BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen in zijn VI Column: Cissé kostte 6 miljoen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 17 juli 2009 - 08:15   quote  deeplink  
Johan Derksen schrijft in zijn column dat Feyenoord 6 miljoen euro heeft betaald voor Cissé terwijl in de media het bedrag van 3,5 milj. werd vermeld. Ben benieuwd hoe Feyenoord hierop reageert.
Martin van Geel zei dat Feyenoord het beste bod deed en had eerder biedingen van 3 milj. van de hand gewezen dus het zo weleens kunnen kloppen.
Eigenlijk is het nu nog niet zo belangrijk....wij hebben hem en het wordt pas weer interessant als Cisse over pakweg 2 jaar verkocht wordt.....dat we ons niet rijk rekenenen als Cisse voor 10 milj. wordt verkocht, dan maken we dus maar 4 miljoen winst die dan grotendeels wordt verdeeld onder de financiers.
Overigens vindt JD Cisse een miskoop .......denk en hoop dat hij hier de plank volledig mee mis slaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 08:20   quote  deeplink  
JD, elk woord over deze man is er 1 te veel
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 08:36   quote  deeplink  
hoop dat ie een zweer onder z'n snor krijgt. vuige onruststoker dat tie eris.
Thomas
 Thomas - vrijdag 17 juli 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:15 schreef Madhopfc het volgende:
Johan Derksen schrijft in zijn column dat Feyenoord 6 miljoen euro heeft betaald voor Cissé terwijl in de media het bedrag van 3,5 milj. werd vermeld. Ben benieuwd hoe Feyenoord hierop reageert.
Waarom zou Feyenoord hierop moeten reageren? Wat interesseert het nou wat iemand roept, zolang ze bij Feyenoord maar weten wat er betaald is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Feyenoord doet sowieso nooit uitspraken over deze zaken.
Dick
 Dick - vrijdag 17 juli 2009 - 08:59   quote  deeplink  
Dat komt om dat ze de boel altijd belazere
Dat mogen wij niet weten.
En dat is met alles wat met Feyenoord te maken heeft.
Als ze eerlijk zijn kan je dat gewoon vertellen.
daar hebben wij als suporters recht op.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Het gaat ons geen ene moer aan wat een speler gekost heeft.
Het gaat niemand anders dan de kopende/verkopende partij + speler zelf wat aan.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juli 2009 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:15 schreef Madhopfc het volgende:
Johan Derksen schrijft in zijn column dat Feyenoord 6 miljoen euro heeft betaald voor Cissé terwijl in de media het bedrag van 3,5 milj. werd vermeld. Ben benieuwd hoe Feyenoord hierop reageert.
Martin van Geel zei dat Feyenoord het beste bod deed en had eerder biedingen van 3 milj. van de hand gewezen dus het zo weleens kunnen kloppen.
Eigenlijk is het nu nog niet zo belangrijk....wij hebben hem en het wordt pas weer interessant als Cisse over pakweg 2 jaar verkocht wordt.....dat we ons niet rijk rekenenen als Cisse voor 10 milj. wordt verkocht, dan maken we dus maar 4 miljoen winst die dan grotendeels wordt verdeeld onder de financiers.
Overigens vindt JD Cisse een miskoop .......denk en hoop dat hij hier de plank volledig mee mis slaat.
Wat je over de verkoop zegt klopt niet
Deze investeerders vragen enkel 5% rente
Verder niks, dus die 6 miljoen gaat gewoon naar ons
Die 5% is ook eenmalig
Niet elk jaar 5%
Dus wij mogen ons in onze handen knijpen met deze investeerders!!!
Hulde aan Blokland en Co!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juli 2009 - 09:14   quote  deeplink  
En over Johan
Ik luister graag naar hem en vaak heeft hij gelijk
Maar het is me jaren geleden al opgevallen dat hij er bij Feyenoord 9 van de 10 keer naast zit
Hij moet eens zijn bronnen gaan veranderen
Zo goed zijn ze niet geinformeerd
bram
 bram - vrijdag 17 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
laat die snor de pestpleuris krijgen,altijd onze club afzeiken,bah eng kereltje
dennis
 dennis - vrijdag 17 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
JD altijd tegen Feyenoord.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:59 schreef Dick het volgende:
Dat komt om dat ze de boel altijd belazere
Dat mogen wij niet weten.
En dat is met alles wat met Feyenoord te maken heeft.
Als ze eerlijk zijn kan je dat gewoon vertellen.
daar hebben wij als suporters recht op.
Wie zijn ze?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 09:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wie zijn ze?
Gud en De
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Ik word zo moe van dat calimero-achtig gezever van ze 'belazere' altijd en blabla. Geef me dan feiten in plaats van dat gejank
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 10:49   quote  deeplink  
calimero_flingue2.jpg
niet fucken met Calimero!
Tim89
 Tim89 - vrijdag 17 juli 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 10:48 schreef Rovert het volgende:
Ik word zo moe van dat calimero-achtig gezever van ze 'belazere' altijd en blabla. Geef me dan feiten in plaats van dat gejank
Helemaal mee eens.

