BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 30.000 bezoekers Open Dag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 22 juli 2009 - 17:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

30.000 bezoekers Open Dag (FR4Ever.nl)

Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Waarom zo weinig???
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
ik vind 30.000 toch weer aardig wat,..maar niet als je het vergelijkt met vorig jaar!..goed exscuus:vakantie periode..slecht excuus: kans op kutweer..ik persoonlijk vind dat een schijt reden..dat houd mij iig niet tegen.

wat denken jullie dat de reden(en)is/zijn dat er 20.000 minder als vorig jaar zijn komen opdagen?
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:10   quote  deeplink  
ik heb het gevoel dat het er vorig jaar ook minder waren dan 50.000 en toen vierden we nogwel ons 100 jarig bestaan ipv open dag. En de jaren daarvoor waren de aantallen nog veel hoger. Ik weet nog een open dag met 60.000 bezoekers
El
 El - woensdag 22 juli 2009 - 18:13   quote  deeplink  
Vorig jaar was de open dag op zaterdag. toen was het overigens kloteweer en zat de kuip ook niet vol, ondanks dat we het 100-jarig bestaan vierden.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 18:14   quote  deeplink  
zooo oke..opendagen ben ik helaas niet zo in thuis,waarom weet ik eigenlijk niet haha..maar 60.000 poeh!!..miss toch ook wel de tegenvallende resultaten laatste jaren denk ik..dat dat de reden is voor een hoop mensen
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:15   quote  deeplink  
Ik ben wel bang dat Joop verschuuren van de FSV vanavond gaat roepen dat hij vindt dat wij de club in de steek hebben gelaten vandaag
sevillana
 sevillana - woensdag 22 juli 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:14 schreef erwin-letteboer het volgende:
zooo oke..opendagen ben ik helaas niet zo in thuis,waarom weet ik eigenlijk niet haha..maar 60.000 poeh!!..miss toch ook wel de tegenvallende resultaten laatste jaren denk ik..dat dat de reden is voor een hoop mensen
heeft misschien ook wel met vakantieperiodes/spreiding te maken. sommige mensen/kids zijn wellicht nu met vakantie en sommige(kids) moeten nog naar school. en we weten allemaal dat het grote "legioen" over het hele land verspreid is.
N.B. er zijn zat clubs die er jaloers op zijn hoor, ca. 30.000 bezoekers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2009 door sevillana --
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Maar Open Dagen waren altijd al ergens in de zomer
sevillana
 sevillana - woensdag 22 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:53 schreef Rovert het volgende:
Maar Open Dagen waren altijd al ergens in de zomer
dus?
Rovert
 Rovert - woensdag 22 juli 2009 - 18:57   quote  deeplink  
-----------------Feyenoord wijt de fikse daling aan het slechte weer en het feit dat het een vakantieperiode is. -----------------

Dus is het een non-argument dat er daardoor nu minder bezoekers zouden zijn.
puffin
 puffin - woensdag 22 juli 2009 - 19:33   quote  deeplink  
supporter ben je in weer en wind dus ben ik vooral bij alle thuiswedstrijden present. Nee, ik denk dat enige verzadiging niet vreemd is op de Open Dag die weinig nieuwe verrassingselementen liet zien. Overigens bezocht ik deze dag 1x, was wel genoeg.
sterski010
 sterski010 - woensdag 22 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:15 schreef Rovert het volgende:
Ik ben wel bang dat Joop verschuuren van de FSV vanavond gaat roepen dat hij vindt dat wij de club in de steek hebben gelaten vandaag
valt onder de categorie: de opmerking van de dag..... vond hem wel sterk overigens....
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 juli 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Doordeweeks lijkt me ook geen handige dag... ook al ben je supporter, je baas is wellicht voor Ajax ;)
Ego2
 Ego2 - woensdag 22 juli 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Hoewel niet zo druk, toch een leuke dag. Vergeet niet dat het echt een "familie-dag" is!
Pics online @ http://www.ego2.nl
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 22 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 19:37 schreef sterski010 het volgende:

[..]

valt onder de categorie: de opmerking van de dag..... vond hem wel sterk overigens....
Was er ook niet dit jaar, vorig was het ook niet druk ....volgend jaar hoop ik er wel weer bij te zijn en neem dan mijn zoontje mee. Vind overigens dat Joop gelijk heeft....beschamend bedrag is er nog maar binnen....beetje hand in eigen boezem mag wel want de uitvoering van het project had ook beter gekund!. Bv een aanspreekbaar gironummer: bv 1908 of 010. Zo heb ik bij in de Kuip nooit een collectebus gezien, je had in ieder vak een bus moeten laten rondgaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 19:40 schreef Boudewijn het volgende:
Doordeweeks lijkt me ook geen handige dag... ook al ben je supporter, je baas is wellicht voor Ajax ;)
was altijd zo, alleen vorig jaar bij uitzondering in het weekend. Maar wellicht dat het afgelopen graf seizoen hieraan heeft bij gedragen.
sasja50
 sasja50 - woensdag 22 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 18:53 schreef Rovert het volgende:
Maar Open Dagen waren altijd al ergens in de zomer
altijd einde vd vakantie , nu is alles eerder door wk-2010!
Shiva
 Shiva - woensdag 22 juli 2009 - 21:10   quote  deeplink  
open dag is voor kids.

en NL vergrijst!

reken uit ;)
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 22 juli 2009 - 21:59   quote  deeplink  
ik zat ff naar de video verslag van de NOS te kijken...haha is pierre van hooijdonk geen perfecte target man met zn 4 doelpunten!?:D:D
sevillana
 sevillana - woensdag 22 juli 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 21:07 schreef sasja50 het volgende:

[..]

altijd einde vd vakantie , nu is alles eerder door wk-2010!
dus heeft 't waarschijnlijk toch ook wel iets met vakantie-periodes te maken?
WillemD
 WillemD - woensdag 22 juli 2009 - 22:16   quote  deeplink  
De open dag, zoals die de laatste jaren georganiseerd is, is inmiddels wel een beetje een uitgemolken concept. Elk jaar is het weer hetzelfde. Na 10 jaar is die helicopter niet meer zo bijzonder en de meeste mensen hebben dat dan ook wel gezien. Feyenoord moet eens iets anders bedenken. Anders zijn er volgend jaar weer minder mensen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 22:16 schreef WillemD het volgende:
De open dag, zoals die de laatste jaren georganiseerd is, is inmiddels wel een beetje een uitgemolken concept. Elk jaar is het weer hetzelfde. Na 10 jaar is die helicopter niet meer zo bijzonder en de meeste mensen hebben dat dan ook wel gezien. Feyenoord moet eens iets anders bedenken. Anders zijn er volgend jaar weer minder mensen.
ze moeten gewoon kampioen worden moet je kijken hoe druk het wordt.
sevillana
 sevillana - woensdag 22 juli 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 22:16 schreef WillemD het volgende:
De open dag, zoals die de laatste jaren georganiseerd is, is inmiddels wel een beetje een uitgemolken concept. Elk jaar is het weer hetzelfde. Na 10 jaar is die helicopter niet meer zo bijzonder en de meeste mensen hebben dat dan ook wel gezien. Feyenoord moet eens iets anders bedenken. Anders zijn er volgend jaar weer minder mensen.
zo iets als de nieuwe spelers laten bungy-jumpen vanaf de overkapping?
of eventueel per parachute laten landen op de middenstip?
sevillana
 sevillana - woensdag 22 juli 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 22:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ze moeten gewoon kampioen worden moet je kijken hoe druk het wordt.
dat wel natuurlijk!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 22 juli 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Feyenoord moet eens gaan proberen om de open dag met een wedstrijd van Feyenoord af te sluiten. En misschien eens wat gaan veranderen ?? Het gaat na een tijd ook vervelen voor veel mensen denk ik. En met veranderen bedoel ik wat meer entertainen of weet ik veel................maar het is al jaren elk jaar zetzelfde, poeh.......
Wordt je ook niet vrolijk van laat Feyenoord ons eens verassen, maar dat zal wel niet gebeuren denk ik, ik vond de open dag deze keer wat magertjes. Alleen toen de heli boven het stadion kwam te vliegen werd het een stuk vrolijker. Het wordt een beetje te eentonig voor mensen denk ik !!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 22 juli 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 22:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ze moeten gewoon kampioen worden moet je kijken hoe druk het wordt.
maar het blijft een uitgemolken concept, of we nu kampioen worden of niet
legrande
 legrande - woensdag 22 juli 2009 - 22:26   quote  deeplink  
veel te weinig bekend gemaakt. Stond bijna niets in AD
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 22 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Het komt ook dat we niet bepaald tevreden waren over de spelers die zijn gebleven en de aankopen zijn ook geen klinkende namen. Het blijkt wel uit de reacties toen ze uit de helicopter kwamen de meeste euforie was voor Been. Ook is de vakantie debet en veel mensen nemen in deze mindere tijd niet snel zomaar een vrije dag. Misschien is het gemis van het veld naast de kuip ook sfeerbepalend maar iedereen kijkt in ieder geval uit naar het resultaat van zondag. Tevens is positief dat Been zegt na zondag zijn basisteam bekend te maken dit is wat anders die zwalk opstellingen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 juli 2009 - 22:43   quote  deeplink  
vorig jaar vierde ze meteen het jubileum hadden ze alle kans om uit te pakken, dat viel al zwaar tegen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Waarschijnlijk ook nog wel wat te maken met het tijdstip.
Er zijn op dit moment echt heel veel mensen met vakantie.
Vorig jaar 45.000 man nu 30.000

