BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet De Guzman "verplichten" zijn contract te verlengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
qwerto
 qwerto - zondag 19 juli 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 11:04 schreef Marioscenario het volgende:
Een zodanig aanbod doen dat hij niet kan weigeren.
wie gaat dat dan betalen als je zo'n hoog bod wil doen ? dat woord dan ergens tussen de 1 en 1.5 milioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door qwerto --
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zondag 19 juli 2009 - 11:48   quote  deeplink  
hoop dat hij een deal sluit met feyenoord laat hem vb. 2 seizoenen bijtekenen en dat hij bij een bepaalde transfersom weg kan. Maar ja het is feyenoords fout dat ze hem niet voor 10 miljoen hebben verkocht en zijn voordeel dat hij transfervrij is. En over dat niet opstellen wat een onzin gewoon je beste elftal opstellen en als dat met DeGuzman is gewoon DeGuzman opstellen. Flauwekul allemaal om hem dan op de bank te zetten we willen toch kampioen worden komende seizoen.
sasja50
 sasja50 - zondag 19 juli 2009 - 11:49   quote  deeplink  
ik zou de gok wel durven nemen om hem voor 3 jaar een vet contract te geven en dan met gelimiteerde transfersom , en misschien gaat ie t nu wel naar zijn zin krijgen en ziet hij dat ie in deze ploeg zich verder kan ontwikkelen en tekent hij wel bij .......

Jonathan is jong maar natuurlijk wel een stuk volwassener dan zijn nederlandse leeftijdgenoten , deze jongen is op 13jarige lftd uit Canada vertrokken en in zijn eentje hier gekomen dus vandaar dat de stap voor hem makkelijker is om nu naar Engeland of Spanje te gaan........
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 juli 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Hij heeft aangegeven dat hij best wilde blijven als hij het gevoel had dat hij belangrijk was
Hij had dat gevoel gisteren zei hij
Dus misschien dat we hier wel weer een biseswar scenario gaan krijgen
Ik hoop er op

Maar als je die jongen wil gaan dwingen weet ik zeker dat hij niet bijtekent!
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
De Guzman was sterk, lekker nog een seizoen van genieten en dan hoop ik voor hem dat ie een mooie club vind. Het is hem van harte gegund.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door hotjumper --
Vicenz
 Vicenz - zondag 19 juli 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Ik reageer hier nooit op, maar ik zie nu toch echt veel te veel kansloze reacties. Ongelooflijk.

Iedereen die hier zegt dat hij moet verlengen of oppleuren, omdat 't anders geen Feyenoord is, is echt gewoon lomp bezig.

Als hij weg zou gaan net als Drenthe en dus zijn contract niet had uitgedient, was 't weer zo'n neppe Feyenoorder, nu dient hij 't wel uit en is 't ook weer geen Feyenoorder, omdat hij niet verlengd!!!!

Daarnaast kan je nu niet veel voor hem krijgen, dus als je hem verkoopt schiet je niet veel op, zeker gezien het feit dat een groot deel van de transfer afgestaan moet worden.
Als hij gewoon goed speelt en belangrijk is voor Feyenoord, gewoon opstellen, je wordt toch ook beter als je een speler huurt, hoewel dat nu vaak samengaat met een optie tot koop. Maar Feyenoord wordt er zelf toch ook beter van door de beste spelers op te stellen.

Denk gewoon eens na, en niet gelijk domme dingen roepen. De Guzman is cker wel een echte Feyenoorder, dat staat gewoon vast, ook al tekent hij niet bij. Hij heeft toch juist z'n contract uitgedient man!!!!

En wat nou afdanken na een blessure, alsof 't niet zwaar voor hem is om een jaar niet te kunnen spelen en geblesseerd te zijn. Niks afdanken, hij had 't zelf ook wel anders willen zien, en je kan 't em toch niet kwalijk nemen dat hij een mooie carriere wil hebben joh, hij heeft er de kwaliteiten voor.

Er zijn hier maar een handjevol mensen waar ik 't mee eens ben.

Dit was dus mijn betoog!!
markw3
 markw3 - zondag 19 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
gewoon net zo'n contract voorleggen als fc twente gedaan heeft bij elia... (alleen moet feyenoord zich dan wel aan hun woord houden... :-D )

voorstel doen om bij te laten tekenen met daarin een clausule dat hij feyenoord (als er een club voor hem komt) volgend seizoen mag verlaten.

5 miljoen wil iedere topclub toch wel betalen voor een de guzman in vorm. en das toch nog altijd beter als dat hij zo de deur uit loopt??

maar goed dan nog moet hij dat zelf wel willen. en wil hij dat niet dan maar gewoon een jaar nog van hem genieten...
Fonsie
 Fonsie - zondag 19 juli 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Ja Mario is een echte club man, wil hij goed voor Feyenoord zijn geeft ie De Kuzman gelijk, je mag gaan voor nummer 10, maar binnen de korste keren je contract verlengen en anders word het nummer 10 in de beloften punt uit. Soms moet je hart zijn maar dat moet dan maar, als je als bij Feyenoord je opleiding heb genoten, kun je niet gratis de deur uit lopen.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zondag 19 juli 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Het wordt nog spannend wie op nr 10 zal spelen: Bruins, De Guzman, Tomasson? Voorlopig heeft De Guzman de eerste ronde gewonnen!

