BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DARLEY !!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schiedam
 schiedam - zaterdag 18 juli 2009 - 22:28   quote  deeplink  
was echt goed bezig vandaag word een grote!!!!!!!!!!
Patrick078
 Patrick078 - zaterdag 18 juli 2009 - 22:29   quote  deeplink  
Was zeker goed.
bjorn
 bjorn - zaterdag 18 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
hij word vast een grote alleen denk ik dat hij er dit seisoen nog niet klaar voor is
GiGiWijnaldum
 GiGiWijnaldum - zaterdag 18 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Ja, hij deed het goed!
alleen oogt het nog wel wat onzeker.
maar laten we Gomes maar in gedachte houden, die begon ook met vreemde momenten!
Laat hem maar in de basis, als er niks anders komt!
Ricardo123
 Ricardo123 - zaterdag 18 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Die 3 reddingen achter elkaar waren mooi.
mithell13
 mithell13 - zaterdag 18 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
NUMMER1!!!!!!!!!!! DARLEY DARLEY DARLEY DARLEY
schiedam
 schiedam - zaterdag 18 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:30 schreef bjorn het volgende:
hij word vast een grote alleen denk ik dat hij er dit seisoen nog niet klaar voor is
mee eens maar goed is die zeker
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 18 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:30 schreef bjorn het volgende:
hij word vast een grote alleen denk ik dat hij er dit seisoen nog niet klaar voor is
heb je wel gekeken?:@:@...van alle doelmannen die ik afgelope en dit seizoen voorbij heb zien komen is dit verruit de beste!..althans wat ik zo mag en kan oordelen over 2 wedstrijden
Kees010
 Kees010 - zaterdag 18 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Geweldige reflexen, alleen die uittrap...
Maar een goeie indruk achtergelaten op basis van deze wedstrijd.
Martijn
 Martijn - zaterdag 18 juli 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:38 schreef Kees010 het volgende:
Geweldige reflexen, alleen die uittrap...

De Uittrap wordt vanzelf beter, Dudek was in zijn eerste jaar ook niet al te best daarin, dat is ook goedgekomen.

Houden die Darley!
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 18 juli 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Ben zeer positief verrast! Zeer goede reflexen; ook ballen die van richting veranderden had hij.. Alleen die uittrap mag inderdaad iets gecontroleerder!
Ik zou op basis van vanavond zeggen: geef hem sowieso een half seizoen de kans en valt dat tegen eventueel in de winter alsnog een ander halen..
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 18 juli 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:38 schreef Kees010 het volgende:
Geweldige reflexen, alleen die uittrap...
Maar een goeie indruk achtergelaten op basis van deze wedstrijd.
HELEMAAL MEE EENS....................
bb
 bb - zaterdag 18 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
hij is de nummer 1
bb
 bb - zaterdag 18 juli 2009 - 23:08   quote  deeplink  
die van gronningen is ook jong.dus gewoon eerste doelman maken en geld aan een spits uit geven
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 juli 2009 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:56 schreef MrChriz het volgende:
Ben zeer positief verrast! Zeer goede reflexen; ook ballen die van richting veranderden had hij.. Alleen die uittrap mag inderdaad iets gecontroleerder!
Ik zou op basis van vanavond zeggen: geef hem sowieso een half seizoen de kans en valt dat tegen eventueel in de winter alsnog een ander halen..
met je eens, en Lodewijks mag er nog wat aan bijschaven wat het uittrappen betreft. daar is een keeperstrainer toch (ook) voor?
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 18 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Ik zei het toch al , ik hem vaak zien keepen bij jong feyenoord maar toen zag ik al wat voor talent dit is!! Moet nog zeker aan bepaalde dingen gewerkt worden die voor verbetering vatbaar zijn. Maar hij heeft me zeker aangenaam verrast deze avond!! Ik vind dat ie al een flinke stap vooruit heeft gemaakt ten opzichte van vorig seizoen bij jong feyenoord.................... Ik zou zeggen geeft hem een kans, maar ik tarin niet elke dag met die jongen dus laat ik het aan mario over of er een keeper moet komen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 juli 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 23:33 schreef antoniorijen het volgende:
Ik zei het toch al , ik hem vaak zien keepen bij jong feyenoord maar toen zag ik al wat voor talent dit is!! Moet nog zeker aan bepaalde dingen gewerkt worden die voor verbetering vatbaar zijn. Maar hij heeft me zeker aangenaam verrast deze avond!! Ik vind dat ie al een flinke stap vooruit heeft gemaakt ten opzichte van vorig seizoen bij jong feyenoord.................... Ik zou zeggen geeft hem een kans, maar ik tarin niet elke dag met die jongen dus laat ik het aan mario over of er een keeper moet komen.
wijze woorden, lijkt mij ook het beste om Mario te laten beslissen
sasja50
 sasja50 - zaterdag 18 juli 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:30 schreef GiGiWijnaldum het volgende:
Ja, hij deed het goed!
alleen oogt het nog wel wat onzeker.
maar laten we Gomes maar in gedachte houden, die begon ook met vreemde momenten!
Laat hem maar in de basis, als er niks anders komt!
idd en wat te denken van Dudek indertijd , pfff dat was ook een drama in t begin........
wazzaamahn
 wazzaamahn - zaterdag 18 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Hoi ik ben nieuw hier en wil me ff voorstellen.

