BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liefde voor Feyenoord kleiner dan gedacht'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 20 juli 2009 - 22:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Liefde voor Feyenoord kleiner dan gedacht' (Legioen Weblog)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Joop Verschuuren van de FSV zet supporters openlijk voor schut
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 juli 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:

De clubliefde voor Feyenoord is veel kleiner dan gedacht. Dat concludeert Joop Verschuuren van de supportersclub van de Rotterdamse voetbalclub naar aanleiding van de schamele opbrengst van de grote geldinzamelactie, die zijn vereniging eerder dit jaar lanceerde om de noodlijdende club (jaarbegroting 40 miljoen euro, schuld van 21 miljoen) de helpende hand te bieden.

Met een fanschare van twee miljoen man rekende de supportersverniging op een bijdrage van één euro van de helft van alle fans. Gisteren reikte de teller na maanden geld inzamelen niet verder dan 88.752,03 euro. De actie loopt morgen, tijdens de open dag van Feyenoord, af.

,,Dat is nog geen vijf cent per supporter, verzucht Verschuuren. ,,Bepaald niet wat we ervan verwacht hadden. Toen we de de actie startten, vroegen we om een bijdrage van een tientje of meer. Aan bedrijven vroegen we duizende euro. In het begin van de actie werd er dagelijks in de duizend euro bijgeschreven. Dat werden later enkele honderden euros, nu soms nog maar een tientje per dag.

Verschuuren schudt de excuses die hij afgelopen tijd te horen kreeg uit zijn mouw. ,,We hebben al een seizoenskaart, we kopen de nieuwste uit- en thuisshirts, we zijn al lid van de club. Of ik maak een bedrag over zodra mijn vakantiegeld binnen is. Nou niet dus. Of eerst moesten de spelers maar geld geven. Nou, ze staan een deel van hun premie af. Maar nadat ze dat bekend maakten, is er echt geen extra geld bijgekomen op onze rekening.

,,Ook zeiden veel mensen dat ze bang waren dat het geld in een bodemloze put zou verdwijnen. Daarom hebben we meteen afgesproken dat wij zelf bepalen waar het geld heen gaat, namelijk naar de jeugdopleiding. Zoiets is goed voor de toekomst van de club en dan verdwijnt ons geld niet in de zakken van spelers.

,,De bedrijven hebben het helemaal laten afweten, zegt Verschuuren. ,,Slechts een handvol heeft gedoneerd, dan te bedenken dat het meestal nog bedrijven buiten de regio Rotterdam waren ook.

