|
|
derq
|
|
|
dat was ook de beste van die allemaal.. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Darley Dani Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio El Ahmadi - Fer Guzman/Wijnaldum - Bruins - Biseswar Cisse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 13:35 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:[..] Lijkt het idd op. Worden De Guzman, Bruins en Biseswar 'de dupe'. Houdt iedereen scherp en wetende dat Tomasson nogal eens geblesseerd is, komen er sowieso kansen voor de anderen! En vergeet ik Wijnaldum nog. Die MOET spelen, maar waar dan? I.p.v. Slory? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En Elstrup kon ook best wel een balletje raken, ik zag vorig jaar een reportage over hem, triest verhaal |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
---------------Darley---------- Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio ----------------Fer------------ Wijnaldum-----------------Bruins -----De Guzman----Tomasson------ --------------Cisse-------------
Makaay eruit laten... maakte ook in de voorbereiding geen beste indruk Evt. Biseswar voor Bruins, maar denk dat Bruins het gaat maken onde Been Bahia voorkeur boven Hofland. Gio is de beste linksback van NL Door zijn goede werk in de voorbereiding Darley een kans geven El Ahmadi naar PSV laten gaan... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ik ook.. ik vergeet die 1-0 van hem in de champions league 1999 tegen rosenborg nooit meer! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kort daarop stopte hij plotseling met voetballen en wierp zich in een sekte. (Een dispuut over de bezoekregeling van zijn hond voorkwam dat hij daar nu nog steeds zit).
Haha, dit vind ik humor, Een dispuut over de bezoekregeling van zijn hond voorkwam dat hij daar nu nog steeds zit |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Waarom zag ik gisteren wel mijn grote vriend Obiku bij de reunie maar niet Somalia?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Obiku woont om de hoek, die konden ze op een strippenkaart laten komen, Somalia zit weer in Brazilië dus dat wordt duurder. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 14:22 schreef RSEveraars het volgende:---------------Darley---------- Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio ----------------Fer------------ Wijnaldum-----------------Bruins -----De Guzman----Tomasson------ --------------Cisse------------- Makaay eruit laten... maakte ook in de voorbereiding geen beste indruk Evt. Biseswar voor Bruins, maar denk dat Bruins het gaat maken onde Been Bahia voorkeur boven Hofland. Gio is de beste linksback van NL Door zijn goede werk in de voorbereiding Darley een kans geven El Ahmadi naar PSV laten gaan... Het is volgens mij al eens eerder aangegeven: met zo'n opstelling heb je 5 offensieve spelers en moet Fer het defensief min of meer in z'n eentje opknappen. Tegen de betere ploegen gaat dit je vrees ik keihard opbreken! |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Nu Wijnaldum weer fit is denk ik dat Been zondag zo begint:
------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------
Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio
---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------
------------------------------------------------- Bruins ------------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay ------------------------------------------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2009 door Jan@tietshirt.nl -- |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2009 - 13:27 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:Nu Wijnaldum weer fit is denk ik dat Been zondag zo begint: ------------------------------------------------- Darley ------------------------------------------------- Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio ---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer -------------------------- ------------------------------------------------- Bruins ------------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay ------------------------------------------------ Dat zal het (waarschijnlijk) niet worden. Ik ben bang dat het Slory wordt. Of heeft Mario eindelijk ingezien dat Wijnaldum/Biseswar meer te bieden hebben?¿ who knows Voorderest ben ik het met je eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door RoyLegioen -- |
|
|
|
|
ST
|
|
|
------------------------------------------------- Darley -------------------------------------------------
Fernández ------------------- Vlaar ----------------------- Hofland ------------------------- Gio
---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer --------------------------
------------------------------------------------- Bruins ------------------------------------------------- Wijnaldum/Diego------------------------------------------------------------------------------------- Cissé -------------------------------------------------tomasson-------------------------------------------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2009 door ST -- |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Nu Been heeft verklapt dat hij voor Wijnaldum en Tomasson zal kiezen i.p.v. Slory en Bruins is de vermoedelijke opstelling voor Feyenoord - NEC:
Fernández ------------------- Vlaar ------------------------- Bahia ------------------------- Gio
---------------------- El Ahmadi -------------------------------------- Fer ---------------------------
----------------------------------------------- Tomasson ---------------------------------------------- Wijnaldum ------------------------------------------------------------------------------------- Cissé ------------------------------------------------- Makaay -----------------------------------------------
P.S. en Hofland was natuurlijk een foutje, want die is geschorst ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2009 door Jan@tietshirt.nl -- |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
En dan wordt het denk ik 4-1! |
|
|
|
|
wesley123
|
|
|
--------------------Darley------------------------ fernandez-------vlaar----bahia/hoflanf----------gio
--------------------el ahmadi--------------------- ---------fer-----------------------wijnaldum------ --------------------tomasson---------------------- --------makaay/biseswar---------cisse-------------
zeg maar een soorte met ruit vorm op het middenveld |
|
|
|
|
ST
|
|
|
leuk dat iedereen eerst fer in zn uppie het middenveld liet dragen. en nu is t weer papaaientaal dat elahmadi ernaast hoort...
dat was al weken duidelijk.
jammer dat we geen spits hebben kunnen halen*(eentje als toivonen had wel gepast) |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 augustus 2009 - 13:11 schreef ST het volgende:leuk dat iedereen eerst fer in zn uppie het middenveld liet dragen. en nu is t weer papaaientaal dat elahmadi ernaast hoort... dat was al weken duidelijk. jammer dat we geen spits hebben kunnen halen*(eentje als toivonen had wel gepast) Komt omdat er vaak geprobeerd is al die offensieve spelers in het elftal 'gepropt' te krijgen. En wat betreft depsits: Makaay gaat er gewoon een heleboel inschieten dit jaar! |
|
|
|
|
ST
|
|
|
ja dat twijfel ik niet aan. alleen zo een type spits in dit team vol dynamiek. |
|
|
|