BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Feyenoord eerder kampioen dan je denkt'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 23 juli 2009 - 14:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been: 'Feyenoord eerder kampioen dan je denkt' (Voetbalcentraal)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Hoge verwachtingen?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 juli 2009 - 16:55   quote  deeplink  
Been: 'Feyenoord eerder kampioen dan je denkt'

Mario Been heeft veel vertrouwen in het nieuwe seizoen en de huidige spelersselectie. Tegenover Voetbal International geeft de trainer aan dat er snel weer eens iets moois kan ontstaan in Rotterdam.

'We hebben veel kwaliteit', zegt Been. 'Mijn werkwijze heeft tot nu toe altijd succes gehad. Bovendien loopt Leo Beenhakker hier rond en heb ik veel vertrouwen in de huidige staf. De Coolsingel staat eerder vol dan iedereen denkt.'

Ik ben benieuwd of Been ze aan het samenspelen krijgt, zelf heeft hij er iig vertrouwen in en dat is altijd goed
fey21
 fey21 - donderdag 23 juli 2009 - 17:03   quote  deeplink  
wat zie ik daar?!!?!?

avatars :O!

sinds wanneer?!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 juli 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 17:03 schreef fey21 het volgende:
wat zie ik daar?!!?!?

avatars :O!

sinds wanneer?!
Alleen nog ff voor mij :)
Pas ergens na de zomervakantie ook voor anderen..
Fonsie
 Fonsie - donderdag 23 juli 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat Been gelijk heeft, tegen VVV binnen mum van tijd twee doelpunten
Idem tegen SP. Portugal maar een wedstrijd duurd wat langer en het seizoen nog langer, hoop doet leven.
Marciano
 Marciano - donderdag 23 juli 2009 - 18:31   quote  deeplink  
eerder dan volgend seizoen?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
goeie instelling van Mario
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Onnodige druk en verwachtinge creeren bij de achterban. Laat ons nou eerst weer Europees voetbal halen. Paar oudjes eruit volgend seizoen, dan nog een seizoen europees. en als je iedereen kan behouden, oudjes eruit en 1 a 2 aankopen kan je het seizoen daarna MISSCHIEN kampioen worden. je moet ook geluk hebben.
niemand verwacht een kampioenschap, de pers niet, het publiek niet. ik snap niet waarom hij dat heeft gezegd
HJ
 HJ - donderdag 23 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Been en Beenhakker zijn goed voor dit team maar dit seizoen lijkt mij top 3 het hoogst haalbaar wat overigens al een hele prestatie zal zijn, maar kampioen worden mag natuurlijk altijd.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 23 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
ja eentje in de komende twintig jaar dan kun je het wel zeggen!! Grapje natuurlijk
Maar het is een goeie instelling , geeft ie ook het vertrouwen aan de spelers en dat is ook belangrijk. Dan gaan ze voor hem door het vuur, watch and cry voor de tegenstanders . En scarface dit is geen druk opleggen maar gewoon een signaal geven naar de selectie toe en als ze daar niet mee om kunnen gaan horen ze niet bij Feyenoord thuis. Er moet gewoon een over mijn lijk mentaliteit in dit elftal komen.
Mario zet gewoon iedereen op scherp zodat ze niet de kantjes eraf gaan lopen.
Iedereen is een gewaarschuwd persoon!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben wel zeer benieuwd wie de eerste elf van mario zijn................................
The Saint
 The Saint - donderdag 23 juli 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Hij zegt ook niet wanneer, hij zegt dat het sneller is dan je denkt bv over 2 a 3 jaar, maar waarom zou dit jaar niet kunnen denk ik dan:D
puffin
 puffin - donderdag 23 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
spreekt me aan dat Mario de ploeg kansen toedicht, afgelopen seizoen was schandelijk en het vraagt om revanche en een plek bij de eerste 3. Met wat passen en meten (lees LUCK) is er wellicht meer mogelijk. beschouw het niet als 'druk leggen', veel meer de mogelijkheden boven water halen. COME ON!
Ron666
 Ron666 - donderdag 23 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
dit jaar worden wij gewoon kampioen!!selectie is goed genoeg!!de grootste club moet altijd voor de titel gaan!
erikkfr
 erikkfr - donderdag 23 juli 2009 - 21:08   quote  deeplink  
ik ga niet spreken over kampioen bij 020 zetten ze het alweer op internet dat ze kampioen worden al 5 jaar niks daar hier ookk niet dus ik hou me mond
maar ben wel benieuwd wat ze gaan doen het nieuwe seizoen heb wel hoop al sik de wedstrijd zag tegen sporting toen was het het feyenoord wat het hoort te zijn
Ron666
 Ron666 - donderdag 23 juli 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:08 schreef erikkfr het volgende:
ik ga niet spreken over kampioen bij 020 zetten ze het alweer op internet dat ze kampioen worden al 5 jaar niks daar hier ookk niet dus ik hou me mond
maar ben wel benieuwd wat ze gaan doen het nieuwe seizoen heb wel hoop al sik de wedstrijd zag tegen sporting toen was het het feyenoord wat het hoort te zijn
hahaha hey erikk ik was het net op die azsite alleen ze praten daar meer over ajax dan over az heel vreemd en nu gevenz e waarschijnlijk ook zomaar een speler weg voor niks??als je de berichten mag geloven...maar goed ik had het dus tegen die ajakkesxieden en niet tegen de azetters maar tegen de de neusjes want die zitten meer op de az site omdat ze jaloers zijn dat az kampioen is!! weet je waarom mijn berichten zijn verwijderd.? omdat ik rake woorden zei tegen ze en tjah als dat niet met hun woorden aard dan noemen ze dat dat ze geen normaal gesprek met ons kunnen voeren maar goed in een abnormaal land hoeft dat ook niet....(maar geloof me ik heb geen onvertogen woord gesegd!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2009 door Ron666 --
sevillana
 sevillana - donderdag 23 juli 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 20:35 schreef puffin het volgende:
spreekt me aan dat Mario de ploeg kansen toedicht, afgelopen seizoen was schandelijk en het vraagt om revanche en een plek bij de eerste 3. Met wat passen en meten (lees LUCK) is er wellicht meer mogelijk. beschouw het niet als 'druk leggen', veel meer de mogelijkheden boven water halen. COME ON!
eens! en er is idd niet gezegd wanneer, maar "eerder dan je denkt", Feyenoord is normaal gesproken nooit kansloos
erikkfr
 erikkfr - donderdag 23 juli 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens! en er is idd niet gezegd wanneer, maar "eerder dan je denkt", Feyenoord is normaal gesproken nooit kansloos
geloof me ik wil ook dat feyenoord straks de schaal omhoog houd maar wij moeten slim zijn mond dicht club steunen naar onze club kijken en niet gaan roepen kampioen of wat dan oo maar we love you feyenoord we do
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 22:21   quote  deeplink  
pffff wat een watjes! Geloof houden in je club! onvoorwaardelijk! we worden kampioen.
hans-feyenoord
 hans-feyenoord - donderdag 23 juli 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Op onderstaande Feyenoord - Site kan je zien hoe vol de Coolsingel is in 2010.

