BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 juli 2009 - 13:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been: "Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap" (Goal.com)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 juli 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Been: "Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap"

Feyenoord-trainer Mario Been beseft dat hem komend seizoen een moeilijke taak te wachten staat in Rotterdam. De landstitel is volgens hem dan ook nog te hoog gegrepen.

"Feyenoord moet altijd het hoogst haalbare nastreven, ook komend seizoen. En het hoogst haalbare is de landstitel. Alleen: als je reëel bent, weet je dat het heel moeilijk wordt," zegt Been in een gesprek met Sportweek. "Feyenoord heeft de laatste jaren flink onder zijn kunnen gepresteerd, dat draai je niet zomaar om."

"Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. AZ werd twee jaar terug elfde en vorig seizoen kampioen," blijft de Feyenoord-trainer optimistisch. "En net als zij hebben wij nu het voordeel dat we geen Europees voetbal spelen. Daardoor kunnen we rustig naar het seizoen toeleven en hebben we geen heel zware wedstrijden tussen de competitieduels in."

De titel zal waarschijnlijk dit seizoen nog niet haalbaar zijn. Been: "Onze doelstelling voor komend seizoen is Europees voetbal halen. In een van de volgende jaren wil ik écht meedoen om het kampioenschap. Waarom niet? Wat jong talent betreft doen we niks onder voor ploegen als Ajax, AZ en PSV."
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Been, moet dit soort uitspraken niet doen.
Moet juist zoveel mogelijk de hoge verwachtingen temperen.
Zelfs als je tijdens de winterstop bovenaan zou staan.
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 16 juli 2009 - 14:46   quote  deeplink  
ach loop niet zo te zeiken!!
goeie zaak dat Mario positief is, en wat ie zegt is zeker niet onrealistisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Sjerrie --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 15:13   quote  deeplink  
alss Feyenoord moet je altijd voor de landstitel gaan!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 14:46 schreef Sjerrie het volgende:
ach loop niet zo te zeiken!!

joh, was je bordje brinta bij het ontbijt vanochtend niet lekker dat je nu een rothumeur hebt?
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 16 juli 2009 - 15:41   quote  deeplink  
jezus wat een gevoel voor humor heb jij zeg....... 100% zeker dat jij een NERD bent!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Klopt, althans, zo worden mensen vaak genoemd als ze in de ICT werken ja.
En je punt is?

maar verder even OT:

Ben je het er dan niet mee eens dat te hoge verwachtingen niet goed zijn dit jaar?
Men heeft juist toch rust nodig nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Stylzz --
dekuip
 dekuip - donderdag 16 juli 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Helemaal mee eens met Mario Been.
De fans wachten weer al veel te lang op een kampioenschap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Been, moet dit soort uitspraken niet doen.
Moet juist zoveel mogelijk de hoge verwachtingen temperen.
Zelfs als je tijdens de winterstop bovenaan zou staan.
Ik vindt 'binnen enkele jaren' meedoen om het kampioenschap niet echt hoge verwachtingen scheppen. Meedoen is tot aan de laatste weken strijden om plek 1 en zou ik over een jaar of 2 a 3 een goed streven vinden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 15:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik vindt 'binnen enkele jaren' meedoen om het kampioenschap niet echt hoge verwachtingen scheppen. Meedoen is tot aan de laatste weken strijden om plek 1 en zou ik over een jaar of 2 a 3 een goed streven vinden.
"Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. AZ werd twee jaar terug elfde en vorig seizoen kampioen," blijft de Feyenoord-trainer optimistisch. "En net als zij hebben wij nu het voordeel dat we geen Europees voetbal spelen. Daardoor kunnen we rustig naar het seizoen toeleven en hebben we geen heel zware wedstrijden tussen de competitieduels in."

Vervolgens meld hij.. jaaaaa maar ik roep nu dat we "effe" kampioen gaan worden.
Het eerste insinueert het wel, het tweede spreekt t tegen.

Maar goed, ik vrees gewoon weer voor een seizoen ellende en gezeik :)
MrChriz
 MrChriz - donderdag 16 juli 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Ben het ook met Been eens.. Je moet gewoon altijd het hoogste nastreven maar er wel bij vermelden dat dit jaar de kans klein is...
Maar houden we onze talenten nog 2/3 jaar bij elkaar zeg ik: waarom niet?!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 juli 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar goed, ik vrees gewoon weer voor een seizoen ellende en gezeik :)
alleen maar voorspoed is ook maar saai...

kijk naar az afgelopen seizoen, die kwamen vrij vaak in de eerste helft al voor te staan en dan had ik als kijker al zoiets van 'nou, gewonnen partij, in de pocket'.
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 16 juli 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 15:48 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, althans, zo worden mensen vaak genoemd als ze in de ICT werken ja.
En je punt is?

