BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen in zijn VI Column: Cissé kostte 6 miljoen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Ik word gewoon zo moe van altijd dat zoeken naar dezelfde schuldigen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Mario Been heeft zijn eerste fout gemaakt als Feyenoord-trainer. Ik heb vertrouwen in Been, hij zal met zijn aanpak ongetwijfeld meer uit zijn spelers halen dan voorganger Gertjan Verbeek. Desondanks speelt hij met vuur. Met NEC een paar keer winnen is meteen opzienbarend, nederlagen zijn ingecalculeerd. Been werd meteen de kroonprins van het trainersgilde. Feyenoord moet winnen, terwijl nederlagen voor onrust zorgen.

Een goede coach stelt prioriteiten. Hij beschikt over een redelijke selectie. De veteranen zijn nog heel bruikbaar met hun ervaring en de jeugdige talenten worden ietwat overschat, maar met deze spelers moet Feyenoord binnen de topvijf eindigen. Er was geen geld en het keepersprobleem was nijpend. Met Henk Timmer doorgaan was onverantwoord, Rob van Dijk is een veertiger en Erwin Mulder mist ervaring. Toen Been een sponsor nog wat geld uit zijn zak klopte, had hij dat bedrag in een keeper moeten investeren.

Maar Been wilde een rechtsback, een voorstopper en een vleugelspits. Hij gokte op het clubhart van een kapitaalkrachtige geldschieter. Dat blijkt nu een pijnlijke misrekening te zijn. Er is geen geld meer voor een keeper, waardoor Feyenoord met een levensgroot probleem zit. Voor een rechtsback en een voorstopper had hij redelijke alternatieven binnen zijn selectie en de aankoop van Sekou Cissé is onverantwoord. Feyenoord heeft zes miljoen euro aan Roda JC moeten betalen, terwijl deze middelmatige speler een jaarsalaris opstrijkt van 850 duizend euro.

Als argument hoor ik nu, dat Cissé naast Didier Drogba voor Ivoorkust speelt. Ik heb met Willy Brokamp, Dick Schneider, Bert van Marwijk, John Metgod en Dick Nanninga gespeeld, maar de bondscoaches hebben mij, volkomen terecht, altijd genegeerd. Ondanks alle financiële problemen speelt de Balkenende-norm nog geen rol in De Kuip. Voor dat bedrag had Feyenoord het keepersprobleem moeiteloos kunnen oplossen. Nu kan de blunderende Been alleen nog gered worden door een onverwachte transfer, gevonden geld, of een sponsor die alsnog een keeper financiert.

Bron: VI.nl / Column Johan Derksen
_________________________________

Pfff.. wat een gelul zeg.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 23:13 schreef Rovert het volgende:
Ik word gewoon zo moe van altijd dat zoeken naar dezelfde schuldigen.
het is de schuld van Michael Jackson. ff een kker iemand anders de schuld geven.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:
Mario Been heeft zijn eerste fout gemaakt als Feyenoord-trainer. ....

