BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Catering feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scffr1908
 scffr1908 - donderdag 23 juli 2009 - 11:16   quote  deeplink  
Mensu
wat vindu jullie nou eigulijk vn de catering by feyenoord
eerst da gzeik altijd met koebrugge
is t nu beteR?
en in t maasgbouw is dat beetje wat?
opa
 opa - donderdag 23 juli 2009 - 12:00   quote  deeplink  
ik heb met de voorbereidingen voor de opendag alles zo ongeveer wel geproefd en t is ongeveer 100x beter dan dat t was
E-J
 E-J - donderdag 23 juli 2009 - 12:09   quote  deeplink  
HAHAHAHAH.....
Voetballend is er niks te melden dus gaan jullie het maar over het eten hebben.
HAHAHAHAH.....
scffr1908
 scffr1908 - donderdag 23 juli 2009 - 12:13   quote  deeplink  
hahaha ja zo moet j t ook bekijken he
mar was bnieuwd
wt jullie er vn vondu
dus reacties verder?
ook over t maasgebouw zelf?
en bdoel ook service he,vn die mensjs die achter toonbank staan haha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 23 juli 2009 - 12:14   quote  deeplink  
ben bij DAT beren restaurant geweest goed eten en leuke bediening HA HA HA
scffr1908
 scffr1908 - donderdag 23 juli 2009 - 12:17   quote  deeplink  
hahahahaha
jaa dat is wt anders he haha
dt is altijd lekker
mar had over feyenoord
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 12:18   quote  deeplink  
deze nieuwe cateraar is tien keer beter dan die klote koebrugge maar we zullen zien hoelang ze het vol zullen houden
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2009 - 12:25   quote  deeplink  
MEn zegt: je bent wat je eet.

Daarom presteren we al jaren kudt met die koebrugge in de kuip!

Dus hoop doet leven ;)
scffr1908
 scffr1908 - donderdag 23 juli 2009 - 12:26   quote  deeplink  
hahahaha
ja die number 1 is wel beter ziet er ook beter uit
btr dn dt je patat vier keer opnieuw bakt zoals koebrugge
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 23 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
ddl1dy1.jpg

NOU ZIT MEVROUW KOEBRUGGE ZONDER WERK.............ha ha ha
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 14:06   quote  deeplink  
geen idee, maar die muntjes staan me tegen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 26 juli 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Nou ik merk weinig verschil met de nieuwe cateraar, ze hadden beter Koebrugge kunnen houden, daar kreeg je ten miste warme dingen te eten.
Een beetje triest allemaal, je frikandel doormidden gebroken op je broodje hoe verzin je het. een niet nog niet helemaal afgebakken kroket op een broodje, kan gewoon niet
En dan over dat treurig uitziende bakje mini frietjes, volgens mij hebben ze een prijs gezet op diegene die uit een krieltje de meeste frietjes krijgt.

En dan over die fisches maar niet te spreken, betalen met hele of halve muntjes, hoe verzin je het, waanzin!!
Oh ja je kan niet een muntje kopen, minimaal 4.
Twee grote amstel lite ( 3 muntjes = 7,50 )en een broodje en weg tientje.
Nou gaat het mij niet om het geld, maar dan wil ik wel kwaliteit.

Voortaan maar op het voorplein een broodje eten

Ik hoop dat de opbrengst naar Feyenoord zelf gaat, anders zou ik ze graag bannnen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 19:25   quote  deeplink  
haha eten uit de frituurpan en toch kwaliteit willen
Rovert
 Rovert - zondag 26 juli 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 11:16 schreef scffr1908 het volgende:
Mensu
is t nu beteR?
moeten wij dit wezenloos populaire getik van je echt lezen?
eddie1988
 eddie1988 - zondag 26 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
nou ik wil hier nog even op reageren.
Ben vandaag ook weer in de kuip geweest en lekker genote van de zon en ook het aardige voetbal wat er werd gespeeld.
Al moet ik wel zegge dat ik me heel erg heb staan ergere aan de catering.
eerst die kut muntjes om dat ze te arm zalig zijn om gewoon personeel aan te nemen wat kan reken. pfff
dan staan er 4 mense bij de broodjes kraam en moet je nog 15 minute wachte omdat het gewoon nie klaar is :S.
hoe ga je dat dan doen met een volle kuip.
Bij de drank stands was het helemaal een hel en stond gewoon 7 rije dik in de rust ik ga toch al een jaartje of 5 naar de kuip maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
Dan zijn de prijze ook nog een keer echt duur geworde. Lekker bakje koffie voor 2,50 waar slaat het op.
broodje was volgens mij 3 euro/ 2,50 nu bijna 4 euro.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden ik hoop dat het nog beter word.
Maar ja voor de rest een schitterende zondag
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 26 juli 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

