|
|
Leon Boom
|
|
|
Was gisteren naar de Kuip gereden om kaarten voor deze wedstrijd te halen 10 euro per kaartje,ik blij mijn kinderen blij,maar hoorde links en rechts dat er maar 1 ring open gaat vanwege het tegenvallende kaartverkoop,wat is hier waar van?laat even weten wie er wel heen gaan,want dit kan je Mario toch niet aan doen in zijn eerste wedstijd als coach in de Kuip, met een Feyenoord groet Leon Boom |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tja er is niks aan te doen Het heeft ook niks met Mario te maken Die wedstrijd valt in het vakantie seizoen 9 van de 10 gezinnen zijn op vakantie Ik ook
Ik ben een echte Feyenoord supporter Maar ik krijg mijn vrouw niet zo gek dat we even vanuit Spanje terug rijden voor die wedstrijd Niet dat ik het zou doen als zij het wel zou willen
Het is maar een oefenwedstrijd Als de competitie begint zit ik er weer Alle 17 thuiswedstrijden en alle bekerwedstrijden |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Ik weet je hebt gelijk Phyxsius,het is in het vakantie seizoen,maar als ik er vanuit gaat dat aanstaande woensdag met de open dag weer een heel stadion gevuld is met supporters heb ik wel zo mijn vraagtekens,of komt het omdat het dan gratis is? groet Leon Boom |
|
|
|
|
Pippo
|
|
|
Ik ga wel, maar inderdaad iedereen is op vakantie! Heb gelukkig twee andere boys kunnen strikken :-D Ik ben er en ga genieten van het nieuwe feyenoord (hopelijk, want eerste helft VVV was een nachtmerrie) Gewoon gaan joh, iedereen die er is, heeft mega zin om te kijken! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hoe wordt het weer die dag? |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Hey Pipo,natuurlijk gaan we met zijn allen genieten van deze wedstrijd,en met zijn allen laten we Mario en Leo een droom debuut meemaken,gewoon 2 keer drie kwartier zingen en laten horen dat feyenoord nog steeds de grootste van nederland is. Leon Boom |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:34 schreef Leon Boom het volgende:Hey Pipo,natuurlijk gaan we met zijn allen genieten van deze wedstrijd,en met zijn allen laten we Mario en Leo een droom debuut meemaken,gewoon 2 keer drie kwartier zingen en laten horen dat feyenoord nog steeds de grootste van nederland is. Leon Boom Gewoon twee keer drie kwartier zingen??
dat zou uniek zijn dan |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Rovert,zoek een plaatsje in de zon waar je zo gezellig zit. |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
we waren toch zo jaloers op de gasten van lech Poznan,wij kunnen het ook |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dat ga ik zeker doen, maar twee keer drie kwartier zingen wil ik weleens meemaken, nog niet eerder meegemaakt |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
eens moet de eerste keer zijn toch?we hebben zoveel mooie strijd liederen,moet kunnen denk ik |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Zoveel mooie?
daar hebben we het hier weleens vaker over gehad, ik vind onze strijdliederen prima, maar ik kan nou niet zeggen dat we een erg uitgebreid repertoire hebben |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
ik ben wel aanwezig s en x zullen wel vol zitten denk ik en w en z ook voor een groot gedeelte. |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
KVJ we zullen ons weer laten horen vanuit vak X, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:38 schreef Rovert het volgende:Dat ga ik zeker doen, maar twee keer drie kwartier zingen wil ik weleens meemaken, nog niet eerder meegemaakt Feyenoord - olympic marseille |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tja, dat was me er één, maar begonnen we toen niet pas na 7 minuten met lawaai maken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ga ook heen, biertje doen ff voetbal kijken. openingswedstrijden zijn vaak niet om aan te gluren, maar het mestal wel gezellig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij ook, pas na de rode kaart van v. wonderen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dus helaas, dat is twee keer drie kwartier min 7 minuten |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Hotjumper,dat bedoel ik,kijk eens op het entree-kaartje wat aan de linkerzijde in het goud staat gedrukt DAT IS FEYENOORD mooi toch je hebt gelijk met deze wedtrijd tegen olympic |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
dan maar 83 minuten is altijd beter dan helemaal niets,anders word het zo 020 achtig alleen maar zingen als het goed gaat, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
eigenlijk heb ik sinds de eufa-cup winst nooit meer echt zo'n goede sfeer mee gemaakt. |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
