BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar was Hofland??????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 19 juli 2009 - 01:34   quote  deeplink  
Ik miste 1 opvallende naam in de opstelling.......Hofland deed niet mee en mocht ook niet invallen......
Tactische keuze van Been of was hij (weer) geblesseerd?

Tweede vraag: is Bahia beter dan Hofland?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door Madhopfc --
Patrick078
 Patrick078 - zondag 19 juli 2009 - 01:38   quote  deeplink  
Goeie vraag ja... Heb ik niet gezien of niets over gehoord.

Misschien heeft ie de vogelgriep :S
Patrick078
 Patrick078 - zondag 19 juli 2009 - 01:39   quote  deeplink  
Ja, Bahia vind ik beter als Hofland,.. Die is te traag,, Met Vlaar erbij gaat het goedkomen in de verdediging.
MrChriz
 MrChriz - zondag 19 juli 2009 - 01:49   quote  deeplink  
Gio - Bahia - Vlaar - Fernandez is wat mij betreft de verdediging dit seizoen..
Heb Hofland totaal niet gemist eigenlijk!
DiStefano
 DiStefano - zondag 19 juli 2009 - 03:18   quote  deeplink  
hofland was ziek.. niks ernstigs. Maar nu Roestvrijstalen Ronnie terug is is er niks meer te vrezen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 19 juli 2009 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 03:18 schreef DiStefano het volgende:
hofland was ziek.. niks ernstigs. Maar nu Roestvrijstalen Ronnie terug is is er niks meer te vrezen.
Was Vlaar goed bezig vandaag?
Jeli
 Jeli - zondag 19 juli 2009 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 03:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Was Vlaar goed bezig vandaag?
Vlaar speelde alleen de 2e helft. Maakte een uitstekende indruk. Verdedigend sterk en doortastend. Ik vond hem ook snel, terwijl ik juist het beeld van hem had dat hij niet zo snel was. Hij had wel de mazzel (?) dat heel Feyenoord in de 2e helft twee klassen beter speelde (en Sporting 2 klassen slechter), maar dat kwam misschien mede door Vlaar.

Als alle verdedigers fit zijn, wordt het lastig voor Hofland. Misschien als linksback?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2009 door Jeli --
King Yvo
 King Yvo - zondag 19 juli 2009 - 09:34   quote  deeplink  
op de tribune hofland dat is zijn plek
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 juli 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Ach, maakt uit.. We hebben nu 4 representatieve centrumverdedigers.
Daar kan je dus altijd de 2 beste van dat moment opstellen.
Fantastisch!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 juli 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Misschien heeft ie een hond uitgelaten??
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 juli 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Ik vind Hofland wel beter dan Bahia , maar Bahia heeft zijn leeftijd mee en heeft nog restwaarde en Hofland niet meer dus begrijpelijk dat Hofland naar de bank gaat
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 juli 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Ik vind Bahia beter dan Hofland
Hij is sneller
Hij is aanvallend en opbouwend gevaarlijker
Hij heeft een kleinere draaicirkel
Hij is gewoon beter

