BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Luc Castaignos heeft de technische leiding van Feyenoord laten weten voorlopig nog in Rotterdam te blijven. De pas zestienjarige spits, die in de concrete belangstelling staat van Arsenal, had gistermiddag een onderhoud met hoofdtrainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker. In het gesprek heeft de jeugdinternational toegezegd dat hij niet nu al wil vertrekken

Been beloofde de speler van Feyenoord A1 daarop dat hij met regelmaat met het eerste elftal mee zal mogen trainen. Overigens blijft de kans bestaan dat Castaignos elders een contract tekent, maar dat zal hij alleen doen als een eventuele nieuwe werkgever hem direct weer bij Feyenoord stalt
bron: www.telegraaf.nl
dat is goed nieuws

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door hotjumper --
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 07:15   quote  deeplink  
Laat hem maar bijtekeken tot 2015
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 08:07   quote  deeplink  
of verkocht worden voor 20 miljoen.
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 08:24   quote  deeplink  
Teken ik ook voor, zijn we mooi redelijk uit de schulden en kunnen we gaan bouwen an de toekomst
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 22 juli 2009 - 08:59   quote  deeplink  
verstandige jongen die niet gelijk voor het geld ga kiezen, die moeten we langer koesteren !! Is gelukkig geen geld'wolf' zoals van Persie en Drenthe. Wat mij betreft lekker laten bijtekenen tot 2020
bram
 bram - woensdag 22 juli 2009 - 09:01   quote  deeplink  
effe een opmerking,we vinden een keeper van twintig te jong,maar een spits van zeventien is wel oke
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2009 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 07:15 schreef Rovert het volgende:
Laat hem maar bijtekeken tot 2015
Volgens mij mag dat niet. Het contract wat hij nu heeft is max voor een jeugdspeler in NL.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2009 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:01 schreef bram het volgende:
effe een opmerking,we vinden een keeper van twintig te jong,maar een spits van zeventien is wel oke
tsja. das eenvoudig, fout van een keeper is altijd beslissend, als je spits niet scoort, kan je hele elftal nog scoren.
Candy
 Candy - woensdag 22 juli 2009 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:01 schreef bram het volgende:
effe een opmerking,we vinden een keeper van twintig te jong,maar een spits van zeventien is wel oke
erger nog: 16 dacht ik :-)

en ja. spits is veel solistischer dan goaly. Dan moet je de defensie organiseren. Dat vraagt toch meer om ervaring als jet het mij vraagt.
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 08:59 schreef antoniorijen het volgende:
verstandige jongen die niet gelijk voor het geld ga kiezen, die moeten we langer koesteren !! Is gelukkig geen geld'wolf' zoals van Persie en Drenthe. Wat mij betreft lekker laten bijtekenen tot 2020
Ik vind dit lastig, als ik op mijn 20e het aanbod had gekregen om in 1 klap miljonair te worden had ik er ook over nagedacht.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 22 juli 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik vind dit lastig, als ik op mijn 20e het aanbod had gekregen om in 1 klap miljonair te worden had ik er ook over nagedacht.
ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd, en dan heb ik het niet over die jeugdtitels.
Het is gewoon een kapsones lijer die Drenthe

En jij zegt het goed : erover nagedacht en dat is wat Castaignos ook doe en als hij bij een grote club tekent dan wilt ie weer bij Feyenoord gestald worden om verder te rijpen en daar is Drenthe helemaal de fout in gegaan
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd, en dan heb ik het niet over die jeugdtitels.
Het is gewoon een kapsones lijer die Drenthe

En jij zegt het goed : erover nagedacht en dat is wat Castaignos ook doe en als hij bij een grote club tekent dan wilt ie weer bij Feyenoord gestald worden om verder te rijpen en daar is Drenthe helemaal de fout in gegaan
tsja is een mooi gebaar, maar een kansloos initiatief. Als hij een jaar bij Feyenoord gestald zou worden, heeft geen enkel nut. Aangezien hij nog junior is en alleen met de A-selectie mee gaat trainen. Daar schiet je als Feyenoord niets mee op.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd, en dan heb ik het niet over die jeugdtitels.
Het is gewoon een kapsones lijer die Drenthe

En jij zegt het goed : erover nagedacht en dat is wat Castaignos ook doe en als hij bij een grote club tekent dan wilt ie weer bij Feyenoord gestald worden om verder te rijpen en daar is Drenthe helemaal de fout in gegaan
Ja heel leuk maar wat heb je eraan dat je de kopende club ook nog helpt door hem bij ons te stallen? Hij doet dan een jaar ervaring op, echter staat dat de doorbraak voor een nieuwe speler in de weg.. Vind zulke constructies nooit zo nuttig.

