wil voor gaan en ik denk dat been voor deze spelers gaan kiezen voor in de basis. en zet makaay, cler en landzaat maar op de bank heb je totaal niks meer aan
Retired
 Retired - zondag 12 juli 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 20:27 schreef scf-rotterdam het volgende:
ag zeg maar 1 ding stel gewoon jongen jongens op zoals fer,bisaswar,wijnaldum,cisse,vlaar,iglotovic,cuzman,amhadi,dani,mulder of darly ,bruins zijn allemaal tussen de 20a25 en die strijd leveren en willen voetballen plus je heb tomasson en gio die er ook wil voor gaan en ik denk dat been voor deze spelers gaan kiezen voor in de basis. en zet makaay, cler en landzaat maar op de bank heb je totaal niks meer aan
Mee eens, alleen Bruins staat nou niet bepaald bekend om zijn werklust! Maar bruins, de guzman kunnen ook niet beide spelen, zijn beide nummer 10.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:32   quote  deeplink  
............................mulder...............................

....dani.......iglotovic.............vlaar............gio........

..............................fer................................

.........cuzman...............................bisaswar...........

.............................wijnaldum...........................

..........tomasson............................cisse..............

lijk mij wel een goede basisopstelling
qwerto
 qwerto - zondag 12 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
wat wij ook vinden en wie wij ook weg willen hebben zolang we het er met z'n allen niet over eens zijn en tot we het verschil gaan maken en het bestuur kunnen overtuigen spelen alle belangrijke en dure spelers gewoon bij onze club
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
nou gwerto dan ken je been niet zo die zet makkelijk makaay op de bank of op de tribune. spelers die niet willen dan maar op de bank
Maximus
 Maximus - zondag 12 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Sjongejonge flikker toch s de Maas in met die onzinnige ZEIKtopics!!!
Altijd maar pessimistisch zijn en nooit een x positief!!! Als ze de eerste 5 wedstrijden winnen sta je weer vooraan te schreeuwen met je feyenoordpetje op met een keppeltje eronder!
bs
 bs - zondag 12 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
...........van dijk...............
dani...vlaar......hofland.......gio
........wijnaldum...fer...........
..........tomasson............
.slory.....cisse......biseswar...
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:39   quote  deeplink  
maximus slecht geslapen ofzo? iedereen mag zijn mening uite hierzo hoor.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
en ik vind dat ze met jongere jongens moeten gaan spelen en als ervaring op het veld tomasson en gio
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 20:32 schreef scf-rotterdam het volgende:
............................mulder...............................

....dani.......iglotovic.............vlaar............gio........

..............................fer................................

.........cuzman...............................bisaswar...........

.............................wijnaldum...........................

..........tomasson............................cisse..............

lijk mij wel een goede basisopstelling
Nee Been wil geen 2 rechtsbenige in het hart van de verdediging dus of Vlaar of Ignjatovic met Hofland of Bahia, maar voor de rest kan ik we wel mee leven met jou opstelling alleen wel veel aanvallend ingestelde middenvelders maar als je veel op de helft van de tegenstander speelt mag dat geen probleem zijn...........................
Ik ben zeer benieuwd naar de eerste competitie wedstrijd tegen NEC
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:46   quote  deeplink  
dat wil been ook aanvallend voetballen en dat zie ik alleen bij de jongere spelers en ja klopt vlaar en iglovic zijn rechts maar goed zet dan maar hofland daarzo
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 12 juli 2009 - 20:48   quote  deeplink  
en hopen dat al die talenten die bij excelsior zijn verplaats doorbreken. kunnen ze mooi de oudjes vervangen en misschien ook talenten uit de a1 en jong feyenoord
Els
 Els - maandag 13 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 20:04 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

bij een reorganisatie vallen er toch ook ontslagen en dan krijgt men vervolgens geen volledig loon mee hoor, dus er valt wellicht wel iets te besparen. Maar daar zal Feyenoord wel mensen voor in dienst hebben neem ik aan
Bij een reorganisatie gaat het vaak om mensen met een contract voor onbepaalde tijd, dus als ontslagvergoeding geldt dan de rechtbankformule (aantal dienstjaren x correctiefactor leeftijd x correctiefactor situatie bedrijf x maandsalaris) Als er een contract voor bepaalde tijd is, zonder opzegtermijn, dan moet het contract ook in het bedrijfsleven gewoon voor het volle pond afgekocht worden. Volgens mij is daar bij voetballers over het algemeen sprake van. Jouw optie levert dus geen financiele ruimte op voor Feyenoord. Daarnaast zou ik het zonde vinden om goeie spelers zomaar op straat te zetten. Wat je ook vindt van de huidige vorm van Makaay, de Cler, Landzaat en Hofland, het zijn jongens met een bak ervaring en het nodige talent, dus als ze dat jouws inziens beter niet kunnen etaleren op het veld, omdat ze te weinig rendement hebben, dan kunnen ze het nog altijd wel inzetten op het trainingsveld en de jongeren naar een hoger plan tillen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 09:58   quote  deeplink  
lamzaad moet gewoon weg
qwerto
 qwerto - maandag 13 juli 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 20:37 schreef scf-rotterdam het volgende:
nou gwerto dan ken je been niet zo die zet makkelijk makaay op de bank of op de tribune. spelers die niet willen dan maar op de bank
dat klopt en dat weet ik maar het gaat er hier over dat die spelers de club zouden moeten verlaten maar dat kan been ook niet 1 2 3 regelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kan Feyenoord geen ontslag aanvragen voor die paar oudjes??









0.0072619