|
|
Shiva
|
|
|
ja genoot je daarvan dan?? niets is erger dan op zo manier geen kampioen te worden.. TIJD VOOR VERSTERKINGEN! |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:57 schreef Willie het volgende:je moet niet alsof ajax elk jaar geen schein van kans hadden... elk jaar hebben we tot lang in de comp. meegestrekden en 3 jaar terug scheelde het maar 1 doelpunt. dus is gewoon dom gelul dit gaat nergens meer om hahaha ajax heeft al zoveel gewonnen in zijn geschiedenis en als er steeds grote namen weg gaan dan heb je een keer een periode dat het minder gaat.. maar als ajax steeds prijzen wint dan hoor je shiva denk ik dat is geluk en arrogantie en als we geen prijzen winnen dan hoor je wat tie nu zegt tsjah.... |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:00 schreef Shiva het volgende:ja genoot je daarvan dan?? niets is erger dan op zo manier geen kampioen te worden.. TIJD VOOR VERSTERKINGEN! gaat enrgens over waar je nu over praat..alsof voetbal zo makkelijk is dat we zomaar kampioen worden voetbal is niet zo zwart/wit hoe jij het schetst |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
met zulk materiaal waren jullie bij heel nl de afgelopen 10 jaar de gedoodverfde kampioen..het mocht niet zo zijn op 1x na. ligt dat alleen aan pech of aan ... |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:05 schreef Shiva het volgende:met zulk materiaal waren jullie bij heel nl de afgelopen 10 jaar de gedoodverfde kampioen..het mocht niet zo zijn op 1x na. ligt dat alleen aan pech of aan ... 3 keer 1998 2002 en 2004 kampioen dus je wijst en zeurt naar ons terwijl je niet alles weet beetje raar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dan zit ik idd flink mis , ik dacht dat PSV in 10 jr 9 x kampioen was geweest maar dat heb ik dan blijkbaar hlemaal mis : excuses hiervoor! |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:07 schreef jantje 1974 het volgende:dan zit ik idd flink mis , ik dacht dat PSV in 10 jr 9 x kampioen was geweest maar dat heb ik dan blijkbaar hlemaal mis : excuses hiervoor! dat gevoel heb ik ook dat psv de afgelopen 10jaar alles heeft gewonnen |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
niet slecht voor een bedrijf met het meeste geld in het betaalde voetbal :) |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: wat is jou bedoeling om alleen maar ruzie te maken en te wijzen naar ajax???? |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
als saurez goed tegen atletico speelt dan word het ook inpakken en wegwezen. |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: Alsof suarez nog 1wedsrtrijd nodig heeft om te bewijzen wat tie kan hij blijft gewoon jammer voor jou maar hij blijft minimaal nog 1 jaar |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
mss voor atletico wel..zo gaat t wel vaker tijdens een oefenpotje ;) |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: blijf jij maar hopen suarez heeft al heel vaak aangegeven nog minimaal 1jaar te blijven bij Ajax en vooral nu Jol er is en Vooral hij nu de eer heeft om aanvoerder te zijn van ajax |
|
|
|
|
Willie
|
|
|