Daarnaast moet Castaignos gewoon rustig blijven en volgend jaar bij het eerste komen, kan Makaay oprotten.
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:56 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Ja heel leuk maar wat heb je eraan dat je de kopende club ook nog helpt door hem bij ons te stallen? Hij doet dan een jaar ervaring op, echter staat dat de doorbraak voor een nieuwe speler in de weg.. Vind zulke constructies nooit zo nuttig.

Daarnaast moet Castaignos gewoon rustig blijven en volgend jaar bij het eerste komen, kan Makaay oprotten.
Ik heb teveel respect voor Makaay om te gaan zeggen hij dat moet oprotten
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 juli 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd, en dan heb ik het niet over die jeugdtitels.
Het is gewoon een kapsones lijer die Drenthe

En jij zegt het goed : erover nagedacht en dat is wat Castaignos ook doe en als hij bij een grote club tekent dan wilt ie weer bij Feyenoord gestald worden om verder te rijpen en daar is Drenthe helemaal de fout in gegaan
En jij zou dat niet gedaan hebben? luister, Drenthe was ook nog erg jong, hij werd opgenaaid door die Lens en zijn vader om in Madrid te tekenen. Die jongen heeft nu zo veel geld dat hij nooit meer hoeft te werken, zijn vader ook. Ik vond toen al en vind nu nog steeds dat er wel erg makkelijk de schuld bij Drenthe gelegd wordt. Het heeft geen fuck met een Feyenoord hart te maken als je weg gaat. Iedereen die goed is gaat weg, want die kan ergens anders veel meer geld verdienen, heel simpel.

Als jij als zelfgekroonde topvoetballer bij een club in de Bundesliga kon spelen ipv een derde rangs club in de tweede of derde liga had jij het ook gedaan en als je zegt nee, dan lieg je dat je barst, maar ja dat doe je wel vaker volgens mij.
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd
Juist dan realiseerde Drenthe misschien zelf ook wel dat de stap naar madrid de enige mogelijkheid was om goud geld te verdienen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

En jij zou dat niet gedaan hebben? luister, Drenthe was ook nog erg jong, hij werd opgenaaid door die Lens en zijn vader om in Madrid te tekenen. Die jongen heeft nu zo veel geld dat hij nooit meer hoeft te werken, zijn vader ook. Ik vond toen al en vind nu nog steeds dat er wel erg makkelijk de schuld bij Drenthe gelegd wordt. Het heeft geen fuck met een Feyenoord hart te maken als je weg gaat. Iedereen die goed is gaat weg, want die kan ergens anders veel meer geld verdienen, heel simpel.

ben het hier wel mee eens. Ze moeten die zaakwaarnemers gewoon afschieten.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik heb teveel respect voor Makaay om te gaan zeggen hij dat moet oprotten
Ik snap wat je bedoelt, bedoelde het ook niet op die manier, maar ik zou het niet erg vinden als hij wegging, kan niet zo goed tegen zulke voetballers die de hele wedstrijd moeten wachten op één 100% kans.. Ik wil vechtlust of snelheid en acties zien als spits.. Vind Makaay gewoon niet enthousiast overkomen.
sje
 sje - woensdag 22 juli 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in , maar je moet wel een weg uitstippelen en van Persie die heeft het goed gedaan maar Drenthe dat is gewoon een overschatte droplul die voetballend nog helemaal niks heeft bereikt of gepresteerd, en dan heb ik het niet over die jeugdtitels.
Het is gewoon een kapsones lijer die Drenthe

