BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet De Guzman "verplichten" zijn contract te verlengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 17 juli 2009 - 08:23   quote  deeplink  
Ik vind dat Feyenoord op De Guzman moet inpraten dat hij zijn contract verlengt onder bepaalde voorwaarden zodat hij volgend jaar niet gratis De Kuip uitloopt.
Ik stel voor dat Feyenoord met DeG. afspreekt dat hij bv. voor 5 miljoen weg mag en dat er bij doorverkoop door de andere club nog een percentage naar Feyenoord komt.
Feyenoord heeft DeG. opgeleid en heel veel tijd en geld hierin gestoken, zonder Feyenoord was hij niet zo ver als dat hij nu is ......daar mag wel wat tegenover staan!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 08:35   quote  deeplink  
hadden ze hem meteen een contract voor het leven moeten geven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 08:38   quote  deeplink  
Verlengen, anders verkopen. Als ie niet weg wil, niet meer opstellen.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - vrijdag 17 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Het zou me niet eens verbazen als het toch nog lukt om hem - net als Biseswar - voor langere tijd opnieuw vast te leggen, al dan niet met een gelimiteerde transfersom. Gewoon rustig afwachten en als hij de beste is moet 'ie in alle gevallen opgesteld worden, ook zonder contractverlenging!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 08:49   quote  deeplink  
precies
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Hij wil nog 1 jaar blijven , en dan gratis weg wandelen.
ja ja ja ja die zit er wel achter , verkopen die kerel.
don 42
 don 42 - vrijdag 17 juli 2009 - 10:02   quote  deeplink  
niet meer opstellen f anders bijtekenen.
LAAT HEM ANDERS MAAR VERPIETEREN BIJ EXCELSIOR.
oppleuren die gast eersttekenen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 10:34   quote  deeplink  
tering wat zijn jullie respectloos over een echte Feyenoorder!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Een echte Feyenoorder?
Mja.. ik twijfel er een beetje aan, dan teken je in t belang van je club bij...
Misschien doet ie t alsnog hoor.. na augustus..
Rammsanders
 Rammsanders - vrijdag 17 juli 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Ik denk dat hij volgende zomer gratis de deur uit loopt. Net als zoveel andere talenten die Feyenoord veel geld op hadden kunnen leveren. Ik heb er een hard hoofd in dat deze jongen nog zijn contrakt gaat verlengen. Hij is op zoek naar een mooie buitenlandse club waar hij veel geld kan verdienen. En als hij transfervrij is dan vangt hijzelf ook nog een flinke bom tekengeld.
Let maar op
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 17 juli 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 10:34 schreef hotjumper het volgende:
tering wat zijn jullie respectloos over een echte Feyenoorder!
Je gaat je bijna afvragen of het wel Feyenoord supporters zijn...
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Je moet het ook zakelijk zien.
Verkopen kan gewoon.
damien
 damien - vrijdag 17 juli 2009 - 11:29   quote  deeplink  
wat een gelul hier weer zeg, als de guzman een echte feyenoorder was dan zou hij wel bijtekenen, maar dat verdomd hij omdat hij alleen maar met zichzelf bezig is, clubliefde kent deze meneer niet , heeft ook te maken met zaakwaarnemers enzo en het zal wel in de familie zitten ook, zijn broer heeft hetzelfde geflikt in spanje, gewoon niet meer opstellen of nu verkopen en nog een paar centen vangen
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 17 juli 2009 - 11:31   quote  deeplink  
Zoals Cruijff ook zei over Eto'o: Niet bijtekenen? Wegwezen..
Hij kan nog zo goed zijn, als hij niet verlengt heeft hij geen restwaarde en kun je op ons toch al bomvolle middenveld beter een ander talent ervaring op laten doen..
Overigens hoop ik dat hij bijtekent, desnoods met clausule over maximale transfersom!
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 17 juli 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Laat hem maar bijtekenen. Anders moet hij maar weg. Helaas weet hij ook dat hij dit seizoen nog veel voor Feyenoord kan betekenen. Maar zolang hij niet bijtekend moet hij maar op de bank!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 12:17   quote  deeplink  
Volgens mij gaat het nog steeds om het voetballen.
Er wordt een contract aan gegaan voor een bepaalde tijd, als dat is afgelopen, is dat afgelopen dan kunnen de wegen scheiden, even goede vrienden. Feyenoord heeft de kans gehad hem goed te verkopen en die laten lopen, dat kan je de Guzman niet kwalijk nemen. Voor mij is het een echte Feyenoorder en dat zal hij ook blijven ook
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - vrijdag 17 juli 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Precies!

