|
|
Royaal
|
|
|
hij is echt ernstig denk ik |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
dats wel behoorlijk sheizeeee |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
toch netjes van slory snel is ie maar nu de rest nog (handjes thuis houden bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
haha toch mooie actie van bahia |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
smerig bahia.!!!! niet doen.. |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
k=tactie van die portugees |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
ga volgende week naar sampdoria, als ik zo kijk wel zin in |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
sloryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
beetje te harde wedstrijd voor een oefenpotje |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
bahia lag gbelsseerd geloof ik nu
kom op andre!!! |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
aardige kopbal bahia....... whehe |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
bahia kreeg de bal in zijn gezicht |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
k zou bijna zegge; haal cisse er uit voor de zkeerheid |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
wie erin dan ??? jan klaassen ? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
darley mag van mij wel blijven staan hoor!!!! |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Darley als eerste keeper doet het goed ook al tegen vvv en nu weer geen keeper kopen als je goeie in huis hebt. koop dan een spits en een linksback |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
lekker gepakt weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
die pakt tie goed die darley |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wéér darley!
en nu affluiten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
kampioenen kampioenen kampioenen kampioenen |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
GEWONNEUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEKKER HOOR!!! |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LEKKER WEDSTRIJDJE...............!!!! |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: EN ZO IS DAT! "GOED BEGIN, 'T HALVE WERK" |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
ik zegguh...ideale selectie..een bank om je vingers bij af te likken..alleen het zelfde spelbeelt als tegen vvv..de 1e helft matig..2e helft goed van start en weer 2-1 voor komen na 1-0 achterstand bij de rust..en na de 2-1 naar achter leunen en nu pakte het wel goed uit...feyenoord??WELL DONE!!en darley???...be oure first keeper!:@ |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
bs
|
|
|
vlaar erin en niemand komt er meer door hahaha |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Darley heeft zich goed laten zien, ik zou zeggen Darley gewoon 1e keeper houden! |
|
|
|
|
bs
|
|
|
zet vlaar erin en niemand komt er meer door ..klasse vlaar |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: haha het stond idd goed...houwe zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ALLUS KOMT GOED SCHATJE........................HA HA HA............. |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
quote: hahaha ja das waar alleen ze moeten zo starten als in de tweede helft dan is er niks...aan de hand maar goed is vriendschappelijk!nu nog een potje thuis tegen sampdoria!!kijken of dat wel wordt uitgezonden via (afwaswatertv)of dat het weer internet wordt!!
FEYENOORD FOREVER!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Heee ron666, wie gaan we ook alweer boycotten? Ben even je namen kwijt, maar in ieder geval is het niet zo belangrijk wie het uitzendt, want dan zitten we tenslotte zelf in De Kuip.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
kan iemand mij helpen met het herrineren wanneer het was dat we ''uit'' een europese top team hebben verslagen?ook al is het vriendschappelijk... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Is NAC een europese topclub? Die hebben tenslotte met 6-0 gewonnen geloof ik gisteren in een europese wedstrgijd.
dan zal het NAC uit geweest zijn in het voorjaar |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 - 23:14 schreef Rovert het volgende:Is NAC een europese topclub? Die hebben tenslotte met 6-0 gewonnen geloof ik gisteren in een europese wedstrgijd. dan zal het NAC uit geweest zijn in het voorjaar grappig rovert.....een team uit het buitenland op europees top niveau(ze spelen niet voor niks voorronde CL) |
|
|
|