En jij zegt het goed : erover nagedacht en dat is wat Castaignos ook doe en als hij bij een grote club tekent dan wilt ie weer bij Feyenoord gestald worden om verder te rijpen en daar is Drenthe helemaal de fout in gegaan
Als Drenthe een droplul is, dan heeft hij het toch juist goed gedaan? Als hij echt niet kan voetballen zoals iedereen zegt, dan vind ik het slim dat hij een 5 jarig contract a 3 miljoen per jaar tekent. Die kans zal hij nooit meer krijgen, als het idd zo'n slechte voetballer is.
sje
 sje - woensdag 22 juli 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:48 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, bedoelde het ook niet op die manier, maar ik zou het niet erg vinden als hij wegging, kan niet zo goed tegen zulke voetballers die de hele wedstrijd moeten wachten op één 100% kans.. Ik wil vechtlust of snelheid en acties zien als spits.. Vind Makaay gewoon niet enthousiast overkomen.
Makaay heeft idd een cv om u tegen te zeggen, maar als hij een ding op zijn cv zou mogen zetten. Zal het zijn dat hij erg goed is in slenteren. Niet te doen, als ik in het stadion zit, herken je hem uit duizenden, want er loopt maar een man te slenteren over het veld. Als het niet wil lukken, prima, maar doe dan in ieder geval je best en SPRINT achter een bal aan als je hem verliest, ipv te gaan slenteren.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 11:16 schreef sje het volgende:

[..]

Makaay heeft idd een cv om u tegen te zeggen, maar als hij een ding op zijn cv zou mogen zetten. Zal het zijn dat hij erg goed is in slenteren. Niet te doen, als ik in het stadion zit, herken je hem uit duizenden, want er loopt maar een man te slenteren over het veld. Als het niet wil lukken, prima, maar doe dan in ieder geval je best en SPRINT achter een bal aan als je hem verliest, ipv te gaan slenteren.
AMEN!
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 09:01 schreef bram het volgende:
effe een opmerking,we vinden een keeper van twintig te jong,maar een spits van zeventien is wel oke
beetje vreemde opmerking, keeper van 20 is idd ook erg jong (en onervaren) VOOR EEN KEEPER ja , een speler van 17 kan je af en toe minuutjes laten pakken maar ook dat is nog steeds jong (uitzonderingen daargelaten) verder is een keeper gewoon een ander verhaal dan een speler maar betreft Luc moeten we het nog afwachtten , hij is deze zomer de hemel ingeschreven doordat zijn manager wat verhalen in de wereld heeft gegooid maar eigenlijk hebben maar weinig mensen die hem vooral op dit forum in het elftal schreven hem nooit zien spelen!
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

En jij zou dat niet gedaan hebben? luister, Drenthe was ook nog erg jong, hij werd opgenaaid door die Lens en zijn vader om in Madrid te tekenen. Die jongen heeft nu zo veel geld dat hij nooit meer hoeft te werken, zijn vader ook. Ik vond toen al en vind nu nog steeds dat er wel erg makkelijk de schuld bij Drenthe gelegd wordt. Het heeft geen fuck met een Feyenoord hart te maken als je weg gaat. Iedereen die goed is gaat weg, want die kan ergens anders veel meer geld verdienen, heel simpel.

