|
|
qwerto
|
|
|
top gozer hij ziet dat we een keeprs probleem hebben en gaat proberen nog wat geld in te zamelen voor een nieuwe keeper
(mits deze keepr restwaarde heeft) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
meschien is vorm een optie |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
John
|
|
|
Piet Velthuizen of Tim Krul!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: Je moet voor de gein ff de topic Velthuizen of Graafland op de Vitesse headliner lezen.....zijn ze toch niet zo tevreden over Piet!
Enne die Pim verdient zo langzamerhand een straat in Rotterdam!!! De Bloklandstraat of zo....... Oh is die straat er al......en wie woonde daar? velen zullen het weten maar voor diegene die het niet weet.....
Coen Moulijn! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hulde aan deze man!!! Richt een standbeeld voor hem op Geef hem een plein Noem een tribune naar hem |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 19:07 schreef Phyxsius het volgende:Hulde aan deze man!!! Richt een standbeeld voor hem op Geef hem een plein Noem een tribune naar hem ben ik absoluut mee eens!!! petje af voor deze man en zijn vrienden die verdienen een staande ovatie in de kuip tijdens de open dag!!! Wat vinden jullie?? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
laten landen met de helicopter..........................die investeerders en nieuwe spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
ANONIEM is het woord bij deze boys... gelijk hebben ze....niks is belangrijker dan dat ene woord.....FEYENOORD..... das wat anders dan perridon die alleen maar aandacht wilde.....toch??..... ps bedankt boys....... |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
kan pim blokland geen directeur worden i.p.v eric gudde? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 19:07 schreef Phyxsius het volgende:Hulde aan deze man!!! Richt een standbeeld voor hem op Geef hem een plein Noem een tribune naar hem ANONIEM je weet toch... daar zitten ze echt niet op te wachten als ze ergens op wachten dan is dat SUCCES .............. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Hij wil een jonge talentvolle keeper dus misschien wel krul of velthuizen. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Misschien geeft Feyenoord prioriteit aan een aanvaller en dan gaat Blokland zeggen geld vrij te willen maken voor een keeper. Lijkt me niet de goede volgorde. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Didulica vind ik aardige optie , goede leeftijd en internationale ervaring , enige probleem is dat hij niet transfervrij is. |
|
|
|
|
edwinbak
|
|
|
spandoeken voor pim op de opendag |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 20:16 schreef Marioscenario het volgende:Misschien geeft Feyenoord prioriteit aan een aanvaller en dan gaat Blokland zeggen geld vrij te willen maken voor een keeper. Lijkt me niet de goede volgorde. Feyenoord geeft ook de prioriteit aan een keeper En als je zoveel voor je club doet als Pim, dan mag je van mij verwachten dat ze een keeper van je geld halen In principe ben ik tegen invloed van investeerders Maar voor deze man maak ik een uitzondering |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Geef Pim Blokland maar de beste plaatsen in de kuip. Hulde voor de man. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Vooruit, ik regel wel een kaartje vak S voor deze man, kan hij ook een keer naar een wedstrijd in De Kuip |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nou hartelijk bedankt namens Pim. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Velthuizen of Vorm
Maar vorm zal niet hallbaar zijn omdat hij net verlengt heeft. Velthuizen is gewoon een goeie keeper.
Ochoa komt toch niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:15 schreef fey21 het volgende:Velthuizen of Vorm Maar vorm zal niet hallbaar zijn omdat hij net verlengt heeft. Velthuizen is gewoon een goeie keeper. Ochoa komt toch niet zeker weten? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Van ochoa??
Weet k vrijwel cker. zou leuk zijn als hij kwam. Maar denk niet dat ze dat überhaupt kunnen betalen. Verder denk k dat Ochoa zelf niet echt wil als er ook grotere clubs interesse hebben. Tot slot denk ik dat Ochoa slechts een gerucht is.
kan me in ieder geval niet herinneren dat Been hem ooit noemde, net als purovic and Friends. of wel? kan dat ik dat gemist heb. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
pim blokland mag van mij in de RVC............
WAT EEN WERELD VENT........................... |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Hij mag blijven!! Didulica willen ze toch. Is 26, dus waarom niet?! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Didulica is 26.................... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jammer maar hij is 31!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Arafat
|
|
|
Blokland een man die de tekst:"Geen woorden,maar daden" hoog in zijn vaandel heeft staan. Je hebt meer aan zulke mannen die niet op de voorgrond willen staan,als gasten die zichzelf als belangrijk profileren. Ga door Pim......Je bent en man naar mijn hart.
