|
|
Royaal
|
|
|
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe clubcard binnen.. Nu lees ik de bief, staan onderaan sponsors. Geen probleem natuurlijk. Maar... er staat nog op Fortis, er staat nog Volkswagen en er staat nog het teken van Kappa op... Gratis reclame, maar bovendien beetje amateuristisch.. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
we zijn aan het sparen voor een nieuwe keeper dus maken we eerst het oude papier op |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb je wel een clubcard van het nieuwe seizoen binnen gekregen of staat er ook niet per ongeluk 2008/2009 op? :) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 20:42 schreef Boudewijn het volgende:Heb je wel een clubcard van het nieuwe seizoen binnen gekregen of staat er ook niet per ongeluk 2008/2009 op? :) Clubcards zijn niet jaar gebonden.. ze zijn 5jaar lang geldig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb ook een mierenneukerig feitje,de seizoenkaart is best mooi maar de kwaliteit is ook niet top. Hij is zo dun dat hij zo uit de pashouder floept.. Komt een beetje goedkoop over....
Groetjes azijnzeikerd 2 ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 19:29 schreef Royaal het volgende:Ik kreeg vandaag mijn nieuwe clubcard binnen.. Nu lees ik de bief, staan onderaan sponsors. Geen probleem natuurlijk. Maar... er staat nog op Fortis, er staat nog Volkswagen en er staat nog het teken van Kappa op... Gratis reclame, maar bovendien beetje amateuristisch.. Clubcard??? Je bedoelt seizoenskaart?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nog niks gezien, maar ze schijnen nog al moeite te hebben om m'n silvercard om te zetten in een gewone seizoenskaart. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Bij jou ook al, maar de mijne is dit jaar toch echt niet silver meer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
morgen maar ff afwachten.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
heb je niet ergens een stadionverbod voor gekregen? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Nee, ik heb geen seizoenskaart :( nog niet et geld daarvoor helaas.. nog een studentje :p Maar ik bedoelde echt de nieuwe clubcard.. die je nodig heb voor kaartjes te kopen bv tegen onze vrienden uit 020. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 22:40 schreef Royaal het volgende:[..] Nee, ik heb geen seizoenskaart :( nog niet et geld daarvoor helaas.. nog een studentje :p Maar ik bedoelde echt de nieuwe clubcard.. die je nodig heb voor kaartjes te kopen bv tegen onze vrienden uit 020. Kijk, dat is nou eens een ander geluid; "onze vrienden uit 020". Is weer eens wat anders dan neuzen, j()den, scum en dat soort termen |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 22:46 schreef Rovert het volgende:[..] Kijk, dat is nou eens een ander geluid; "onze vrienden uit 020". Is weer eens wat anders dan neuzen, j()den, scum en dat soort termen Haha tis hoe dan ook niet positief bedoeld maarja, mijn vocabulair gaat wel iets verder dan dat ja :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch blijven het gewoon pleuris Joden of neuzen uit het 020 dorp.Dit is mijn vocabulair ...mee geboren en getogen maarja het mag niet.. En daarmee plaats ik mijzelf uiteraard buiten de maatschapij.... Was ik maar in Wassenaar geboren..... En nooit begonnen met roken????? En bier uit de fles drinken??? En die tatoo`s dan op mijn lichaam??? Tja dit alles maakt mij een in en in slecht mens... En zou de pleuris nog bestaan??? is over het algemeen mijn stop woordje ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch blijven het gewoon pleuris Joden of neuzen uit het 020 dorp.Dit is mijn vocabulair ...mee geboren en getogen maarja het mag niet.. En daarmee plaats ik mijzelf uiteraard buiten de maatschapij.... Was ik maar in Wassenaar geboren..... En nooit begonnen met roken????? En bier uit de fles drinken??? En die tatoo`s dan op mijn lichaam??? Tja dit alles maakt mij een in en in slecht mens... En zou de pleuris nog bestaan??? is over het algemeen mijn stop woordje ;) heb jij tattoo's, gadvedamme schandelijke zelfverminking... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee, dat regelen ze over het algemeen wél snel. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2009 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch blijven het gewoon pleuris Joden of neuzen uit het 020 dorp.Dit is mijn vocabulair ...mee geboren en getogen maarja het mag niet.. En daarmee plaats ik mijzelf uiteraard buiten de maatschapij.... Was ik maar in Wassenaar geboren..... En nooit begonnen met roken????? En bier uit de fles drinken??? En die tatoo`s dan op mijn lichaam??? Tja dit alles maakt mij een in en in slecht mens... En zou de pleuris nog bestaan??? is over het algemeen mijn stop woordje ;) Kom op Leon, je kunt beter dan dit geklaag, je moet jezelf niet zo in de slachtoffer rol praten, dat siert je niet |
|
|
|