BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadions dicht bij extreme griepgolf

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 14 juli 2009 - 12:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stadions dicht bij extreme griepgolf (FR-Legioen)

feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 14 juli 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Ik kan het eigenlijk wel begrijpen als de stadions dicht gaan, maarja dan kan kunnen ze net zo goed de hele maatschappij stil leggen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Dat gebeurt ook indien nodig.

Hier op kantoor ligt bijvoorbeeld al een plan klaar bij een massale uitbraak.
Zodat we de dienstverlening kunnen garanderen met een minimale bezetting.

en daarin zijn wij vast geen uitzondering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door Stylzz --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 14:53   quote  deeplink  
die griep had vorig seizoen moette ontstaan,dat onze spelers besmet zouden raken(niet tot de dood natuurlijk)miss hadden we dan geen wedstrijd hoeve spelen..hadde de speler meer rust gehad met betrekking tot blessures

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door erwin-letteboer --
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 14 juli 2009 - 14:55   quote  deeplink  
Ohja handige oplossing Erwin...
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 14:57   quote  deeplink  
grapje
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 14 juli 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Dit is heeeeel serieus anders hoor... ;)
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 15:01   quote  deeplink  
haha..ja daarom moet de lol erin blijven hoe erg het ook is natuurlijk,maar de koppies omlaag hange houd ik niet zo van;)
The Saint
 The Saint - dinsdag 14 juli 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Maar je moet niet gaan zeggen dat ze maar de Varkensgriep handen moeten krijgen. Er zijn al vele aan dood gegaan dus ik vind dit niet echt "leuk" en ik kijk met me koppie omhoog hoor, maar RESPECT voor de mensen die bezweken zijn aan deze ziekte!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 15:09   quote  deeplink  
je hoort me toch ook niet zeggen dat ze maar moette bezwijken of dat ik het ze toewens?ik maak er gewoon een lolletje over...volgens mij moet dat kunnen...en als je het zo stelt..denk ik dat je 80% uit de kuip het ook ff moet zeggen..hoevaak je daar het woordje '' kanker'' wel niet hoort..dat is net zo triest
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 14 juli 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 15:09 schreef erwin-letteboer het volgende:
je hoort me toch ook niet zeggen dat ze maar moette bezwijken of dat ik het ze toewens?ik maak er gewoon een lolletje over...volgens mij moet dat kunnen...en als je het zo stelt..denk ik dat je 80% uit de kuip het ook ff moet zeggen..hoevaak je daar het woordje '' kanker'' wel niet hoort..dat is net zo triest
1-0
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 15:20   quote  deeplink  
dank u dank u ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 15:09 schreef erwin-letteboer het volgende:
je hoort me toch ook niet zeggen dat ze maar moette bezwijken of dat ik het ze toewens?ik maak er gewoon een lolletje over...volgens mij moet dat kunnen...en als je het zo stelt..denk ik dat je 80% uit de kuip het ook ff moet zeggen..hoevaak je daar het woordje '' kanker'' wel niet hoort..dat is net zo triest
tsja.. maar griep-luinge klinkt gewoon lang niet zo lekker.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 14 juli 2009 - 16:15   quote  deeplink  
DE MENSHEID GAAT ERAAN!!!!!
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 16:16   quote  deeplink  
oh nee hoor...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Wat een gezeur .....
Jaarlijks gaan er 2000 mensen dood aan de gewone griep alsof daar ooit weleens iemand bij stilstaat.
Ik vind deze vorm van griep meer een hype dan een epidimie.
Elke dode ie er 1 teveel maar ik durf te wedden dat er aan deze vorm geen 2000 dood gaan in Nederland.
Dus gewoon de wedstrijdjes spelen in de KUIP,en het eerste lied dat we gaan zingen dit seizoen is????
Als we gaan ,dan gaan we met z`n alle.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 juli 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Het einde van de wereld is nabij! Zal je net zien, spelen we in januari onze kampioenswedstrijd, wordt die afgelast wegens de griep en het seizoen verder gestaakt. Dat zou werkelijk "des Feyenoords" zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 17:02 schreef hotjumper het volgende:
Het einde van de wereld is nabij! Zal je net zien, spelen we in januari onze kampioenswedstrijd, wordt die afgelast wegens de griep en het seizoen verder gestaakt. Dat zou werkelijk "des Feyenoords" zijn.
Als we niet uitkijken wel jah,dus ophouden met deze media pushende onzin.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 14 juli 2009 - 17:14   quote  deeplink  
hahahaha..echt eeen bullshit die griep..het is erg zat,,maar dat zijn andere ziektes ook..dus idd ze moette die griep geen media geile aandacht geven
The Saint
 The Saint - dinsdag 14 juli 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Ik vind ook dat het teveel een hype is, en je zal mij ook geen Kanker horen roepen. Ik weet dat je een grapje maakt en neem je ook niks kwalijk maar ik vind dat je sommige dingen niet kan doen. En de griep waait wel over hur!
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Het probleem is niet zozeer dat er mensen aan dood gaan (want dat gebeurt met elke griepgolf) maar dat verwacht wordt dat er veel mensen besmet raken, en dus ziek, en dus tijdelijk inproductief. dus het is gewoon een geldkwestie. En dat kan onze huidige economie niet zo goed hebben. Stylzz heeft gelijk, bij de meeste bedrijven liggen plannen klaar om zo min mogelijk mensen op kantoor cq fabriek te hebben, en toch een redelijke productie te kunnen draaien. Dus thuiswerken, callcenters en andere ploegendiensten, van dat soort ongein. Misschien kunnen we de wedstrijden ook in ploegendienst zien, de een de 1e helft, de ander de 2e ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Bij ons hopen ze juist op een epidimie want het is zo rustig,dan krijgen ze teminste nog zieken geld
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Da's ook een oplossing, ik moet zeggen, er zijn dagen dat ik er ook wel wat voor zou voelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:26 schreef Els het volgende:
Da's ook een oplossing, ik moet zeggen, er zijn dagen dat ik er ook wel wat voor zou voelen.
hahahaha maar dat mag niet he...
Els
 Els - dinsdag 14 juli 2009 - 22:52   quote  deeplink  
nee, we blijven hoe dan ook netjes. Maar ik ben ook zo ongelofelijk aan vakantie toe, dat ik inmiddels elke reden om niet te werken, acceptabel vind. Ben jij al met vakantie, of al geweest, of mag je nog?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2009 - 08:15   quote  deeplink  
Ik moet gelukkig nog maar 1.5 week werken en dan 3 weken vrij.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 juli 2009 - 10:29   quote  deeplink  
ben al geweest, dus kom maar op met die griepepidemie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stadions dicht bij extreme griepgolf









0.0072689