|
|
casiej
|
|
|
hoeveel vraagt az voor didulica eigelijk? |
|
|
|
|
RemcoS
|
|
|
ik denk toch al snel tegen een miljoen |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
kweet niet hij heeft een contract tot 2010 meschien kunnen we hem kopen met het geld dat we voor chun soo lee hebben gekregen |
|
|
|
|
The Saint
|
|
|
Ik denk dat het een goede zou zijn, Laten we een keer zijn ajaks verleden rusten en denken aan Feyenoord. Ik zie liever die Slowaak maar toch. Nu is Mulder nog niet klaar (en Darley al helemaal niet). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
GEK!!! Ik krijg bij deze naam het Timmer syndrome terug?? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
ik zie liever Contofalsky naar de kuip komen!! Maar laten we het aan Mario en Leo over dan zal het hoop ik wel goed komen denk ik...............als er uberhaupt nog een keeper komt? Ik zou nog liever een nieuwe sp |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
spits naar feyenoord zien komen of anders Castaignos aan de selectie toevoegen |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2009 - 18:23 schreef antoniorijen het volgende:spits naar feyenoord zien komen of anders Castaignos aan de selectie toevoegen ik vind dat ze castaignos een kans moeten geven in het eerste meschien breekt ie wel door net zoals wijnaldum en fer die ook op hele jongen leefttijd doorbroken. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
ik verklaar iedereen voor gek als ze castaignos geen kans geven.
weetje wat het is, als niemand naar z´n leeftijd zou vragen en puur op kwaliteit zou beoordelen zou iedereen hem willen zien spelen. dus let niet op de leeftijd en laat die geweldenaar lekker voetballen in feyenoord 1.
maargoed het gaat over didulica. ik zie liever didulica dan een nieuwe targetman en vind didulica een prima keeper. misschien als hofs vertrekt dat het geld van hofs en lee samen de komst van didulica mogelijk maken? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2009 - 18:57 schreef finsend het volgende:ik verklaar iedereen voor gek als ze castaignos geen kans geven. weetje wat het is, als niemand naar z´n leeftijd zou vragen en puur op kwaliteit zou beoordelen zou iedereen hem willen zien spelen. dus let niet op de leeftijd en laat die geweldenaar lekker voetballen in feyenoord 1. maargoed het gaat over didulica. ik zie liever didulica dan een nieuwe targetman en vind didulica een prima keeper. misschien als hofs vertrekt dat het geld van hofs en lee samen de komst van didulica mogelijk maken? Als ze Castaignos een kans geven dan wordt hij alleen maar meer waard. Dus ook goed voor de club. Dan is 5 miljoen niet genoeg ben ik bang :D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat Castaignos erg goed is maar om hem nou op doel te zetten. Didulica hoef je niet te halen die is op zeker niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2009 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:ik denk dat Castaignos erg goed is maar om hem nou op doel te zetten. Didulica hoef je niet te halen die is op zeker niet goed genoeg voor Feyenoord. castaignos is toch echt een spits hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat doet ie dan in een topic over didulica? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
casiej
|
|
|
moet didulica naar feyenoord komen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
eemfors
|
|
|
Haal didulica toch er zijn vast wel inversteerders. Het is een goeie keeper voor Feyenoord. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij is niet beter dan wat we al hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 laat ze maar iets voor een andere positie gaan halen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
didulica(jax)!!!!nee dank je |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee geen dideldumdelica. met een goede verdediger erbij kun je Darley ook een kans geven |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler