|
|
Rovert
|
|
|
Allemaal de schuld van Verschuuren |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Je reageert op de zelfde tijden als hij achterlijke randdebiel!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij de dealer waarschijnlijk |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
quote: dat happen heb je niet van een vreemde pschychius (H) |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
Ochoa Fernandes, Vlaar, Hofland, Gio El Ahmadi, Fer Thomasson, de Guzman Cissé Makaay |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
Doel Darley verdedeging dani fanandez - bahia - hofland - gio middeveld de guzman - fer - tomasson - wijnaldum spits Cisse - makaay |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
danusz1986
|
|
|
Spelers die zoiezo in de basis moeten staan zijn: Cisse, Biseswar, Wijnaldum, Fer, Gio, Tomasson. Vindt denk is als enige dat Makaay beter van de bank af kan komen! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door De koi hoek.nl -- |
|
|
|
|
Vicenz
|
|
|
--------------------------------- Darley --------------------------------------
Fernández -------------- Vlaar ------------------ Bahia ---------------------- Gio
------------------- El Ahmadi ----------------------- Fer -----------------------
Wijnaldum/De Guzman----------------- Tomasson/Bruins -------------------- Cissé
----------------------------------------- Makaay ---------------------------------- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dudek van Gobbel-Fraser-De Wolf-Heus Bosvelt-Tomasson-Van Gastel Kiprich-Kuyt-Van Hooijdonk |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 22:01 schreef Rovert het volgende:Dudek van Gobbel-Fraser-De Wolf-Heus Bosvelt-Tomasson-Van Gastel Kiprich-Kuyt-Van Hooijdonk Dit lijkt mij een prima opstelling! |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
Gio voor JP en doe ook maar de Goey voor Dudek. en als we toch met 3 spitsen spelen. doe mij ook maar een houtman. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
- Dudek of De Goey heb ik inderdaad over zitten piekeren - Houtman is van voor mijn tijd en ik wilde alleen spelers die ik live heb zien spelen - JP staat voor mij synoniem met het jaar 1999, maar Gio is natuurlijk ook een grote held |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
we hebben best veel helden gehad. been mocht er ook wel in. en jp(of fraser) mocht van mij excelsior wel doen ipv die pastoor. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Been is ook een held, maar ook hem heb ik nooit zien spelen in een Feyenoord shirt |
|
|
|
|
bs
|
|
|
......................Dudek........................ ...Emerton...........Fraser.........de Wolf...........Heus .....Bosveld..............van Hanegem..........Gio.................. .....Kuyt.............Kindvall.............Moulijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 22:17 schreef Rovert het volgende:Been is ook een held, maar ook hem heb ik nooit zien spelen in een Feyenoord shirt met Mario was het altijd wel lachen, in een duister verleden toen je nog op losse kaarten naar 020 - Feyenoord kon heb ik hem zien spelen in het olympisch stadion. Hunnie hadden net de europa cup 2 gewonnen en een ereronde gelopen. Vanuit het uitvak werden ze bekogeld met sinaasappels. Tijdens de wedstrijd stond Mario te wachten op de bal, gooit ie een sinaasappel op en legt hem dood in z'n nek. Hele vak uit z'n dak. hahahahahaha werd uiteindelijk 1-3 briljante dag! |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote: Of gewoon:
of
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik hoef niet zo nodig een voetbalveld te zien met oranje supporters o de achtergrond |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:[..] met Mario was het altijd wel lachen, in een duister verleden toen je nog op losse kaarten naar 020 - Feyenoord kon heb ik hem zien spelen in het olympisch stadion. Hunnie hadden net de europa cup 2 gewonnen en een ereronde gelopen. Vanuit het uitvak werden ze bekogeld met sinaasappels. Tijdens de wedstrijd stond Mario te wachten op de bal, gooit ie een sinaasappel op en legt hem dood in z'n nek. Hele vak uit z'n dak. hahahahahaha werd uiteindelijk 1-3 briljante dag! dan was je heel jong toen of je bent nu heel oud |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: was toen 21 hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
En dan Gio voor De Cler natuurlijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door Vieze furrrrr -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Misschien dat iemand me kan helpen om een makkelijkere manier om opstellingen te plaatsen, daarvoor mijn volgende vraag:
Welke opstellingen zijn enigzins normaal? (4-4-3 , 4-3-4 etc.. alles wat door de huidige clubs gehanteerd wordt)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2009 - 04:28 schreef Boudewijn het volgende:[..] Misschien dat iemand me kan helpen om een makkelijkere manier om opstellingen te plaatsen, daarvoor mijn volgende vraag: Welke opstellingen zijn enigzins normaal? (4-4-3 , 4-3-4 etc.. alles wat door de huidige clubs gehanteerd wordt) Meest standaard opstellingen zijn: 4-3-3, 4-4-2, 4-3-2-1, 4-3-1-2, 4-2-1-2-1
Komt in principe allemaal op hetzelfde neer, alleen zit er verschil in doorschuivende mensen etc.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik verwacht dus wel bewegende velden waarmee ik de doorschuivende mensen kan aangeven. |
|
|
|
|
janusz
|
|
|
darley
dani---vlaar-------------bahia--gio
fer ---------El Ahmadi
de guzman
Wijnaldrum---------------Bisiswar
Cisse
Laat die oudjes lekker weggaan en snelheid voorin creeeren!!