Qua opstelling wordt het steeds duidelijker:

Eerder genoemde mogelijkheden:

------------------------------------- Mulder (Van Dijk / Darley) ------------------------------------

Fernández (Tiendalli) - Ignatovic (Vlaar) - Bahia (Hofland) ------------- Gio (De Cler)

-------------------------------- El Ahmadi (Landzaat) - Fer (Gio) --------------------------------

Wijnaldum (Slory / Vincken) - Tomasson (De Guzman) - Cissé (Bruins / Biseswar)

---------------------------------------------- Makaay (?)----------------------------------------------

Sporting Portugal - Feyenoord 18/07/2009 1-2

------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------

Fernández ---------- Ignatovic (Vlaar) -------------------- Bahia ------------------------- Gio

----------------------- Landzaat (El Ahmadi) ---------------- Fer --------------------------------

Wijnaldum (Slory) ---------------- Bruins (De Guzman) ------------------------------- Cissé

----------------------------------------- Makaay (Biseswar) -----------------------------------------

Met een ijzersterke De Guzman moet Tomasson misschien zelfs wel genoegen nemen met de rol als stand-in voor Makaay. We zullen het zien ...
Snoek
 Snoek - zondag 19 juli 2009 - 13:30   quote  deeplink  
het is onzin om iemand niet op te stellen omdat zn contract afloopt , als die niet speelt is misschien ook wel weg , heb al een keer in de vi gelezen dat als Mario hem belangrijk hij juist een contractverlenging overweegt .

de belangrijkste aankopen voor dit seizoen zijn Vlaar en De Guzman , je zag gisteren ook dat toen deze 2 erin kwamen het elftal veel sterker werd .

ideaal middenveld - El Ahmady - de Guzman - Fer
bs
 bs - zondag 19 juli 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Jezus wat een gezeik feyenoord heeft het zelf verkloot zadden ze hem vorig seizoen moeten verkopen .
Feyenoord wordt nu gestraft door hun eigen mismanagement.
Geef de guzman nog gelijk ook als hij niet tekend
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zondag 19 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 13:30 schreef Snoek het volgende:
het is onzin om iemand niet op te stellen omdat zn contract afloopt , als die niet speelt is misschien ook wel weg , heb al een keer in de vi gelezen dat als Mario hem belangrijk hij juist een contractverlenging overweegt .

de belangrijkste aankopen voor dit seizoen zijn Vlaar en De Guzman , je zag gisteren ook dat toen deze 2 erin kwamen het elftal veel sterker werd .

ideaal middenveld - El Ahmady - de Guzman - Fer
Aankopen??? Zijn al jaren Feyenoorders, alleen hebben een tijd niet gespeeld ...

