BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de selectie nog steeds verdeeld? El Ahmadi verschepen naar Rutten en PSV?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 18 juli 2009 - 13:21   quote  deeplink  
De eerste haarscheurtjes in de happy family zijn zichtbaar geworden. Zo'n vechtpartijtje tussen El Ahmadi en Slory kan maar zo weer tweespalt veroorzaken in de selectie van Feyenoord 1. Uit de eerste berichten blijkt dat kemphaan El Ahmadi geen samenwerkingsbasis meer ziet. De man van vijf miljoen was op een paar wedstrijden in november 2008 na een van de grootste tegenvallers van het vorige seizoen. Na zijn terugkomst van een blessure ging alles breed, veel lopen met de bal en veel veel balverlies wat leidde tot veel druk op de laatste linie.

Met de terugkeer van de Guzman, vormwinst van Bruins, de ontwikkeling van Fer en Wijnaldum en de aanwezigheid van Landzaat lijkt het niet onverstandig elk aannemelijk bod op El Ahmadi te accepteren. Rutten en PSV zou een mooie optie zijn. Salaristechnisch gesproken is El Ahmadi ook duur (officieel van buiten de EU)

Slory heeft zijn goede spel bij Excelsior (ook onder Been) nooit kunnen vertonen bij Feyenoord. In aanleg completer dan Castelen kampt deze jongen met blessures en mentale tekortkomingen die ervoor zorgen dat er sprake is van stagnatie in ontwikkeling.

Gezien de starre houding van El Ahmadi, die vorig jaar ook al een ramadan akkefietje met Verbeek had en aanvaringen met andere spelers, zou ik toch kiezen voor 'brother' Slory.

Zowel Slory als El Ahmadi lijken de concurrentiedruk bij Feyenoord niet aan te kunnen.

Beenbeenhakkers krijgen in het verre Portugal de eerste tegenslagen te verwerken en de uitkomst van deze test kan bepalend worden voor de rest van het seizoen.

www.sportdwaas.nl
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 18 juli 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Als je hem met een miljoentje winst kan verkopen waarom niet
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 13:32   quote  deeplink  
en hofland<>galatasary,decler<>bayern,makaay<>madrid.
next topic!
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 13:34   quote  deeplink  
en we sturen oldje vDijk nog ff naaar A.C milan
Bartfey
 Bartfey - zaterdag 18 juli 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Slory op laten zouten. Opgewonden standje, en hij bakt er helemaal niks van. Bij Excelsior was hij trouwens heel goed. Maar dat was El Ahmadi bij Fc Twente ook.
Maar als ik moest kiezen: Slory weg. Liefst vandaag nog, spaart ook een hele serie rode kaarten want als het hem niet lukt gaat hij hele gekke dingen doen. Maar eerlijk is eerlijk: tegen Ajax maakte hij vorig seizoen twee geweldige goals uit onmogelijke posities!!!!!!!!!!!!
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 18 juli 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:36 schreef Bartfey het volgende:
Slory op laten zouten. Opgewonden standje, en hij bakt er helemaal niks van. Bij Excelsior was hij trouwens heel goed. Maar dat was El Ahmadi bij Fc Twente ook.
Maar als ik moest kiezen: Slory weg. Liefst vandaag nog, spaart ook een hele serie rode kaarten want als het hem niet lukt gaat hij hele gekke dingen doen. Maar eerlijk is eerlijk: tegen Ajax maakte hij vorig seizoen twee geweldige goals uit onmogelijke posities!!!!!!!!!!!!
Volgens mij maakte Slory voor Excelsior doelpunten tegen Ajax. Voor Feyenoord wilde dat juist net niet lukken.
rocutus
 rocutus - zaterdag 18 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
Wat een onzinnig topic zeg. Op basis van een telegraaf bericht. herhaling telegraaf bericht!
Martijn
 Martijn - zaterdag 18 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Ik ben eens met je dat El Ahmadi geen verstreking was en waarschijnlijk ook is, en dat we met Fer een betere speler met veel meer rendement in huis hebben. Meer het is zeker geen speler van buiten de EU, met dito salaris. Hij gewoon een Hollander, hij speelt alleen af en toe voor Marokko. Dat wil niet zeggen dat Feyenoord El Ahmadi niet vorstelijk betaald. Maar dat was een beslissing destijds van Peter en zijn kornuiten.
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Gaaaaaap, ik had moeite om wakker te blijven bij je stukje sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door Rovert --
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 18 juli 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 14:06 schreef Rovert het volgende:
Gaaaaaap, ik had moeite om wakker te blijven bijej stukje sportdwaas
zal het weer wel zijn dan!
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Nee hoor, ik denk dat je veel beter kan dat dit
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 18 juli 2009 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 14:08 schreef Rovert het volgende:
Nee hoor, ik denk dat je veel beter kan dat dit
Mijn oefencampagne is ook net gestart. Enkele opwarmstukjes op headliner forum en tja het kan altijd beter
Rovert
 Rovert - zaterdag 18 juli 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Als ik je mag feed-backen, het kan in ieder geval niet slechter. dus dat is mooi meegenomen, probeer eens originelere onderwerpen en probeer eens wat met hoe noemen ze dat ook al weer, oja humor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is de selectie nog steeds verdeeld? El Ahmadi verschepen naar Rutten en PSV?









0.0064089