Als jij als zelfgekroonde topvoetballer bij een club in de Bundesliga kon spelen ipv een derde rangs club in de tweede of derde liga had jij het ook gedaan en als je zegt nee, dan lieg je dat je barst, maar ja dat doe je wel vaker volgens mij.
en zo is het!
DennisB
 DennisB - woensdag 22 juli 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Voor jongens zoals deze moeten we in NL de hoofdprijs gaan vragen. Dus zorg dat hij een contract tekent voor 4/5 jaar.. en als arsenal hem zo graag wil hebben... mogen ze beginnen met 20 mil.. wanneer we dit gaan doen in NL kan het zo zijn dat we er weer boven op gaan komen.. of door de financien waardoor we weer betere spelers kunnen kopen... of door het aantal jaren dat deze jongen dan nog kan voetballen bij feyenoord... Alleen hierdoor kunnen clubs als FEYENOORD, Psv en 020 weer richting europa
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 12:41   quote  deeplink  
beste Dennis , spelers onder de 18 mogen niet langer dan 3 jaar vastgelegd worden en je kan wel 20 milj willen vragen maar stel Arsenal komt , bied bijv 6 milj. en Feyenoord weigerd dat en vraagt 20 milj , dan maakt men er een rechtszaak van : Luc geeft aan dolgraag naar Arsenal te willen en daar voor zowel zichzelf als zijn familie een goed contract kan tekenen..... dan zal de rechter beslissen dat Feyenoord hem voor 3 á 4 milj moet laten gaan..............
DennisB
 DennisB - woensdag 22 juli 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Oke sasja dat spelers onder de 18 niet langer dan 3 jaar mogen worden vastgelegd wist ik niet.. maar.. klein voorbeeld.. Kun aguero werd in 2006 overgenomen van independiente door atletico madrid... in 2006 was aguero 17 lentes jong.. en deze jongen werd voor 20 miljoen euro verkocht.. leg mij dan een suit waarom het wel kan? ook als atletico 6 miljoen had geboden? we kunnen er allebei vanuit gaan dat aguero hoe dan ook naar atletico wilde...
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Als Castaignos slim is bedankt hij Feyenoord voor het contract dat ze hem aan hebben geboden en verlengt hij weer als hij 18 is, voor een jaartje of 4. Dan kan Feyenoord een mooi bedragje vragen àls hij doorgroeit.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 22 juli 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 14:49 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Als Castaignos slim is bedankt hij Feyenoord voor het contract dat ze hem aan hebben geboden en verlengt hij weer als hij 18 is, voor een jaartje of 4. Dan kan Feyenoord een mooi bedragje vragen àls hij doorgroeit.
En waarom is dat dan slim van hem?
Volgens mij is jouw idee alleen goed voor de club en de supporters
Bij een Europese topclub is hij vele malen eerder financieel onafhankelijk
En laten we eerlijk wezen, dat is waar voetballers tegenwoordig voor spelen
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 14:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En waarom is dat dan slim van hem?
Volgens mij is jouw idee alleen goed voor de club en de supporters
Bij een Europese topclub is hij vele malen eerder financieel onafhankelijk
En laten we eerlijk wezen, dat is waar voetballers tegenwoordig voor spelen
klopt!
anders zouden echte voetbal liefhebbers, ook wel in de kuip willen spelen
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 14:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En waarom is dat dan slim van hem?
Volgens mij is jouw idee alleen goed voor de club en de supporters
Bij een Europese topclub is hij vele malen eerder financieel onafhankelijk
En laten we eerlijk wezen, dat is waar voetballers tegenwoordig voor spelen
Omdat dat goed voor de club is, en wat goed voor de club is is goed voor iedereen.. En hij kan rustig een keertje terugkomen in de kuip zonder uitgejoeld te worden (onzin overigens).
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 11:16 schreef sje het volgende:

[..]

Makaay heeft idd een cv om u tegen te zeggen, maar als hij een ding op zijn cv zou mogen zetten. Zal het zijn dat hij erg goed is in slenteren. Niet te doen, als ik in het stadion zit, herken je hem uit duizenden, want er loopt maar een man te slenteren over het veld. Als het niet wil lukken, prima, maar doe dan in ieder geval je best en SPRINT achter een bal aan als je hem verliest, ipv te gaan slenteren.
Ik weet het niet hoor, wellicht past een 'type' makaay dan gewoon niet zo goed bij Feyenoord. Hij pikt zijn momenten gewoon heel erg scherp en gaat niet lopen sprinten om dan sje een plezier te doen. Met zijn speelstijl heeft hij in grote competities veel gescoord. Dus nogmaals, wellicht past zijn type dan niet bij jou/ons thuis
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 13:01 schreef DennisB het volgende:
Oke sasja dat spelers onder de 18 niet langer dan 3 jaar mogen worden vastgelegd wist ik niet.. maar.. klein voorbeeld.. Kun aguero werd in 2006 overgenomen van independiente door atletico madrid... in 2006 was aguero 17 lentes jong.. en deze jongen werd voor 20 miljoen euro verkocht.. leg mij dan een suit waarom het wel kan? ook als atletico 6 miljoen had geboden? we kunnen er allebei vanuit gaan dat aguero hoe dan ook naar atletico wilde...
das een ander werelddeel met andere wetten , je ziet hier altijd als men rechtszaak aanspant dat er dan een vrij lage som wordt afgesproken , verder mag je altijd 20 milj vragen en als de gek het ervoor geeft is t ook goed , Aguero was wel echt gewild door héél veel clubs , werd gewoon gezien als een megasterretje
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 15:00 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Omdat dat goed voor de club is, en wat goed voor de club is is goed voor iedereen.. En hij kan rustig een keertje terugkomen in de kuip zonder uitgejoeld te worden (onzin overigens).
ha ha , mooie moraalridder , nou wat goed is voor Feyenoord is niet goed voor iedereen hoor!
in dit geval vind ik trouwens dat ie lekker tot zijn 18e moet blijven dan kijken hoe ver hij is en dan OF weer bijtekenen OF dan de sprong wagen naar een grote club in buitenland als die dan nog interesse hebben.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 22 juli 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 16:00 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ha ha , mooie moraalridder , nou wat goed is voor Feyenoord is niet goed voor iedereen hoor!
in dit geval vind ik trouwens dat ie lekker tot zijn 18e moet blijven dan kijken hoe ver hij is en dan OF weer bijtekenen OF dan de sprong wagen naar een grote club in buitenland als die dan nog interesse hebben.
Volgens mij heeft hij nu een 3 jarig contract
Langer mag niet voor een jong onder de 18
Op zijn achtiende verjaardag gelijk een contract voor 5 jaar voorleggen
ALs hij die niet tekent kun je hem verkopen voor een paar miljoen (als zijn ontwikkeling zo doorgaat)
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 16:21   quote  deeplink  
lorre een koekje?
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 16:00 schreef sasja50 het volgende:

[..]

ha ha , mooie moraalridder , nou wat goed is voor Feyenoord is niet goed voor iedereen hoor!
in dit geval vind ik trouwens dat ie lekker tot zijn 18e moet blijven dan kijken hoe ver hij is en dan OF weer bijtekenen OF dan de sprong wagen naar een grote club in buitenland als die dan nog interesse hebben.
Hoezo moraalridder, het is voor de ontwikkeling van zo'n jongen toch ook niet goed als hij daar wat op de bank zit, en ik vind het onzin als zoiemand dan nog een jaar bij ons speelt, daar help je alleen de andere club mee want die jongen staat de groei van een ander dan in de weg..
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 16:34   quote  deeplink  
bij Feyenoord zit ie ook gewoon op de bank , verder zeg ik dat NIET ALLES wat voor Feyenoord goed is ook voor hem goed is , als hij op zijn 18e niet bijtekent maar transfervrij vertrekt is dat voor Feyenoord niet goed maar voor hem wel...............
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 22 juli 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Waarom is dat persé goed, alleen financieel, in Nederland kan hij de eerste twee jaartjes nog genoeg leren denk ik. Daar komt nog bij dat ik het over volgend seizoen heb dat hij kan aansluiten bij de selectie, smartass..
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 16:36 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Waarom is dat persé goed, alleen financieel, in Nederland kan hij de eerste twee jaartjes nog genoeg leren denk ik. Daar komt nog bij dat ik het over volgend seizoen heb dat hij kan aansluiten bij de selectie, smartass..
er zijn al zoveel talenten vanuit de hele wereld verziekt vanwege kinderhandel.
hij moet lekker in nl rijpen.
maar ja wie ben ik als sas het anders beweerd :P
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 17:38   quote  deeplink  
ach voor iedereen is t anders , v Persie heeft t goed gedaan , maar er zijn er ook zat die t niet halen , ik denk als je bij een topclub terecht kan waar ze echt goed met jeugd omgaan (Arsenal) dat je dan t meeste leert , echter ga je naar bijv. Real is t een andere zaak maar ik kan begrijpen als zo een club komt met een mega-aanbieding dat je dan toehapt , Huntelaar heeft wel tot zijn 24e gewacht en redt t niet dus tja t zegt niet alles , C Ronaldo ging op zijn 17e naar United en is volgens mij aardig gelopen , Messi ging op zijn 13e naar Barca zo zijn er ook veel positieve voorbeelden.

Nederlandse clubs moeten dus ook maar geen buitenlandse jeugdspelers meer halen maar hun in eigen land laten ontwikkelen????
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 17:38   quote  deeplink  
ach voor iedereen is t anders , v Persie heeft t goed gedaan , maar er zijn er ook zat die t niet halen , ik denk als je bij een topclub terecht kan waar ze echt goed met jeugd omgaan (Arsenal) dat je dan t meeste leert , echter ga je naar bijv. Real is t een andere zaak maar ik kan begrijpen als zo een club komt met een mega-aanbieding dat je dan toehapt , Huntelaar heeft wel tot zijn 24e gewacht en redt t niet dus tja t zegt niet alles , C Ronaldo ging op zijn 17e naar United en is volgens mij aardig gelopen , Messi ging op zijn 13e naar Barca zo zijn er ook veel positieve voorbeelden.

