BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been stuurt Slory van training!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  SLORY
DiStefano
 DiStefano - vrijdag 17 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2009/07/17/17593/

Feyenoord-trainer Mario Been heeft Andwele Slory van de training gestuurd.
Op het trainingskamp in Portugal kwam de snelle aanvaller in aanvaring met Karim El Ahmady, waarna Slory zich verbaal misdroeg. Been nam meteen maatregelen en de speler kon vertrekken.

Met eerdere blessures van keeper Erwin Mulder en Tim de Cler heeft Feyenoord het tij vooralsnog niet mee in Portugal.

Die Slory kan ook een mooi seizoen tegemoet zien!
DiStefano
 DiStefano - vrijdag 17 juli 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Ik denk dat Slory dit seizoen heel weinig wedstrijdjes gaat spelen, de concurrentie voorin is nu ook moordend en een Cissé krijgt uiteraard de voorkeur!
referee
 referee - vrijdag 17 juli 2009 - 13:48   quote  deeplink  
is ook een van de zwakste schakels
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 13:44 schreef DiStefano het volgende:
Ik denk dat Slory dit seizoen heel weinig wedstrijdjes gaat spelen, de concurrentie voorin is nu ook moordend en een Cissé krijgt uiteraard de voorkeur!
En terecht.
Misschien is hij zo gefrustreerd omdat hij het niveau niet aan kan.
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Been is iig eerlijk.
Niet normaal kunnen doen , dan lekker opbokken.
Proberen we volgende keer wel weer.
Slory is nou eenmaal een opgefokt mannetje.
R.spoorenn
 R.spoorenn - vrijdag 17 juli 2009 - 13:57   quote  deeplink  
opzouten met die driftkikker!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 13:59   quote  deeplink  
T was zelfs matten las ik...

Voor de camera van Rijnmond, ook slim.

Slory in de verkoop!
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Slory naar Excelsior!
ovi
 ovi - vrijdag 17 juli 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Patinama terug halen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 juli 2009 - 14:19   quote  deeplink  
The wright thing, don't fuck with Mario!
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Vroeger werdt je gewoon over het hek geschopt als je dit flikte.
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 17 juli 2009 - 14:22   quote  deeplink  
denk dat Mario ook nog niet klaar met hem is...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Zo worden we weer t lachertje van de voorbereiding.
DiStefano
 DiStefano - vrijdag 17 juli 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Hopelijk gaat het goede groepsgevoel hier niet aan kapot, ik vond Slory sowieso altijd maar een matige speler, heeft nauwelijks tot niets geproduceerd, en om hem naar excelsior te sturen en Pattinama terug te halen zou een optie zijn. Maar misschien dat Pattinama dan te weinig aan spelen toe zou komen. Ik heb in ieder geval liever Karim in mn team dan Andy.

Amen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juli 2009 - 14:42   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034518-999-10010000000003.aspx

Kijk wel openheid van zaken..
dennis
 dennis - vrijdag 17 juli 2009 - 14:47   quote  deeplink  
Dit is onacceptabel, zei de trainer achteraf. Ik heb Slory een boete gegeven en ik zal met beide spelers om de tafel gaan zitten om het hierover te hebben. Sommige jongens raken blijkbaar in de war als ze geen hesje aan hebben, terwijl dat voor mij nog echt helemaal niets betekent. Er is een hoop concurrentie tussen de jongens onderling en soms zegt de een wat tegen de ander dat niet goed valt. Maar spelers moeten te allen tijde met de handen van elkaar afblijven. Slory bood El Ahmadi kort na afloop van de training zijn excuses aan en na een goed gesprek werden deze geaccepteerd door de middenvelder.

Bron: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034518-999-10010000000003.aspx

Gelukkig weer goed maar dat hoort natuurlijk niet Andy.

Hofland van toegevoegde waarde. die haalde ze uit elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door dennis --
qwerto
 qwerto - vrijdag 17 juli 2009 - 15:00   quote  deeplink  
dat is niet ver genoeg van : van de training
doe het goed : zet hem uit het team < ontbind zijn contract>
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
wat een gelul allemaal weer, gebeurt in het vuur van het spel, goed van Been om Slory even te laten afkoelen. vanavond een biertje drinken samen en dan zand erover.
moet je eens kijken wat er in de tijd van De Wolf op de training gebeurde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door hotjumper --
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 17 juli 2009 - 15:23   quote  deeplink  
ja en dan nog verder in de shit zakken jij heb toch ook wel eens ruzie op je werk , beetje agressie eruit mag niet uiteraard maar goed wij weten ook niet wat er is gebeurt dus dan is het makkelijk praten over contract ontbinden en vergeet niet dat als je een contract ontbind je minimaal 1 jaar salaris moet betalen en dat hebben we niet
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 15:23 schreef michaelvld het volgende:
..... vergeet niet dat als je een contract ontbind je minimaal 1 jaar salaris moet betalen en dat hebben we niet
Als jij iemand op- je werk een knal voor z'n kop geeft, heb je helemaal nergens recht op. Is een gegronde reden voor ontslag dan wordt er niets meer doorbetaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door hotjumper --
Els
 Els - vrijdag 17 juli 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Valt dit niet onder dat bloed, zweet en tranen, wat jullie in een ander topic aangeven graag te zien? Dus: Go Slory? Sorry
Leon Boom
 Leon Boom - vrijdag 17 juli 2009 - 16:46   quote  deeplink  
nadat hij 2 keer de kans had om tegen 020 te scoren en hij dat niet deed,heeft hij helemaal niets te willen,laat hem gewoon lekker weggaan onrustzaaier.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 juli 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 16:46 schreef Leon Boom het volgende:
nadat hij 2 keer de kans had om tegen 020 te scoren en hij dat niet deed,heeft hij helemaal niets te willen,laat hem gewoon lekker weggaan onrustzaaier.
wat een stomme reactie! heb nog wel vertrouwen in hem, dit geeft in ieder geval aan dat ie erg gedreven is. Precies wat Els zegt hoort erbij om de boel op scherp te zetten. In de tijd van De Wolf en Fräser gebeurde er ook van alles op het trainingsveld, maar s'avonds gingen ze gewoon weer samen op stap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door hotjumper --
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 17 juli 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Eindelijk komt wat spirit in de spelersgroep. In het verleden met Israël, Lazeroms en van Hanegem schopten ze elkaar op de training in tienen en dat kan echt geen kwaad. Been had niet tot tien maar tot twintig moeten tellen en positief misbruik maken van de aktie. Nu staat het weer uitgebreid in de pers. Eerst Makaay en nu dit vind ik van Been zwakke akties die niet te vaak moeten komen.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 17 juli 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 14:03 schreef ovi het volgende:
Patinama terug halen.
Heb Pattinama met Excelsior zien voetballen tegen een amateurclub en hij liep daar uiterst ongeinspireerd, vol met vedetteneigingen rond......
Na afloop was ook ook arrogant tegen de scheidsrechter waarvan hij dacht dat die hem nooit meer zou fluiten......was echter een scheidsrechter die ook in de Jupilerleague fluit......en a.s. wedstrijd van Excelsior tegen Go Ahead ! In veld liep Pattinama nog na te trappen.....tegen amateurs!!! Laat hem het dus maar bewijzen bij Excelsior dat hij Feyenoordwaardig is......
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 17 juli 2009 - 17:33   quote  deeplink  
De meeste reactie's geven wel aan, op deze manier scheid zich het koren van het kaf.
FR
 FR - vrijdag 17 juli 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Wat doen jullie allemaal stoer met het gedrag van: slory zwakke schakel en een driftkikker, hij was een hele goede speler totdat hij blesurres kreeg. En ik vind dat hij steeds beter gaat voetballen na zijn blessures. LAAT IK HET MAAR ZO ZEGGEN, HIJ KAN TENMINSTE BETER VOETBALLEN DAN DEZE ZEIKERDS HIER OP DIT FORUM!!!! NOEMEN JULLIE DAT NOU STEUN GEVEN AAN DE SPELERS VAN FEYENOORD?
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 17 juli 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 17:33 schreef FR het volgende:
Wat doen jullie allemaal stoer met het gedrag van: slory zwakke schakel en een driftkikker, hij was een hele goede speler totdat hij blesurres kreeg. En ik vind dat hij steeds beter gaat voetballen na zijn blessures. LAAT IK HET MAAR ZO ZEGGEN, HIJ KAN TENMINSTE BETER VOETBALLEN DAN DEZE ZEIKERDS HIER OP DIT FORUM!!!! NOEMEN JULLIE DAT NOU STEUN GEVEN AAN DE SPELERS VAN FEYENOORD?
k denk dat jij zijn broer bent...
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 17 juli 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 17:33 schreef FR het volgende:
Wat doen jullie allemaal stoer met het gedrag van: slory zwakke schakel en een driftkikker, hij was een hele goede speler totdat hij blesurres kreeg. En ik vind dat hij steeds beter gaat voetballen na zijn blessures. LAAT IK HET MAAR ZO ZEGGEN, HIJ KAN TENMINSTE BETER VOETBALLEN DAN DEZE ZEIKERDS HIER OP DIT FORUM!!!! NOEMEN JULLIE DAT NOU STEUN GEVEN AAN DE SPELERS VAN FEYENOORD?
Ik vind dat ik met mijn reactie ook de spelers steun en trek de kunde van Been in twijfel.
FR
 FR - vrijdag 17 juli 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 17:39 schreef Sjerrie het volgende:

[..]

k denk dat jij zijn broer bent...
Oh ja denk je dat? Nee hoor dat ben ik niet. Waarom zou ik dan hier opletten, kben gewoon feyenoorder, die niet zoveel zeikt
FR
 FR - vrijdag 17 juli 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 17:42 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Ik vind dat ik met mijn reactie ook de spelers steun en trek de kunde van Been in twijfel.
Ik ben het wel met je eens, maar ik heb wel veel vertrouwen in Been
Peer
 Peer - vrijdag 17 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Tip; Groningen zoekt nog een rechtsbuiten. "Slory; "Er gaat niets boven Groningen!"
Verkopen dus en geld in keeper steken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2009 door Peer --
puffin
 puffin - vrijdag 17 juli 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Slory was vorig seizoen al in beeld als blessuregevoelig, heetgebakerd en maker van onnodige,overbodige overtredingen op plaatsen waar je jezelf afvroeg 'hoe verzint hij het'. Opmerkingen als 'spirit in spelersgroep' en 'bloed, zweet en tranen' deel ik niet, omdat het bij Slory steeds opduikt als hij niet speelt of er naast komt te staan. Kan het niet aan, zo lijkt het. En excuses maken, ach, dat is voor de vorm. Nee, hij is op de ranglijst gezakt naar nummer 16 of 17 en zal niet veel gaan spelen.
GiGiWijnaldum
 GiGiWijnaldum - zaterdag 18 juli 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Is het ergens op internet te zien? De ruzie en de klap?
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 21 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
karim moet zich niet zo aanstellen en zn trots opzij zetten want het is nog steeds geen christiano ronaldo of van persie of wie dn ook, stomme sufkut...tuurlijk wat slory deed is niet goed te praten,maar kom op zeg..eindelijk is de sfeer goed(wat door die ruzie is verneukt)en dan dit...tegen lissabon was er wienig van te merken,maar dit MOET de wereld uit..dus karim zet je trots op zij,en laat het voor wat het is en denk aan de club...dat wij zon selectie hadden,vol met passie,concurrentie is lang geleden,en jij bent geen basis plaats waardig,dus wat zeur je?kop op..en gaan met die banaan!..en anders ga je maar weg,aan jou hebben we toch niks...(aan slory net zo min)kneus
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Karim had het over vrienden
Dus een bewijs dat hij geen echte vent is
Als ik al mijn vrienden kwijt was die ik ooit een lel heb gegeven of waar ik er één van heb ontvangen, dan was ik knap eenzaam geweest

Mensen vechten altijd tijd, kijk maar naar de oorlogen door de geschiedenis van de mensheid
Oorlog is er altijd geweest en zal er altijd zijn
Vechten hoort bij mensen

Vrienden onderscheiden zich als vrienden door er over heen te kunnen stappen
Dus of Karim heeft een realitycheck nodig of hij gebruikt de term vrienden verkeert
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 10:44   quote  deeplink  
ik denk dat vrienden voor hem mensen zijn die hem constant naar de mond praten en zijn ego strelen. beetje jammer en niet des Feyenoords
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 21 juli 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 10:32 schreef Phyxsius het volgende:
Karim had het over vrienden
Dus een bewijs dat hij geen echte vent is
Als ik al mijn vrienden kwijt was die ik ooit een lel heb gegeven of waar ik er één van heb ontvangen, dan was ik knap eenzaam geweest

Mensen vechten altijd tijd, kijk maar naar de oorlogen door de geschiedenis van de mensheid
Oorlog is er altijd geweest en zal er altijd zijn
Vechten hoort bij mensen

Vrienden onderscheiden zich als vrienden door er over heen te kunnen stappen
Dus of Karim heeft een realitycheck nodig of hij gebruikt de term vrienden verkeert
precies mensen,met jullie 2 ben ik het helemaal eens
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Moet nog wel even toevoegen dat Slory natuurlijk fout zat door te gaan slaan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
dat dan weer wel
craven
 craven - dinsdag 21 juli 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 20:42 schreef Peer het volgende:
Tip; Groningen zoekt nog een rechtsbuiten. "Slory; "Er gaat niets boven Groningen!"
Verkopen dus en geld in keeper steken.
groningen is vrij noordelijk natuurlijk : )
bram
 bram - dinsdag 21 juli 2009 - 11:58   quote  deeplink  
ruilen met veldhuizen vangen we twee vliegen in een klap
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - dinsdag 21 juli 2009 - 12:09   quote  deeplink  
komen we weer met het wannabee keepers probleem...niet mee eens dus
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 21 juli 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Stuur die gozer gewoon naar huis. Geen enkele meerwaarde voor feyenoord en dat uit hij op deze manier. Ook naar excelsior.
bram
 bram - dinsdag 21 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 12:09 schreef erwin-letteboer het volgende:
komen we weer met het wannabee keepers probleem...niet mee eens dus
denk toch echt dat we meer behoefte hebben aan een keeper dan aan men.slory
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
stuur ze dan allebei weg, Slory omdat ie geslagen heeft en El Ahmadi omdat ie zichzelf blijkbaar groter vind dan de club
sasja50
 sasja50 - dinsdag 21 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
vitesse is niet gek hoor!
Slory is geweest , einde over en sluiten , jongen heeft bij Excelsior zijn topjaar gehad toen bij Feyenoord nog een paar redelijke maanden en toen gaf zijn lichaam het op , dit was zijn top en meer niet , nu is t de ene blessure na de andere en dan ook nog een kronkel in zijn kop die hem parten speelt omdat ie denkt dat ie een topvoetballer is maar elke keer teleurgesteld wordt door zijn eigen benen...............
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 13:03 schreef hotjumper het volgende:
stuur ze dan allebei weg, Slory omdat ie geslagen heeft en El Ahmadi omdat ie zichzelf blijkbaar groter vind dan de club
El Ahmadi was echt beledigd, in zijn cultuur sla je namelijk alleen maar kleine kinderen, ezels en vrouwen....
fey21
 fey21 - dinsdag 21 juli 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

El Ahmadi was echt beledigd, in zijn cultuur sla je namelijk alleen maar kleine kinderen, ezels en vrouwen....
onzin...

ik hoop dat je dat niet serieus bedoelt.
anders kan ik niet anders zeggen dat je totaal het verkeerde beeld hebt.
Ik ken zat marokkanen, en die zijn echt niet 'beledigd' als ze geslagen worden.
Ze geven liever zo snel mogelijk een knal terug.

Ze kunnen wel beledigd zijn, maar niet omdat hun cultuur dat voorschrijft.
Ik denk dat dat met El ahmadi net zo is.
Dat cultuur kennen ze denk ik vooral in marokko en de mensen die daar daadwerkelijk in die cultuur geleefd hebben en nu in NL zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door fey21 --
fey21
 fey21 - dinsdag 21 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Mjah, jullie zijn dus allemaal van die ouwe lullen die een slecht beeld van die marokkanen hebben..

ksnap t wel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been stuurt Slory van training!









0.0141229