BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe vinden we de nieuwe aankopen???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
The Saint
 The Saint - maandag 20 juli 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat iedereen van de aankopen vind.

Mijn mening,

Cissé zie ik regelmatig aangezien mijn pa uit Heerlen komt (ik ben 100% Rdam:P), En dus fan is van Roda JC. Ik keek vaak met hem mee en Cissé viel mij vaak goed op, Hij moet alleen meer scoren.

Fernandez is in mijn ogen ook een toppertje, alleen had hij wel een fout tegen VVV (hij had ook eerder zo`n fout bij NEC tegen Roda. schatte bal verkeerd in en Oper kon scoren (dacht ik) Maar hij is lekker aanvallend en been kent hem het beste en die wou hem hebben:D.

Ingnatovich ken ik gewoon niet en die moet zijn kans krijgen. Maar hopen dat Vlaar weer terugkomt:P
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 20 juli 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Het is moeilijk te beoordelen na een paar oefenwedstrijden maar zowel ik zie ze alle 3 als directe versterkingen. Fernandez was niet geweldig tegen Sporting en VVV maar goed de druk was af en toe groot en van Bronckhorst en de Cler waren op links ook niet best.

Vlaar stond voor zijn blessure niet voor niets in de belangstelling van Inter toen Mattjerazzje geblesseerd was en die Serf loop je ook niet zomaar voorbij.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 20:09   quote  deeplink  
tot nu toe vind ik ze alle drie aanwinsten. Ignatovitch moet er nog ff inkomen maar hij heeft potentie.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Fernandez is de beste rechtsback die we de afgelopen 5 jaar gehad hebben
Hij is verdedigend meer dan degelijk en aanvallend gewoon goed
Mentaliteit is ook gewoon goed

Cissé is een degelijke speler en alleen al met zijn mentaliteit een meerwaarde
Neem daarbij zijn fysiek en zijn snelheid en hij is gewoon een topper voor de Eredivisie
Europees heeft hij nog niks laten zien, dus daar kunnen we niet over oordelen

Ignatovic heeft een goede mentaliteit en een goede fysiek
Puur verdedigend is hij daardoor prima
Over zijn techniek en opbouwende kwaliteiten is nog weinig te zeggen aangezien hij zijn draai nog moet vinden
Hij geeft zelf aan dat hij meer tijd nodig heeft om zich echt aan het niveau aan te passen
Tot op heden lijkt het me een (toekomstige) topper
Maar daar kunnen we denk ik eind augustus echt over oordelen

zoals het nu lijkt hebben we vooral op mentaal gebied veel gewonnen
En dat is mooi, want daar schortte het de laatste jaren juist aan
R()b
 R()b - maandag 20 juli 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 21:30 schreef Phyxsius het volgende:
zoals het nu lijkt hebben we vooral op mentaal gebied veel gewonnen
En dat is mooi, want daar schortte het de laatste jaren juist aan
Nou idd , paar echte kerels op het veld.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 20 juli 2009 - 21:45   quote  deeplink  
En vergeet Vlaar en de Guzman niet
zijn niet echt nieuw maar wel twee aanwinsten vergeleken met vorig seizoen

Vlaar heeft gewoon een hele goeie mentaliteit en brengt vooral veel rust en degelijkheid in de verdediging

En Jonathan geeft meer creatieve mogelijkheden en is zo'n speler die een wedstrijd uit het niets kan beslissen
Maar voorgaande jaren had hij wel wat problemen met zijn mentaliteit
Maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb en wat er uit zijn mond is opgetekend doet mij geloven dat dit jaartje geblesseerd zijn, zijn mentaliteit zeer goed heeft gedaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door Phyxsius --
KingGio
 KingGio - maandag 20 juli 2009 - 21:52   quote  deeplink  
wat dachten jullie van darley. is dan wel niet nieuw maar geef die jongen een kans vond hem zaterdag overduidelijk de uitblinker
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 20 juli 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Mooi dat Ron Vlaar en Jonathan de Guzman weer op de weg terug zijn en de van de nieuwe spelers is vooral Cissé mij opgevallen vanwege zijn loopvermogen en werklust!
Dani en Ignjatovic moeten zeker nog wennen aan de druk en nieuwe ploeggenoten en omgeving maar zijn voor mij zeker versterkingen!! Dani is opbouwend zeer sterk en laat verdedigend nog zijn steekjes vallen, liever nu dan straks in de competitie!!
En die Ignjatovic zie ik ook nog wel flink verbeteren , lijkt me een type Stam dat moet denk ik mogelijk zijn, en dan Stam in zijn goeie jaren he ( PSV,Manchester en Lazio Roma )niet van zijn periode bij 020 waar hij toen aan alle kanten werd voorbij gelopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:31   quote  deeplink  
T komt allemaal goed. Als men maar de rust bewaard.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:
T komt allemaal goed. Als men maar de rust bewaard.
moet je tegen die eikel van een verschuuren zeggen.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 21 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Cissé lijkt me een hele mooie aanwinst, fysiek sterk, werkt keihard, hoop alleen dat hij er ook aardig wat goaltjes inprikt..

Fernandez is een jongen die verdedigend zijn mannetje staat maar ook vooral de drang naar voren heeft, komt wel goed denk ik!

En Ignjatovich weet ik nog niet helemaal al moet ik zeggen dat zijn uitstraling me wel aanstaat, lijkt me een echte killer achterin alleen hoop dat hij ook goed mee kan voetballen, wordt het niks dan is Ronnie Vlaar er altijd nog!
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
goed idee, we gaan in elk topic proberen verschuuren erbij te betrekken
:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:40 schreef Rovert het volgende:
goed idee, we gaan in elk topic proberen verschuuren erbij te betrekken
:-)
wie?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
ja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe vinden we de nieuwe aankopen???









0.0089931