Respect |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop geen didulica, dan hadden we ook timmer kunnen houden. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Didulica niet hoop ik , anders hebben we timmer taferelen in het veld en hij is al 31 jaar en heeft dus geen restwaarde meer |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: wallie doe eens eerst ff je research a.u.b didulica is 5 jaar ouder dan jij suggereerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
31 voor keeper kan makkelijk , al zullen de geldschieters liever een jongere willen waar wellicht nog winst mogelijk is.
Maar nogmaals voor een tonnetje of 5 zou t wel wat zijn. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Vorm heeft wel een nieuw contract getekend maar als het goed id met een clausule dat als er een top club komt dat hij voor een gelimiteerde transfersom weg mag. Weet alleen niet voor hoeveel dat zou zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En of wij in dat contract wel betiteld worden als topclub |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Afhankelijk van wat AZ vraagt kun je Didulica best halen Over 2 jaar vang je nog wel een paar ton voor hem
En ik vind het geen slechte doelman Hij heeft wel de juiste mentaliteit voor Feyenoord En dat was één van de dingen waar het vorig seizoen aan ontbrak Als hij ook nog eens een bal tegen kan houden is het helemaal mooi |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 12:03 schreef remco1978 het volgende:Vorm heeft wel een nieuw contract getekend maar als het goed id met een clausule dat als er een top club komt dat hij voor een gelimiteerde transfersom weg mag. Weet alleen niet voor hoeveel dat zou zijn gets interesting..
Velthuizen en vorm, dat zijn de keepers die het stokje over moeten nemen van vd sar Stekelbaars is niet meer goed en lijkt alleen maar te dalen. (had allang naar buitneland gemoeten)
Daarom denk ik dat één van die keepers de beste keuze zal zijn Met name Vorm vond ik lkkr keepen vorig seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Vorm lijkt me geen goed idee
We hebben een nieuwe keeper nodig onder andere omdat onze beste twee kandidaten geblesseerd zijn Weet je wat? We halen een keeper die zijn hele carrière al last heeft van zijn knie en vorig seizoen amper heeft gespeeld vanwege zijn knie en de ziekte van Pfeiffer en eerst nog eens wedstrijd fit moet worden
Lijkt me geen goed idee Of vinden jullie dat wel verstandig? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 - 22:50 schreef fey21 het volgende:[..] Van ochoa?? Weet k vrijwel cker. zou leuk zijn als hij kwam. Maar denk niet dat ze dat überhaupt kunnen betalen. Verder denk k dat Ochoa zelf niet echt wil als er ook grotere clubs interesse hebben. Tot slot denk ik dat Ochoa slechts een gerucht is. kan me in ieder geval niet herinneren dat Been hem ooit noemde, net als purovic and Friends. of wel? kan dat ik dat gemist heb. ik dacht een tijdje terug begrepen te hebben dat Don Leo hem zou kennen uit z'n Mexico periode. heb idd ook nergens iets gelezen dat Mario hem noemde. maar ook niet dat hij niet naar Feyenoord zou willen. heb wel gelezen dat de heer Blokland een voorstander is van een nieuwe keeper naar Feyenoord halen. dus maar ff rustig afwachten wat er verder gaat gebeuren. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 12:19 schreef Phyxsius het volgende:Vorm lijkt me geen goed idee We hebben een nieuwe keeper nodig onder andere omdat onze beste twee kandidaten geblesseerd zijn Weet je wat? We halen een keeper die zijn hele carrière al last heeft van zijn knie en vorig seizoen amper heeft gespeeld vanwege zijn knie en de ziekte van Pfeiffer en eerst nog eens wedstrijd fit moet worden Lijkt me geen goed idee Of vinden jullie dat wel verstandig? Mjah, das t risico
blessures kunnen we niet gebruiken op die positie. Dan Velthuizen maar, hoewel ik Vorm net wat beter vind. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 12:22 schreef sevillana het volgende:[..] ik dacht een tijdje terug begrepen te hebben dat Don Leo hem zou kennen uit z'n Mexico periode. heb idd ook nergens iets gelezen dat Mario hem noemde. maar ook niet dat hij niet naar Feyenoord zou willen. heb wel gelezen dat de heer Blokland een voorstander is van een nieuwe keeper naar Feyenoord halen. dus maar ff rustig afwachten wat er verder gaat gebeuren. we zien wel wat er komt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|