BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel waarde hechten jullie aan een nieuwe (eerste) doelman?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
finsend
 finsend - maandag 13 juli 2009 - 13:44   quote  deeplink  
we hebben van dijk, darley en mulder.

Als ik heel eerlijk ben, had ik liever timmer dan nog een jaar gezien. Van Dijk vind ik een prima keeper, maar zal toch wat vaker last hebben van pijntjes door z´n leeftijd.

lee is nu verkocht voor 800.000, ik neem aan dat hofs ook vertrekt en misschien nog iemand?

Maargoed, ik zie dus het liefst er nog een nieuwe (eerste) keeper bij. Het liefst tussen de 24 en 29 jaar.
wat vinden jullie?
nlfey
 nlfey - maandag 13 juli 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Mulder is prima;)
grambii
 grambii - maandag 13 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Darley was in elk geval ook een drama afgelopen zaterdag tegen VVV. Hij coachte de verdedigers voor geen meter. Ook bij die vrije trap van Toyotakrik was hij nergens te zien. Dus een nieuwe keeper is geen overbodige luxe.
R()b
 R()b - maandag 13 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Het wordt Mulder of van Dijk.
Mario stuurt Mulder nu niet nog een keer terug , lijkt mij.
Retired
 Retired - maandag 13 juli 2009 - 13:53   quote  deeplink  
Darley naar Excelsior, Van Dijk in feyenoord 1 en Mulder beloften!
MrChriz
 MrChriz - maandag 13 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Timmer inderdaad te vroeg weggedaan, die lacht nu stiekem in zn vuistje..
Zet nu Mulder maar op goal en bidden maar dat hij de druk aankan.
bram
 bram - maandag 13 juli 2009 - 13:56   quote  deeplink  
was timmer nou echt slechter als wat we nu hebben aan keepers
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 juli 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat Mulder zijn eerdere afwijzing (Been vond hem er een paar weken geleden nog niet klaar voor) van zich af kan zetten.

Van Dijk (te blessuregevoelig) en Darley (komt nog te onzeker over) zijn er in ieder geval niet klaar voor.
bjorn
 bjorn - maandag 13 juli 2009 - 14:04   quote  deeplink  
mulder
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Ik was er al bang voor.. Maar daar komen ze, de eerste twijfels over het weg laten gaan van Timmer.

Ja, deze mensen zijn minstens net zo goed als Timmer, ja het was een goede zet hem te laten gaan.
bram
 bram - maandag 13 juli 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik was er al bang voor.. Maar daar komen ze, de eerste twijfels over het weg laten gaan van Timmer.

Ja, deze mensen zijn minstens net zo goed als Timmer, ja het was een goede zet hem te laten gaan.
vertel mij eens waarom,ik denk dat timmer beter was en is als mulder,hij is toch ook niet voor jan ... tweede keeper van oranje
don 42
 don 42 - maandag 13 juli 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Kompetitie is nog niet begonnen.
Haal anders Harold Wapenaar voor dit tussenseizoen.
3 van deze keepers is te weinig.
En never nooit meer timmer zit toch alleeen maar op zijn kont.........
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 14:09 schreef bram het volgende:

[..]

vertel mij eens waarom,ik denk dat timmer beter was en is als mulder,hij is toch ook niet voor jan ... tweede keeper van oranje
je hebt wel opgelet het afgelopen jaar?
Timmer is een goede lijn keeper, maar bij een hoge voorzet snel geklopt (zelfs de pannenkoek zag t!) uit zn doel komen heeft hij nog nooit van gehoord.
Verder word ie al een dagje ouder en zal alleen maar afnemen in zn reflexen.

Tweede keeper van oranje, moet je nog maar afwachten, ik denk dat Bert hem ook gaat passeren.
bram
 bram - maandag 13 juli 2009 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je hebt wel opgelet het afgelopen jaar?
Timmer is een goede lijn keeper, maar bij een hoge voorzet snel geklopt (zelfs de pannenkoek zag t!) uit zn doel komen heeft hij nog nooit van gehoord.
Verder word ie al een dagje ouder en zal alleen maar afnemen in zn reflexen.

Tweede keeper van oranje, moet je nog maar afwachten, ik denk dat Bert hem ook gaat passeren.
heb zeer goed opgelet en ook gezien dat het niet de perfecte keeper is en ook gezien dat hij toch ook punten pakte,heb ook mulder vele malen gezien bij excelsior en kon daar toch ook niet echt blij van worden
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juli 2009 - 14:30   quote  deeplink  
MAar Mulder kan nog beter worden...