moeten wij dit wezenloos populaire getik van je echt lezen?
HAHAHAHHA
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 26 juli 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Blijkt toch maar weer dat het achteruit holt deze cateraar!! Tijdens de open dag vond ik het wel goed maar vandaag was ik er niet helaas, was wel de bedoeling.
Maar te ziek helaas.........................volgende week vind ik toch wel belangrijker
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 26 juli 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 19:25 schreef Phyxsius het volgende:
haha eten uit de frituurpan en toch kwaliteit willen
Gaat om het geheel, voor mij hoeven ze mijn frikandel niet in tweën te breken, neem dan gewoon puntjes ipv bolletjes en 3,75 voor een groot biertje ( tenminste wat zij bier noemen)
Royaal
 Royaal - zondag 26 juli 2009 - 21:06   quote  deeplink  
alsof het maasgebouw er vorig jaar nog niet stond
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 10:03   quote  deeplink  
kut muntjes kut personeel
Bokito
 Bokito - maandag 27 juli 2009 - 13:15   quote  deeplink  
hamburger was eerst 4 euries, nu 1 /12 munt
kwartje goedkoper ....

verandering kan je nu eenmaal niet tegenhouden
denken we soms dat de prijze van seizoenkaarten in de nieuwe kuip hetzelfde zullen blijven ? keep on dreaming ...
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:33 schreef antoniorijen het volgende:
Blijkt toch maar weer dat het achteruit holt deze cateraar!! Tijdens de open dag vond ik het wel goed maar vandaag was ik er niet helaas, was wel de bedoeling.
Maar te ziek helaas.........................volgende week vind ik toch wel belangrijker
Allereerst beterschap, want je moet toch wel erg ziek zijn om een wedstrijd te moeten missen, maar leg mij eens uit wat je bedoelt met achteruit holt.

Je zegt dat j ehet bij deopen dag wel goed vond. Vervolgens zeg je dat je er vandaag niet was en het dus niet kon 'testen', maar op basis van wat iemand anders roept, roep jij vervolgens dat de catering achteruit holt???

Dus van de twee 'test'momenten heb jij bij de 1e test het predikaat goed erop geplakt en bij het 2e moment ga je op bas wat iemand anders roept gelijk oordelen dat het achteruit holt.

Mag ik dat raar vinden?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 juli 2014 - 10:18   quote  deeplink  
WIJZIGINGEN OP HET GEBIED VAN PUBLIEKSCATERING IN DE KUIP

560fddc1a5759bb7c55dd292e94bed7b_702_300.jpg

Bij aanvang van het seizoen 2014-2015 ondergaat de publiekscatering in De Kuip een aantal wijzigingen. Hoewel de mogelijkheden binnen De Kuip beperkt zijn, tracht de club op dit vlak ook dit jaar een aantal verbeterpunten door te voeren, met als doel haar supporters zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen. Welke veranderingen dit precies zijn, is te lezen in onderstaand overzicht.

Munten
Feyenoord neemt vanaf dit seizoen de exploitatie van de verkoopmunten in eigen beheer. Dit betekent onder meer dat op de binnenring van het stadion tien extra verkooppunten worden geplaatst. Bovendien wordt het aantal verkooppunten met de mogelijkheid om te pinnen verdubbeld van 16 naar 32. De pinpunten worden voorzien van een razendsnelle ADSL-verbinding, die de kans op lange rijen en lange wachttijden aanzienlijk kleiner maakt.