http://hans.feijenoordfan.nl
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 juli 2009 - 22:25   quote  deeplink  
met de start van de tour de france?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 22:24 schreef hans-feyenoord het volgende:
Op onderstaande Feyenoord - Site kan je zien hoe vol de Coolsingel is in 2010.

http://hans.feijenoordfan.nl
ik zie niets?!

graag een deeplink naar iets wat ontopic is anders bestempel ik het als spam ;)
hans-feyenoord
 hans-feyenoord - donderdag 23 juli 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Sorry Boudewijn, ik ga het herstellen.
Fonsie
 Fonsie - donderdag 23 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Rustig Mario...vanaf z'n aanstelling bij Feyenoord heeft hij ook nog nooit zulke goede voetballers gehad, en vanaf die tijd zijn de voetballers ook goed. houden zo.
G-child
 G-child - donderdag 23 juli 2009 - 23:17   quote  deeplink  
kwaliteit genoeg in huis om kampioen te worden, dus waarom niet deze doelstelling...
G-child
 G-child - vrijdag 24 juli 2009 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 22:54 schreef Fonsie het volgende:
Rustig Mario...vanaf z'n aanstelling bij Feyenoord heeft hij ook nog nooit zulke goede voetballers gehad, en vanaf die tijd zijn de voetballers ook goed. houden zo.
Sorry Fonsie, ik heb geen topopleidings niveau.... maar wat is je punt? Voetballers zijn nu goed, dus houden zo? morgen niet meer dan?
Royaal
 Royaal - vrijdag 24 juli 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Die snap ík ook niet helemaal haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2009 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 17:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alleen nog ff voor mij :)
Pas ergens na de zomervakantie ook voor anderen..
EIGENHEIMERT!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 juli 2009 - 08:54   quote  deeplink  
Goed zo Mario!! Kein gelul Feyenoord kampioen. Rond Maart 2010, en dat is idd eerder dan gedacht. En nadat we de beker hebben gewonnen zorgen we er toch mooi voor dat ajax met een negende plaats toch mee mag doen aan de plee-offs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door F.L.E --
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - vrijdag 24 juli 2009 - 12:06   quote  deeplink  
F.L.E dat zou het ideale scenario zijn hahaha. Nog leuker als ajakkes net op doelsaldo op plaats 10 zit en niks heeft kunnen we lache.
derq
 derq - vrijdag 24 juli 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 12:06 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
F.L.E dat zou het ideale scenario zijn hahaha. Nog leuker als ajakkes net op doelsaldo op plaats 10 zit en niks heeft kunnen we lache.
ajax wordt kampioen als ik realistisch kijk naar de zaken... psv 2e, az en feyenoord zullen strijden om plek 3&4