Het enige dat Hofland beter kan dan Bahia is het verdedigend koppen (in mijn ogen)
Bahia hoort gewoon in de basis en met Hofland heb je een goede tweede
sasja50
 sasja50 - zondag 19 juli 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 09:46 schreef antoniorijen het volgende:
Ik vind Hofland wel beter dan Bahia , maar Bahia heeft zijn leeftijd mee en heeft nog restwaarde en Hofland niet meer dus begrijpelijk dat Hofland naar de bank gaat
onzin over die restwaarde , beste elftal speelt. En in mijn ogen moet het beste duo zich nog profileren en kan t nog alle kanten op ..............
Ron666
 Ron666 - zondag 19 juli 2009 - 11:53   quote  deeplink  
jullie hebben het wel steeds over hofland ensow maar als ik van bronckhorst zie stummelen iedere wedstrijd weer......had die niet bij barcelona gespeeld ofsow???dan mag die weleens wat meer goede dingen gaan brengen want die is nog niks veranderd tov vorig jaar maar goed het is de voorbereiding!!
sasja50
 sasja50 - zondag 19 juli 2009 - 11:57   quote  deeplink  
tja , gio is echt wel wat ouder aan t worden en dat merk je best wel , gio moet echt 110% scherp zijn dan is hij nog goed maar zodra hij t op routine denkt te doen wordt t echt een klein drama..............................
R()b
 R()b - zondag 19 juli 2009 - 12:03   quote  deeplink  
Bahia is beter.
Die kan en doet meer in het veld.
Shiva
 Shiva - zondag 19 juli 2009 - 20:30   quote  deeplink  
hofland heeft een betere voortzetting..bahia pikt vaker een goaltje mee..verder doen ze nog niet veel van elkaar onder,al heeft hofland iets meer potentie.
jammer dat er niet (nog)uitkomt.
MrChriz
 MrChriz - zondag 19 juli 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 20:30 schreef Shiva het volgende:
hofland heeft een betere voortzetting..bahia pikt vaker een goaltje mee..verder doen ze nog niet veel van elkaar onder,al heeft hofland iets meer potentie.
jammer dat er niet (nog)uitkomt.
Ik vind juist dat Bahia meer potentie heeft.. Wordt nogsteeds elke maand beter lijkt het wel. Heeft afgelopen seizoen zó goed gespeeld, als enige Feyenoorder een constante factor. Bijna nooit geblesseerd/ziek en misschien nogwel belangrijker: je hoort hem nooit zeiken. Niet over het bestuur, niet over de trainer en niet over zn medespelers. Gewoon mondje dicht en hard werken, gouden jongen!
Shiva
 Shiva - zondag 19 juli 2009 - 20:55   quote  deeplink  
heel de haven zit vol hard werkende gouden jongens.
maar het gaat om nu.
bahia kan wel een betere worden,ongetwijfeld.
maar we maken hem met zn alle nu al een wereldverdediger.
dus momenteel vind ik hofland toch beter.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 19 juli 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Bahia maakt elke wedstrijd wel een misser , zien jullie dat nooit?? Of zijn jullie blind of zo en elke wedstrijd wel een ONNODIGE overtreding. Maar ik zal het wel verkeerd zien , maar ik hoop wel dat Bahia nog wel te verbeteren is en verder is het absoluut een goude gozer!! klaagt nooit , doe zijn werk
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 19 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 21:13 schreef antoniorijen het volgende:
Bahia maakt elke wedstrijd wel een misser , zien jullie dat nooit?? Of zijn jullie blind of zo en elke wedstrijd wel een ONNODIGE overtreding. Maar ik zal het wel verkeerd zien , maar ik hoop wel dat Bahia nog wel te verbeteren is en verder is het absoluut een goude gozer!! klaagt nooit , doe zijn werk
Ben het geheel met je eens, heeft vorig seizoen een hoop tegendoelpunten gekost.....ff een onnodige overtreding....vrije trap hoog in de zestien...Timmer die bleef staan ...en doelpunt. Maarreh 1 iemand zegt dat Hofland ziek was maar een bevestiging hiervan is er niet.
MrChriz
 MrChriz - zondag 19 juli 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 21:13 schreef antoniorijen het volgende:
Bahia maakt elke wedstrijd wel een misser , zien jullie dat nooit?? Of zijn jullie blind of zo en elke wedstrijd wel een ONNODIGE overtreding. Maar ik zal het wel verkeerd zien , maar ik hoop wel dat Bahia nog wel te verbeteren is en verder is het absoluut een goude gozer!! klaagt nooit , doe zijn werk
Naar mijn mening waren de meeste fouten die hij maakte het gevolg van dramatisch verdedigen van de Cler en consorten. Hij moest echt álle gaten in de verdediging dichten en dan vind ik het begrijpelijk dat je een foutje of n overtreding maakt..
Denk dat nu Vlaar naast hem staat het veel beter gaat worden :)
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 20 juli 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Je hebt ontzettend veel zwerfhonden in Lissabon en goeie Kevin wilde ze allemaal aaien. Dus kwam hij te laat en Mariodonna is meedogenloos als trainer. Alle gekheid op een stokkie Kevin is geschorst voor de 1e 2 of 2 competitiewedstrijden. De Serf, Vlaar en Bahia moeten dus goed ingespeeld raken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door sportdwaas --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 20 juli 2009 - 20:24   quote  deeplink  
AAN DE BANK KAN JE ZIEN WIE ER KAMPIOEN WORD HA HA HA.....................
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 21 juli 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 20:24 schreef De koi hoek.nl het volgende:
AAN DE BANK KAN JE ZIEN WIE ER KAMPIOEN WORD HA HA HA.....................
dat is een goeie , maar meestal wel de waarheid dus we hebben goeie vooruitzichten ......
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 21 juli 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2009 - 21:20 schreef MrChriz het volgende:

[..]

Naar mijn mening waren de meeste fouten die hij maakte het gevolg van dramatisch verdedigen van de Cler en consorten. Hij moest echt álle gaten in de verdediging dichten en dan vind ik het begrijpelijk dat je een foutje of n overtreding maakt..
Denk dat nu Vlaar naast hem staat het veel beter gaat worden :)
ik hoop dat je gelijk krijgt!! Maar ik vind nog steeds dat Bahia teveel onnodige overtredingen maakt
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Bahia Forever.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 21 juli 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 20:17 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik hoop dat je gelijk krijgt!! Maar ik vind nog steeds dat Bahia teveel onnodige overtredingen maakt
Hofland al helemaal!!!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 20:03 schreef sportdwaas het volgende:
Je hebt ontzettend veel zwerfhonden in Lissabon en goeie Kevin wilde ze allemaal aaien. Dus kwam hij te laat en Mariodonna is meedogenloos als trainer. Alle gekheid op een stokkie Kevin is geschorst voor de 1e 2 of 2 competitiewedstrijden. De Serf, Vlaar en Bahia moeten dus goed ingespeeld raken.
de serf?

Bij je beenbeenhakker-gedoe dacht ik dat je het dieptepunt wel bereikt had, nee dus
puffin
 puffin - woensdag 22 juli 2009 - 19:30   quote  deeplink  
zag net bij RTL Boulevard dat hij op 'beste gekleede voetballer' gala zijn onovertroffen opwachting maakte...weliswaar na het weekend Portugal maar zijn ziekte was dus klaarblijkelijk weer verdwenen. Nee, ik blijf hem met argusogen bekijken want laat hij eerst eens 10 wedstrijden aaneen in de hoofdmacht op niveau spelen en al dat randgebeuren (interviews, spreekstalmeester voor de selectie enzo) achterwege laten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar was Hofland??????









0.0057358