En als hij er tegen 020 eentje inschiet is hij ineens weer de held. Zo betrekkelijk is voetbal! Hij respecteert zijn contract en dient het gewoon uit: vervelend voor Feyenoord, maar zijn goed recht. En zoals ook al gezegd is: Feyenoord heeft haar kans om hem voor 10 miljoen te verkopen laten lopen, dus heeft in dit geval helemaal geen recht van spreken!
agneovo
 agneovo - vrijdag 17 juli 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:29 schreef damien het volgende:
wat een gelul hier weer zeg, als de guzman een echte feyenoorder was dan zou hij wel bijtekenen, maar dat verdomd hij omdat hij alleen maar met zichzelf bezig is, clubliefde kent deze meneer niet , heeft ook te maken met zaakwaarnemers enzo en het zal wel in de familie zitten ook, zijn broer heeft hetzelfde geflikt in spanje, gewoon niet meer opstellen of nu verkopen en nog een paar centen vangen
Dat is dus dom gelul..ze hadden hem veel eerder een contract aan kunnen bieden als ze hem zo graag wilden behouden..ze zijn altijd zo lekker snel daarmee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door agneovo --
R_A_Y_V
 R_A_Y_V - vrijdag 17 juli 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Wel of niet tekenen hij is en blijft een goede voetballer en als echte feyenoorder en liefhebber van het spel vind ik dat hij moet doen waar hij zich goed bij voelt. Ik denk dat als de bestuurders beter om zouden gaan met hun kapitaal, niet elke talent gratis wegloopt. (want het kan niet zo zijn dat elke talent welke we hebben komt om gratis weg telopen)
Ik hoop dat hij kiest voor een contractverlenging en mocht hij dit niet doen dan heb ik toch kunnen genieten van een goede voetballer in "ons feyenoordshirt"
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 12:40 schreef agneovo het volgende:

[..]

Dat is dus dom gelul..ze hadden hem veel eerder een contract aan kunnen bieden als ze hem zo graag wilden behouden..ze zijn altijd zo lekker snel daarmee
Precies, wanbeleid, allemaal de schuld van Gudde (en Johan Derksen). Wellicht moeten we spandoeken ophangen met dat ze moeten oprotten enzo, want uiteindelijk is natuurlijk alles de schuld van (het bestuur van) Feyenoord
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Stylzz, R()b...
Denk nu eens na mensen... Guzman niet opstellen omdat hij zijn contract `nog niet`verlengt heeft? waarom dan wel met Makaay etc voetballen????????
Jullie willen Feyenoord zijn schuld weg, maar vinden het beter als Feyenoord weer lekker 7de wordt op deze manier. Guzman heerlijk om je te zien voetballen, volgens mij denkt Mario hier hetzelfde over. Plezier teruggeven en een plaats om voor te vechten en hij gaat nooit meer weg...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 12:56   quote  deeplink  
G-Child volgens mij hebben we alternatieven genoeg voor Guz.

Zeker omdat hij meer dan een JAAR niet gespeeld heeft.
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 12:57   quote  deeplink  
Noem je middenveld dan
mdr8
 mdr8 - vrijdag 17 juli 2009 - 13:00   quote  deeplink  
de guzman zijn kwaliteiten zijn zeker niet ter discussie..

maar een voetbalclub is ook en bedrijf, en juist daaraan gaan we de laatste tijd kapot, omdat er geen geld is! daarom is dit voor Feyenoord dubbel duur

als de Guzman een echte feyenoorder is tekent ie voor een jaar bij met een gelimiteerde transfersom of de belofte dat ie sowieso verkocht wordt, maar elk miljoen kunnen we nu bij feyenoord wel gebruiken!

maar dan nog als hij ervoor kiest te blijven of niemand wil m nu hebben dan is het onzin hem niet te gebruiken, dan gooi je de investering helemaal weg... ook al hebben we goede alternatieven, de Guzman blijf een van de betere spelers!
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 12:24 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
Precies!

En als hij er tegen 020 eentje inschiet is hij ineens weer de held. Zo betrekkelijk is voetbal! Hij respecteert zijn contract en dient het gewoon uit: vervelend voor Feyenoord, maar zijn goed recht. En zoals ook al gezegd is: Feyenoord heeft haar kans om hem voor 10 miljoen te verkopen laten lopen, dus heeft in dit geval helemaal geen recht van spreken!
Kort door de bocht :s
Als hij scoort tegen 020 is hij weer de held.
Het gaat hier niet om scoren of dat de Guzman goed is of niet , of dat het een echte Feyenoorder is of niet.

Het gaat erom moet je hem verkopen?
Of gratis weg laten lopen?
Nou conclusie je heb zat middenvelders , dus kan je hem mooi verkopen als er een mooie club voor hem komt.
Ik zie liever Leroy Fer spelen dan een de Guzman , maar dat is persoonlijke smaak daarover valt niet te twisten.