maar verder even OT:

Ben je het er dan niet mee eens dat te hoge verwachtingen niet goed zijn dit jaar?
Men heeft juist toch rust nodig nu?
te hoge verwachtingen zijn inderdaad niet goed, maar je wilt mij toch niet vertellen dat je de doelstelling Europees voetbal halen voor dit jaar te hoog gegrepen vind????

vindt dat Meneer Been zich nog zeer bescheiden opstelt zelfs!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 15:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

alleen maar voorspoed is ook maar saai...

kijk naar az afgelopen seizoen, die kwamen vrij vaak in de eerste helft al voor te staan en dan had ik als kijker al zoiets van 'nou, gewonnen partij, in de pocket'.
Das waar, AZ is wel veel meer een collectief. Ook toen het minder ging. Hopelijk hebben we gewoon straks weer een echt team staan, dat is al winst.

quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 15:59 schreef Sjerrie het volgende:

[..]

te hoge verwachtingen zijn inderdaad niet goed, maar je wilt mij toch niet vertellen dat je de doelstelling Europees voetbal halen voor dit jaar te hoog gegrepen vind????

vindt dat Meneer Been zich nog zeer bescheiden opstelt zelfs!
Hij stelt het wel bij, maar hij geeft t wel als mogelijkheid mee, zo van je moet wel blijven hopen.
Zit wel wat in, maar hopen op een plek bij de eerste 3 en rekenen op een plek bij de eerste 5 lijkt mij beter dit jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 14:46 schreef Sjerrie het volgende:
ach loop niet zo te zeiken!!
goeie zaak dat Mario positief is, en wat ie zegt is zeker niet onrealistisch
Feyenoord moet altijd voor plaats 1 gaan..
Maar het is geen zeiken als iemand de verwachtingen tempert.
Al jaren hoor je dat we voor het kampioenschap gaan????
We hebben vertrouwen in Been maar dat wil niet zeggen dat we
op de Coolsingel staan??Ik denk dat we er 2x staan dit jaar ;)
Roy
 Roy - donderdag 16 juli 2009 - 16:05   quote  deeplink  
nou dat is wel heel erg positief maarja dat zijn we elk jaar
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2009 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord moet altijd voor plaats 1 gaan..
Maar het is geen zeiken als iemand de verwachtingen tempert.
Al jaren hoor je dat we voor het kampioenschap gaan????
We hebben vertrouwen in Been maar dat wil niet zeggen dat we
op de Coolsingel staan??Ik denk dat we er 2x staan dit jaar ;)
Je rijbewijs is verlopen en je moet je paspoort verlengen? ;-)
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 16 juli 2009 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je rijbewijs is verlopen en je moet je paspoort verlengen? ;-)
haha die vindt k dan wel weer grappig ;)
Ron666
 Ron666 - donderdag 16 juli 2009 - 16:08   quote  deeplink  
feyenoord moet elk jaar kampioen worden dus ook dit seizoen want dat hoort bij feyenoord ook al zijn we het 10 jaar niet geworden!dit is niks te hoog gegrepen want dat hoort nu eenmaal bij de grootste club van nerderland!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Ron666 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 juli 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je rijbewijs is verlopen en je moet je paspoort verlengen? ;-)
hahahaha hij`s fijn :)
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 14:46 schreef Sjerrie het volgende:
ach loop niet zo te zeiken!!
goeie zaak dat Mario positief is, en wat ie zegt is zeker niet onrealistisch
Zo dan

Even Stylzz onnodig in de paling zetten
Els
 Els - donderdag 16 juli 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Heb altijd begrepen dat doelstelling ambitieus doch haalbaar moeten zijn. prima dat we allemaal vinden dat we voor het kampioenschap zullen gaan, maar zullen we eerst eens even realistisch zijn en er vanuit gaan, dat we volgend jaar ons kwalificeren voor europees voetbal. als je nog niet kan kruipen, moet je niet willen sprinten.
ar
 ar - donderdag 16 juli 2009 - 17:28   quote  deeplink  
we sprinten naar de top 3 els, je gaat het meemaken. heb alle vertrouwen.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Het interessert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. Ik wil gewoon weer eens een echt elftal op het veld zien. Wat vecht voor iedere meter en bal. Wat er met zijn allen bovenop klapt als er iemand onderuit geschoffelt wordt. Die Suarez een rotschop de gracht in geeft, en niet spelers die na een nederlaag tegen 020 lachend het veld aflopen.
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 17:49 schreef F.L.E het volgende:
Het interessert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. Ik wil gewoon weer eens een echt elftal op het veld zien. Wat vecht voor iedere meter en bal. Wat er met zijn allen bovenop klapt als er iemand onderuit geschoffelt wordt. Die Suarez een rotschop de gracht in geeft, en niet spelers die na een nederlaag tegen 020 lachend het veld aflopen.
verder alles goed met je?