Nederlandse clubs moeten dus ook maar geen buitenlandse jeugdspelers meer halen maar hun in eigen land laten ontwikkelen????
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

En jij zou dat niet gedaan hebben? luister, Drenthe was ook nog erg jong, hij werd opgenaaid door die Lens en zijn vader om in Madrid te tekenen. Die jongen heeft nu zo veel geld dat hij nooit meer hoeft te werken, zijn vader ook. Ik vond toen al en vind nu nog steeds dat er wel erg makkelijk de schuld bij Drenthe gelegd wordt. Het heeft geen fuck met een Feyenoord hart te maken als je weg gaat. Iedereen die goed is gaat weg, want die kan ergens anders veel meer geld verdienen, heel simpel.

Als jij als zelfgekroonde topvoetballer bij een club in de Bundesliga kon spelen ipv een derde rangs club in de tweede of derde liga had jij het ook gedaan en als je zegt nee, dan lieg je dat je barst, maar ja dat doe je wel vaker volgens mij.
Moet jij helemaal zelf weten wat jij denk maar als ik maar weet waar ik allemaal heb gespeeld !! En als ik vanuit de regional liga een aanbieding had gehad om naar de tweede of naar de eerste bundesliga had ik dat zeker gedaan, laat ik daar duidelijk over zijn.
Maar dat is appels met peren vergelijken!! Drenthe speelde al in de eredivisie op het hoogste niveau en Real Madrid is gewoon een berg te hoog!! Maar als ik de kans had gehad die Drenthe wel heeft gekregen dan had ik het anders gedaan! Of je het nu geloof of niet.
En natuurlijk speel geld een rol maar je moet ook realistisch blijven en daar heeft Drenthe gewoon in gefaald. Vind je het gek dat ie het niet heeft gered en ook komend seizoen red ie het niet. Maar alleen omdat ie een contract heeft mag ie mee trainen hoor..
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 10:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

Juist dan realiseerde Drenthe misschien zelf ook wel dat de stap naar madrid de enige mogelijkheid was om goud geld te verdienen
dat is dan toch triest!!! Ik had ervoor getekend om 20 jaar betaald voetbal te spelen al was het bij een club als Heracles, daar kan je heel goed van rond komen. Je moet blij zijn dat je je brood als profvoetballer kan verdienen en niet om 6 uur 's morgens moet opstaan en om 6 uur 's avonds thuis te komen voor een schriel salaris
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 11:14 schreef sje het volgende:

[..]

Als Drenthe een droplul is, dan heeft hij het toch juist goed gedaan? Als hij echt niet kan voetballen zoals iedereen zegt, dan vind ik het slim dat hij een 5 jarig contract a 3 miljoen per jaar tekent. Die kans zal hij nooit meer krijgen, als het idd zo'n slechte voetballer is.
Dat zal ik niet ontkennen maar het is gewoon zonde , hij kan veel meer uit zijn carriere halen volgens mij. En wie zegt dat ie € 3 miljoen per jaar verdiend?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 23 juli 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 12:37 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat zal ik niet ontkennen maar het is gewoon zonde , hij kan veel meer uit zijn carriere halen volgens mij. En wie zegt dat ie € 3 miljoen per jaar verdiend?
Hij verdiend er 5
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 14:05   quote  deeplink  
als ie het handig inkleed hoeft ie van z'n leven niet meer te werken, al voetbal je tot je 65ste bij heracles dan red je dat nog niet.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 13:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hij verdiend er 5
in zijn dromen!! of bedoel je 5 ton per seizoen? Dat zou er meer op lijken hahahahahaha
en dan is het nog 4,5 ton te veel . Voor een speler die niet met druk om kan gaan !!!!
Echt een overschatte speler , daar hebben ze bij Real Madrid zeker spijt van, maar het was de enige goeie daad die peter bosz heeft verricht namens Feyenoord om meer als 10 miljoen te vangen voor deze miskoop............................
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 14:05 schreef hotjumper het volgende:
als ie het handig inkleed hoeft ie van z'n leven niet meer te werken, al voetbal je tot je 65ste bij heracles dan red je dat nog niet.
ik ben niet beroerd om te werken tot mijn 65 ste .....................
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 14:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik ben niet beroerd om te werken tot mijn 65 ste .....................
denk dat er voor jou niks anders op zit ;)

(net als voor mij overigens.)

maar als ik het me kan permitteren dan stop ik morgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 14:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik ben niet beroerd om te werken tot mijn 65 ste .....................
pff.. nog 33 jaar moet ik dan.
Ik zal er alles aan doen dat te voorkomen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos









0.0067520