Assortiment

Met ingang van het seizoen 2014-2015 wordt het assortiment uitgebreid met gezonde(re) producten. Zo behoort voortaan ook een broodje gezond tot de mogelijkheden. Ook wordt de kwaliteit van het al bestaande assortiment verbeterd en worden bestaande voedselproducten vervangen door gezondere versies. Feyenoord komt hiermee tegemoet aan de wens van haar supporters, bij wie er vraag is naar gezond(er) eten in De Kuip. In vergelijking met andere stadions in Nederland beschikt De Kuip over een zeer divers en uitgebreid aanbod op het gebied van catering. Met de toevoeging van gezonde producten is dat vanaf dit seizoen nog meer het geval.

Koffie

Sinds vorig seizoen staan er op de lange zijdes van het stadion twee koffiecounters. Bij deze verkooppunten kunnen supporters terecht voor een kop koffie van uitstekende kwaliteit. De reacties die Feyenoord hierop heeft ontvangen zijn dermate positief dat de club heeft besloten om de koffiecounters ook op de korte zijde te plaatsen, zodat deze koffie voortaan voor alle bezoekers verkrijgbaar is. De nieuwe verkooppunten aan de korte zijde zullen vanaf eind september gereed zijn voor gebruik, waardoor supporters voor de intrede van de wintermaanden ook daar kunnen worden voorzien van een warme bak koffie. Het succes van de koffiecounters op de lange zijde is niet alleen gebleken uit de vele positieve reacties die de club hierover mocht ontvangen, maar wordt nog eens bevestigd door de omzet. Deze is dankzij de verkoop van kwaliteitkoffie flink gestegen.

Wissel je oude munten in!

De munten van het seizoen 2013-2014 zijn dit seizoen niet meer geldig. Sinds de Open Dag 2014 kan in De Kuip worden betaald met nieuwe munten, dit de rest van deze voetbaljaargang gelden blijven. Supporters krijgen uiteraard de mogelijkheid om hun oude munten in te wisselen voor de nieuwe exemplaren. Dit is gratis en kan bij elke thuiswedstrijd van Feyenoord, vanaf het moment dat de stadionpoorten zijn geopend tot een half uur na afloop van de wedstrijd bij de bemande kassas. Het inwisselen van de munten is mogelijk tot en met december 2014, voor, tijdens of na Feyenoords laatste thuiswedstrijd van dit kalenderjaar.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 27 juli 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 11:16 schreef scffr1908 het volgende:
Mensu
is t nu beteR?
Het is 100% beter geworden i.p.v. Koebrugge ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door lijdensweg --
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 27 juli 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Ik kom voor het voetbal , de vaste frietkraam wanneer je van NS Rotterdam zuid komt aanlopen prima produkten en is schoon .
Heel vroeger kreeg je kroketten met as van zo,n dikke zwetende verkoper , groot bord voor z,n hangbuik .
Het bier is niet te drinken , chocomelk een ramp! Waardeloze troep wat er binnen verkocht word buiten op de voorplein prima hoor! Mensen werken keihard . Surinaamse broodjes naast de tickets service ook goed . Rovert je hebt gelijk wat een onzin allemaal .
tomson
 tomson - zondag 27 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Misschien dat Rovert het over een paar jaar nog wel eens leest :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 juli 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 12:19 schreef broer van Ted het volgende:
Heel vroeger kreeg je kroketten met as van zo,n dikke zwetende verkoper , groot bord voor z,n hangbuik .

Heb jij vroeger in die kraam gestaan Tomson? ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juli 2014 door hoogvliet010 --
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 17:38   quote  deeplink  
En die catering is ook kudT!
Peter V.
 Peter V. - zondag 06 augustus 2017 - 18:02   quote  deeplink  
En nog steeds, ook met hoofdletter D: kuDT dus
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 augustus 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Pffff d:-))
ar
 ar - zondag 06 augustus 2017 - 18:03   quote  deeplink  
?
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 augustus 2017 - 18:03   quote  deeplink  
XXL frikandel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Catering feyenoord

0.0073020