Door morgen tijdens de open dag van Feyenoord nog eenmaal te collecteren en T-shirts te verkopen, hoopt de supportersclub dat het eindbedrag nog boven de ton uitkomt. ,,Natuurlijk, ook dat is een flink bedrag. Als een club als NAC zon bedrag had opgehaald, zou dat echt netjes zijn. Maar voor Feyenoord? Echt niet. In het buitenland zijn er supporters die gewoon hun hele club hebben gekocht. Dan valt dit echt vies tegen.
vind zijn reactie een klap in het gezicht van de ware supporters. Er zijn veel mensen die gewoon niks meer kunnen missen naast hun seizoenskaart. Als je dan verder kijkt hoe Feyenoord haar supporters behandeld mogen ze blij zijn dat er überhaupt nog wat opgehaald is. Heb al eerder aangegeven dat ik de actie vrij naief vond, vooral als je terug kijkt naar de participatie in de talentpool waar ze geld voor inzamelde, toen werd de 2.5 ton ook bij lange na niet gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door Boudewijn --
The Saint
 The Saint - maandag 20 juli 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Ik ben student, heb zat rekeningen te betalen en kas me dus voorstellen dat sommige niets hebben!
King Yvo
 King Yvo - maandag 20 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Ik vind het ook niet genoeg nee maar wat willen ze dan het is toch vreemd om van iedere supporter geld te verwachten ik denk dat bijna iedere sup die gewoon naarde kuip gaat iedere wedstrijd wel wat heeft gegeven dus 44.000 duizend man hebben dan ieder 2 euro geschonken de rest zijn ook sup maar voor hun voelt het waarschijnlijk niet zo als ons wij willen echt helpen
Andre72
 Andre72 - maandag 20 juli 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Iedere supporter die elke twee weken naar de kuip komt heeft wel geld gegeven, maar kan de supp. vereniging van ons verwachten dat wij "arbeiders" dan elk €100.= storten?
Ik denk het niet!
Een ieder heeft gegeven wat in zijn of haar vermogen ligt, er zijn supporters die van het minimum rond moeten komen en toch een seizoenskaart nemen.
De clubliefde is er echt wel, dacht je dat de kuip vorig seizoen zo goed gevuld was geweest als wij supporters geen clubliefde hadden?
Dacht het niet! En trouwens wat verdien jij Joop Verschuuren, en hoeveel heb jij gestort?
Hou jij dan wel van je club?
Denk daar maar eens over na!!!!!
damien
 damien - maandag 20 juli 2009 - 23:32   quote  deeplink  
wat een lul verhaal zeg, dus als je niks geeft heb je geen feyenoord hart, moet ik dan minder vreten omdat die volgevreten vedettes van spelers niks willen inleveren, of het bestuur met minder genoegen wilt nemen, liefde voor de club vertaald zich niet uit in hoeveel je bijdraagt aan deze geldverslindende mongolen, ik ben een echte supporter maar ik ben niet de bank van lening
Fonsie
 Fonsie - maandag 20 juli 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Jongens wie de schoen past trekt hem aan zeggen dan, ik kom uit n.ned.'k heb m'n bijdrage gedaan, maar ik ben wel met jullie eens FSV had het een beetje anders moeten brengen. k heb ook het gevoel iedereen doet wel wat elk op zijn manier en naar draagkracht. in deze rot-tijd ik zeg ook wat er is kan gebruikt worden
F.L.E
 F.L.E - maandag 20 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Deze suporter zonder feyenoord hart gaat toch maar weer een kaartje halen voor de wedstrijd tegen Sampdoria, je weet wel die seizoens openings wedstrijd die vroeger gewoon gratis was voor seizoenskaart houders.
En dan moeten er woensdag natuurlijk ook nog 2 kids tenu's aangeschaft worden, buiten het nieuwe shirt dat al aangeschaft is.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 21 juli 2009 - 00:02   quote  deeplink  
Het aantal gedoneerde euro's koppelen aan clubliefde is van de FSV wel érg jammer..
En dan dingen als seizoenskaart+shirts afdoen als excuus, ongelofelijk..
R()b
 R()b - dinsdag 21 juli 2009 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 22:28 schreef hotjumper het volgende:
vind zijn reactie een klap in het gezicht van de ware supporters. Er zijn veel mensen die gewoon niks meer kunnen missen naast hun seizoenskaart. Als je dan verder kijkt hoe Feyenoord haar supporters behandeld mogen ze blij zijn dat er überhaupt nog wat opgehaald is. Heb al eerder aangegeven dat ik de actie vrij naief vond, vooral als je terug kijkt naar de participatie in de talentpool waar ze geld voor inzamelde, toen werd de 2.5 ton ook bij lange na niet gehaald.
Ja idd , Feyenoord supporters zijn over het algemeen al geen miljonairs.
Ik iig niet ... en kan me geen dozen vol Feyenoord kleding veroorloven , of maar blijven strooien met geld.
Ik heb maar een simpele kut baan , maar mijn liefde voor Feyenoord is daarom niet minder.
Beetje jammer die uitspraken en vindt het ook niet kunnen.
Als je gefrustreerd bent doordat bedrijven niets geven oke , maar zo uithalen naar leden/supporters is gewoon zielig.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 21 juli 2009 - 00:17   quote  deeplink  
MIJN LIEFDE VOOR FEYENOORD IS NIET IN GELD UIT TEDRUKKEN

volgens mij was de opzet ook geld inzamelen voor de jeugd OPLEIDING.
NIET OM FEYENOORD UIT DE PUT TE HELPEN....................
Robin1974
 Robin1974 - dinsdag 21 juli 2009 - 06:43   quote  deeplink  
Deze Joop moest gewoon even wat schrijven, wat een mafkees!!
Dacht je dat het stadion vorig seizoen elke wedstrijd vol zat omdat we zo goed speelden??