Voor Timmer heb ik weinig hoop meer.
Retired
 Retired - maandag 13 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Onze stand-in vorig jaar Rob van Dijk deed het in de wedstrijden beter dan Timmer! Tegen Kalmar FF was van Dijk een van de beste mensen op het veld met perfecte reflexen dus voor de reflexen hoeven we timmer niet te houden!
bram
 bram - maandag 13 juli 2009 - 14:37   quote  deeplink  
ben het met iedereen eens dat timmer geen geweldenaar is,alleen zitten we nu met keepers die niets meer toevoegen dan dat timmer deed.ik denk dat we tot winterstop moeten behelpen en dan die keeper van ado moeten halen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
echt ongelovelijk, Timmer is gewoon twee seizoenen te lang bij Feyenoord gebleven, het is terecht dat ie weg is. Ik ben blij dat Mulder een kans krijgt en hoop dat ie het waar kan maken.
R()b
 R()b - maandag 13 juli 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:
Ik was er al bang voor.. Maar daar komen ze, de eerste twijfels over het weg laten gaan van Timmer.

Ja, deze mensen zijn minstens net zo goed als Timmer, ja het was een goede zet hem te laten gaan.
Nou Stylzz ik blijf iig bij mijn standpunt.
Ik ben tevreden dat Timmer weg is.
V.Dijk is ouder maar gelijk aan Timmer , en vorig jaar was V.Dijk in die paar wedstrijden zelfs beter.
Misschien komt er nog een keeper , maar dat denk ik niet.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 13 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Ik ben zeer blij dat drama timmer is verdwenen en er moet zeker nog een keeper erbij komen voor komende seizoenen en Darley was die nu echt zo slecht , het is ook nog maar een broekie hoor. Maar mijn voorkeur is toch wel Kamil Contofalsky na die oefenpotje tegen Limburgia!! Je zag tenminste uitstraling en gezag in de 16 meter.
Dat was onder Timmer wel anders daar was niemand meer bang voor ...................
michaelvld
 michaelvld - maandag 13 juli 2009 - 20:15   quote  deeplink  
we hadden gewoon van het geld waar we draai drie keer rondmadi voor gehaalt hebben een goede keeper moeten kopen , dat zij ik toen al maar toen was iedereen blij met hem en nu is het niks meer ook met de keepers niet want als iedereen heel eerlijk is weet ik al waardoor wij zeker geen kampioen worden (al hoop ik het wel)en dat is de keeper
puffin
 puffin - maandag 13 juli 2009 - 21:47   quote  deeplink  
om zekerheid in te bouwen moet er een fysiek sterke keeper komen. Lijkt nu al dat Van Dijk dat langere periode niet meer kan opbrengen (blessuregevoelig), Darley overtuigde nog niet en Mulder heeft gezegd het aan te kunnen maar het zal toch niet voor niets geweest zijn dat hij terug kon naar Excelsior en nu door overmacht terug is geroepen. Blijf het jammer vinden dat ze Heijblok niet benaderd hebben, nu gaat AZ daar plezier aan beleven. Was geen dure investering geweest maar wel een kansrijke.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 juli 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 13:56 schreef bram het volgende:
was timmer nou echt slechter als wat we nu hebben aan keepers
ach dat weet ik niet maar Timmer was uitgekakt en drukte ook teveel zijn stempel op de groep , daarbij was hij ook nog een grootverdiener moest dus gewoon weg...............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 22:04 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ach dat weet ik niet maar Timmer was uitgekakt en drukte ook teveel zijn stempel op de groep , daarbij was hij ook nog een grootverdiener moest dus gewoon weg...............
Ja heb mij vaak geergerd aan de Timmer show in de media...
sevillana
 sevillana - maandag 13 juli 2009 - 23:12   quote  deeplink  
ach, wie zal 't zeggen, misschien zit straks toch Didulica opeens nog bij de selectie. en zo niet, dan zullen Mulder en van Dijk het moeten uitmaken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Ik ergerde me op een gegeven moment ook aan die tranentrekker na wedstrijden.
Vooral als het weer aan hem gelegen heeft.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik ergerde me op een gegeven moment ook aan die tranentrekker na wedstrijden.
Vooral als het weer aan hem gelegen heeft.
zo'n beetje elke wedstrijd dus...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2009 - 10:28   quote  deeplink  
behalve als v. Dijk keepte.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 10:34   quote  deeplink  
ja maar dan had ie ook een kater en wilde hij niet op tv komen
kees2@.com
 kees2@.com - dinsdag 14 juli 2009 - 11:35   quote  deeplink  
2e keeper az halen heeft contract tot 2010 met geld van lee prima keeper voor feyenoord.
kees2@.com
 kees2@.com - dinsdag 14 juli 2009 - 11:41   quote  deeplink  
waar blijven die inversteerders nu dan ze hebben alleen cisse en dani gehaald nog geen 10 miljoen.lekker veel voor been om spelers te halen. als er niks meer bij kom dan weer ramp seizoen. moet nog zeker 2 spelers bij. anders wordt het niks en kom feyenoord er nooitmeer boven op wordt feyenoord weer 10
qwerto
 qwerto - dinsdag 14 juli 2009 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 11:41 schreef kees2@.com het volgende:
waar blijven die inversteerders nu dan ze hebben alleen cisse en dani gehaald nog geen 10 miljoen.lekker veel voor been om spelers te halen. als er niks meer bij kom dan weer ramp seizoen. moet nog zeker 2 spelers bij. anders wordt het niks en kom feyenoord er nooitmeer boven op wordt feyenoord weer 10
jongen we mogen al blij zijn dat de investeerders de komst van dani sekou en ignijatovic hebben geregeld
kees2@.com
 kees2@.com - dinsdag 14 juli 2009 - 11:53   quote  deeplink  
ignijatovic is gehuurd kost alleen salaris.
Richard
 Richard - dinsdag 14 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Van Dijk en Mulder lijkt me goed, ik zou graag een Honda zien in de Kuip wat gaat hij kosten,want hoe beter in het veld hoe minder de keeper krijgt te doen.Feyenoord
heeft alleen maar competitie en nat.beker als dit al teveel wordt voor een aantal
zou ik bij een Barendrecht solliciteren met alle respect.
Retired
 Retired - dinsdag 14 juli 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 11:45 schreef qwerto het volgende:

[..]

jongen we mogen al blij zijn dat de investeerders de komst van dani sekou en ignijatovic hebben geregeld
idd, zonder die investeerders hadden we nu helemaal niemand, er moet dus niet gezeurd worden over nog een nieuwe keeper!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 13:44 schreef finsend het volgende:
we hebben van dijk, darley en mulder.

Als ik heel eerlijk ben, had ik liever timmer dan nog een jaar gezien. Van Dijk vind ik een prima keeper, maar zal toch wat vaker last hebben van pijntjes door z´n leeftijd.

lee is nu verkocht voor 800.000, ik neem aan dat hofs ook vertrekt en misschien nog iemand?

Maargoed, ik zie dus het liefst er nog een nieuwe (eerste) keeper bij. Het liefst tussen de 24 en 29 jaar.
wat vinden jullie?
ondanks zijn leeftijd speelde van dijk een betere rol dan timmer
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 19:37 schreef hotjumper het volgende:
echt ongelovelijk, Timmer is gewoon twee seizoenen te lang bij Feyenoord gebleven, het is terecht dat ie weg is. Ik ben blij dat Mulder een kans krijgt en hoop dat ie het waar kan maken.
precies
Sem
 Sem - dinsdag 14 juli 2009 - 15:57   quote  deeplink  
Hoeveel wedstrijden hebben we Mulder en Darley nou zien keepen? Hoe weten al die keeperscouts hier dan dat 'ze er klaar voor zijn'? Blijkbaar zijn ze er helemaal nog niet klaar voor, anders had Been wel wat meer vertrouwen in ze gehad. En hij kent deze keepers inmiddels beter dan wij, lijkt me.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 16:21   quote  deeplink  
Naar mijn idee is Darley helemaal niet zo goed. Ik zeg eerlijk dat ik hem weinig hele wedstrijden heb zien spelen. Wellicht dat er mensen zijn die hem bij Jong Fey hebben gezien?
Mulder heb ik gezien bij Excelsior en Toulon en ik vond hem eerlijk gezegd niet zo sterk.
Van Dijk vond ik vorig seizoen prima! Nog steeds prima reflexen en in cde coaching en positie kiezen goed.
Maar als Feyenoord geld krijgt voor een andere betere keeper is dat uiteraard ok
Alleen het geld is op dus we zullen het er hier mee doen
Wie er ook in staat. Laten we hem steunen en vertrouwen geven, en niet na een paar fouten afschrijven.
Vertrouwen is heel belangrijk. Gomez en Romero maakte bij het begin ook foutjes, 1e half jaar. En zijn daarna uitgegroeid tot 1 vd beste keepers ooit in NL
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
De twee wedstrijden die Mulder in de Kuip speelde vond ik hem overtuigend keepen, op het eind van afgelopen seizoen na heeft ie bij Excelsior goed gepresteerd. Ik zie hem liever in de Kuip dan punten pakken voor een andere eredivisie club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2009 - 08:06   quote  deeplink  
Je keeper is vaak zo goed als je verdediging.. (stelling voor 80% waar)
Betinfo.nl
 Betinfo.nl - woensdag 15 juli 2009 - 09:09   quote  deeplink  
helemaal met laatste poster eens, al kon Timmer echt niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2009 door Thomas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juli 2009 - 09:51   quote  deeplink  
De beste moet keepen. Misschien dat Van Dijk standaard de eerste keus moet zijn, maar dat hij af en toe, gezien zijn leeftijd, eens een wedstrijdje aan Mulder of Darley moet 'geven'. Dan kan hij zich sparen en de jeugd krijgt toch wat speelminuten!
Ik geloof dat we meer behoefte hebben aan een stevige spits, die als aanspeelpunt kan fungeren. Keepers zijn wel top!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel waarde hechten jullie aan een nieuwe (eerste) doelman?









0.0156860