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door derq --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 24 juli 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Ajax kampioen weet ik niet
Ze worden wel gevaarlijk als de Zeeuw komt
Maar zonder zijn komst, of vergelijkbare speler denk ik dat ze geen kampioen worden
Ze missen ervaring en een leiderstype

PSV heeft zich in mijn ogen niet echt versterkt deze zomer
Ooijer gaat mislukken en Engelaar past daar niet
Hij heeft geen vergelijkbare spelers om zich heen
Zal een El Ahmadi verhaal worden

Dus ik denk dat zoals het nu lijkt wij met een beetje mazzel gewoon met hen concurreren

AZ maakt de meeste kans om kampioen te worden
Al vind ik het vertrek van Van Gaal een groot verlies
Zijn vervanger is als trainer nog niet half zo goed, naar mijn mening

En over Twente kan ik niks zeggen
Ze hebben veel spelers verloren, maar er ook veel gehaald
Geen van de nieuwe spelers heb ik vaak zien spelen dus hoe die het gaan doen weet ik niet

Het kan heel spannend worden
Ik denk dat de club die het eerst een goede reeks neer zet de meeste kans heeft op het kampioenschap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door Phyxsius --
derq
 derq - vrijdag 24 juli 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Van el Ahmadi verwacht ik dit jaar toch een stuk meer.
de Zeeuw was toch altijd een Feyenoorder? Voelt altijd een beetje als verraad vind ik... maarja Engelaar zelfde verhaal.
2 seizoenen terug boden we nog 5 miljoen op de Zeeuw of heb ik dat verkeerd?
ooijer gaat inderdaad mislukken, maar PSV's selectie is altijd meer dan compleet genoeg. Wij zullen wel weer het ongeluk krijgen wat Ajax normaliter omzet in een dosis geluk. Als Ajax keirrison nog binnenhaalt zitten ze helemaal op rozen.

twente heeft bryan ruiz binnen, stond ook op onze lijst... gaat veel scoren, mark my words.

als wij met de winterstop weer bovenaan staan en nog een fitte selectie hebben praat ik anders ;)
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 12:31 schreef derq het volgende:

[..]

ajax wordt kampioen als ik realistisch kijk naar de zaken... psv 2e, az en feyenoord zullen strijden om plek 3&4
ga dan lekker met je judasfamilie in de arena zitten.
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 12:52   quote  deeplink  
az heeft zwaar ingeleverd met koeman(gata doorwerken op de spelers)
feyenoord is veel sterker geworden.
020 iets minder zwak dan vorig jaar.
en de privincieclubs blijven stabiel.

wat het gaat betekenen voor de stand gaan we 34 wedstrijden voor knokken ;)
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 12:53   quote  deeplink  
en psvee doet niet meer mee(H)
craven
 craven - vrijdag 24 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
tuurlijk hopen we het allemaal dat feyenoord kampioen wordt, laat die neuzen ma denken dat ze kampioen worden...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 24 juli 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

EIGENHEIMERT!
Nou vooruit dan, diegene die hier raadt wie de persoon is op mijn avatar krijgt ook een avatar :)
Shiva
 Shiva - dinsdag 28 juli 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:48 schreef erikkfr het volgende:

[..]

geloof me ik wil ook dat feyenoord straks de schaal omhoog houd maar wij moeten slim zijn mond dicht club steunen naar onze club kijken en niet gaan roepen kampioen of wat dan oo maar we love you feyenoord we do
een man naar mn hart
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 28 juli 2009 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 12:50 schreef Shiva het volgende:

[..]

ga dan lekker met je judasfamilie in de arena zitten.
wat een taal weer

hij is gewoon realistisch
Shiva
 Shiva - dinsdag 28 juli 2009 - 00:48   quote  deeplink  
ik ook..
blijf lekker weg als je denkt dat die neuzen de show gaan stelen met de schaal.
wat doe je dan in de kuip?
derq
 derq - dinsdag 28 juli 2009 - 06:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 00:48 schreef Shiva het volgende:
ik ook..
blijf lekker weg als je denkt dat die neuzen de show gaan stelen met de schaal.
wat doe je dan in de kuip?
Wat doe ik dan in de kuip?

