Op zaterdag 25 juli 2009 - 22:38 schreef Harm de Graaf het volgende:Het lijkt me anders vrij duidelijk hoor. Ik ga er vanuit dat we een 4-4-2 krijgen met:
-----------------Stekelenburg-----------------
Van der Wiel---Oleguer---Alderweireld---Atouba
-------------------De Zeeuw-------------------
Rommedahl---------------------------Emanuelson
--------------------Aissati-------------------
----------------Dario---Suarez----------------
Bij Stekelenburg zal zijn ervaring de doorslag geven. Bij Van der Wiel zijn er geen betere alternatieven. Oleguer speelt i.p.v. Wielaert, omdat Wielaert verdedigend veel teveel steekjes laat vallen. Alderweireld verrast in positieve zin en heeft een plekje afgedwongen. Atouba is een aankoop van Jol en heeft weinig concurrentie voor die positie. Rommedahl heeft gisteren wederom bewezen dat hij veel meer dreiging heeft dan Kennedy. De Zeeuw is eveneens een nieuwe aankoop en mag samen met Enoh de strijd aangaan. Emanuelson heeft als linksmid eveneens weinig concurrentie, maar zal in een 4-3-3 moeten wijken voor Sulejmani. Aissati is onomstreden en zal Siem jammer genoeg nog wel op de bank houden. Dario werkt altijd hard en mag in een 4-4-2 de concurrentie met Sulejmani aangaan. En Suarez is natuurlijk onomstreden als aanvoerder...
Zo klaar als een klontje toch? Hoewel ik in een 4-4-2 (wat het toch wel lijkt te gaan worden) toch de voorkeur geef aan Aissati op links en Siem op 10. Gewoon omdat ik niet overtuigd ben van Urby. Tot slot vind ik de rechtsmid positie nog karig ingevuld en zouden we nog wel een noeste verdediger kunnen gebruiken...