onze ajacieden laat je toch niet opfokken... wij weten dat we kampioen worden en volgend jaar zie je jantje en shiva niet meer op een ajax forum... dan gaan op een psv forum zeuren over hun aankopen terwijl feyenoord dat jaar weer een bedroefend jaar heeft gehad maar jah de supporters blijven gewoon gezellig zingen en betalen... TOP!!!! dus niet |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:05 schreef k-1cj het volgende:[..] 3 keer 1998 2002 en 2004 kampioen dus je wijst en zeurt naar ons terwijl je niet alles weet beetje raar 2x dus , 98 is langer dan 10jr geleden! bij mij is t 2009 ! |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:35 schreef Willie het volgende:onze ajacieden laat je toch niet opfokken... wij weten dat we kampioen worden en volgend jaar zie je jantje en shiva niet meer op een ajax forum... dan gaan op een psv forum zeuren over hun aankopen terwijl feyenoord dat jaar weer een bedroefend jaar heeft gehad maar jah de supporters blijven gewoon gezellig zingen en betalen... TOP!!!! dus niet haha idd dat zie ik ook gebeuren jah geschiednis herhaalt zich meestal..alleen als ik iets fout doe hoor ik het meteen van de webmasters terwijl andere die tegen ajax zijn en stoken hier gewoon hun gang kunnen gaan..vind dat niet kunnen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:35 schreef Willie het volgende:onze ajacieden laat je toch niet opfokken... wij weten dat we kampioen worden en volgend jaar zie je jantje en shiva niet meer op een ajax forum... dan gaan op een psv forum zeuren over hun aankopen terwijl feyenoord dat jaar weer een bedroefend jaar heeft gehad maar jah de supporters blijven gewoon gezellig zingen en betalen... TOP!!!! dus niet mij zie je altijd bij voor- en tegenspoed! |
|
|
|
|
k-1cj
|
|
|
quote: 1998/1999 dit seizoen was het 2008/2009 gaan we weer moeilijk doen om 1jaar verschil die er tog niet is zzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
Willie
|
|
|
jantje sorry hoor ik wil geen ruzie maar heb praat over dingen waar een dom verstand nog niet over zou hebben |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:38 schreef k-1cj het volgende:[..] 1998/1999 dit seizoen was het 2008/2009 gaan we weer moeilijk doen om 1jaar verschil die er tog niet is zzzzzzzzzzzzzz ach is dan wel kinderachtig maar idd het is 2x kampioen in laatste 10 jaar en niet 3x , lekker belangrijk verder we gaan nu weer serieus praten over voetbal , cj en jantje zijn weg dus t komt goed al schrijf ik ook beetje (veel) voor jantje,maar nu wel alleen on-topic! |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
Het transfer-seizoen lijkt dit jaar kort omdat de competitie eerder begint en de grote clubs al vanaf dag 1 aan het graaien zijn.
Stel je niet zo aan Shiva... als Ajax nog wat wil kopen dan doen ze dat.. en als ze dat niet willen dan doen ze dat lekker niet. En waarom maak je je eigenlijk zo druk? Je volgt de Nederlandse competitie weliswaar, maar je bent toch een fan van het Engelse voetbal?
Volgens mij verveel je je en vind je het gewoon leuk om iedereen hier de kast op te jagen. Een discussie kan je het in elk geval niet noemen....
!!AJAX!! |
|
|
|
|
thesnitch
|
|
|
Ik snap wat je bedoelt, maar we zullen zien of dat onder jol ook het geval is. Laten we tot die tijd niet te voorbarig zijn met onze conclusies.
