BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fantasie opstelling zomaar een gedachte

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Als Cvitanich verkocht word en 7miljoen van Transfer Huntelaar...Zomaar een opstelling hecht er geen waarde aan.

Stekelenburg,VDWiel,Wieleart,Vertonghen,Atouba,De Zeeuw,Aissati,Prediger,Suarez,Berg,Sulejmani.....

Plaats van Wielaert kan ook als er geld is Boularouhz of Rivas,Plaats van Prediger Enoh of Honda..Plaats van Berg Bodul of Cvitanich Plaats van Sulejmani Zeegelaar of Emanuelson.....Dit zijn de namen die een beetje cirkuleren in de geruchten molen..nogmaals hecht er geen waarde aan..
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 14 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
blijft toch lekker om te fantaseren, als het eens waar kon worden is het een mooie opstelling
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:27 schreef martymcfly het volgende:
blijft toch lekker om te fantaseren, als het eens waar kon worden is het een mooie opstelling
Zeker houw er wel van om opstellingen te maken..ik zat zo te denken zoveel middenvelders
en ook in de geruchten,,ALs verthongen nou achterin speelt wat tie kan en door kan schuiven
Dan heb je meer ruimte voor nog een extra middenvelder op het middenveld..Dan zou er naast De Zeeuw wel ruimte zijn voor Honda Of Prediger...maar dan moeten ze wel creatiev zijn in de transfers misschien extra spelers erbij betrekken
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
v/d sar, reiziger, blind, de boer, bogarde, de boer, litmanen, Rijkaard, Overmars, Kluivert, Finidi.

Als ik dan toch mag dromen denk ik wel aan mooie tijden, lekker dvd tje aanzetten, biertje erbij zalig. DROMEN IS FANTASTISCH

Mooie opstelling ofniet??
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:44 schreef remco k het volgende:
v/d sar, reiziger, blind, de boer, bogarde, de boer, litmanen, Rijkaard, Overmars, Kluivert, Finidi.

Als ik dan toch mag dromen denk ik wel aan mooie tijden, lekker dvd tje aanzetten, biertje erbij zalig. DROMEN IS FANTASTISCH

Mooie opstelling ofniet??
mooie tijden he..het liedje van de ChamL in de reclame vroeger kreeg ik meer gevoel bij dan nu..het voelde toen echt als een Ajax liedje mooie tijden idd lkker biertje erbij
En op de bank hadden ze Kanu seedorf davids en ga zo maar door mooie tijd!
PETER111
 PETER111 - dinsdag 14 juli 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:50 schreef k-1cj het volgende:

[..]

mooie tijden he..het liedje van de ChamL in de reclame vroeger kreeg ik meer gevoel bij dan nu..het voelde toen echt als een Ajax liedje mooie tijden idd lkker biertje erbij
En op de bank hadden ze Kanu seedorf davids en ga zo maar door mooie tijd!
vond je dat een mooie tijd? want dat maak je niet echt duidelijk in je verhaal.
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 22:53 schreef PETER111 het volgende:

[..]

vond je dat een mooie tijd? want dat maak je niet echt duidelijk in je verhaal.
niet duidelijk in me verhaal haha leg is uit
robs
 robs - dinsdag 14 juli 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Ik denk dat we het moeten doen met deze jongens (we hebben een enorm overschot) met nog 1 aankoop: hopelijk prediger en anders de zeeuw. verder krijgen we dit seizoen echt de doorbraak van toby en jan ari en moeten we zeker in uitwedstrijden 4-4-2 gaan spelen met gabri ipv urby

opstelling
stekelenburg
van der wiel-alderweireld-vertonghen-atouba
enoh-prediger-aissati-emanuelson
suarez-cvitanich

bank
vermeer-sulejmani-gabri-lindgren-vd heijden-wielaert-7e man kijken wie je nodig hebt, bijv. bodul of olegeur
yo man
 yo man - woensdag 15 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
nee geen sulejmani ook niet op de bank. die man is zo vet als een panter. hij is niet te vergelijken met de sulejmani bij heerenveen. nu is ie 2x zo breed,dik,langzaam. kijk maar op ajax.nl de foto's dat ze aankomen in engeland
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 17:12 schreef yo man het volgende:
nee geen sulejmani ook niet op de bank. die man is zo vet als een panter. hij is niet te vergelijken met de sulejmani bij heerenveen. nu is ie 2x zo breed,dik,langzaam. kijk maar op ajax.nl de foto's dat ze aankomen in engeland
niet zo overdrijven daar word nu tog aan gewerkt aan zijn conditie..alsof hij onder de leiding van Jol niet hart gaat trainen...en vorig jaar tog 10doelpunten en 10 assists gegeven moet je nagaan hoeveel die scoort onder Jol want die krijgt hem echt wel op conditie hoor..
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 15 juli 2009 - 18:00   quote  deeplink  
laat die Sulejmani s een maandje met Cj meetrainen dan komt ie wel in conditie!
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 23:52 schreef robs het volgende:
Ik denk dat we het moeten doen met deze jongens (we hebben een enorm overschot) met nog 1 aankoop: hopelijk prediger en anders de zeeuw. verder krijgen we dit seizoen echt de doorbraak van toby en jan ari en moeten we zeker in uitwedstrijden 4-4-2 gaan spelen met gabri ipv urby

opstelling
stekelenburg
van der wiel-alderweireld-vertonghen-atouba
enoh-prediger-aissati-emanuelson
suarez-cvitanich

bank
vermeer-sulejmani-gabri-lindgren-vd heijden-wielaert-7e man kijken wie je nodig hebt, bijv. bodul of olegeur
je hebt gelijk hoor Ajax heeft nu al een heel sterke selectie..
maar van mij mogen er nog wel meer komen hoor ;-)
De aanval geloof ik nu wel dat zit goed..Verdediging en middenveld mag van mij we wat komen...En als Huntelaar verkocht word krijgen we 7miljoen extra das mooi huntelaar zelf is nu in gesprek met Tottenham en Arsenal wilt hem kopen dus dat zit wel goed...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 17 juli 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 17:12 schreef yo man het volgende:
Whahahaha...panters zijn praktisch de meest snelle onzichtbare en afgetrainde dieren in de wildernis.......beetje onnozele vergelijking.....
jari-ajax
 jari-ajax - vrijdag 17 juli 2009 - 11:52   quote  deeplink  
dit zou ik als opsteling doen

stekenleburg. vnd wiel-alderwerld-vertongen-atouba
gabri-aissatie-emanuelson-enho

suarez suljemani

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door jari-ajax --
thesnitch
 thesnitch - vrijdag 17 juli 2009 - 15:54   quote  deeplink  
robs opstelling is een hele mooie!

hoe zit het eigenlijk met die prediger... hij zou vorige week toch een beslissing nemen.....?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fantasie opstelling zomaar een gedachte

0.0104432