Als het je niet bevalt, rot dan maar lekker op met je waardeloze artikelen!
Als we ergens geen liefde voor hebben, dan is het voor mannetjes als jij!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Joop, trek je conclusies en stap op, deze wind gaat pas liggen als jij weg bent bij de FSV.
danny010
 danny010 - dinsdag 21 juli 2009 - 09:13   quote  deeplink  
Ik vind dat Joop Verschuuren zijn excuses moet aanbieden tegenover het Legioen, wij staan niet voor schut, hij staat voor schut, verwacht hij miljoenen binnen te halen met zijn collecte, Feyenoord mag blij zijn dat het echte supporters heeft, de supporters die er elke week, uit en thuis zitten hebben genoeg ingeleverd de afgelopen 10 seizoenen.
bram
 bram - dinsdag 21 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:13 schreef danny010 het volgende:
Ik vind dat Joop Verschuuren zijn excuses moet aanbieden tegenover het Legioen, wij staan niet voor schut, hij staat voor schut, verwacht hij miljoenen binnen te halen met zijn collecte, Feyenoord mag blij zijn dat het echte supporters heeft, de supporters die er elke week, uit en thuis zitten hebben genoeg ingeleverd de afgelopen 10 seizoenen.
helemaal mee eens,
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 09:29   quote  deeplink  
zo heb mn lidmaatschap van het fsv net opgezegd. met die gasten wil ik niks meer te maken hebben.
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Ik ben het wel met je eens, denk alleen dat je je lidmaatschap van Joop Verschuuren op moet zeggen, niet van de FSV, deze zwakbegaafde man heeft al vaker het woord gevoerd namens de FSV, terwijl hij in mijn ogen zelfs begeleid moet worden als hij naar de Aldi loopt voor een boodschap.

Zo zonde dat de FSV deze man op deze positie heeft gezet, die maakt in een paar gesprekken met de media stuk wat in jaren ervoor door de mensen van de FSV moeizaam is opgebouwd.

Enige positieve kant van dit schandalige verhaal is dat Joop nu niet meer te handhaven is op die positie
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Ach de fsv heeft al tijden niks meer met de echte supporter op. Bij zaken waar het er echt om gaat lopen ze als bordercolli's achter het bestuur van de club aan. ben dr helemaal klaar mee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:37   quote  deeplink  
De liefde voor Feyenoord is groot, het vertrouwen in de directie lager dan ooit.
Waarom geld geven aan iets wat het niet goed gaat besteden, zal de algehele tendens zijn. Neemt niet weg dat ik mn donatie gemaakt heb. Al was t wel in de gedachte dat ik dat gewoon aan mn stand verplicht was....
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 09:39   quote  deeplink  
Ach ja, ik heb er in ieder geval een tshirt bij

wordt over 99 jaar een collecters item
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 09:57   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Verschuuren
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 21 juli 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Ach die opgestapte commissaris had het toch ook over 2 miljoen fans die de man/vrouw jaarlijks 50 euro moeten storten. Je moet er niet aan denken dat er bij Feyenoord jaarlijks meer dan 100 miljoen te besteden is. Rijden er 50 selectiespelers rond met Ferrari's in de stad.