Die 10 miljoen heb je gelijk in , fucking dom dat ze dat niet gedaan hebben.
Maar goed gedane zaken nemen geen keer , dus je kan DAAR niets meer aan doen.
Je kan alleen naar de toekomst kijken , en Feyenoord heeft daarin geld nodig.
GRATIS weg laten lopen is ZEKER NIET interessant voor Feyenoord !!!
Je zegt ook dat Feyenoord geen recht van spreken heeft , daarin zit je al helemaal mis.
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 12:53 schreef G-child het volgende:
Stylzz, R()b...
Denk nu eens na mensen... Guzman niet opstellen omdat hij zijn contract `nog niet`verlengt heeft? waarom dan wel met Makaay etc voetballen????????
Jullie willen Feyenoord zijn schuld weg, maar vinden het beter als Feyenoord weer lekker 7de wordt op deze manier. Guzman heerlijk om je te zien voetballen, volgens mij denkt Mario hier hetzelfde over. Plezier teruggeven en een plaats om voor te vechten en hij gaat nooit meer weg...
Volgens mij moet jij even je bril gaan zoeken in huis.
Want nergens maar dan ook nergens heb ik gezegd dat de Guzman niet opgestelt mag worden.
Ik gun de Guzman een mooie transfer , en Feyenoord het geld.
Dus volgende keer beter lezen , voordat je gaat quoten kerel.
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Stylzz je middenveld... of wordt het toch kwalitatief minder zonder Guzzie?
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Qoute niet, maar idd, my mistake... niet goed genoeg gelezen!
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Overigens... kan me bril niet vinden! niet gelijk zo doen.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - vrijdag 17 juli 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Fer en De Guzman zijn compleet ander spelers op totaal andere posities!

Middenveld, of liever hele opstelleing (met wissels tussen haakjes):

------------------------------------- Mulder (Van Dijk / Darley) ------------------------------------

Fernández (Tiendalli) - Ignatovic (Vlaar) - Bahia (Hofland) ------------- Gio (De Cler)

-------------------------------- El Ahmadi (Landzaat) - Fer (Gio) --------------------------------

Wijnaldum (Slory / Vincken) - Tomasson (De Guzman) - Cissé (Bruins / Biseswar)

---------------------------------------------- Makaay (?)----------------------------------------------
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 13:39   quote  deeplink  
leuke opstelling, toch Makaay er naast... tomasson in de spits en Bruins of zijn positie
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 17 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
ja die Guzman is een leuke jongen, heeft al een jaar lang lopen potverteren. rest hem nog één ding contract verlengen, en anders lekker voetballen en de beloften keihard zijn, hij heeft genoeg geleerd bij Feyenoord, en dat mag ie wel terug betallen ook. en anders, geen pardon.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 13:06 schreef G-child het volgende:
Stylzz je middenveld... of wordt het toch kwalitatief minder zonder Guzzie?
Tomasson en Wijnaldum zijn allebei net zo goed en zelfs beter op de positie van de Guzman.
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Ja inderdaad die jongen heeft alles te danken aan ons Feyenoord.
Als hij niet bijtekend gelijk bij Excelsior laten melden en dan hij zich misschien daar in de kijker spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door ovi --
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 17 juli 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Ik geloof dat je een speler alleen maar kan prijzen dat hij zijn contract uit dient. Om daarna iemand te verplichten om zijn contract te verlengen vind ik eigenlijk onzin. Het is jammer natuurlijk als zo´n speler gratis vertrekt maar aan de andere kant kan je er nog een jaar plezier van hebben en kan hij straks waarschijnlijk uit meer clubs kiezen om te gaan voetballen. Maar goed als feyenoord er nog iets aan wil verdienen zullen ze hem nu weg moeten doen, maar 10 miljoen gaan ze niet meer krijgen ben ik bang.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - vrijdag 17 juli 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tomasson en Wijnaldum zijn allebei net zo goed en zelfs beter op de positie van de Guzman.
Ik vind Wijnaldum geen echte nummer 10, al kan hij er wel spelen. Tomasson is dusdanig vaak geblesseerd dat we in ieder geval goede stand-in(s) moeten hebben!