Bron: VI.nl / Column Johan Derksen
_________________________________

Pfff.. wat een gelul zeg.
De dokter die derksen gehaald heeft heeft ook een fout gemaakt, hij had nooit die navelstreng om zijn nek weg moeten halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 10:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De dokter die derksen gehaald heeft heeft ook een fout gemaakt, hij had nooit die navelstreng om zijn nek weg moeten halen.
Die man is volgens mij ook gewoon met een zure snor geboren.
Die snor heeft ie vast omdat ie op zn moeder lijkt ;-)
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 20 juli 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Alle Feyenoord supporters moeten de komende maand geen VI kopen dan gaat die snor het merken. Daarbij kun je de voetbalzaken die je wilt weten overal vandaan halen daar heb je dat snorreblad niet voor nodig.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 11:07   quote  deeplink  
kocht hem toch al niet, net zo dat ik nooit naar dat tv programma van hem kijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Sinds we geen kattenbak meer hebben heb ik de VI ook niet meer gekocht.
sasja50
 sasja50 - maandag 20 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:33 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Klopt
En die kerel heette ook geen Bastos
Maar Basto
ik dacht eerst ook dat het om Basto ging
errug scherp Phyx ! Dat had niemand door en Jantje zelf ook niet denk........... dat was Basto zonder S maar velen dachten dat het om hem ging.
Fonsie
 Fonsie - maandag 20 juli 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Die derksen (snorrekweker) is een aardappelknol die lult uit alle hoeken van z'n malle bek , doe niks op die vent, want dat is echt één zonder talent. eigenlijk moest ie zitten in een brood als krent, dan was ie snel aan z'n end. daaaaaag johan.
PieterBos
 PieterBos - maandag 20 juli 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Volgens Derksen zou Been zijn eerste fout hebben gemaakt door zoveel neer te tellen voor Cissé (ten eerste geloof ik er geen bal van) ten tweede, als dit Been zijn eerste fout is, waar heeft het dan over? Heeft hij zijn eigen fouten al wel geteld?
Kan die niet meer bijhouden denk ik.
Daarom begint hij maar om het van Been2 bij te houden.
Vak EE
 Vak EE - maandag 20 juli 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Zolang 'tante Johanna' bij VI zit geef ik er geen stuiver aan uit. Zouden alle Feyenoorders moeten doen. Dit zelfingenomen ouwe wijf laat zich nog altijd door vdH gebruiken om onrust te stoken. Derksen is erger dan de Mexicaanse griep.
PieterBos
 PieterBos - maandag 20 juli 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 11:30 schreef Fonsie het volgende:
Die derksen (snorrekweker) is een aardappelknol die lult uit alle hoeken van z'n malle bek , doe niks op die vent, want dat is echt één zonder talent. eigenlijk moest ie zitten in een brood als krent, dan was ie snel aan z'n end. daaaaaag johan.
Als pruim bedoel je zeker.
Stef1977
 Stef1977 - maandag 20 juli 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Ik zeg LB. Journalisten doen wat ze moeten doen voor hun geld. Niet meer niet minder.
Al die verhalen over salarissen die je leest zijn ook BS. Feyenoord brengt dat soort cijfers niet naar buiten.
Bestlander
 Bestlander - maandag 20 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Als ik na de afgelopen jaren kijkt dan is Derksen behoorlijk negatief, volgens mij is zijn informant over Feyenoord verdwenen want hij weet echt niet wat hij zegd.
Wat hij de laatste tijd schrijft staat ver beneden de waarheid, het gaat er bij hem maar om zijn blaadje te verkopen.
Het is alleen triest dat hij denkt dat mensen niet goed bij hun hoofd zijn en alles zomaar klakkeloos overnemen van hem.
Hoogstens 40% is waarheid voor de rest is het verzonnen en/of overdreven.
antonio
 antonio - maandag 20 juli 2009 - 12:58   quote  deeplink  
hallo Feyenoord Fans: grrag even hard uit halen,naar die onfatsoenlijke J.Derksen.Wat een haat heb ik tegen die man gekregen,het laatsen jaar.!waarom probeert hij ons aller Feyenoord kapot te maken.weg met die man zeker nooit meer in de Kuip binnen laten.anders het mag niet dan maar de Holigans er op af sorry?ik lees nu weer dat hij uit spraken doet wat F,oord betaald zou hebben voor Cicce maar meer onrust stoken als het nodig is.?of zo hij vals lachten op rlt sport,met Kray jun.zij kpoen nietsa hebben geen geld!nogmaals Feyenoord boycot die man,een Land verrader.? Feyenoord succes en wij houden vol,tot de spelrs er bij nee vallen zo als vroegere tijden met Coen,Wim,en willem,enz,enz. A.v.Lieshout.
Els
 Els - maandag 20 juli 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Had een abonnement, en daar schaam ik me nu een beetje voor. Heb het net weer, voor de zoveelste keer, opgezegd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 13:00 schreef Els het volgende:
Had een abonnement, en daar schaam ik me nu een beetje voor. Heb het net weer, voor de zoveelste keer, opgezegd.
`Dat had ik niet achter je gezocht!
Rovert
 Rovert - maandag 20 juli 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 12:58 schreef antonio het volgende:
hallo Feyenoord Fans: grrag even hard uit halen,naar die onfatsoenlijke J.Derksen.Wat een haat heb ik tegen die man gekregen,het laatsen jaar.!waarom probeert hij ons aller Feyenoord kapot te maken.weg met die man zeker nooit meer in de Kuip binnen laten.anders het mag niet dan maar de Holigans er op af sorry?ik lees nu weer dat hij uit spraken doet wat F,oord betaald zou hebben voor Cicce maar meer onrust stoken als het nodig is.?of zo hij vals lachten op rlt sport,met Kray jun.zij kpoen nietsa hebben geen geld!nogmaals Feyenoord boycot die man,een Land verrader.? Feyenoord succes en wij houden vol,tot de spelrs er bij nee vallen zo als vroegere tijden met Coen,Wim,en willem,enz,enz. A.v.Lieshout.
Nu ik dit zo lees denk ik van, even naar de winkel om een paar vi's te kopen
wat een ouderwets triest gekwebbel weer van je
KKL
 KKL - maandag 20 juli 2009 - 13:30   quote  deeplink  
"Als argument hoor ik nu, dat Cissé naast Didier Drogba voor Ivoorkust speelt. Ik heb met Willy Brokamp, Dick Schneider, Bert van Marwijk, John Metgod en Dick Nanninga gespeeld, maar de bondscoaches hebben mij, volkomen terecht, altijd genegeerd."

