BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 juli 2009 - 13:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been: "Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap" (Goal.com)

coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

liever 10 jaar in het rechter rijtje dan nog een keer 1984.
waar haal je 1984 vandaan dan? daar gaat het toch niet over?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 juli 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Laat ik nu eens een keer advocaat van de duivel spelen...
F.L.E heeft in mijn ogen gelijk,passie is wat ik verwacht ,zeg maar
HET BLOED ZWEET EN TRANEN ...
had niet anders verwacht van zo'n getattooerde aap. hahahahahahahah
coenjo
 coenjo - donderdag 16 juli 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 17:49 schreef F.L.E het volgende:
Het interessert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. Ik wil gewoon weer eens een echt elftal op het veld zien. Wat vecht voor iedere meter en bal. Wat er met zijn allen bovenop klapt als er iemand onderuit geschoffelt wordt. Die Suarez een rotschop de gracht in geeft, en niet spelers die na een nederlaag tegen 020 lachend het veld aflopen.
het intresseert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. dat is wat je zegt..
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:10 schreef coenjo het volgende:

[..]

het intresseert me eigenlijk helemaal niet op welke plaats we eindigen. dat is wat je zegt..
Idd dat vind ik minder interessant dan wat voor voetbal en beleving ik op het veld terug zie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door F.L.E --
Rovert
 Rovert - donderdag 16 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
FLE, zegt dat dan gelijk in het begin van je waardeloze betoog, hadden we deze zeik discussie niet gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2009 door Rovert --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 juli 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:44 schreef Rovert het volgende:
FLE, zegt dat dan gelijk in het begin van je waardeloze betoog, hadden we deze zeik discussie niet gehad
???????
Ik zou dan toch maar eens teruglezen wat ik als eerste schreef.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 juli 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Sorry PCtje liep vast ,ik zit met een firewall die contineu meld dat er virusen binnen komen???Weg met die firewall.

Maar goed waar was ik gebleven?Beleving in het spel is wat ik gemist heb een aantal jaren.Je kan winnen of verliezen?En nou komt tie en die is echt vreemd LET OP.Ik verlies liever met beleving dan dat ik win zonder beleving.DE HAAT VAN HET VERLIEZEN IS SOMS MOOIER DAN DE LIEFDE VAN HET WINNEN.Alleen met gif ik je flikker en de mes tussen de tanden kan je kampioen worden.Als daarbij Suares een schop voor zijn poten moet krijgen so beat it.Bij F puppilen zie je al die onderscheid,kinderen van 7 jaar die kwaad en huilend van het veld lopen en het er sàvonds nog over hebben met hun vader.Dat is passie dat is beleving dat is het juiste hart hebben voor winnaars.En als je alles heb gegeven en ik als supporter heb at gezien en ze worden dan nog 6e dan ga ik op mijn stoel staan voor een goed aplaus.Beleving is het toverwoord.Uiteindelijk wordt je een keer kampioen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 juli 2009 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

had niet anders verwacht van zo'n getattooerde aap. hahahahahahahah
HAHAHAHA
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 17 juli 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sorry PCtje liep vast ,ik zit met een firewall die contineu meld dat er virusen binnen komen???Weg met die firewall.

Maar goed waar was ik gebleven?Beleving in het spel is wat ik gemist heb een aantal jaren.Je kan winnen of verliezen?En nou komt tie en die is echt vreemd LET OP.Ik verlies liever met beleving dan dat ik win zonder beleving.DE HAAT VAN HET VERLIEZEN IS SOMS MOOIER DAN DE LIEFDE VAN HET WINNEN.Alleen met gif ik je flikker en de mes tussen de tanden kan je kampioen worden.Als daarbij Suares een schop voor zijn poten moet krijgen so beat it.Bij F puppilen zie je al die onderscheid,kinderen van 7 jaar die kwaad en huilend van het veld lopen en het er sàvonds nog over hebben met hun vader.Dat is passie dat is beleving dat is het juiste hart hebben voor winnaars.En als je alles heb gegeven en ik als supporter heb at gezien en ze worden dan nog 6e dan ga ik op mijn stoel staan voor een goed aplaus.Beleving is het toverwoord.Uiteindelijk wordt je een keer kampioen.
dat zijn mooie woorden jongen:)
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Sorry PCtje liep vast ,ik zit met een firewall die contineu meld dat er virusen binnen komen???Weg met die firewall.

