|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: OCHOA |
|
|
|
dennis
|
|
|
Joey Didulica wordt in ieder geval niet de nieuwe doelman van Feyenoord. De Rotterdammers hadden enige tijd interesse in de reservekeeper van AZ, maar algemeen directeur Eric Gudde heeft laten weten dat de Australiër geen optie meer is.
In het Radio Rijnmond-programma Met Wie liet Gudde zich ontvallen dat Didulica lange tijd een serieuze optie was, maar dat er geen investeerders bereid zijn in hem te investeren. Dit omdat de 31-jarige sluitpost bij een eventuele doorverkoop weinig restwaarde meer heeft.
Voor de investeerders moeten spelers waarin geld wordt gestoken in een later stadium nog met winst verkocht kunnen worden. Ondanks dat trainer Mario Been Didulica graag aan zijn selectie had willen toevoegen, zal er dus geen geld beschikbaar worden gesteld voor de voormalig Ajacied.
Mogelijk richt Feyenoord haar vizier weer op Guillermo Ochoa. De 24-jarige Mexicaan wordt gezien als de beste doelman van Zuid-Amerika en mag zijn werkgever Club América voor een goed bod verlaten. Ochoa werd in een eerder stadium al veelvuldig gelinkt aan de Rotterdammers. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/111120/Feyenoord_ziet_af_van_te_oude_Didulica.html |
|
|
|
|
bram
|
|
|
haal dan piet velthuizen maar,kost denk ik net zoveel |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
dennis kooiman
|
|
|
Guillermo Ochoa.is er een goede keeper |
|
|
|
|
dennis kooiman
|
|
|
pietje is niet zo goed als Guillermo Ochoa. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: OCHOA
Ik ken die Ochoa ook niet. Luciano van Groningen vind ik heel goed. |
|
|
|
|
sje
|
|
|
goeie keeper, maar ik zie hem in geen een filmpje een bal vasthouden. |
|
|
|
|
Mohammed Abdellaoue
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Komt Sinterklaas nog wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hangt van de wind af. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hopen dat de wind goed is in november dan
Wil nog graag een uitshirt van de beste man krijgen. Tenminste als dat mag van Verschuuren |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
liever deze Ochoa. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hangt van z'n vrouw af |
|
|
|
|
den_c@live.nl
|
|
|
quote: die ballen wil ik wel vangen :$ |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
HOE DUUR................................ |
|
|
|
|
sje
|
|
|
wat moet deze knakker kosten? |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
echt goede keeper moeten ze halen |
|
|
|
|
danusz1986
|
|
|
Denk dat ze het geld er niet voor hebben! Ondanks de investeeders. Denk dat ie 5 a 6 miljoen moet kosten. |
|
|
|
|
dennis kooiman
|
|
|
laaat ons keepertriener met hem aan het werk gaan en hij vant ale balen in de handen van Guillermo Ochoa |
|
|
|
|
Vicenz
|
|
|
Ochoa zal te duur zijn, ook al wordt het met extern geld gefinancierd. |
|
|
|
|
Shiva
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 - 13:15 schreef ovi het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: OCHOAIk ken die Ochoa ook niet. Luciano van Groningen vind ik heel goed. mee eens. alleen ken ik het finacieele plaatje van beide keepers niet. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: ja die zie ik ook liever met deze outfit in de goal staan .................. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: maar nog liever tussen mijn lakens , hahahahahahaha |
|
|
|