maar dat was ook echt heel uniek die eufa-cup,alles klopte toen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk dat het eerder aan het publiek ligt, veel verder dan "we shall not be moved" en "we love you Feyenoord" komen ze niet meer. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:54 schreef hotjumper het volgende:eigenlijk heb ik sinds de eufa-cup winst nooit meer echt zo'n goede sfeer mee gemaakt. De laatste Roda thuis was net even wat minder inderdaad |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 11:59 schreef hotjumper het volgende:Denk dat het eerder aan het publiek ligt, veel verder dan "we shall not be moved" en "we love you Feyenoord" komen ze niet meer. We zouden eens een cd moeten gaan opnemen met nieuwe liederen, is dat geen idee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
meer dan een man of 411 krijg je dr niet voor dus dat wordt niks |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik denk dat velen onder ons er van uit gaan dat ze met een seizoenskaart naar binnen kunnen! Moet zelf ook nog een kaart kopen! Ik snap overigens de keuze voor Sampdoria niet......Italiaanse clubs komen alleen maar voor een countertje....waaruit ze meestal nog scoren ook! Had lekker Sunderland gehaald....die spelen nu in Amsterdam terwijl er veel Feyenoorders zitten onder de Sunderlandfans en vice versa.....Bovendien had Woerts , die daar manager is, voor aantrekkelijke financiele voorwaarden kunnen zorgen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wellicht is Sunderland veel duurder om in te laten vliegen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach ik vind een tientje wel een goeie schappelijke prijs. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Krijgen we dan gelijk een pas en een maandelijks magazine er bij? |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
we moeten eigenlijk 1 gangmaker hebben die het hele stadion mee krijgt,hij geeft aan wat er gezongen word(kijk eens op you-tube)hoe sommige clubs het doen,echt een boots voor de spelers op het veld van feyenoord wanneer het legioen zo blijf zingen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geen Megafoons of trommels! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Bij deze geven we Leon Boom een megafoon, dan kan hij ons gaan opjutten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dan sturen we Pieter de planken op Geef hem een microfoon en hij krijgt het hele stadion mee Hij houd gewoon een statistiek bij over wie het meest en hardst zingt |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Rovert heb je die dan nog niet?????? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik heb heel veel niet, maar waar heb jij het precies over? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Helemaal mooi Leon en Pieter Als het dan niet lukt dan zal het nooit lukken |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
het is niet om mensen op te jutten,het is om Feyenoord aan te moedigen en dat ze er voor gaan de volle 90 minuten |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Moeten ze niet iets als een artiestennaam hebben
Leon & Pieter, ik weet het niet, ik heb het gevoel dat dat wat swingender kan |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
de pas en de magazine Rovert |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 12:11 schreef Rovert het volgende:Moeten ze niet iets als een artiestennaam hebben Leon & Pieter, ik weet het niet, ik heb het gevoel dat dat wat swingender kan Ik denk dat we dit maar aan Hotjumper moeten vragen Ik ben zelf niet zo creatief met namen |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
kan toch wel in plaats van BOEM BOEM THEO BOOM BOOM LEON |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Boom boom Leon?
wat voor boom heb je het dan over? Eik? Knotwilg? Iep?
Maar goed als dat je eigen voorstel is, bij deze 'boom boom Leon' |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
maar ik merk het al we gaan gewoon lekker rustig naar de wedstrijden kijken aankomend seizoen,want de sfeer zal toch anders zijn nu 020 niet welkom meer is in de Kuip,lekker rustig de wedstrijd bekijken en zonder pijn in de keel weer naar huis, |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, kom op boem boem leon, niet zo snel opgeven. |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
Rovert heb jij een suggestie om de sfeer in de kuip nog beter te krijgen dan hoe die nu is dan?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 12:13 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik denk dat we dit maar aan Hotjumper moeten vragen Ik ben zelf niet zo creatief met namen de nachtegaaltjes van zuid? |
|
|
|
|
Leon Boom
|
|
|
zo mooi stadion waar heel nederland trots op is,en dan nog vallen er zoveel stiltes tijdens de wedstrijden |
|
|
|