Mijn naam is Dennis en ben groot Feyenoord fan.
Na lang meegekeken te hebben me dus ook maar aangemeld en meteen ff wat rechtgezet op het ajaxforum waar ik me erg aan stoorde.

maargoed darley was echt oke vanavond en hopelijk rest van het seizoen ook dan hebben we weer een super keeper!

was afgelopen week wel bang dat we Timmer wat te vroeg hebben weggedaan....maar nu niet meer!!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 19 juli 2009 - 00:50   quote  deeplink  
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 19 juli 2009 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 00:50 schreef Ben fr supporter het volgende:
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
BLIND ZEKER......?
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 juli 2009 - 04:12   quote  deeplink  
vond hem niet onaardig, stond overtuigend in zijn strafschop gebied. liet wel veel ballen los.
gaazoo1
 gaazoo1 - zondag 19 juli 2009 - 04:46   quote  deeplink  
In de eerste helft vond ik hem matig, maar in de tweede helft was hij echt goed! Had alle lastige schoten vast en bleef bij een vrije trap of hoekschop voor Sporting erg rustig. Als hij het zo blijft doen, dan hoeven we helemaal geen nieuwe keeper
rubo
 rubo - zondag 19 juli 2009 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 23:46 schreef sasja50 het volgende:

[..]

idd en wat te denken van Dudek indertijd , pfff dat was ook een drama in t begin........
helemaal mee eens en kijk eens wat er van hem geworden is
Andre72
 Andre72 - zondag 19 juli 2009 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 00:50 schreef Ben fr supporter het volgende:
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd gezien?
Darley speelde een prima wedstrijd, als er geen nieuwe keeper aangetrokken word moet deze jongen zeker het vertrouwen krijgen.
Hij stond prima te keepen, we zijn net begonnen die jongen kan alleen maar beter worden.
bjorn
 bjorn - zondag 19 juli 2009 - 09:22   quote  deeplink  
hij moet nog wel leren om de bal klemvast te houden maar ik heb er vertrouwen in dat het een goede keeper word speelde gisteren een redelijk goede wedstrijd.
PieterBos
 PieterBos - zondag 19 juli 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 00:50 schreef Ben fr supporter het volgende:
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
Wat een onzin.
Geen enkele bal klemvast? Je doelt zeker op de laatste 10 minuten.
Hierin kreeg hij 3 keer een bal die binnen de 16 van richting werd veranderd. Die zou bijna geen enkele keeper klemvast hebben. En 80% van de keepers had er MINSTENS 1 doorgelaten.