Ik wil graag gewoon winnen, dat is wel wat belangrijker dan dom volk wat klapt als iemand een overbodige tackle inzet
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 16 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
we zien vanzelf wel waar we eindigen!!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 19:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

verder alles goed met je?

Ik wil graag gewoon winnen, dat is wel wat belangrijker dan dom volk wat klapt als iemand een overbodige tackle inzet
Ga je toch lekker bij AZ kijken, fijn dat jij je medesuporters neerzet als dom volk.
Ik vraag me echt af wie er hier het domst is.
Ga jij toch lekker staan te klappen als Feyenoord de bal buiten speelt voor een blessurebehandeling voor Suares, scheld ik hem wel de tyfus.
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 17:49 schreef F.L.E het volgende:
Het interessert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. Ik wil gewoon weer eens een echt elftal op het veld zien. Wat vecht voor iedere meter en bal. Wat er met zijn allen bovenop klapt als er iemand onderuit geschoffelt wordt. Die Suarez een rotschop de gracht in geeft, en niet spelers die na een nederlaag tegen 020 lachend het veld aflopen.
beetje nutteloze reactie dit!
ik heb liever dat ze de bal uitschoppen voor suarez en dat we kampioen worden, dan dat ik weer een 'echt elftal' zie staan en dat we in het rechter rijtje eindigen..
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 20:06 schreef coenjo het volgende:

[..]

beetje nutteloze reactie dit!
ik heb liever dat ze de bal uitschoppen voor suarez en dat we kampioen worden, dan dat ik weer een 'echt elftal' zie staan en dat we in het rechter rijtje eindigen..
Ik niet. En als je de elftallen van feyenoord ziet waar ze mee kampioen geworden zijn zie je juist dat dit "echte elftallen" waren. Die baalden van een nederlag tegen 020. En die voor elkaar opkwamen op het moment dat dat nodig was. En wanneer het voetballend niet lukte de fysieke strijdt niet schuwden.
Maar laat jij het maar een nutteloze reactie vinden. Precies de mentaliteit van het klapvee wat de huidige beleidsbepalers zoeken.
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 20:49   quote  deeplink  
echt, jij bent niet helemaal goed wijs
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 20:49 schreef Rovert het volgende:
echt, jij bent niet helemaal goed wijs
En jij wel, want jij bent tenslotte de allesbepaalende maga voorbeeld suporter. Het is eigenlijk een schande dat er nog geen tribune naar je vernoemt is.
Nou mijn nederige excuses opergod Rovert dat ik er een andere mening op na houd.
Maar eigenlijk pleur toch op lullo, wat jij van me vind interesseert me geen hol.
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 21:01   quote  deeplink  
Jawel dat boeit je wel, want je blijft maar reageren.

Maar nogmaals,

als je haat tegen Suarez groter is dan de wens om Feyenoord mee te zien draaien in de top, ben jij één van de personen die niet in ons Stadion thuis horen.
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 20:55 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En jij wel, want jij bent tenslotte de allesbepaalende maga voorbeeld suporter. Het is eigenlijk een schande dat er nog geen tribune naar je vernoemt is.
Nou mijn nederige excuses opergod Rovert dat ik er een andere mening op na houd.
Maar eigenlijk pleur toch op lullo, wat jij van me vind interesseert me geen hol.
rot dan op joh.. met je onozele reacties..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 19:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

verder alles goed met je?

Ik wil graag gewoon winnen, dat is wel wat belangrijker dan dom volk wat klapt als iemand een overbodige tackle inzet
hoe kan een tackle op suarez nu overbodig zijn. laat ze voor de wedstrijden maar naar Mean Machine kijken. van die wedstrijden als tegen vvv wordt ik ook niet vrolijk.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:02 schreef coenjo het volgende:

[..]

rot dan op joh.. met je onozele reacties..
Nee jou reactie's voegen wat toe. Vervelend he dat niet iedereen denkt zoals jij. En dat die ook gewoon in de Kuip mogen komen en op forums reageren.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:02 schreef coenjo het volgende:

[..]

rot dan op joh.. met je onozele reacties..
alsof jou reactie zo nozel zijn.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:01 schreef Rovert het volgende:
Jawel dat boeit je wel, want je blijft maar reageren.