Supporters kopen een kaartje voor wedstrijden, een shirtje en een dekbed voor de kinderen en als ze binnen zijn een speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door sportdwaas --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Ach aan de ene kant gaat die kerel te ver

Maar ik begrijp hem ook wel
De supporters hebben hem ook gewoon voorgelogen
Iedereen had een grote bek dat ze wel wat wilde geven
In een poll waar meer dan 100.000 mensen op hadden gereageerd wilde 75% wel een tientje doneren
Toen de actie er eenmaal was werd er over een bodemloze put gesproken
De FSV heeft hier intensief naar een oplossing gezocht en hebben die gevonden
De supporters kregen wat ze wilden, een garantie dat het geld een nuttige besteding zou krijgen, zwart op wit
Toen begon iedereen te zanikken: "eerst de spelers"
De spelers doen mee en nog blijven de supporters achter
Uiteindelijk hebben ze nog geen stuiver per supporter ontvangen
Ik snap dat hij zich genaaid voelt
De supporters hebben zich van hun slechtste kant laten zien

Dus we kunnen stellen dat hij hier te hard zijn teleurstelling laat blijken, maar de supporters hebben ook bewezen dat ze eigenlijk niet bij ons clubje passen!
Woorden hadden ze genoeg, maar daden ho maar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door Phyxsius --
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 10:16   quote  deeplink  
Mensen als Verschuuren die zo'n poll serieus nemen, kan ik niet serieus nemen. Al die kinderen van 9 die op zo'n site ja klikken dat ze een tientje willen doneren weten niet eens wat een tientje is.

Deze actie was vanaf het begin af aan gedoemd te mislukken, Een club steun je niet door een collectebus te vulen met centen maar op andere manieren.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Overigens wil ik niet zeggen dat iedereen had moeten geven
Wel wil ik zeggen dat iedereen die geld toe had gezegd had moeten geven
Of ze hadden van het begin moeten zeggen dat ze niks wilde geven
Dan ben je een kerel, maar wij hebben ons slechts achter slappe excuses verscholen!
Ik herhaal: Veel woorden maar tot daden zijn we niet in staat geweest

En zullen we wedden dat de hele Kuip dit seizoen weer staat te bleren: "Geen woorden maar daden"?
Over die ironie gaat vast een mooie column in de VI geschreven worden waar wij supporters afgemaakt worden

En dit keer kunnen wij daar niks van zeggen, want dan hebben ze gewoon gelijk!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 10:16 schreef Rovert het volgende:
Mensen als Verschuuren die zo'n poll serieus nemen, kan ik niet serieus nemen. Al die kinderen van 9 die op zo'n site ja klikken dat ze een tientje willen doneren weten niet eens wat een tientje is.

Deze actie was vanaf het begin af aan gedoemd te mislukken, Een club steun je niet door een collectebus te vulen met centen maar op andere manieren.
Met die kinderen geef ik je gelijk
Maar jij weet net zo goed als ik dat die poll niet het enige was
Er zijn toezeggingen gedaan door bedrijven en door volwassen fans die zeker wel weten wat een tientje is
En denk je dat het kinderen van 9 waren die zeurden over een bodemloze put en dat de spelers eerst moesten geven?

Dus dit is wederom een slap excuus (sorry)

En ik wil niemand hier persoonlijk mee aanvallen
Maar als je eerlijk bent dan moet je toegeven dat ik gewoon gelijk heb

Misschien was de FSV naief, denk het wel
Maar ze wilden iets doen en ze hadden toezeggingen
Als iedere volwassene zijn woord had gehouden was het een groot succes geweest en had iedereen het geweldig genoemd
Dan hadden wij supporters ons er nog jaren op beroemd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 10:47   quote  deeplink  
vond de actie vanaf het begin al vrij troosteloos, helemaal toen die op tv werd aangekondigd, daarmee werd de club al voor joker gezet. Toch heb ik wat bijgedragen maar ik had niet verwacht dat ze veel meer zouden ophalen.
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Leuke discussie, ik vind ook dat de actie sowieso een blamage voor de club was, en ergens diep in mijn hart begrijp ik wel dat Joop dit zo echt voelt, hij had dat echter niet zo richting media moeten uitspreken
craven
 craven - dinsdag 21 juli 2009 - 11:02   quote  deeplink  
de actie was naar mijn mening een zwaktebod, al waren de intenties nog zo goed.Joop is gefrustreerd en uit zo zijn mening, als voorzitter moet je dat niet doen...
SGS
 SGS - dinsdag 21 juli 2009 - 11:16   quote  deeplink  
Ik vind dat die verschuren op deze wijze de vloer aanveegt met de supporters waar hij voorzitter van is. Hij is dus eigenlijk ook eindverantwoordelijk, maar het is allemaal de schuld van de supporters en hem treft geen blaam.
Ik vind het een luizenstreek om zo je eigen supporters onderuit te halen.