Tegendoelpunt recht op hem af? Weet niet wat voor bril jij op had.
Hij strekte zich en raakte de bal zelfs nog terwijl het schot echt hard was. Was een fout van de verdediging die HP liet lopen en niet van Darley.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 juli 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 00:50 schreef Ben fr supporter het volgende:
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
welke wedstrijd heb jij gezien dan?? van richting veranderde schoten zijn lastig klem te pakken.....................en als ie dit wel doe dan keept ie niet meer bij Feyenoord
Nop
 Nop - zondag 19 juli 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Schiedam waar leg dat dan?
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 19 juli 2009 - 10:31   quote  deeplink  
Ik vond Darley goed keepen. Sporting uit is altijd lastig en Nederlandse clubs en het nationale elftal winnen zelden in Portugal. Sporting speelt in de laatste voorronde van de CL tegen Twente dus ze hebben zich of verstopt, Feyenoord in de 2e helft onderschat of ze moeten nog hard aan het werk.

Feyenoord speelde niet slecht maar er was nog veel dom balverlies en er waren veel overtredingen. Vorig jaar werd er in de voorbereiding niet 1x een goed resultaat geboekt tegen een buitenlandse club dus dat mag je winst noemen.

Gio was niet echt sterk als linksback (kun je ook Bahia neerzetten) en Fernandez moet ook nog wat wennen. Als Darley de kans krijgt wordt het gewoon een goede degelijke keeper, groter, sneller en fitter dan Timmer. Hij is een jongere en grotere uitvoering van die Luciano van Groningen. Dus met hem de competitie in en zelf veel doelpunten maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door sportdwaas --
ove kuijt
 ove kuijt - zondag 19 juli 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 00:50 schreef Ben fr supporter het volgende:
ieder mag zijn mening hebben van mij , maar ik vond het verre van overtuigend of zelfs verontrustend,geen enkele bal vast,tegendoelpunt wel hard maar recht op hem af,op dit moment zeer onzekere en zwakke schakel,wat mij betreft snel vervangen
Gelukkig iemand die niet meegaat in het enthousiasme over deze keeper. Ik heb hem nu drie keer gezien en het is echt (nog) geen topkeeper. De twee ballen die hij aan het einde stopt, veroorzaken de wild enthousiaste gevoelens van velen. Prima dat hij die stopt, maar de waarde van een keeper wordt voor een groot deel bepaalt door de rust die hij uitstraalt en de fouten die hij maakt( de missertjes). En Darley scoort in mijn ogen op die twee punten niet hoog.
PieterBos
 PieterBos - zondag 19 juli 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 10:50 schreef ove kuijt het volgende:

[..]