De Guzman wil belangrijk zijn / gevonden worden: als dat lukt zou het mij niets verbazen als hij net als Biseswar alsnog een nieuwe overeenkomst tekent!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 19 juli 2009 - 14:25   quote  deeplink  
hij is veel geblesseerd geweest dus hij moet naar feyenoord toe wat schappelijk wezen vind ik.
Al tekend hij voor een paar seizoenen bij zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen. Geen vaste transfer som opnemen in het contract.
Ron666
 Ron666 - zondag 19 juli 2009 - 14:36   quote  deeplink  
de guzman had allang zijn contract moeten verlengen want hij zal toch eerst moeten presteren bij onze club wil die bij een topclub in het buitenland gaan spelen want hij krijgt waarschijnlijk alleen aanbiedingen van b clubs en daar hoef je feyenoord niet voor te verlaten eigenlijk nooit niet maar dan zeker niet en hij is nog jong.....
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 juli 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 14:25 schreef Shinjinr1 het volgende:
hij is veel geblesseerd geweest dus hij moet naar feyenoord toe wat schappelijk wezen vind ik.
Al tekend hij voor een paar seizoenen bij zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen. Geen vaste transfer som opnemen in het contract.
Als Feyenoord slim was geweest had ie dit jaar bij City geblesseerd geweest en hadden ze een jaar salaris uitgespaard, was de Guzman blij geweest. Dus Feyenoord mag naar hem toe wel schappelijk worden.
Els
 Els - zondag 19 juli 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Toen hij geblesseerd was, heeft Feyenoord echt z'n contract niet willen verlengen, risico dat hij niet of matig terugkomt, en het dus een veel te dure aangelegenheid wordt. Nu is hij weer voldoende fit, en lijkt op z'n oude niveau te zijn. Wij gaan er dus vanuit dat Feyenoord graag wil verlengen, of wil verkopen, en dat de Guzman, gezien de financiele klapper die hij kan maken, als hij zonder contract naar een andere club kan, niet wil tekenen. De rollen zijn dus omgekeerd. Voor beiden risico van het vak. Als Feyenoord een goed beleid zou voeren, waren dit soort risico's ingecalculeerd, en zo goed mogelijk afgedekt. Het zou mooi zijn van De Guzman, als hij zijn contract zou verlengen, en het zou een aardig gebaar zijn naar Feyenoord ivm de opstelling van vorig jaar. Hij hoeft het echter niet te doen, en je mag het dus ook niet echt van hem verwachten. Dreigen met Excelsior of de beloften lijkt me helemaal contraproductief, hoe zou jij reageren? Bovendien, het lijkt een beetje op chantage, menig rechter is dan bereid om tot ontbinding over te gaan. Is dat ook niet ongeveer hoe dat Bosman arrest is begonnen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door Els --
Ronneke
 Ronneke - zondag 19 juli 2009 - 14:53   quote  deeplink  
De Guzman moet gewoon voor 3 jaar tekenen in het belang van de club, als er dan toch een club komt op hoog niveau, dan kopen die het contract echt wel af en vangen we er meer geld voor, zo niet dan kan hij lekker blijven. Hoop dat de Guzman er ook zo over denkt en profiteren ze op deze manier altijd, zowel sportief als financieel.
TMK
 TMK - zondag 19 juli 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Je moet te allen tijde met respect met spelers omgaan dus dreigen met sancties als hij niet verlengt is zeer onverstandig & dom. Mocht er een goed bod komen dan zullen ze serieus moeten overwegen hem te verkopen aangezien ze genoeg spelers hebben voor de 10 positie. Komt dat bod niet dan zullen ze hem gewoon moeten blijven gebruiken.....wellicht dat dit respect zich dan terugbetaald met alsnog een verlening van zijn contract.
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Heeft hij eigenlijk zelf al eens gezegd dat hij beslist niet wil bijtekenen dan?
Els
 Els - zondag 19 juli 2009 - 15:25   quote  deeplink  
nope
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 15:25 schreef Els het volgende:
nope
dus?
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 19 juli 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 15:05 schreef sevillana het volgende:
Heeft hij eigenlijk zelf al eens gezegd dat hij beslist niet wil bijtekenen dan?
nee ook wel logische toch???? zal wel heel dom zijn als ie dat zal roepen....
Els
 Els - zondag 19 juli 2009 - 15:27   quote  deeplink  
oneigenlijke discussie
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 15:27 schreef Els het volgende:
oneigenlijke discussie
tja, .................................
bs
 bs - zondag 19 juli 2009 - 16:23   quote  deeplink  
ik zou de guzman ook wel langer voor fey zien spelen maar het management van feyenoord heeft het zelf verziekt vorig jaar
guzman is fey niets verplicht eerder andersom
Marciano
 Marciano - zondag 19 juli 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Je kan een speler niet verplichten te blijven hij moet zelf ook willen!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
nee die is te veel teleurgesteld over het niet doorgaan van de transfer naar manchester city dus die ga echt niet bijtekenen!! Zou ik ook doen als ik genaaid werd.....................
sasja50
 sasja50 - zondag 19 juli 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 15:27 schreef Els het volgende:
oneigenlijke discussie
oneigenlijke ? of oneindige? of ongelijke? wat wil je elsje ?
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 18:11 schreef sasja50 het volgende:

[..]

oneigenlijke ? of oneindige? of ongelijke? wat wil je elsje ?
boeiend!
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 10:54 schreef G-child het volgende:
Dank je wel Stylzz & Koi-hoek, Guzman gewoon niet meer opstellen he!! 2 minuten en hij krijgt iedereen alweer stil...
Ik blijf bij mn mening hoor. Verlengen, verkopen of niet meer opstellen.

Ik hecht nog niet veel waarde aan 1 oefenwedstrijdje, hoe knap de uitslag ook was.
Verder speelde hij niet onaardig. Maar je moet in deze tijden aan de portemonnee denken.
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik blijf bij mn mening hoor. Verlengen, verkopen of niet meer opstellen.

Ik hecht nog niet veel waarde aan 1 oefenwedstrijdje, hoe knap de uitslag ook was.
Verder speelde hij niet onaardig. Maar je moet in deze tijden aan de portemonnee denken.
dan halen ze de lunch maar bij de Lidl.
Els
 Els - zondag 19 juli 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 18:11 schreef sasja50 het volgende:

[..]

oneigenlijke ? of oneindige? of ongelijke? wat wil je elsje ?
Ik vind het een oneigenlijke discussie, maar als je er een oneindige of ongelijke van wil maken, prima (hoewel de discussie ws wel ten einde is als de Guzman een ander contract tekent) En Elsje heeft inmiddels de respectabele leeftijd van 42 bereikt, dus ik luister sinds kort ook naar 'Els'
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
zo ho sasja doe je excuses aanbieden aan mevrouw...
sevillana
 sevillana - maandag 20 juli 2009 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 23:15 schreef hotjumper het volgende:
zo ho sasja doe je excuses aanbieden aan mevrouw...
sasja?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord moet De Guzman "verplichten" zijn contract te verlengen









0.0085229