|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Derksen heeft een reden om te liegen Van Geel niet |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
En waarom niet? Minder inkomsten zodat hij kan aangeven dat er geen geld voor vervangers is? Er zijn redenen genoeg om te liegen over transfer sommen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3 pagina's over JD en we gaan nu verder over van Geel, wie het NOG MINDER waard is om er ook zelfs maar een letter aan te verspillen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
veel te veel aandacht voor die snor,hij lacht alleen maar over zo veel gratis reclame voor zijn blad |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 10:01 schreef F.L.E het volgende:En waarom niet? Minder inkomsten zodat hij kan aangeven dat er geen geld voor vervangers is? Er zijn redenen genoeg om te liegen over transfer sommen. Dan was hij er zelf niet mee naar buiten gekomen Hij is zelf over die transfers begonnen Als hij van mening was reden te heb voor ben om het voor zich te houden was hij er nooit over begonnen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Geen zorgen, zo goed is die snor niet ingelicht hoor, hij zit er wel vaker naast... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:12 schreef craven het volgende:Geen zorgen, zo goed is die snor niet ingelicht hoor, hij zit er wel vaker naast... Hij zit er vaker naast dan dat hij het goed heeft, als het om Feyenoord gaat |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
toch heeft hij (te)vaak info vanuit de kuip. er zit al jaren een lek bij feyenoord. hiele heeft een opvolger.
jan d swart? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:16 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hij zit er vaker naast dan dat hij het goed heeft, als het om Feyenoord gaat Gelukkig wel... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 13:18 schreef Shiva het volgende:toch heeft hij (te)vaak info vanuit de kuip. er zit al jaren een lek bij feyenoord. hiele heeft een opvolger. jan d swart? Maar wel een slecht geïnformeerd lek Ik denk dat het een pleeschrobber is of iets dergelijks |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 15:18 schreef Phyxsius het volgende:[..] Maar wel een slecht geïnformeerd lek Ik denk dat het een pleeschrobber is of iets dergelijks of Gudde, die heeft volgens mij de helft van de tijd ook geen idee wat er gebeurt bij Feyenoord. |
|
|
|