Gelukkig iemand die niet meegaat in het enthousiasme over deze keeper. Ik heb hem nu drie keer gezien en het is echt (nog) geen topkeeper. De twee ballen die hij aan het einde stopt, veroorzaken de wild enthousiaste gevoelens van velen. Prima dat hij die stopt, maar de waarde van een keeper wordt voor een groot deel bepaalt door de rust die hij uitstraalt en de fouten die hij maakt( de missertjes). En Darley scoort in mijn ogen op die twee punten niet hoog.
Als hij niet hoog scoort in foutjes die hij maakt is dat toch juist goed ;)
Zie verder mijn eerdere reactie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door PieterBos --
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 19 juli 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Ik heb zojuist de beelden voor het eerst gezien. Deze jongen kan terecht met een goed gevoel op deze wedstrijd terugzien. Nu het vertrouwen geven dan kan hij er sneller staan dan verwacht. Een andere keeper geeft en heeft ook niet ineens vertrouwen.
Els
 Els - zondag 19 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Darley heeft gewoon een goede wedstrijd gekeept. Punt. Of hij een goede keeper is voor de basis dit seizoen, is een heel andere discussie.
ovi
 ovi - zondag 19 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Darley heeft gisteren zeker goed gekeept.
Veel vertrouwen geven die jongen ,dan komt het allemaal goed.
Fonsie
 Fonsie - zondag 19 juli 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Voor Darley alleen maar lof. zo'n ventje Klasse
jarjar78
 jarjar78 - zondag 19 juli 2009 - 13:18   quote  deeplink  
mischien vroeg om te zeggen maar ik denk dat we onze keeper
hebben gevonden.
G-child
 G-child - zondag 19 juli 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Thanx Darley, we own you one!
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 19 juli 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 12:30 schreef Els het volgende:
Darley heeft gewoon een goede wedstrijd gekeept. Punt. Of hij een goede keeper is voor de basis dit seizoen, is een heel andere discussie.
met deze opmerking is nu allen de mond gesnoerd
Darryl1997
 Darryl1997 - zondag 19 juli 2009 - 14:25   quote  deeplink  
Voor De Genen Die het gemist hebben ...
http://www.youtube.com/watch?v=W2ZF_u9gaYk&hl=nl#
Ron666
 Ron666 - zondag 19 juli 2009 - 14:33   quote  deeplink  
tegen vvv was die niet best maar nu was die beter jah maar om hem nu gelijk nummer 1 te maken??we zien het wel tegen sampdoria aanstaande!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door Ron666 --
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 12:30 schreef Els het volgende:
Darley heeft gewoon een goede wedstrijd gekeept. Punt. Of hij een goede keeper is voor de basis dit seizoen, is een heel andere discussie.
Idd, laten we maar afwachten of Darley en Mulder elkaar op de training scherp kunnen maken. Dan zal Mario (waarschijnlijk in overleg met Lodewijks) z'n keus wel gaan maken.
TMK
 TMK - zondag 19 juli 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Ik blijf het een moeilijke keus vinden.....
Aan de ene kant maakt een goede keeper met ervaring elk eftal beter (wordt vaak onderschat wat voor impact dat heeft) aan de andere kant ben ik er absoluut voor om in de huidige positie een jonge keeper met veel potentie een kans te geven.
Ik ben benieuwd welke keus Been uiteindelijk gaat maken.
sevillana
 sevillana - zondag 19 juli 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 15:16 schreef TMK het volgende:
Ik blijf het een moeilijke keus vinden.....
Aan de ene kant maakt een goede keeper met ervaring elk eftal beter (wordt vaak onderschat wat voor impact dat heeft) aan de andere kant ben ik er absoluut voor om in de huidige positie een jonge keeper met veel potentie een kans te geven.
Ik ben benieuwd welke keus Been uiteindelijk gaat maken.
zoals vele anderen ....................
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 17:49   quote  deeplink  
HOPAAAAA ...darly weer(logisch)onder de lat aankomende 2 wedstrijden!ik zeg het je..hoe meer vertrouwen die krijgt hoe beter die word!
sterski010
 sterski010 - woensdag 22 juli 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Als Castaignos met zijn 16 jaar niet te jong en onervaren is voor Feyenoord 1 is een jongen van haast 20 die dan toevallig keept dat al helemaal niet. Ervaring krijg je alleen door ervaring op te doen.Wat goed is komt snel. Ik ben van mening dat wij geen nieuwe keeper nodig hebben en dat Darley in potentie niets onder doet aan reflexen in vergelijking met de hier populaire Ochoa.Als hij het tegen Sampdoria en NEC goed doet moet je hem gewoon laten staan...
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 19:10   quote  deeplink  
nou..ijk had hoop op die keeper die stage liep..in portugal..maar nu zo gezegd en gezien..ben ik het met je eens dat er van mijn part ook geen nieuwe bij hoeft!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 22 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Mooi dan hoeven ze tenminste geen geld uit te geven aan een nieuwe keeper!! Gewoon de jeugd de kans geven en hij zal heus wel zijn foutjes maken , so what...........
Die oudere bokken mogen wat mij betreft de bank warm houden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DARLEY !!









0.0069561