|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 14:26 schreef nummer10 het volgende:kallum krunk :D en over het Topic.. Ajax is groeiend en zijn slagvaardig genoeg.. denk niet eens dat Jol Berg enzo wou.. hij wou Dezeeuw en Atouba en het kost dus nog steeds niks.. 2 ervaren spelers die Ajax miste staan er in 1 keer zonder dat het wat heeft gekost (huntelaar 7 mil want die gaat toch weg) en Atouba was transfer vrij.. Jol weet PRecies wat hij doet.. hij heeft eerst goed gekeken wat hij nodig was en dan pas de aankopen doen (dezeeuw, Atouba) wijze man met veel ervaring die het makkelijk aan kan oke nummer10;) komt goed. lees mijn motivering hierboven over het beleid. ajax is groeiend en opbouwend. ik zie ook veel veranderingen binnen het team. fysiek en mentaal gezien is het echt een vooruitgang. je merkt gewoon dat iedereen vrij en respectvol speelt onder Jol. onder MvB was dit niet zo. daarnaast is hij ook in staat om het team beter te maken, inplaats van alleen individuele spelers. met atouba en de zeeuw heeft hij slim, slagvaardig, doelgericht en daarnaast op niveau ingekocht. tegelijkertijd spelers die op het hoogste niveau hebben gespeeld/international zijn.
dus snap de motivatie van een KNEUS op deze topic niet zo goed! de zeeuw is voor 0 euro naar ajax toe gekomen, en ook atouba was transfervrij. hoe bedoel je slim inkopen! we moeten alleen Luque ergens lozen (feyenoord) en dan staan we weer op poten.
Dat zeg ik, Gamma;) |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
de zeeuw voor 0 euro? volgens mij was dat 7,5 miljoen euro! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Maar door het geld wat je van Huntelaar krijgt heb je dat zo weer terugverdient |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 17:13 schreef Hasjkoph het volgende:Maar door het geld wat je van Huntelaar krijgt heb je dat zo weer terugverdient precies jij begreep hem ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Luque kost gewoon veel te veel per jaar, die moeten we dus echt ergens dumpen. Maakt niet uit waar, als hij maar weg is. Krijg je misschien 1,5 miljoen ofzo voor en dan ben je ook gelijk af van dat miljoenen salaris.. Dan kunnen we ook Lugano halen, want het geld van de salaris voor Luque kun je gebruiken voor de salaris van Lugano.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: doordat ajax wel goede contracten opsteld, integendeel bij feyenooit, krijgen wij nog 7,25 miljoen euro snap ie gast. hierdoor is de aankoop van demy de zeeuw dus 0 euro! en atouba is door de naam en goede verstandhouding met Jol binnengehaald voor niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 17:17 schreef Hasjkoph het volgende:Luque kost gewoon veel te veel per jaar, die moeten we dus echt ergens dumpen. Maakt niet uit waar, als hij maar weg is. Krijg je misschien 1,5 miljoen ofzo voor en dan ben je ook gelijk af van dat miljoenen salaris.. Dan kunnen we ook Lugano halen, want het geld van de salaris voor Luque kun je gebruiken voor de salaris van Lugano.. inderdaad. luque lozen aan de club waar Mido heengaat;) |
|
|
|
|
Jodinnetje
|
|
|
frustratie van een kakkerlak en WIJ schijten met zn allen op Feijenoord, dus ook op zo'n sukkel, stront, stront en nog s stront :-) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
klopt. vrij trieste gasten. leuk om te fokken! |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
en nu worden onze berichten verwijdert,eigenlijk moet de moderator een ajacied zijn dan hadden we geen last van feyenoorders die elke topic van ons verpesten jammer dit hoor |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
klopt. maar deze gast is even nep als de posters op het 010 forum. hij reageert geheel nooit en te nimmer naar shiva en shasha toe ondanks hun uitingen. beetje triest |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 20:02 schreef ajaxrulezz het volgende:en nu worden onze berichten verwijdert,eigenlijk moet de moderator een ajacied zijn dan hadden we geen last van feyenoorders die elke topic van ons verpesten jammer dit hoor Ja, dan waren we gelijk van al dit gezeik af :O |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 16:56 schreef Thomas het volgende:[..] Vraag me af, als jij vraagt welke clubs nog meer een opstelling zouden kunnen maken en iemand komt met spelers van Feyenoord, maakt dat die persoon meteen een Feyenoorder? Beetje aparte gedachtengang.... En ook al is het een Feyenoorder, zolang die persoon normaal een discussie aangaat (wat ook is gebeurd), is er niets aan de hand. Er wordt normaal door anderen gereageerd, lees eens terug op welke manier jij op die mensen reageert... ja en vaak reageren en provoceren de feyenoorders hier! dus moeten ze worden gebanned. dat zijn je eigen woorden geweest in jouw waarschuwing en prive bericht naar mij toe. verder heb je mij ook gemaild dat als ik weg zou blijven van het 010 net er geen problemen waren. nou weer die andere gasten van ons forum en de problemen zijn opgelost. op deze manier keert iedereen zich TERECHT tegen jou en derest van het zooitje! |
|
|
|