Als hij na deze actie nog voorzitter blijft vind ik dat de FSV ook niet meer geloofwaardig over komt.

En dat van wel woorden geen daden is ook gelul.
Hoeveel seizoenkaarten waren er nou verkocht? Hoeveel merchandise is er verkocht? Hoeveel mensen zaten er vorig seizoen bij alle wedstrijden ondanks de resultaten?

Zeker dat laatste is een DAAD. Er gewoon altijd zijn in voor en tegenspoed. Dat telt 10x zwaarder dan 1 keer 10 euro over maken op de rekening van de FSV.

Is 88.000 trouwens weinig geld?

Er zijn dagen dat ik het niet in mijn zak heb zitten!!!!!!
danny010
 danny010 - dinsdag 21 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Nu lees ik weer, dat de redactie het verkeerd heeft begrepen, Ja... Dag Verschuuren, je probeert je er lekker uit te lullen.
Shame on You.
Els
 Els - dinsdag 21 juli 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 09:29 schreef hotjumper het volgende:
zo heb mn lidmaatschap van het fsv net opgezegd. met die gasten wil ik niks meer te maken hebben.
Ik ook, en dan reageren ze toch weer even vervelend en arrogant aan de telefoon: Oh, dus u gelooft de krant...
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 11:16 schreef SGS het volgende:
Ik vind dat die verschuren op deze wijze de vloer aanveegt met de supporters waar hij voorzitter van is. Hij is dus eigenlijk ook eindverantwoordelijk, maar het is allemaal de schuld van de supporters en hem treft geen blaam.

Volgens mij is hij geen voorzittert hoor
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 21 juli 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Denk dat we gewoon naar de kuip toe moeten om ons team aan te moedigen. Al dat gezeik onderling over geld of geen geld of wie er wat verkeerd zegt of niet.
Ik sponsor feyenoord met mijn clubkaart en een consumptie in de kuip, that's it. Zinloze discussies zijn dit over iets waar wij geen invloed op hebben.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 12:35 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ook, en dan reageren ze toch weer even vervelend en arrogant aan de telefoon: Oh, dus u gelooft de krant...
ik heb een briefje gestuurd, geloof het verhaal niet dat ze nu ophangen, zijn opmerkingen waren veel te veel in de lijn van de manier waarop ze campagne hebben gevoerd.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 11:16 schreef SGS het volgende:
En dat van wel woorden geen daden is ook gelul.
Hoeveel seizoenkaarten waren er nou verkocht? Hoeveel merchandise is er verkocht? Hoeveel mensen zaten er vorig seizoen bij alle wedstrijden ondanks de resultaten?
Ik ga ervan uit dat dit tegen mij bedoeld is
Dus ik vraag je om mijn stuk nog eens door te lezen
Over die seizoenskaarten heb je gelijk, maar daar zeg ik niks over

Ik had het erover dat voordat de actie realiteit werd er 100 duizenden Feyenoorders die wel een tientje wilde geven (wel woorden)
Maar toen de actie er eenmaal was kwamen ze met allemaal excuusjes/eisen om niks te geven
En toen aan hun eisen gehoor werd gegeven gaven ze nog niks (geen daden)
Dus in deze situatie is het "wel woorden maar geen daden" absoluut geen gelul
In deze situatie is het "geen woorden maar daden gelul"
Men riep van alles, met werd in alles tegemoet gekomen, maar toen ze zelf over de brug moesten komen kwamen ze niet!

quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 11:16 schreef SGS het volgende:

Is 88.000 trouwens weinig geld?