Toen ik bovenstaand alinea las, kon ik een grote glimlach niet onderdrukken.

Derksen lult zoveel onzin,alleen al in 2 zinnen.

Cissé is een uitstekend international van Ivoorkust en hijzelf (Johan) heeft nooit in het Nederlands elftal gespeeld maar alleen op club niveau met spelers samen gespeeld die op een enkeling na in Oranje hebben gespeeld maar die nooit het wereldniveau hebben gehaald zoals dat van Drogba.

Het is echt een vergelijking die werkelijk nergens op slaat.

Maar dat past ook eigenlijk heel erg goed bij de persoon Derksen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door KKL --
Stef1977
 Stef1977 - maandag 20 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
En intussen zitten wij met z'n allen op de kast door een mannetje wat z'n eigen mening verkondigd omdat voetballiefhebbend nederland ervoor wil betalen om z'n blad te lezen.
Lekker laten gaan. Geen energie aan verspelen en zeker je humeur er niet door laten verzieken. Is het niet waard.....
Patrick078
 Patrick078 - maandag 20 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Ik zit op de bank..

En aan die Derksen spendeer ik al lang geen aandacht meer.
antonio
 antonio - maandag 20 juli 2009 - 14:37   quote  deeplink  
hallo niet reager op die waardeloze vent j.deksen,op rotten met die man,en vooral boycotten uit de Kuip.en nooit meer toe laten en zekre geen Feyenoord bestuurders,of spelers toe laten tot rtl sport.?! a.v.lieshout
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2009 - 14:41   quote  deeplink  
ik zou voortaan je tekst nog 1x doorlezen voor je op "plaats bericht" drukt.
'T is maar een tip...
Rovert
 Rovert - maandag 20 juli 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 14:37 schreef antonio het volgende:
hallo niet reager op die waardeloze vent j.deksen,op rotten met die man,en vooral boycotten uit de Kuip.en nooit meer toe laten en zekre geen Feyenoord bestuurders,of spelers toe laten tot rtl sport.?! a.v.lieshout
Wil je alsjeblieft een klein beetje moeite doen om normale teksten neer te schrijven, je hebt werkelijk waar geen woord goed geschreven
bram
 bram - maandag 20 juli 2009 - 15:08   quote  deeplink  
mensen nou niet gaan reageren op een taalfoutje,beetje kinderachtig
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 15:08 schreef bram het volgende:
mensen nou niet gaan reageren op een taalfoutje,beetje kinderachtig
Klopt
Op één taalfoutje reageren is kinderachtig
Op een tekst reageren waar maar één woord normaal geschreven is is wat anders
Je mag toch wel verwachten dat posters het een beetje begrijpelijk houden?

Als zij hun reactie al niet serieus genoeg nemen om normaal Nederlands te schrijven, waarom zouden ze dan reageren?
En als ze zelf hun reactie niet serieus nemen, waarom moeten ze ons er dan mee lastigvallen?