Je hebt genoeg op de bank om ze te vervangen..... |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Verwachting Feyenoord - Sampdoria o.b.v. uitspraken Been:
------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------
Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio
El Ahmadi ------------------------------------ Fer ------------------------------------------ Bruins
Slory ---------------------------------------- Makaay ---------------------------------------- Cissé
Opvallend: géén De Guzman! |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
En Hofland i.p.v. Bahia niet te vergeten. Opmerkelijk! |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------
Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio
---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------
------------------------------------------------- Bruins -------------------------------------------------
Slory ---------------------------------------- Makaay ---------------------------------------- Cissé
is misschien dichter bij de speelwijze ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 16:14 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer -------------------------- ------------------------------------------------- Bruins ------------------------------------------------- Slory ---------------------------------------- Makaay ---------------------------------------- Cissé is misschien dichter bij de speelwijze ... Zou hem best eens kunnen worden. Ik verwacht echter alleen dat Landzaat de voorkeur krijgt boven El Ahmadi, aangezien Karim nog niet veel heeft kunnen spelen. En ik denk dat Biseswar rechtsbuiten speelt en niet Slory. Maar we zullen zien. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 22:40 schreef bs het volgende:......................Dudek........................ ...Emerton...........Fraser.........de Wolf...........Heus .....Bosveld..............van Hanegem..........Gio.................. .....Kuyt.............Kindvall.............Moulijn Schaduwelftal:
......................Formanoy........................ ...Graff...........Roth.........Picun...........Leonard .....Kloejev.........Leonardo dos Santos..........Gorre........ .....Elstrup.............Somalia.............Damaschin
Reserve: Wapenaar, Griga, Farrington, Glaucio, Dematradze, Laybutt |
|
|
|
|
opa
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 16:26 schreef mithell13 het volgende:Doel Darley verdedeging dani fanandez - bahia - hofland - gio middeveld de guzman - fer - tomasson - wijnaldum spits Cisse - makaay volgens mij zijn dat 12 spelers :P dat maakt het legioen de 13e man |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik zie Biseswar in weinige opstellingen staan. Dat vind ik erg opvallend, vorig jaar een van de belangrijkste spelers. Bij mij staat hij in elk geval als eerste in de opstelling. Darley
Fernandez----Vlaar---- Bahia--- Gio
----------Fer------- Ahmadi---- ------------de Guzman
Biseswar---- Makaay -------Cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door scarface1979 -- |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote: tellen is best moeilijk ... |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 16:26 schreef mithell13 het volgende:Doel Darley verdedeging dani fanandez - bahia - hofland - gio middeveld de guzman - fer - tomasson - wijnaldum spits Cisse - makaay Of heb je Dani en Fernandez als 2 spelers geteld??? |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 18:31 schreef scarface1979 het volgende:Ik zie Biseswar in weinige opstellingen staan. Dat vind ik erg opvallend, vorig jaar een van de belangrijkste spelers. Bij mij staat hij in elk geval als eerste in de opstelling. Darley Fernandez----Vlaar---- Bahia--- Gio ----------Fer------- Ahmadi---- ------------de Guzman Biseswar---- Makaay -------Cisse Op zich zie ik De Guzman en Biseswar ook liever dan Bruins en Slory, maar daar heeft Mario bij Excelsior al met succes mee gewerkt ... Volgens de hesjes wordt het verder ook Hofland i.p.v. Bahia en denk ik dat Fer en El Ahmadi andersom spelen d.w.z. Fer vanaf links en El Ahmadi vanaf rechts. We zullen het zien! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 17:53 schreef martinm70 het volgende:[..] Schaduwelftal: ......................Formanoy........................ ...Graff...........Roth.........Picun...........Leonard .....Kloejev.........Leonardo dos Santos..........Gorre........ .....Elstrup.............Somalia.............Damaschin Reserve: Wapenaar, Griga, Farrington, Glaucio, Dematradze, Laybutt Tja, kijk-luister-hoor is hier, zo raakt onze vriend Rovert helemaal compleet de weg kwijt natuurlijk hè? |
|
|
|
|
BertFeyenoordFan
|
|
|
Darley
Fernandez, Vlaar, De Cler liever hem verkopen en daarvan El-Akchaoui kopen
Gio
Wijnaldum, De Guzman,Bisewar
Thomasson
Makaay, Cisee |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Voor de match tegen Sampdoria:
Darely
Dani-Vlaar-Bahia-Gio
Fer-El ahmadie-de Guzman-Biseswar
Makaay-Cissé
En alstublieft geen Bruins, die wijvenvoetballer. Die kan nog geen deuk in een pakje trappen. Idemdito met Slory , ook al zo'n miskoop |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2009 - 19:47 schreef Shiva het volgende:de meeste hebben de fantasie dat fer in zn uppie t middenveld gaat beheersen .. daar komt ook een contolerende naast(gio,landzaat of el amhadi) en om darley na een oefenpotje een seizoen t doel te laten bewaken bij feyenoord...ben ik blij dat been trainer is ;) fer heeft dus backup van el amhadi gekregen. en dit geeft dus al gelijk aan dat been ook snapt dat fer niet in zn uppie de balans kan verzorgen op t middenveld.
prettige wedstrijd! |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 - 16:14 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer -------------------------- ------------------------------------------------- Bruins ------------------------------------------------- Slory ---------------------------------------- Makaay ---------------------------------------- Cissé is misschien dichter bij de speelwijze ... Dit was 'm dus inderdaad, alleen met Bahia i.p.v. Hofland. Maar dat hangt misschien vooral samen met de schorsing van Hofland tegen NEC. Afgaande op de uitslag (3-0) kun je niet zeggen dat dit slecht uitgepakt heeft. Vraag is alleen wat te doen als Tomasson ook weer fit is: i.p.v. Bruins / De Guzman??? En Biseswar? Die wordt ook niet beter van een plek op de bank ... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik denk dat Bahia gewoon in de basis staat komend seizoen.. Hofland is een prima stand-in! Verdediging met Fernandez, Vlaar, Bahia, Gio stond zeer behoorlijk! Aanvallend keuze ten over: Vincken deed het ook gewoon goed :D |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
Opstelling Been:
Darley
Fernandez - Vlaar - Bahia - v. Bronckhorst
El Ahmadi - Fer
Tomasson
Slory - Makaay - Cisse |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 12:29 schreef RSEveraars het volgende:Opstelling Been: Darley Fernandez - Vlaar - Bahia - v. Bronckhorst El Ahmadi - Fer Tomasson Slory - Makaay - Cisse Lijkt het idd op. Worden De Guzman, Bruins en Biseswar 'de dupe'. Houdt iedereen scherp en wetende dat Tomasson nogal eens geblesseerd is, komen er sowieso kansen voor de anderen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 - 18:22 schreef sevillana het volgende:[..] Tja, kijk-luister-hoor is hier, zo raakt onze vriend Rovert helemaal compleet de weg kwijt natuurlijk hè? Ik heb best wel goede herinneringen aan Somalia anders |
|
|
|