Er zijn dagen dat ik het niet in mijn zak heb zitten!!!!!!
Voor ons is het veel geld
Maar is het veel geld als 100 duizenden mensen 10 euro hebben toegezegd?
Is het veel geld voor een club met een begroting van 40 miljoen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 14:10   quote  deeplink  
ik ben blij dat ik vanaf het begin af aan heb gezegd dat ik het een zwakke actie vond, is phyxsius tenminste niet teleurgesteld in mij.
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Ik ben anders wel erg teleursgesteld over Verschuuren en in het weer van vandaag
fey21
 fey21 - dinsdag 21 juli 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 14:18 schreef Rovert het volgende:
Ik ben anders wel erg teleursgesteld over Verschuuren en in het weer van vandaag
www.keezmovies.com will make you happy

kuck kuch..lisa ann.. ahum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door fey21 --
G-child
 G-child - dinsdag 21 juli 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Liefde kan je niet kopen of betalen...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 21 juli 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 14:10 schreef hotjumper het volgende:
ik ben blij dat ik vanaf het begin af aan heb gezegd dat ik het een zwakke actie vond, is phyxsius tenminste niet teleurgesteld in mij.
Hoe zou jij mij nou ooit kunnen teleurstellen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 14:59 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hoe zou jij mij nou ooit kunnen teleurstellen?
volges veel leden hier ben ik daar nogal goed in....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 15:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

volges veel leden hier ben ik daar nogal goed in....
alleen als je hoge verwachtingen hebt, das altijd dom :)
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juli 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 - 14:43 schreef G-child het volgende:
Liefde kan je niet kopen of betalen...
wat is dit nou wer voor onzin????
Shinjinr1
 Shinjinr1 - dinsdag 21 juli 2009 - 22:13   quote  deeplink  
En ons cluppie straks zijn licentie kwijt raken.
Had verwacht dat deze actie van de FSV bestemd was voor een financieele injectie.
Maar ja daar staat dit bedrag niet na natuurlijk.

Vind het wel jammer dat mensen die toezeggingen hebben gedaan deze niet zijn nagekomen.

Hopen dat we onze licentie behouden en dat het bestuur de goede weg heeft ingeslagen om onze club weer gezond te krijgen.

En heb als dat niet gebeurt er toch wel vertrouwen in dat de echte supporters dan op zullen staan

leve FEYENOORD Kampioenen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 juli 2009 - 22:44   quote  deeplink  
actie was voor de jeugdopleiding, niet om de club er financieel bovenop te helpen. Met die licentie zal het wel niet zo'n vaart lopen. Ze hebben een plan van aanpak.
puffin
 puffin - dinsdag 21 juli 2009 - 22:47   quote  deeplink  
een nederig excuus heeft hij gepubliceerd, 'verkeerd geciteerd' (hoor en lees ik vaker als iemand in het nauw komt na gedane uitspraken). Blijf me daar over verbazen, de kritiek was niet mals zo is te lezen. Deze was terecht want het is niet aan de supporters om geld in een collectezak te doen...
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 07:19   quote  deeplink  
Joop, wees een kerel en stap nou op
danny010
 danny010 - woensdag 22 juli 2009 - 07:48   quote  deeplink  
Ik lees dat mr.Verschuuren geen retificatie in de krant wilt?, waarom niet? als dan blijkt dat die reporter verkeerd geciteerd heeft,dan geloof ik dat wel, nu heeft hij alle schijn tegen,en probeert hij de schuld bij die altijd "verkeerde media" te liggen.
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Hahaha, hij lijkt wel een supporter, die geeft ook altijd de media de schuld, of anders dan wel Gudde
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:11 schreef Rovert het volgende:
Hahaha, hij lijkt wel een supporter, die geeft ook altijd de media de schuld, of anders dan wel Gudde
zit even te denken:

volgens veel mensen ben ik een negatieve azijnzeiker. toch heb ik 100 euri overgemaakt en 2 shirtjes gekocht (netto ongeveer 115 euro). iedereen die minder negatief ingesteld is zal dus zeker meer hebben overgemaakt.....
toch is even uitzoeken of joop niet net ff een nieuwe wagen heeft gekocht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liefde voor Feyenoord kleiner dan gedacht'









0.0076169