Maar nogmaals,

als je haat tegen Suarez groter is dan de wens om Feyenoord mee te zien draaien in de top, ben jij één van de personen die niet in ons Stadion thuis horen.
Suarez is een voorbeeld, had ook Affelay of wie dan ook kunnen zijn. En wie ben jij om te bepalen wie er wel of niet in de Kuip thuis horen?
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Heee, mijn reacties boeien je dus wel, je blijft maar reageren. Terwijl het je geen hol boeit wat ik over je te zeggen heb.

Maar ik blijf het gewoon herhalen tegen je, want ik denk dat jouw hersens gewoon langzaam werken, je doet het voorkomen alsof je liefde voor Feyenoord kleiner is dan je afkeer tegen anderen.
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:37 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee jou reactie's voegen wat toe. Vervelend he dat niet iedereen denkt zoals jij. En dat die ook gewoon in de Kuip mogen komen en op forums reageren.
ja idd jammer dat niet iedereen zo denkt.. ik heb maar 1 doelstelling, en dat is kampioen worden!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 21:52   quote  deeplink  
dus jullie zetten je club cultuur opzij voor een kampioenschap???
Als Beenhakker bekend maakt dat zijn oude vriendjes, raffie meijs, wesley karbou van kasbergen en dat soort gasten gehaald worden dan staan jullie te juichen.
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

alsof jou reactie zo nozel zijn.
nee die van jou zijn lekker.. hebben we het hier over joden gehad??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door coenjo --
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
dus jullie zetten je club cultuur opzij voor een kampioenschap???
Als Beenhakker bekend maakt dat zijn oude vriendjes, raffie meijs, wesley karbou van kasbergen en dat soort gasten gehaald worden dan staan jullie te juichen.
ik zeg mijn doelstelling is kampioen worden! ik heb toch niet gezegt dat daar een blik joden voor open getrokken moet worden??
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
dus jullie zetten je club cultuur opzij voor een kampioenschap???
Als Beenhakker bekend maakt dat zijn oude vriendjes, raffie meijs, wesley karbou van kasbergen en dat soort gasten gehaald worden dan staan jullie te juichen.
wat is jou doelstelling? de komende 10 jaar in het rechter rijtje??
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Nee, maar ik zeg wel dat ik het niet snap als mensen populistisch lopen toe doen doordat ze liever de tegenstander haten dan de eigen club ondersteunen.

Ik wil met een herkenbaar team met een paar schoffelaars en een paar technici meedraaien in de top, dus kom nou niet aan dat ik/wij dan opeens zit(ten) te wachten op raffie en wesley, dat valt buiten deze discussie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 juli 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Laat ik nu eens een keer advocaat van de duivel spelen...
F.L.E heeft in mijn ogen gelijk,passie is wat ik verwacht ,zeg maar
HET BLOED ZWEET EN TRANEN ...
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Dus het boeit je dan niet op welke plaats we eindigen? Wij zijn Feyenoord, wij moeten in de top spelen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:59 schreef coenjo het volgende:

[..]

wat is jou doelstelling? de komende 10 jaar in het rechter rijtje??
liever 10 jaar in het rechter rijtje dan nog een keer 1984.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 21:45 schreef Rovert het volgende:
Heee, mijn reacties boeien je dus wel, je blijft maar reageren. Terwijl het je geen hol boeit wat ik over je te zeggen heb.

Maar ik blijf het gewoon herhalen tegen je, want ik denk dat jouw hersens gewoon langzaam werken, je doet het voorkomen alsof je liefde voor Feyenoord kleiner is dan je afkeer tegen anderen.
Nee hoor, het probleem is niet mijn hersens. Mijn probleem is suporters die niet kunnen lezen. En zichzelf maar blijven herhalen, zo vraag ik me af waar staat dat mijn haat tegen anderen groter is dan de liefde voor Feyenoord. Het enige wat ik schrijf is dat ik strijd ,passie , willen sterven op het veld voor je club belangrijker vind dan kampioen worden. En dat je wanneer voorgaande ingredienten in een elftal aanwezig zijn de kans redelijk groot is dat je ook kampioen word.
Ik heb het niet over jou verstandelijke vermogens, of je het waard bent om naar het stadion te gaan of wat dan ook.
Jij meent daar echter wel over te moeten oordelen, wat per saldo dus meer zegt over jou dan over mij.
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Laat ik nu eens een keer advocaat van de duivel spelen...
F.L.E heeft in mijn ogen gelijk,passie is wat ik verwacht ,zeg maar
HET BLOED ZWEET EN TRANEN ...
en dat zou mooi zijn als dat samen met het kampioenschap samen ging..
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:06 schreef coenjo het volgende:

[..]

en dat zou mooi zijn als dat samen met het kampioenschap samen ging..
Kijk als je nou goed had gelezen is dat wat ik schrijf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door F.L.E --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap'









0.0111050