Ik heb er vertrouwen in. In Jol. Als ik het goed begrijp ben jij meer van de Cruijff aanpak. |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
ik ben er voorstander van dat je voor elke positie 1 of 2 spelers hebt. |
|
|
|
|
ajax413
|
|
|
jante 1974..ajax is de laatste 10 jaar niet 1x maar 2 keer kampioen geweest en daarbij toe tevoegen WIJ deden tenminste nog een aantal keer serieus mee om et kampioenschap. maar idd 2x is weinig maar maak je geen zorgen, we halen die verloren jaren wel weer in in tegenstelling tot feyenood |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
jantje is van t forum afgegooid dus reageren heeft niet zoveel zin meer , verder had hij dit feit nog wel erkent ja! Ajax deed idd vaker mee maar dat telt later niet meer t gaat om titels en van Ajax mag je toch wel wat meer verwachtten of niet? |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
las net ergens dat ~Mido was aangeboden.......... lastige jongen met grote kwaliteiten maar zou hij welkom zijn?????????????????? |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Hmm ik weet 't niet, net wat je zegt... het is een hele lastige jongen. Ik zou voor mido passen. |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
ik denk dat mido zeker nog van waarde kan zijn voor dit ajax. zonde als ze deze kans ook laten lopen!! |
|
|
|
|
FB
|
|
|
Als ajax slim is laten ze Mido lekker lopen, en zoeken ze nog een sterke verdediger en een sterke middenvelder. Als dit niet mogelijk is om wat voor reden ook, doen ze het met de selectie die ze hebben. Er komt zeker genoeg jeugd aan die het niveau dit jaar goed aan kunnen. En volgend jaar staan ze dan klaar om de spelers op te vangen die vertrekken. Dit maakt niet dat het wel wenselijk is om de nodige ervaring te hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ben allang blij dat Jol geen versterkingen heeft gehaald.. lekker rustig aandoen en alleen echte versterkingen halen voor weinig geld (Atouba bijv) en ik ozu zeggen bij feynoord begint het goed Ruzie tussen 2 spelers die lopen te slaan... Been heeft het goed op de Rails ! (NOT) voor bereiding geeft toch wel aan hoe Ajax aan het groeien is op het moment dus of er nu echt veel versterking nodig is vraag ik me ook af.. ik zou zeggen lekker op het geld van Huntelaar,Sneijder, zlatan, Maxwell en vdvaart wachten.. en geen onnodige aankopen meer doen.. kwaliteit zat hooguit nog 1 versterking op het middenveld.. verdediging begint nu ook te lopen en wielaert begint ook beter te worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:41 schreef Willie het volgende:hij heeft zelfs gesegt dat als barcelona komt... dat hij dan nog wil doorgroeien bij ajax...zulke uitspraken had die bij groningen niet..;) (dat zijn pas trouwe spelers die vind je nog maar wienig zo in NL) Ach lul toch niet. als barca komt en 35 miljoen bied laat jol hem gaan en zegt suarez echt niet dat ie graag eerst nog een jaartje bij ajax wil spelen, denk ff logisch na man.
En zo ver liggen ajax en feijenoord niet van elkaar af hoor, allebei al jaren geen kampioen meer feijenoord vorig jaar de beker ajax het jaar daarvoor. veel gezeik binnen de club. allebei 1 keer goed gepresteerd in europa in de laatste 10 jaar.
En dat is als je het goed bekijkt het meest schandaligst voor ajax want die hebben een veel en veel betere selectie en grotere begroting, en ja ik weet wel dat ajax ver boven feijenoord eindigt de laatste jaren maar uiteindelijk is derde worden geen prijs en negende worden ook niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:43 schreef Willie het volgende:snijder zei dat toen wel maar de trainer van toen bevestige dat niet... dat doet jol nu wel.. ten cate heeft toen zeker wel gezegd dat sneijder niet weg mocht check 1 van d vi's uit die tijd maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:38 schreef k-1cj het volgende:[..] 1998/1999 dit seizoen was het 2008/2009 gaan we weer moeilijk doen om 1jaar verschil die er tog niet is zzzzzzzzzzzzzz 97/98 geen 98/99 .ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: deze selectie is sterk genoeg om kampioen te worden, we hebben geen nieuwe spits nodig, deze voorhoede scoorde vorig jaar de meeste goals in de ED. Ajax wil zelf graag nog een Vm halen, persoonlijk acht ik dit niet nodig, met spelers als enoh gabri blind vertongen lindgren anita van der heyden en gister zelfs donald waarvan ik dacht dat ie rechtsbuiten was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gaat om een harde speler.. Gabri is te veel geblesseerd.. evenals cvitanich.. kan trouwens niet wachten tot vrijdag Amsterdam Tournament ik ben in iedergeval van de Partij ! |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
Ajax heb nog een te jong team om mee te doen dit seizoen maar de transferperiode duurt nog langer dan een maand dus er kan nog van alles gebeuren maar met dit team wat ze nu hebben win je niet van een ervaren ploeg als PSV |
|
|
|
|
famey
|
|
|
In '95 had Ajax ook een relatief jong team. Er kan natuurlijk weer direct een vergelijking gemaakt worden met Arsenal en van de inhoudsloze opmerkingen gemaakt worden met talent alleen win je geen prijzen bla bla.