Iedereen altijd maar zeuren als er negatief over Feyenoord wordt gepraat.Terwijl niemand hier bewijs heeft dat het niet zo is.

Als het 6miljoen zou zijn vind ik dit te veel voor deze spelen. Maar we zullen wel zien. Hij is binnen en er is niks meer aan te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door Tim89 --
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 11:39   quote  deeplink  
damned, dat is een calimero om rekening mee te houden
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 17 juli 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 10:53 schreef Tim89 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Iedereen altijd maar zeuren als er negatief over Feyenoord wordt gepraat.Terwijl niemand hier bewijs heeft dat het niet zo is.

Als het 6miljoen zou zijn vind ik dit te veel voor deze spelen. Maar we zullen wel zien. Hij is binnen en er is niks meer aan te doen.
het is pas teveel als hij niets oplevert... Laten we eerst afwachten wat hij brengt. Als hij er straks 20 inlegt en over een paar jaar verkocht wordt voor 20 miljoen dan was 6 miljoen een koopje geweest. Als hij er maar 2 inlegt en op de tribune belandt en niemand er een grijpstuiver voor wilt geven dan is 6 miljoen een mega bedrag... het is dus onzin om nu al te zeggen wat TEveel is en wat neit. Trouwens niemand, alleen Feyenoord en Roda weten exact wat er betaald is.
Leon Boom
 Leon Boom - vrijdag 17 juli 2009 - 11:48   quote  deeplink  
laat die vent nou maar eens zijn vervelende praatjes voor hem houden,een aantal jaar geleden had hij ook veel commentaar op Bastos,Feyenoord moest blij zijn dat ze van deze amateur voetballer af waren,nou is hij 18 miljoen waard!!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:48 schreef Leon Boom het volgende:
laat die vent nou maar eens zijn vervelende praatjes voor hem houden,een aantal jaar geleden had hij ook veel commentaar op Bastos,Feyenoord moest blij zijn dat ze van deze amateur voetballer af waren,nou is hij 18 miljoen waard!!!
Precies het is allemaal de schuld van Derksen
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juli 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:49 schreef Rovert het volgende:

[..]

Precies het is allemaal de schuld van Derksen
Verdorie
Zijn naam heb ik nog niet op een laken staan
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:50 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Verdorie
Zijn naam heb ik nog niet op een laken staan
zie je wel dat mijn doek veel praktischer is.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:50 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Verdorie
Zijn naam heb ik nog niet op een laken staan
Je hebt nog een week!!
Kinderen hebben toch vakantie, die hebben tijd zat
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juli 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zie je wel dat mijn doek veel praktischer is.
Misschien wel
Maar mijn doeken zijn wel veel persoonlijker
Dat is dan toch weer dat beetje extra service die mijn kinderen brengen
En service is net zo belangrijk als praktisch zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 11:55   quote  deeplink  
ik heb het ge-outsourced dus als ik persoonlijke doeken wil betaal ik de hoofd prijs.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 17 juli 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Derksen is duidelijk weer begonnen met een hetze. Deed hij vorig jaar ook met El Ahmadi. Hij overdrijft het transferbedrag en zal dat vaak blijven herhalen, totdat iedereen het ook gaat geloven.

Let maar op, als Cisse een keer slecht speelt, begint hij er weer over.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:56 schreef netsurfer het volgende:
Derksen is duidelijk weer begonnen met een hetze. Deed hij vorig jaar ook met El Ahmadi. Hij overdrijft het transferbedrag en zal dat vaak blijven herhalen, totdat iedereen het ook gaat geloven.