Hahaha, ik vermoed dat je (te)veel sites bezoekt met naakte vrouwen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 22:08 schreef coenjo het volgende:

[..]

waar haal je 1984 vandaan dan? daar gaat het toch niet over?
serieus... dat was echt een serieuze vraag? Je snapt de context niet?

Ik neem aan dat je dan pas na 1984 geboren bent ofzo?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
misschien moet ie dat ook ff googlen, net als in de andere topic
coenjo
 coenjo - vrijdag 17 juli 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

serieus... dat was echt een serieuze vraag? Je snapt de context niet?

Ik neem aan dat je dan pas na 1984 geboren bent ofzo?
als je goed dit topic na leest, dan zul je zien dat het helemaal niks met 1984 te maken heeft. maar goed lucky luck geeft zijn eigen draai er aan.. en ik weet echt wel wat hij bedoeld met 84 maar dat had niks met dit hele verhaal te maken.
coenjo
 coenjo - vrijdag 17 juli 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:48 schreef hotjumper het volgende:
misschien moet ie dat ook ff googlen, net als in de andere topic
haha moest je ff wachten op een beetje steun voor dat je een antwoord gaf??
coenjo
 coenjo - vrijdag 17 juli 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 16:14 schreef coenjo het volgende:

[..]

als je goed dit topic na leest, dan zul je zien dat het helemaal niks met 1984 te maken heeft. maar goed lucky luck geeft zijn eigen draai er aan.. en ik weet echt wel wat hij bedoeld met 84 maar dat had niks met dit hele verhaal te maken.
ow ja en ik ben in 1979 geboren.. dus ik zal je vertellen dat ik 84 niet bewust mee gemaakt heb.. maar ik weet donders goed dat dat het kampioenschap was van cruyff zo als veel mensen zeggen..
coenjo
 coenjo - vrijdag 17 juli 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:48 schreef hotjumper het volgende:
misschien moet ie dat ook ff googlen, net als in de andere topic
kun je me vertellen hoe de stand was bij feyenoord-ajax 10 jaar geleden?? en wie er hebben gescoord.. zonder te googlen?
coenjo
 coenjo - vrijdag 17 juli 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

serieus... dat was echt een serieuze vraag? Je snapt de context niet?

Ik neem aan dat je dan pas na 1984 geboren bent ofzo?
ik zit al bijna 20 jaar bij elke thuis wedstrijd.. dus je hoeft mij niet zoveel te vertellen..
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 17 juli 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Been, moet dit soort uitspraken niet doen.
Moet juist zoveel mogelijk de hoge verwachtingen temperen.
Zelfs als je tijdens de winterstop bovenaan zou staan.
mee eens
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 juli 2009 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 16:16 schreef coenjo het volgende:

[..]

haha moest je ff wachten op een beetje steun voor dat je een antwoord gaf??
nee kootje maar soms moet ik ff werken tussen het forummen door. Ik ben Feyenoordfan om de clubcultuur, die is voor mij belangrijker dan af en toe een kampioenschapje. Ik zie graag dat we prijzen winnen maar niet ten koste van alles. vandaar mijn verwijzing naar 1984.

De komst van die analfabeet uit betondorp heeft de opbouw van een elftal met potentie verstoord. Zonder hem had het elftal uit kunnen groeien tot een team dat in de jaren daarop meerdere malen kampioen had kunnen worden. Dat is opgegeven voor het korte termijn succes en de streling van het ego van cruijff.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Binnen enkele jaren meedoen om het kampioenschap'









0.0084090