|
|
Darryl1997
|
|
|
Als je leuke plaatjes hebt post ze dan hier :P
plaatjes van lekkere vrouwen doe dat maar op het Help ons!!! - met mooie vrouwen... >>http://forum.headliner.nl/topic-11617/
Hoe Upload ik een plaatje als je een plaatje hebt gevonden sla je hem op ga dan naar deze site http://tinypic.com/ klik op bladeren en zoek het plaatje op dan kom je op een scherm kopieer dan de link waar [IMG][/IMG] voor staat en kopieer hem op dit topic bij de optie verklein kan je het plaatje eventueel kleiner of groter maken ;)
Reden waarom ik dit topic heb geopent is omdat er avatars aan komen fey21: wat zie ik daar?!!?!?
sinds wanneer?!
quote: Hier kan je dan ideen opdoen voor je toekomstige Avatar
post je een plaatje maar wil je niet dat andere hem als Avatar nemen Schrijf dan onder je plaatje Bezet
Bijv als dit een plaatje zou zijn:
(-----------------) (-----------------) (-----------------) (-----------------) (-----------------) (-----------------)
BEZET
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
effe douchen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door LaSpliff -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Bezet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je mag hier uiteraard best plaatjes zetten maar het hele avatar systeem zal niet standaard zijn, er zitten restricties aan vast waar ik nu nog niets over kan zeggen.
Wat ik wel kan zeggen is: veel (goede) berichten blijven posten, goed meedoen in de discussies, registreren op SportPooler en elke week braaf je voorspellingen invullen, vaak op (o.a.) http://feyenoord.headliner.nl kijken en hoe eerder je je avatar kunt gebruiken ;) |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
yes, kben gekwoot!
'doet vreugdedansje'
ennuh, kvind dat de mensen die zich vóór het afgelopen seizoen aangemeld hebben op deze site, automatisch een avatar moeten krijgen :D
prima actie toch?
t zijn nou eenmaal de routiniers en die krijgen altijd wat extra :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 - 01:39 schreef Boudewijn het volgende:Je mag hier uiteraard best plaatjes zetten maar het hele avatar systeem zal niet standaard zijn, er zitten restricties aan vast waar ik nu nog niets over kan zeggen. Wat ik wel kan zeggen is: veel (goede) berichten blijven posten, goed meedoen in de discussies, registreren op SportPooler en elke week braaf je voorspellingen invullen, vaak op (o.a.) http://feyenoord.headliner.nl kijken en hoe eerder je je avatar kunt gebruiken ;) pffffffffffffffffft! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dit is wel heel erg leuk als je 12 bent, maar dan houdt het ook wel op verder |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Als ik een foto voor julie moet bewerken dan Roepen jullie maar :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is dat 1 van die 2 ballen die hij destijds zo gigantisch miste? je wordt bedankt! ;)
leuk gedaan |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wanneer komen die avatars? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Het forum is aan de beurt nadat het www.headliner.nl design is vernieuwd. daar ben ik druk mee bezig! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 14:12 schreef hotjumper het volgende:[..] is dat 1 van die 2 ballen die hij destijds zo gigantisch miste? je wordt bedankt! ;) leuk gedaan Dat zijn we toch allang vergeten :P Tziet er wel mooi uit :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hoe lang trek je daar voor uit?????..........6 jaar???:P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het nieuwe stadion klaar is, is Headliner ook klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dan kan ik het wel verlopig vergeten.....:( |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Had er ook op gehoopt.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Plaats nou maar gewoon leuke plaatjes! Het topic op het Ajax forum is erg interessant - er zullen toch ook wel mooie foto's van oud-Feyenoorders/trainingen zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
??????????? boudewijn! het topic op het ajax forum is leuk, hoe durf je dat hier te roepen ga je mond spoelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2009 - 01:07 schreef Boudewijn het volgende:Plaats nou maar gewoon leuke plaatjes! Het topic op het Ajax forum is erg interessant - er zullen toch ook wel mooie foto's van oud-Feyenoorders/trainingen zijn? Gvd, heb er de hele dag al kippenvel van, Wil je zulke dingen niet meer zeggen? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Krijg het er koud van |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waar zijn de oude foto's van v Hanegem nou??? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2009 - 01:07 schreef Boudewijn het volgende:Plaats nou maar gewoon leuke plaatjes! Het topic op het Ajax forum is erg interessant - er zullen toch ook wel mooie foto's van oud-Feyenoorders/trainingen zijn? Post jij dan ookis plaatjes .. :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
<<<<<<<<>>>>>>>>>
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afscheid van de meester hemzelf.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
DE TOVERNAAR VAN TATABANJA
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ouwe krullebol Willem :)
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis natuurlijk logisch een Feyenoordfoto kan je niet zomaar plakken.Ze zijn goud waard ;0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat legendarische Feyenoorders dan maar? zo maar ff een voorzetje mijnerzijds:
(wegens auteursrechten is van de afbeelding een link gemaakt:) http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/131107.jpg
en natuurlijk niet te vergeten;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kun je wel zeggen Leon, 't is wel geschiedenis maar onvergetelijk mooie jaren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en wie is wie?
ik was volgens mij nog niet eens geboren toen die foto's genomen zijn... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Hoe oud ben je dan ? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Hoe kon je ookalweer snel plaatjes naar het topic brengen inplaats van Download Plaatje . Upload. [/img] Bla Bla Bla |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: een echte supporter hoort deze geschiedenis toch wel te kennen lijkt mij, nou vooruit dan:
zichtbaar; Ove Kindvall, Cor van der Gijp, Coen, Eddy PG, "Beertje" Reinier Kreijermaat, Joop van Daele, Wim Jansen, Willem "de Kromme" van Hanegem, Eddy Treytel, (dacht ook Bennie Wijnstekers geplaatst te hebben), Piet "Hondelul" Romijn, "IJzeren" Rinus Israel en Theo "de Tank" Laseroms, elftalfoto met ook o.a. Cor Veldhoen, Guus Haak, Franz Hasil en Henk Wery, en natuurlijk de meest succesvolle trainer Ernst Happel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
deze mag natuurlijk niet ontbreken:
|
|
|