Let maar op, als Cisse een keer slecht speelt, begint hij er weer over.
Zien jullie wel, het is allemaal de schuld van Derksen, netsurfer bewijst het met keiharde feiten!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 12:00   quote  deeplink  
hij zal op school wel eens door een Feyenoord supporter gepest zijn
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 12:03   quote  deeplink  
Wie niet (buiten de Feyenoorders om)?
puffin
 puffin - vrijdag 17 juli 2009 - 21:50   quote  deeplink  
6 miljoen, het zou me niet verbazen maar de tijd en het seizoen zal zijn waarde tonen. Kan volgens mij niet minder worden dan met 'onze' Danko die jaren terug al 6,5 miljoen kostte en veel, heel veel heeft verziekt. Hoop bij Cisse wel dat hij niet te vaak op reis gaat/is en dat we hem maanden niet zien en vliegtuigen zien missen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:56 schreef netsurfer het volgende:
Derksen is duidelijk weer begonnen met een hetze. Deed hij vorig jaar ook met El Ahmadi. Hij overdrijft het transferbedrag en zal dat vaak blijven herhalen, totdat iedereen het ook gaat geloven.

Let maar op, als Cisse een keer slecht speelt, begint hij er weer over.
na Hofland en Timmer richt ie zich nu op Cisse en zal elke uitzending wel herhalen hoe een slechte aankoop het is en zijn geld niet waard is etc.
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Ach hij heeft soms kritiek so what.
Moet je ook tegen kunnen als supporter , dan erbij hij heeft het vaak zat voor ons opgenomen.
AD en Rijnmond zijn erger met negatief nieuws.
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

na Hofland en Timmer richt ie zich nu op Cisse en zal elke uitzending wel herhalen hoe een slechte aankoop het is en zijn geld niet waard is etc.
Of Cissé legt er 20 in , en je hoort niets.
Gissen en speculatie.
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Ach jongens laat die tering Derksen toch lullen.
Er komt nooit wat zinnigs uit die man en altijd negatief over onze club.
Ik zelf schenk die man al jaren geen aandacht ,dat scheelt namelijk een dag hoofd pijn.
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 juli 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:07 schreef R()b het volgende:
Ach hij heeft soms kritiek so what.
Moet je ook tegen kunnen als supporter , dan erbij hij heeft het vaak zat voor ons opgenomen.
AD en Rijnmond zijn erger met negatief nieuws.
ik luister wel eens naar z'n programma op radio Rijnmond, is een stuk aangenamer
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:48 schreef Leon Boom het volgende:
laat die vent nou maar eens zijn vervelende praatjes voor hem houden,een aantal jaar geleden had hij ook veel commentaar op Bastos,Feyenoord moest blij zijn dat ze van deze amateur voetballer af waren,nou is hij 18 miljoen waard!!!
die jij bedoeld is een andere Bastos , dat was die Portugees die onder Gullit bij ons speelde , die werd afgekraakt door Derksen! wel op blijven letten..............
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Derksen is absoluut niet ANTI Feyenoord , echter als ie ergens tegenaan kan schoppen doet ie dat en helaas is daar bij onze club nogal eens reden toe..............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door jantje 1974 --
puffin
 puffin - vrijdag 17 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
volledig juist, nutteloze speler die op een doordeweekse avondwedstrijd tegen NAC voor de beker helemaal uit zijn dak ging toen hij de 4-0 scoorde...tekenend voor zijn klasse. En Derksen, bijzondere man met een scherpe pen en observatie. Iemand waarvan je weet hoe hij over mensen en zaken denkt. Gelukkig geen kameleon want die raken verstrikt in hun gedraai.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 17 juli 2009 - 23:10   quote  deeplink  
derksen heeft maar 1 belang en dat is zijn blaadje verkopen zodoende probeert hij op alle mogelijke manieren in de publiciteit te komen
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:33 schreef jantje 1974 het volgende:
Derksen is absoluut niet ANTI Feyenoord , echter als ie ergens tegenaan kan schoppen doet ie dat en helaas is daar bij onze club nogal eens reden toe..............
Idd ik vindt Derksen ook niet Anti-Feyenoord.
Alleen sommige trekken zich het eerder aan dan andere denk ik :D
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 18 juli 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:33 schreef jantje 1974 het volgende:
Derksen is absoluut niet ANTI Feyenoord , echter als ie ergens tegenaan kan schoppen doet ie dat en helaas is daar bij onze club nogal eens reden toe..............
Ik denk ook niet dat hij anti-Feyenoord is
Maar wees eerlijk, wat is de laatste jaren vaker voorgekomen?
Dat Derksen het goed had over Feyenoord of dat hij er naast zat?
Om de een of andere reden zijn blijkbaar zijn bronnen niet goed geinformeerd als het over Feyenoord gaat
Derksen schetst vaak een heel negatief beeld en dan blijkt achteraf dat het wel meevalt
mike69
 mike69 - zaterdag 18 juli 2009 - 10:09   quote  deeplink  
die derksen wil gewoon weer onrust zaaien wat the fuck wilt hij hier anders mee bereiken gewoon weer van kijk eens dat feyenoord liegt gewoon ik weet alles beter nou jongens die kerel wilt alleen maar verdienen met boodschappen als deze hij mot een keer lekker met mij komen praten .
die over het paard getilde derksen moet het lekker bij sigaren roken houden en ze meul houden over feyenoord vuile zakkenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIKE
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 18 juli 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Als hij onrust kan zaaien doet hij dat.
Ik kijk al tijden niet meer naar zijn uitzendingen.
Boycotten die man!
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 10:09 schreef mike69 het volgende:
die derksen wil gewoon weer onrust zaaien wat the fuck wilt hij hier anders mee bereiken gewoon weer van kijk eens dat feyenoord liegt gewoon ik weet alles beter nou jongens die kerel wilt alleen maar verdienen met boodschappen als deze hij mot een keer lekker met mij komen praten .
die over het paard getilde derksen moet het lekker bij sigaren roken houden en ze meul houden over feyenoord vuile zakkenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIKE
Probeer je boodschap nu eens zo neer te zetten dat wij het kunnen begrijpen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juli 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Overigens, wat dan nog, is 6milj te veel?
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 juli 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:
Overigens, wat dan nog, is 6milj te veel?
ach, zolang hij maar geen 2e El Dramadi gaat worden
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 18 juli 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 10:09 schreef mike69 het volgende:
die derksen wil gewoon weer onrust zaaien wat the fuck wilt hij hier anders mee bereiken gewoon weer van kijk eens dat feyenoord liegt gewoon ik weet alles beter nou jongens die kerel wilt alleen maar verdienen met boodschappen als deze hij mot een keer lekker met mij komen praten .
die over het paard getilde derksen moet het lekker bij sigaren roken houden en ze meul houden over feyenoord vuile zakkenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIKE
Ik vind die columnist van het AD ben ff z'n naam kwijt nog erger.
Je kan nooit eens een seizoen rustig beginnen, nog voordat de eerst bal rolt, zoekt men naar iets om Feyenoord in diskrediet te brengen.
Natuurlijk is kritiek nodig, maar wat bijvoorbeeld die columnist doet is volgens mij echt een hetze willen veroorzaken, daarbij valt Derksen echt in het niet.
Maakt mij nou echt niet uit of hij nou 3,5 of 6 miljoen heeft gekost, hij is gekocht en laten we hopen dat hij ons kan overtuigen dat het geen miskoop is.
Overigens had Derksen, met de overige 3 spelers die in dit topic zijn vermeld wel gelijk die waren/ zijn niet van het niveau dat Feyenoord na streeft.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 18 juli 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:32 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

