|
|
Proof29
|
|
|
Iemand een idee waarom Dwight Tiendali niet op de open dag was? |
|
|
|
|
s_403_
|
|
|
Hij was (misschien nog steeds) ziek..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door s_403_ -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aan het onderhandelen met een club? Of Been heeft hem niet nodig in het 1e elftal? |
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
Dwight Tiendalli ontbrak wegens ziekte. Bron: feyenoord.nl |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Hij hoort wel bij de selectie hoor, hij staat in de presentatiegits |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
www.feyenoord.nl : "Enkel Dwight Tiendalli ontbrak wegens ziekte. " ....
presentatiegiTs??? nieuwe spelling zeker.... |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Als zijn enkel ontbrak wegens ziekte, waarom was hij er dan voor de rest niet? |
|
|
|
|
ecrm
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Tiendalli was niet aanwezig door ziekte |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
tiendalli is een volwaardig speler vind ik |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Ik moet nog maar zien of dat Fernandez beter is. Alleen zal Been dat niet snel toegeven. Stel dat Fernadez geblesseerd is of geschorst en Tiendalli moet hem vervangen wanneer dan toch blijkt dat Tiendalli een betere verdediger is zal hij toch niet de voorkeur krijgen boven Fernandez. Trainers en dus ook Been zijn dan toch ineens net mensen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2009 - 18:26 schreef Marioscenario het volgende:[..] Ik moet nog maar zien of dat Fernandez beter is. Alleen zal Been dat niet snel toegeven. Stel dat Fernadez geblesseerd is of geschorst en Tiendalli moet hem vervangen wanneer dan toch blijkt dat Tiendalli een betere verdediger is zal hij toch niet de voorkeur krijgen boven Fernandez. Trainers en dus ook Been zijn dan toch ineens net mensen. geloof dr niks van, Mario is door god gezonden!!! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: God is ook als mens op aarde gekomen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Hij is er ziek van geworden dat er zoveel fitte spelers bij feyenoord zijn. En dat er geen club is die naar hem heeft geïnformeerd!! Wordt wel druk volgende zomer op de transfermarkt, aflopende contracten van van Dijk,Makaay,de Guzman,Tiendalli,Gio,Slory,Vincken,Landzaat!! Al hoop ik wel dat het contract van de Guzman wordt verlengd!! Hofland en de Cler hebben helaas een contract tot de zomer van 2011 |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
er blijft een sliert aan spelers rondzoemen waar de club eigenlijk afscheid van heeft genomen, daar hoort Tiendalli ook bij (maar ook Lucius, Timmer, Greene). Komen (nog) niet aan de bak elders maar een weg terug is er niet! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vraag blijft of god bestaat |
|
|
|