Als je een beetje rationeel nadenkt kun je zien dat Ajax verreweg de sterkste selectie heeft.

Az had het beste team, maar ik geloof niet dat daar na het vertrek van van Gaal en de Zeeuw nog veel van over is, dus die worden 3e of 4e.

Feyenoord is de laatste jaren niet verder gekomen dan plek 6 of 7, en jij verwacht gelijk dat we kampioen worden?! droom even lekker verder. We ballen momenteel leuk, kloppen sampdoria van de mat, en winnen uit bij - een normaliter in eigen stadion praktisch onverslaanbaar - Sporting Lissabon, maar dat geeft zoals Been al zei totaal geen garantie voor de competitieresultaten...
Veel profvoetballers onderschatten of zien geen nu in het trainen van de onderdelen van het mentale aspect van topsport. Precies zoals vele supporters er na deze verwaarloosbare oefenpotjes er ineens vanuit gaan dat we kampioen worden... Er lopen bij Feyenoord een aantal spelers rond die denken dat ze allemaal wel weten hoe het werkt, maar niet bereid zijn te luisteren, of gehoorzamen naar psychologisch advies van trainers/fysiologen/psychologen.
Dit kan de harmonie van het team dusdanig verstoren waardoor een titelrace voor Feyenoord hoogstwaarschijnlijk uitgesloten zal zijn.

Heb ik nu voldoende mijn eerdere berichtgeving beargumenteerd?

Ik zal je nog even vertellen wat ik doe in de kuip:

Ik schreeuw mijn longen eruit in vak S bij elke wedstrijd waar ik bij kan zijn.

dat doe ik in de kuip...

Komend seizoen hoop ik trouwens ook weer te genieten in de kuip...
Heb ik namelijk ook al een tijdje niet gedaan.

Feyenoord wordt geen kampioen, maar zal zeker niet zo over zich heen laten lopen als vorig seizoen. Daarom: 4e plek, AZ op het nippertje 3e.

Groeten!

Derq
derq
 derq - dinsdag 28 juli 2009 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 00:48 schreef Shiva het volgende:
ik ook..
blijf lekker weg als je denkt dat die neuzen de show gaan stelen met de schaal.
wat doe je dan in de kuip?
Trouwens, als jij nou even ècht objectief kijkt naar de eredivisie kun je niet ontkennen dat ajax de beste selectie heeft met een van de beste coaches die er is.

Ik ben waarschijnlijk net als jij 800% anti ajax, maar ik blijf wel reëel...
Het is niet dat ik WIL dat ajax kampioen wordt ofzo, ik denk alleen dat het heel goed mogelijk is dat zij aan het einde van het seizoen pronken met de ereprijs.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 juli 2009 - 07:51   quote  deeplink  
ik vind die jol een beetje dikkig en wat heeft hij úberhaupt voor prijzen gepakt in zijn carriere? 1x de beker met roda.... op basis van de voorbereiding zie ik az nog eerder kampioen worden dan ajax.

maar ik ga er gewoon van uit dat we half maart al op de Coolsingel staan.
derq
 derq - dinsdag 28 juli 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:
ik vind die jol een beetje dikkig en wat heeft hij úberhaupt voor prijzen gepakt in zijn carriere? 1x de beker met roda.... op basis van de voorbereiding zie ik az nog eerder kampioen worden dan ajax.

maar ik ga er gewoon van uit dat we half maart al op de Coolsingel staan.
ik hoop het :D
Jimmie76
 Jimmie76 - dinsdag 28 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Derq heeft wel gelijk. Het zal tussen Ajax en PSV gaan. Hebben goed ingekocht. AZ en Twente spelen CL en gaan hierdoor veel punten verliezen. Feyenoord heeft wel het voordeel, net zoals AZ vorig jaar, dat het zich volledig op de competitie kan richten. Ik geeft Feyenoord alleen een kans op de titel als er weinig blessures zijn en Vlaar dus fit blijft. Anders denk ik toch niet dat Feyenoord 22 gelijkwaardige spelers heeft.
van geil
 van geil - dinsdag 26 februari 2013 - 17:51   quote  deeplink  
zou hij 2013 bedoeld hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2013 door van geil --
Brian
 Brian - dinsdag 26 februari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Ga naar Ebay en koop een Leven
craven
 craven - dinsdag 26 februari 2013 - 18:16   quote  deeplink  
????
tomson
 tomson - dinsdag 26 februari 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 18:03 schreef Brian het volgende:
Ga naar Ebay en koop een Leven
vind-ik-leuk :P
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 26 februari 2013 - 18:53   quote  deeplink  
hahaha Goeie gast die Been!
JanM
 JanM - dinsdag 26 februari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Been///HELD!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Feyenoord eerder kampioen dan je denkt'









0.0112788