BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keepers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sasja50
 sasja50 - maandag 20 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:
Ja zo kan je alles goed praten. Als Mario en Leo t zeggen, zal t wel goed zijn.

Iedereen heeft kunnen zien dat didididulicia inderdaad van het niveau Timmer is.
Qua ervaring prima, maar het is geen topkeeper.
ach ik vind hem een prima keeper en maakt kij geen fuck uit dat ie bij Ajax heeft gekeept , zie hem niet als een jood , en een topkeeper zal niet naar Feyenoord gaan dat moge duidelijk zijn en als hij idd hetzelfde nivo heeft als Timmer op zijn 31e is t mij prima!
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 11:09 schreef The Saint het volgende:
Een beetje echte Feyenoord supporter die wil het beste voor Feyenoord en als dat dus een oud neus is dan moet je hem ook steunen! Hij komt uit Australiƫ en is dus niet geboren in 020! Diego Biseswar is een Amsterdammer en woont daar zelf nog dacht ik. Jullie zijn toch ook blij met hem??

Dus zielige figuren zoals hotjumper, FLIKKER OP met dat irritante negatieve commentaar over hem. Wordt een echte supporter en steun je club en zijn spelers, Zoals sommige hadden moeten doen met Hofland, Hij en zijn gezin worden bedreigd met de dood, (slaat nergens op) en door die stress kan hij nooit beter worden.
Didulica is niet het beste voor de club, maar een garantie van verder afglijden naar de middenmoot. Wat moeten wij met spelers die nu al geen basisplaats hebben bij hun club, terwijl wij 2 jonge gasten hebben die zeker zo goed zijn en potentie hebben om door te groeien. Als je met je kapucijnapenbreintje mijn andere posts had door gelezen dan had je ook geweten wat mijn mening over de zaak hofland is.
Bieseswar vind ik gewoon overgewaardeerd en ik verwacht dat hij niet veel meer speelt na de komst van Cisse. Lamzaad was bij zijn komst al overbodig omdat we op dat moment al meer dan genoeg middenvelders hadden (nog steeds overigens).
Als een speler echt toegevoegde waarde heeft dan boeit het me niet waar die vandaan komt maar bij spelers van dit dubieuze niveau laat ik zeker mee tellen waar ze vandaan komen.

maar wees jij maar lekker blij met dit soort afdankertjes van de concurentie, hoef je je voorlopig ook niet meer druk te maken of je doordeweeks eens langer mag opblijven om europese wedstrijden van je cluppie te bekijken.
Patrick078
 Patrick078 - maandag 20 juli 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Whahaha..
Rovert
 Rovert - maandag 20 juli 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 11:09 schreef The Saint het volgende:

Dus zielige figuren zoals hotjumper, FLIKKER OP met dat irritante negatieve commentaar over hem. Wordt een echte supporter en steun je club en zijn spelers,
Zo dan, het wordt nogal even tegen je gezegd
KKL
 KKL - maandag 20 juli 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 11:09 schreef The Saint het volgende:
Een beetje echte Feyenoord supporter die wil het beste voor Feyenoord en als dat dus een oud neus is dan moet je hem ook steunen! Hij komt uit Australiƫ en is dus niet geboren in 020! Diego Biseswar is een Amsterdammer en woont daar zelf nog dacht ik. Jullie zijn toch ook blij met hem??

Dus zielige figuren zoals hotjumper, FLIKKER OP met dat irritante negatieve commentaar over hem. Wordt een echte supporter en steun je club en zijn spelers, Zoals sommige hadden moeten doen met Hofland, Hij en zijn gezin worden bedreigd met de dood, (slaat nergens op) en door die stress kan hij nooit beter worden.
Hahahaha broodtrommel kneus.....heerlijk zulke figuren op dit soort forums hahahaha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door KKL --
Djee
 Djee - maandag 20 juli 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Feyenoord, kom op!
Laat Didulica komen.........hij wil ontzettend graag naar ons, en kost (ook in deze periode!) peanuts!
Geld over van Lee, Hofs...........?
En zo slecht is hij niet, past mijnsinsziens goed bij ons!
Halen die gast!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 13:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zo dan, het wordt nogal even tegen je gezegd
Ja ik voel me net El Ahmadi, gekrenkt tot op het bot.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Didulica komt niet zegt gudde, geen restwaarde. Mooi!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 20 juli 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Laat die investeerders die Ochoa maar financieren. Dat is echt een topper en nog jong en internationaal bekend
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 20 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
HAAL DAN VERMEER WEG bij 020 als je een neus wil..............
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:28   quote  deeplink  
niet eens een slecht idee..

maar er is geen doekoe voor Vermeer.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Gelukkig.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:42 schreef hotjumper het volgende:
Gelukkig.
Allemaal de schuld van Verschuuren
dennis kooiman
 dennis kooiman - dinsdag 21 juli 2009 - 09:59   quote  deeplink  
Guillermo Ochoa.worde we kampioen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 10:10   quote  deeplink  
Ochoa vind ik dan wel weer een goeie optie.
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Ik vind Verschuuren een slechte optie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keepers









0.0102460