|
|
scf-rotterdam
|
|
|
wijnaldum nog niet hersteld van zij blesure en ignatovic loopt een blessure op aan het bovenbeen. dus nu al weer blessure 4 pfff |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
beter deze zondag niet en volgende zondag wel he |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
nou iglatovic zo ie zo al niet volgende week, want ik vind hem een bikkel je komt niet zomaar hem voorbij. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
sterkste opsteLLing ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door De koi hoek.nl -- |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
niet dus, goed kut dat Wijnaldum niet meedoet. had m graag zien spelen. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
HALF GELD DUS DE HELFT VAN DE SPELERS KRIJG JE TE ZIEN..................LOL....... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jammer. Ik gok dat nu Vlaar en Bahia beiden een helft op RCV positie gaan spelen en dat Biseswar plek van Wijnaldum in gaat vullen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
waar mijn erom gaat is , dat we gewoon een keer heel het seizoen een fitte selectie hebben. maar als je weer nu kijk zijn er al weer 4 geblesseerd. en ik wil echt niet weer zo kut seizoen zien, als verleden jaar |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hele seizoen fitte selectie is een utopie. Dat zul je echt nooit hebben. Hoeft ook niet, als het maar niet zo dramatisch wordt als afgelopen jaar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
het schijnt "normaal" te zijn dat het hele jaar door 15% van een selectie een blessure heeft Dat is dus 3 of 4 spelers Dus als het niet erger wordt is er niks raars aan |
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
vermoedlijke opstelling op feyenoord.nl staat slory op de plek van wijnaldum niet biseswar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
En Hofland staat er ook niet in :D |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
De naam van de Guzmann kom ik ook niet echt tegen terwijl hij vorige week goed speelde. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Verklaar u nader... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ze moeten hofland echt snel kwijtraken... en de cler hoeft van mij ook niet te blijven trouwens, als ze daar een mooi prijsje voor kunnen krijgen een strik erom en el akchaoui halen. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Is waarschijnlijk te lastig om nader te verklaren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: topic: Feyenoord opstelling
staan (meer dan) voldoende opstellingen op vermeld, maar Mario beslist gewoon |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Als ze er bij het begin van de competitie er maar staan , een paar blessures is nog geen ramp. Als het er maar geen 12 worden zoals afgelopen seizoen bij aanvang van de competitie |
|
|
|
|
derq
|
|
|
jawel! lekker de jeugd weer een kans geven, overbruggingsjaartje toch?
:P |
|
|
|