Overigens in 2007 55.000 man, toen was de open dag op 1 augustus.
El
 El - donderdag 23 juli 2009 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 - 22:24 schreef antoniorijen het volgende:
Feyenoord moet eens gaan proberen om de open dag met een wedstrijd van Feyenoord af te sluiten. En misschien eens wat gaan veranderen ?? Het gaat na een tijd ook vervelen voor veel mensen denk ik. En met veranderen bedoel ik wat meer entertainen of weet ik veel................maar het is al jaren elk jaar zetzelfde, poeh.......
Wordt je ook niet vrolijk van laat Feyenoord ons eens verassen, maar dat zal wel niet gebeuren denk ik, ik vond de open dag deze keer wat magertjes. Alleen toen de heli boven het stadion kwam te vliegen werd het een stuk vrolijker. Het wordt een beetje te eentonig voor mensen denk ik !!
Ach, ik vond het ook nog wel leuk dat Joszef op kwam "draven". Jammer dat hij de penalty niet nam. En je moet er gewoon zelf een leuke dag van maken. Zat te zien en doen rond het stadion.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 09:27   quote  deeplink  
precies! is toch vooral leuk voor die kids, was vorig jaar met mn neeffie die vond het fantastisch!
MarcenLinda
 MarcenLinda - donderdag 23 juli 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Veel mensen op vakantie, ben zelf ook weg
grambii
 grambii - donderdag 23 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
In 't zuiden zitten de kids nog op school, als je de laatste drie jaren zag hoeveel supporters er alleen al in de treinen stapten vanuit het zuiden, dan snap je best wel dat het een stuk minder was dan andere jaren. hadden beter een week later open dag kunnen houden. Wij vonden het jammer dat we niet konden komen:(
sevillana
 sevillana - donderdag 23 juli 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 13:22 schreef grambii het volgende:
In 't zuiden zitten de kids nog op school, als je de laatste drie jaren zag hoeveel supporters er alleen al in de treinen stapten vanuit het zuiden, dan snap je best wel dat het een stuk minder was dan andere jaren. hadden beter een week later open dag kunnen houden. Wij vonden het jammer dat we niet konden komen:(
dat bedoel ik dus maar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 30.000 bezoekers Open Dag









0.0058510