Ze moeten gewoon één fysiek sterke middenvelder aantrekken en iemand die linksback of linkshalf kan spelen (Bale?).
Daarnaast zou een goede stand-in voor Cvitanitch wenselijk zijn omdat die toch vaak kampt met blessures, tenzij Jol 4-4-2 gaat hanteren dan is dat in mijn ogen niet echt nodig (suarez, sulejmani, zeegelaar, bodul kunnen dan in de spits spelen).
Is Bodul nou definitief afgevallen voor het eerste??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door famey -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
versace... wat kraam jij nu voor onzin uit dan ? vorig jaar een nog minder ervaren team met nieuwe spelers en we winnen thuis ook met 2 vingers in de neus van PSV.. uit was een drama maar dat had achteraf een andere oorzaak.. (gezeik met trainer blabalba) en hoezo ervaren ploeg PSV ? Engelaar.. Ooijer.. moeten we daar bang van worden die zijn allang afgeschreven.. 1 ding is wel heel zeker bij PSV dit jaar de bal zal niet snel rond gaan ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2009 - 10:58 schreef Versace1 het volgende:Ajax heb nog een te jong team om mee te doen dit seizoen maar de transferperiode duurt nog langer dan een maand dus er kan nog van alles gebeuren maar met dit team wat ze nu hebben win je niet van een ervaren ploeg als PSV volgens mij won dit team vorig jaar van psv en verloren ze een keer. psv heeft alleen engelaar(waardeloze lange slome speler)en Ooijer gehaald. gemiddeld zijn wij met onze gemiddelde leeftijd er flink op voorijt gegaan met Atouba. |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
klopt was er blij van dat ze wonnen maar toen had ajax huntelaar en vermaelen er nog bij als de 'ervaren' mensen die ben je jammer genoeg nu kwijt en met alleen atouba terug wordt je ook geen kampioen ik hoop dat ze 1 middevelder en een aanvaller erbij halen dan kan het goed komen. toen ze de champions league wonnen hadden ze blind en rijkaard als echte leiders in het team dat was goed voor die jonge jongens van toen. NU hebben ze dat niet !!! |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
daarom lijkt me mido geschikt. en vooral haalbaar |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat denk ik dus ook shiva.. (zow ben et keer met je eens) daarbij we hebben Garbi Olequer Wieleart Atouba en die zijn niet ervaren ? tuurlijk zijn het geen rijkaards of Blind maar het zijn wel jongens met nationale en internationale ervaring.. en misschien dezeeuw nog.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco over dat sneijder gedoe.. t was daar wel van bekent dat voor veel geld sneijder zou vertrekken en ze hebben laten zien dat ze huntelaar toen onder marco zijn hoede niet verkochten dus suarez wordt denk ik de laatste dag ook niet verkocht.. om de simpele rden dat je geen versterking kan halen..
Met over niet van psv kunnen winnen ben ik het met je eens alleen engelaar en ooier zijn geen slechte spelers.. alleen denk dat ooier op zijn leeftijd zit.. en engelaar lijkt mij niet persee een versterking voor psv.. Daarin tegen zijn jongens als suarez enzo ook niet heel jong meer.. En de groep blijft bijna helemaal bij elkaar zoals het er naaruit ziet.. dat is ook positief.. want jol kan dan al beginnen met bouwen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
deze week kan de horlepiep gedanst worden. aangezien ajax in cm moet betalen wordt de volgende smurf aangetrokken(of toch net niet) |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
heb vertrouwen in de Ajax Jeugd en in de aankopen die er wel of niet komen.laat het seizoen maar komen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door ajaxrulezz -- |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
tegemoed ..wat is dat pcies? |
|
|
|