De suggestie om Tomasson als spits op te stellen vind ik trouwens ook niet reëel!
Jefe
 Jefe - vrijdag 17 juli 2009 - 14:48   quote  deeplink  
Had het al een keer eerder ergens gezegd: hij heeft het afgelopen jaar nul gespeeld en wel salaris gekregen. Als het een echte Feyenoorder zou zijn, zoals hier door sommigen wordt geopperd, dan zou hij bijtekenen en een clausule op laten nemen dat hij volgende zomer (of daarna) voor een x bedrag weg mag. Dan helpt ie de club die zoveel in hem heeft geïnvesteerd en in financiële problemen zit pas echt. Maar ik ga er niet van uit; zijn allemaal egoïsten die alleen met hun eigen carrière bezig zijn.
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 17 juli 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 14:48 schreef Jefe het volgende:
Had het al een keer eerder ergens gezegd: hij heeft het afgelopen jaar nul gespeeld en wel salaris gekregen. Als het een echte Feyenoorder zou zijn, zoals hier door sommigen wordt geopperd, dan zou hij bijtekenen en een clausule op laten nemen dat hij volgende zomer (of daarna) voor een x bedrag weg mag. Dan helpt ie de club die zoveel in hem heeft geïnvesteerd en in financiële problemen zit pas echt. Maar ik ga er niet van uit; zijn allemaal egoïsten die alleen met hun eigen carrière bezig zijn.
100% eens
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 17 juli 2009 - 15:19   quote  deeplink  
ik vind de guzman toch best respectloos tegenover feyenoord eerst een jaar blessure terwijl hij zich afgelopen seizoen in de picture had kunnen spelen om dit jaar voor een leuk bedrag verkocht te kunnen worden , maar goed dat is niet gelukt en nu wil hij zich in de picture spelen dit jaar en dan zo de club uitlopen waar hij groot is geworden nou effe serieus dat kan je toch niet maken . hij weet dondersgoed in wat voor situatie feyenoord zit en kan minimaal 1 jaar bijtekenen met een gelimiteerde transfersom . en als hij dat niet doet vind ik hem echt een vieze hond en heb ik liever dat ze hem lekker op de bank zetten zodat hij ook zijn nieuwe clupie niet kan vinden . sterf maar lekker en een voetballer die er 2 seizoenen uit is geweest in zijn belangrijkste jaren heeft lang nodig om terug te komen maar dat is dan zijn eigen rotschuld
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 15:29   quote  deeplink  
wie weet misschien kan Mario hem nog overtuigen. Volgens mij moet hij zich eerst maar in de basis spelen, het is volgens mij niet zo dat Mario hem alleen op basis van zijn prestaties uit het verleden gaat opstellen. Verder zie ik nergens staan dat ie eist dat ie moet spelen om in de belangstelling van andere clubs te komen.
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 17 juli 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Helemaal waar. Door Feyenoord kan hij zich toch in de kijker spelen en ik ga er van uit dat hij gedurende zijn afwezigheid wel netjes al zijn geld en dat is een boven modaal inkomen heeft behouden.Daar mag best iets tegenover staan van De Guzman.
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Stylzz, ik stop met deze discussie... Als je dit soort rare dingen gaat zeggen dan heeft het weinig zin. 96 om 20 goals! zegt genoeg, gewoon basis...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 juli 2009 - 23:52   quote  deeplink  
het beste elftal moet spelen ongeacht contracten , hoop wel dat ze idd een dealtje met hem kunnen maken zodat ie toch nog wat opleverdt al snap ik hem wel dat hij transfervrij wil zijn , dat is natuurlijk heerlijk...................
G-child
 G-child - vrijdag 17 juli 2009 - 23:54   quote  deeplink  
deal zou cker heerlijk zijn!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 17 juli 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:
Verlengen, anders verkopen. Als ie niet weg wil, niet meer opstellen.
HELEMAAL MEE EENS.............

hij mag wel wat terug doen naar al dat blesuren leed.
FEYENOORD betaalden toen ook zijn salaris............
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 juli 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 23:58 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

hij mag wel wat terug doen naar al dat blesuren leed.

daar kan hij toch niks aan doen.
G-child
 G-child - zondag 19 juli 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Dank je wel Stylzz & Koi-hoek, Guzman gewoon niet meer opstellen he!! 2 minuten en hij krijgt iedereen alweer stil...
PieterBos
 PieterBos - zondag 19 juli 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 10:54 schreef G-child het volgende:
Dank je wel Stylzz & Koi-hoek, Guzman gewoon niet meer opstellen he!! 2 minuten en hij krijgt iedereen alweer stil...
haha
ja zo gaat dat met voetbalsupporters
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 19 juli 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Een zodanig aanbod doen dat hij niet kan weigeren.
qwerto
 qwerto - zondag 19 juli 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 13:59 schreef ovi het volgende:
Ja inderdaad die jongen heeft alles te danken aan ons Feyenoord.
Als hij niet bijtekend gelijk bij Excelsior laten melden en dan hij zich misschien daar in de kijker spelen.
dan is hij dus wel topscorder van de eerstedivisie he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet De Guzman "verplichten" zijn contract te verlengen









0.0083718