Dat is één van de redenen dat dit forum kwalitatief minder wordt
De nieuwe gebruikers nemen het niet serieus
Ze pleuren maar wat neer en of men het kan lezen interesseert ze niet
Ze willen geen discussies meer
Het lijkt onderhand meer een rits persoonlijke dagboeken dan een forum

Al moet ik zeggen dat ik me kapot zou schamen als ik zo slecht Nederlands zou schrijven in mijn dagboek, ook al ben ik de enige die het zou weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door Phyxsius --
bram
 bram - maandag 20 juli 2009 - 16:30   quote  deeplink  
we hebben niet allemaal de school afgemaakt,die mensen gewoon laten schrijven en jezelf druk maken over andere zaken
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 13:00 schreef Els het volgende:
Had een abonnement, en daar schaam ik me nu een beetje voor. Heb het net weer, voor de zoveelste keer, opgezegd.
Zeker voor de foto's van die voetballers he? want om de interviews kan het niet zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 16:30 schreef bram het volgende:
we hebben niet allemaal de school afgemaakt,die mensen gewoon laten schrijven en jezelf druk maken over andere zaken
Sorry beste man/jongen
Inderdaad zal niet iedereen zijn school hebben afgemaakt
Maar bekijk sommige reacties eens
Dan kun jij mij niet wijs maken dat je geen kind, broertjes, zusje, neefje of nichtje van 5 hebt of hebt gehad die het slechter deed in groep 2

Je moet natuurlijk niet overal over vallen
Maar er zijn altijd grenzen
Bij sommige is het enkel acceptabel als het immigranten zijn die net 3 weken in Nederland zijn en daarvoor nog nooit van Nederland hadden gehoord!
Els
 Els - maandag 20 juli 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

`Dat had ik niet achter je gezocht!
Ik eigenlijk ook niet. Erger, ik had beter moeten weten, heb het door de jaren heen al 3 x boos opgezegd, met telkens dezelfde reden. Maar ja, heb vroeger ook mijn rekening bij ABN en AMRO op moeten zeggen, kon op een gegeven moment geen TDK bandjes meer kopen en moet nu in een rottijd mij aandelen Aegon van de hand doen. Feyenoord levert je toch wel een hoop gekloot op.
Rovert
 Rovert - maandag 20 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 15:47 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat is één van de redenen dat dit forum kwalitatief minder wordt
De nieuwe gebruikers nemen het niet serieus
Ze pleuren maar wat neer en of men het kan lezen interesseert ze niet
Ze willen geen discussies meer
Het lijkt onderhand meer een rits persoonlijke dagboeken dan een forum

Je slaat de spijker op zijn kop kerel
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Ik geloof dat Derksen toch ergens verkeerd geïnformeerd is
In zijn column heeft hij het over 6 miljoen voor Cissé
Maar vervolgens publiceert hij dit op zijn site: http://www.vi.nl/Nieuws-item/166991/Roda-JC-ondanks-transfers-in-Categorie-1.htm

Dan klopt er toch één van de twee niet, maar hij publiceert beide
Beetje vaag
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 21:39 schreef Phyxsius het volgende:
Ik geloof dat Derksen toch ergens verkeerd geïnformeerd is
In zijn column heeft hij het over 6 miljoen voor Cissé
Maar vervolgens publiceert hij dit op zijn site: http://www.vi.nl/Nieuws-item/166991/Roda-JC-ondanks-transfers-in-Categorie-1.htm

Dan klopt er toch één van de twee niet, maar hij publiceert beide
Beetje vaag
of ze hebben geld toegelegd op die andere transfer. Of hij rookt afgaanse sigaren.
derq
 derq - maandag 20 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
juist, ik las het net ook, meeuwis en cissé voor een totaal van 5 miljoen.
PieterBos
 PieterBos - maandag 20 juli 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 21:39 schreef Phyxsius het volgende:
Ik geloof dat Derksen toch ergens verkeerd geïnformeerd is
In zijn column heeft hij het over 6 miljoen voor Cissé
Maar vervolgens publiceert hij dit op zijn site: http://www.vi.nl/Nieuws-item/166991/Roda-JC-ondanks-transfers-in-Categorie-1.htm

Dan klopt er toch één van de twee niet, maar hij publiceert beide
Beetje vaag
Haha, valt hij ff door de mand!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Meeuwis is voor 1,5 miljoen verkocht
http://www.fanproject98.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=539:ld-akkoord-over-meeuwis-psv-wil-cisse-en-spillmann-wordt-keeperstrainer&catid=35:roda-jc-nieuws&Itemid=74

Conclusie: Cissé kostte 3,5 miljoen
Dus dit topic kan dicht
De titel van dit topic is nu officieel onwaar bewezen door de TD van Roda

