|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 17:55 schreef HetLaatsteWoord het volgende:ok dan gaan we in het vervolg alleen nog maar 8er spelers aan waar de hele wereldtop 8eraan jaagt. prettige wedstrijd! Moet wel potentie hebben om de top te bereiken.
Jij ook prettige wedstrijd |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
heeft ie wel..of is been net zo dom als ik? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Dan had ie nu toch bij Feyenoord gevoetbald, blijkbaar weet Been meer als wij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We hebben toch wel een linksback in de jeugd lopen?? |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
in nl onder17 was de lb van feyenoord. maar die jongen is nog niet rijp (voor het gevraagde systeem) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ik denk, pardon weet zeker dat die beter is dan El Akchaoui. |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
was jij maar trainer ipv been :P |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Nee, hoor ik heb andere kwaliteiten en vertrouw erop dat Been het beste uit dit materiaal kan halen |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
dat doet hij ongetwijfeld. hij is ooit mn trainer bij coal geweest. en zelfs mij kreeg hij aan t spelen. maar uit een leeg vaatje kan je niet tappen. en ik wil het team niet afkraken want we zijn op d egoede weg. maar het is zo zonde om niet het onderste uit de kan te halen. terwijl dat wel kan. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2009 - 18:25 schreef HetLaatsteWoord het volgende:dat doet hij ongetwijfeld. hij is ooit mn trainer bij coal geweest. en zelfs mij kreeg hij aan t spelen. maar uit een leeg vaatje kan je niet tappen. en ik wil het team niet afkraken want we zijn op d egoede weg. maar het is zo zonde om niet het onderste uit de kan te halen. terwijl dat wel kan. Misschien gebeurt dat nog, wat in het vat zit verzuurt niet toch |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote: broertje van Wijnaldum is linksback , megatalent ........
zit helaas wel in Alkmaar...... |
|
|
|
|
HetLaatsteWoord
|
|
|
megatalent? die ventje zit niet eens bij het nl jeugd11tal. maar klopt idd dat hij bij az speelt. zou die link van de wijnaldum ruil dan tog...nee |
|
|
|