BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Sampdoria

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon Boom
 Leon Boom - vrijdag 17 juli 2009 - 12:24   quote  deeplink  
mooie naam Nachtegaaltjes alleen jammer dat we overdag vaak de wedstijden spelen
Leon Boom
 Leon Boom - vrijdag 17 juli 2009 - 12:29   quote  deeplink  
we zullen zien hoe het woensdag zal zijn in een vol stadion
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Heel nederland trots op is? Haha, dat zal nogal meevallen. Maar ik denk ten eerste dat het niet zo erg is als er af niet gezongen word. Alleen ben ik het met je eens dat de stiltes te vaak en te lang zijn. Vervolgens denk ik ook serieus dat we te weinig liedjes hebben, zodat mensen gewoon niet altijd zin hebben om voor de 14e keer te zingen dat we niet niet gaan moeven enzo.

Als we meer en vooral originele liedjes zouden hebben, zouden meer mensen meezingen, denk ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Misschien is zingen niet meer van deze tijd...de tijd van mongoletrommels en hoeretoeters.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Wat is er mis met hoere?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Zolang ze niet toeteren, weinig.
Dick
 Dick - vrijdag 17 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Geef mij Jet maar die zo lekker speelt op mijn klarinet.
Rovert
 Rovert - vrijdag 17 juli 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Beter had je gezegd:
Geef mij maar Jet, die speelt zo lekker op mijn klarinet.

dat loopt en rijmt gewoon net wat beter
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 15:37   quote  deeplink  
heb je de wedstrijden de laatste tijd wel eens bekeken, dan vergaat het zingen je wel. Het blijft natuurlijk een wisselwerking tussen wat er op het veld gebeurd en op de tribune.
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 15:37 schreef hotjumper het volgende:
heb je de wedstrijden de laatste tijd wel eens bekeken, dan vergaat het zingen je wel. Het blijft natuurlijk een wisselwerking tussen wat er op het veld gebeurd en op de tribune.
Helemaal eens Hotjumper!
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Het moet ook van beide kante komen.
Leon Boom
 Leon Boom - vrijdag 17 juli 2009 - 16:43   quote  deeplink  
hotjumper daar heb je gelijk in,maar dan moeten wij dan toch juist als 12e man achter de ploeg gaan staan,of gaan we gewoon zitten en net als dat 020 publiek klappen als er gescoord word en zeiken wanneer het niet goed gaat,neem dan maar gelijk jullie witte zakdoekjes mee,blijkbaar hoeft het elftal dit jaar niet te rekenen op een kolkende KUIP,jammer.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 juli 2009 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 16:43 schreef Leon Boom het volgende:
hotjumper daar heb je gelijk in,maar dan moeten wij dan toch juist als 12e man achter de ploeg gaan staan,of gaan we gewoon zitten en net als dat 020 publiek klappen als er gescoord word en zeiken wanneer het niet goed gaat,neem dan maar gelijk jullie witte zakdoekjes mee,blijkbaar hoeft het elftal dit jaar niet te rekenen op een kolkende KUIP,jammer.
dat is het nu juist, een vaste groep verdeeld over verschillende vakken begint te zingen. Op de rest van tribunes wordt daar vaak totaal niet of amper op gereageerd. Als dan de reactie op het veld ook uitblijft is het legioen wel klaar met zingen.
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is het nu juist, een vaste groep verdeeld over verschillende vakken begint te zingen. Op de rest van tribunes wordt daar vaak totaal niet of amper op gereageerd. Als dan de reactie op het veld ook uitblijft is het legioen wel klaar met zingen.
Ik blijf erbij dat één van de andere oorzaken is dat in mijn ogen veel mensen geen zin hebben om weer dezelfde drie deutnjes mee te bleren
Els
 Els - zaterdag 18 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 15:46 schreef ovi het volgende:
Het moet ook van beide kante komen.
Nou, liever niet, ik hoef de spelers echt niet te horen zingen ;-)
Wilfred
 Wilfred - zondag 26 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Het was mooi om the horen hoe er bij Feyenoord-Sampdoria 90 minuten lang werd gezongen en gesprongen. Helaas was dit alleen het geval in het uitvak waar de paar honderd Samp supporters zoals gewoonlijk wel de hele wedstrijd te horen waren. Of ze nou winnen of verliezen, ze blijven zingen en hun team aanmoedigen. Daar kunnen de Feyenoord supporters (en de andere supporters in Nederland) nog wat van leren. Feyenoord speelde uitstekend vandaag, maar als ik 10x wat gehoord heb van de supporters is het veel...erg jammer, het team verdient beter.
MrChriz
 MrChriz - zondag 26 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Er moet natuurlijk altijd wat te zeiken zijn.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 27 juli 2009 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 22:54 schreef Wilfred het volgende:
Het was mooi om the horen hoe er bij Feyenoord-Sampdoria 90 minuten lang werd gezongen en gesprongen. Helaas was dit alleen het geval in het uitvak waar de paar honderd Samp supporters zoals gewoonlijk wel de hele wedstrijd te horen waren. Of ze nou winnen of verliezen, ze blijven zingen en hun team aanmoedigen. Daar kunnen de Feyenoord supporters (en de andere supporters in Nederland) nog wat van leren. Feyenoord speelde uitstekend vandaag, maar als ik 10x wat gehoord heb van de supporters is het veel...erg jammer, het team verdient beter.
10x is toch best veel voor een oefenwedstrijd :D
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 09:38   quote  deeplink  
was goed te doen gisteren, lekker weer, leuke pot heb me prima vermaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Sampdoria









0.0106828