|
|
Jeli
|
|
|
Weer een verschil van dag en nacht tussen 1e en 2e helft. Wel lekker dat de Vlaar en de Guzman er weer bij zijn! Vlaar deed het uitstekend. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tja, blijft jammer dat we dit jaar geen europees spelen, ik ga de reisjes door Europa missen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: MET JE EENS, EN HOPEN DAT HIJ NU HET GELUK HEEFT OM FIT TE BLIJVEN! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
fantastisch resultaat tegen portugese top-4 club , clubs die altijd ver komen in europa : klasse dus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door sasja50 -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
waar werd het uitgezonden niet op eredivisie live |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
word er ook 1 wakker...allerlei streams''live streams''zolang ik weet waren het er maar 2 die het deden |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: wat ben ik blij dat ie gescoord heeft...alleen om een aantal 'fans' de mond te snoeren |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
waar werd het nou uitgezonden kom net thuis |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als je tot de top 3 van portugal behoort speel je al gauw voorronde cl, maakt je nog geen europese topclub. |
|
|
|
|
Feyenoordwombarg
|
|
|
De guzman speelt heerlijk en darley keept heerlijk |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
sporting is geen top club maar het is zeker geen slechte club dus knap dat feyenoord gewonnen heeft |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
In Europese wedstrijden heeft er zelden een NL ploeg gewonnen in Portugal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 00:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] wat ben ik blij dat ie gescoord heeft...alleen om een aantal 'fans' de mond te snoeren tja.. van mij mag hij nogsteeds weg als ie niet wil bijtekenen.
Sporting is overigens de tegenstander van twente in de voorronde CL. Twente verloor overigens dik van SWANSEA City gisteren.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:[..] tja.. van mij mag hij nogsteeds weg als ie niet wil bijtekenen. Sporting is overigens de tegenstander van twente in de voorronde CL. Twente verloor overigens dik van SWANSEA City gisteren..... Volgens mij had hij het over Makaay. Vind je dat hij bij moet tekenen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 09:41 schreef PieterBos het volgende:In Europese wedstrijden heeft er zelden een NL ploeg gewonnen in Portugal. dat zegt meer over het Nederlandse voetbal... |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
resultaat is leuk maar de manier waarop dat geeft juist hoop , en of Lissabon nou wel of geen topclub is doet er dan niet toe het is tenminste geen 3e rangs clubje.
Volgende week Samp en dan kunnen we weer een stapje maken om de competitie s goed te starten met paar overwinningen op rij want dan kan t pas echt gaan lopen! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Des te knapper dat Feyenoord wel wint! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R.Jeremy
|
|
|
zo slecht verdedigd. bij die doelpunt had die eindpass makkelijk onderschept kunnen worden. Feyenoord speelt te aanvallend ingesteld. Er is geen echte middenveld. Alleen 2 echte middenvelders Landzaat en Fer. Landzaat kan het allemaal niet belopen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 15:17 schreef R.Jeremy het volgende:zo slecht verdedigd. bij die doelpunt had die eindpass makkelijk onderschept kunnen worden. Feyenoord speelt te aanvallend ingesteld. Er is geen echte middenveld. Alleen 2 echte middenvelders Landzaat en Fer. Landzaat kan het allemaal niet belopen. Lamzaad exit |
|
|
|
|
TMK
|
|
|
Het resultaat is i.i.g. goed voor de moraal want het blijft weinig clubs gegeven te winnen bij een Portugese topper, zeker één die zich presenteert aan z'n eigen publiek. Belangrijk voor Feyenoord wordt om nu eens weer de "kleine" wedstrijden te gaan winnen in de NL competitie. Jaar na jaar blijkt dat deze wedstrijden zorgen voor de beslissing in de competitie en al jaren wordt er onnodig verloren van dergelijke ploegen. Als Been dat voor elkaar krijgt (optimale inzet in "kleinere" wedstrijden) dan zijn we al een eind op weg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 15:22 schreef TMK het volgende:Het resultaat is i.i.g. goed voor de moraal want het blijft weinig clubs gegeven te winnen bij een Portugese topper, zeker één die zich presenteert aan z'n eigen publiek. Belangrijk voor Feyenoord wordt om nu eens weer de "kleine" wedstrijden te gaan winnen in de NL competitie. Jaar na jaar blijkt dat deze wedstrijden zorgen voor de beslissing in de competitie en al jaren wordt er onnodig verloren van dergelijke ploegen. Als Been dat voor elkaar krijgt (optimale inzet in "kleinere" wedstrijden) dan zijn we al een eind op weg. Denk dat Mario dat wel toevertrouwd is |
|
|
|
|
TMK
|
|
|
quote: Ik hoop het echt....je zal zien dat we ons dan probleemloos weer terug in de top van NL spelen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 15:39 schreef TMK het volgende:[..] Ik hoop het echt....je zal zien dat we ons dan probleemloos weer terug in de top van NL spelen. ook dat hopen velen met ons |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Jongens, je kunt zeggen wat je wilt, maar Makaay maakt toch wel weer een goal des makaay's. Ik zag hem zelfs 3 slidings maken gister:O |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
laten we idd hopen dat de positieve sfeer er voor zorgt dat Roy nog 1 jaar alles eruit perst.............. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2009 - 18:10 schreef sasja50 het volgende:laten WE idd hopen dat de positieve sfeer er voor zorgt dat Roy nog 1 jaar alles eruit perst.............. Bij wie hoor je nou dan? Op 020 forum heb je t ook over WE.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh, niet goed gelezen.. Ik had t uiteraard over de Guzman. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoef Makaay maar 1x per wedstrijd te zien, alstie juicht omdat ie gescoord heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
psies.. Kan iemand overigens eens dat irritante duimpje breken? |
|
|
|