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door Phyxsius --
derq
 derq - dinsdag 21 juli 2009 - 00:38   quote  deeplink  
vind het ook erg jammer dat twente bryan ruiz binnen heeft. hofs moet weg en roger moet nog komen.
Rotterdammer for lif
 Rotterdammer for lif - dinsdag 21 juli 2009 - 07:08   quote  deeplink  
Tjongejonge, mister grobbekuiken reageert weer wordt moe van die pleurislul.Overigens word ik ook moe van al die amateur directeurs en financieel verantwoordelijken in ons Kuipie. Kunnen we daar die Blokland niet neer zetten. Hij heeft tenminste geld verdient ipv geld over de balk gegooid de laatste jaren. Al die eendagsvliegen hebben een hoop geld gekost en niks gepresteer. Die Gudde is ook een zakkevuller.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 00:38 schreef derq het volgende:
.... hofs moet weg en roger moet nog komen.
Hofs is al weg en Roger Milla???? is wel een leuke spits maar volgens mij istie al 65
bram
 bram - dinsdag 21 juli 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 18:50 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Sorry beste man/jongen
Inderdaad zal niet iedereen zijn school hebben afgemaakt
Maar bekijk sommige reacties eens
Dan kun jij mij niet wijs maken dat je geen kind, broertjes, zusje, neefje of nichtje van 5 hebt of hebt gehad die het slechter deed in groep 2

Je moet natuurlijk niet overal over vallen
Maar er zijn altijd grenzen
Bij sommige is het enkel acceptabel als het immigranten zijn die net 3 weken in Nederland zijn en daarvoor nog nooit van Nederland hadden gehoord!
ben het wel eens met je,maar laat ze toch,ik ben 54 jaar heb echt mijn school afgemaakt en kom al 45 jaar iedere 2weken naar de kuip,dit ter info.
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:08 schreef bram het volgende:

[..]

ben het wel eens met je,maar laat ze toch,ik ben 54 jaar heb echt mijn school afgemaakt en kom al 45 jaar iedere 2weken naar de kuip,dit ter info.
Mensen mogen van mij 179 spelfouten maken als ze niet beter weten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mensen mogen van mij 179 spelfouten maken als ze niet beter weten
Allemaal de schuld van Verschuuren
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mensen mogen van mij 179 spelfouten maken als ze niet beter weten
Niet als er maar 180 fouten te maken zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 10:07   quote  deeplink  
hahahahahahaha
derq
 derq - dinsdag 21 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 07:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hofs is al weg en Roger Milla???? is wel een leuke spits maar volgens mij istie al 65
sorry ben op vakantie geweest, maar roger guerreiro natuurlijk ;)
willian
 willian - donderdag 23 juli 2009 - 23:59   quote  deeplink  
ik lees nu al een tijdje mee hier op dit forum en heb dus besloten om me te registreren. ik volg feyenoord op de voet dus ik weet zoverre ik weet bijna alles, alleen dit blijf mij dwars zitten. voor hoeveel is cissé nu eigenlijk gehaalt?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 juli 2009 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 23:59 schreef willian het volgende:
ik lees nu al een tijdje mee hier op dit forum en heb dus besloten om me te registreren. ik volg feyenoord op de voet dus ik weet zoverre ik weet bijna alles, alleen dit blijf mij dwars zitten. voor hoeveel is cissé nu eigenlijk gehaalt?
heb je onderstaande post zeker gemist:

quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 22:00 schreef Phyxsius het volgende:
Meeuwis is voor 1,5 miljoen verkocht
http://www.fanproject98.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=539:ld-akkoord-over-meeuwis-psv-wil-cisse-en-spillmann-wordt-keeperstrainer&catid=35:roda-jc-nieuws&Itemid=74

Conclusie: Cissé kostte 3,5 miljoen
Dus dit topic kan dicht
De titel van dit topic is nu officieel onwaar bewezen door de TD van Roda
als hij tenminste niet zit te jokken die td
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 juli 2009 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 08:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

heb je onderstaande post zeker gemist:

[..]

als hij tenminste niet zit te jokken die td
Is de voormalige TD van dat clubje uit buitenveldert, wat denk je zelf?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 juli 2009 - 09:20   quote  deeplink  
pinokkio.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen in zijn VI Column: Cissé kostte 6 miljoen!









0.0112149