die jij bedoeld is een andere Bastos , dat was die Portugees die onder Gullit bij ons speelde , die werd afgekraakt door Derksen! wel op blijven letten..............
Klopt
En die kerel heette ook geen Bastos
Maar Basto
ik dacht eerst ook dat het om Basto ging
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:23 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Ik vind die columnist van het AD ben ff z'n naam kwijt nog erger.
Je kan nooit eens een seizoen rustig beginnen, nog voordat de eerst bal rolt, zoekt men naar iets om Feyenoord in diskrediet te brengen.
Natuurlijk is kritiek nodig, maar wat bijvoorbeeld die columnist doet is volgens mij echt een hetze willen veroorzaken, daarbij valt Derksen echt in het niet.
Maakt mij nou echt niet uit of hij nou 3,5 of 6 miljoen heeft gekost, hij is gekocht en laten we hopen dat hij ons kan overtuigen dat het geen miskoop is.
Overigens had Derksen, met de overige 3 spelers die in dit topic zijn vermeld wel gelijk die waren/ zijn niet van het niveau dat Feyenoord na streeft.
Hahahaha,

precies het is al-le-maal de schuld van Gudde, Derksen en Borst
Zonder hun waren we nou de beste en rijkste club van de hele wereld
puffin
 puffin - zaterdag 18 juli 2009 - 20:15   quote  deeplink  
ironie ten top! maar er zijn natuurlijk nog veel, veel en heel veel meer schuldigen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen in zijn VI Column: Cissé kostte 6 miljoen!









0.0105638