BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord/Sunderlandvlag geweerd in amsterdam-arena(update)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 25 juli 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Ik was gisteren met Engelse vrienden en Sunderlandsupporters bij de wedstrijd Sunderland-Benfica. Meteen na afloop gingen bijna alle Sunderlandsupporters weg uit de arena. Bij het verlaten van deze snelkookpan zag ik dat een Engelse supporter zijn Feyenoord-Sunderlandvlag terug kreeg, men had hem verboden om mee naar binnen te nemen.

Aan de ene kant vond ik dat wel jammer, had graag meegemaakt hoe 'men' in de AA op deze vlag had gereageerd! aan de andere kant als men morgen in het Sampdoriavak (komen ze wel?) met een ajakkes vlag gaan zwaaien dan wind ik mij daar toch weer over op.

O ja het was zeer leeg in de Arena, 1 vak op de tweede ring maar half gevuld en het bezoekersvak vol met Sunderlandsupp, ook de 1e ring vertoonde veel lege plekken. Hopelijk is de Kuip morgen voller!

O ja 2: op de weg terug naar de metro vroegen een aantal ajakkessupporters: why are you leaving, A..x is playing!!!The answer van de Engelsen was: WE DON'T GIVE A SHIT!!! haha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Madhopfc --
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 25 juli 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Hoor net van de Engelsen dat de harde kern van Sunderland, the Seaburn casuals, los is gegaan tegen de harde kern van 020.
Remko
 Remko - zaterdag 25 juli 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Volgens mij zit jij op het verkeerde forum, zo niet lekker boeiend??
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 25 juli 2009 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:20 schreef Remko het volgende:
Volgens mij zit jij op het verkeerde forum, zo niet lekker boeiend??
Verklaar je nader.....het eerste bericht gaat over Engelse Sunderlandsupporters die ook Feyenoorder zijn....staat een heel leuk artikel over in in de laatste Hand in Hand. Het tweede bericht is wellicht minder boeiend voor jou maar sommigen vinden het wellicht wel leuk te lezen dat er een confrontatie is geweest. Op dat "andere" forum kom ik niet dus moest het dan wel hier plaatsen!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juli 2009 - 11:47   quote  deeplink  
niks van te vinden nog dus zo heftig zal het wel niet geweest zijn.
derq
 derq - zaterdag 25 juli 2009 - 11:51   quote  deeplink  
heb ook niks gehoord, maar sunderland is wel pro Feyenoord. dat is mooi.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 25 juli 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:00 schreef Madhopfc het volgende:
Hoor net van de Engelsen dat de harde kern van Sunderland, the Seaburn casuals, los is gegaan tegen de harde kern van 020.
boeien!! komt ie weer met zijn geziek over 'relletjes ' Ga je toch eens normaal gedragen en loop niet elke keer weer op te scheppen als er 'ontmoetinkjes' zijn geweest.........
Ron666
 Ron666 - zaterdag 25 juli 2009 - 12:33   quote  deeplink  
dus ook geen andere vlaggen (nederlands) van andere clubs in ons stadion als buitenlandse clubs in ons stadion spelen anders worden die ook geweerd of het wordt rellen!namelijk 1 lijn stellen toch???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Ron666 --
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 25 juli 2009 - 16:09   quote  deeplink  
Als ze los zouden gegaan zijn , dan zou dat wel op een of andere site hebben gestaan.. Dus voor je met een link kom is dit gewoon gezever van een dronken engelsman .. en dat is niet uitzonderlijk ! :D
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zaterdag 25 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
Elf hooligans gepakt in Amsterdam AMSTERDAM - Elf supporters van de Engelse voetbalclub Sunderland zijn zaterdag op de Amsterdamse Wallen opgepakt na een vechtpartij.

De hooligans raakten voor een café slaags. Het is onduidelijk waardoor de vechtpartij is ontstaan. De supporters zijn opgepakt voor geweldpleging en mishandeling.

Sunderland doet dit weekeinde mee aan het Amsterdam Tournament en speelt morgen tegen Atletico Madrid.
bron www.telegraaf.nl
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 25 juli 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 19:29 schreef supahfeyenoord you m het volgende:
Elf hooligans gepakt in Amsterdam AMSTERDAM - Elf supporters van de Engelse voetbalclub Sunderland zijn zaterdag op de Amsterdamse Wallen opgepakt na een vechtpartij.

De hooligans raakten voor een café slaags. Het is onduidelijk waardoor de vechtpartij is ontstaan. De supporters zijn opgepakt voor geweldpleging en mishandeling.

Sunderland doet dit weekeinde mee aan het Amsterdam Tournament en speelt morgen tegen Atletico Madrid.
bron www.telegraaf.nl
Er was een café op de Wallen waar tegen de petten en sjaal Sunderlandsupporters werd gezegd dat zij daar niet gewenst waren om dat de harde kern 020-ers daar niet van gediend waren(vermoedelijk vanwege de link met Feyenoord).....
De harde kern Sunderlandsupporters waren daar weer niet van gediend en van het één kwam het ander.....
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 20:44 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Er was een café op de Wallen waar tegen de petten en sjaal Sunderlandsupporters werd gezegd dat zij daar niet gewenst waren om dat de harde kern 020-ers daar niet van gediend waren(vermoedelijk vanwege de link met Feyenoord).....
De harde kern Sunderlandsupporters waren daar weer niet van gediend en van het één kwam het ander.....
Ik hoop dat moraalriddertje Antonio uit dat stink dorp rijen, altijd rennen voor Gilze , het niet leest want dan.
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juli 2009 - 00:22   quote  deeplink  
dus niet echt spectaculair...
sasja50
 sasja50 - zondag 26 juli 2009 - 08:40   quote  deeplink  
nee , waar is die ouwe tijd gebleven he jumper........... haha ach hoe rustiger hoe beter toch!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 08:40 schreef sasja50 het volgende:
nee , waar is die ouwe tijd gebleven he jumper........... haha ach hoe rustiger hoe beter toch!
wat was er dan in de ouwe tijd?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 27 juli 2009 - 10:42   quote  deeplink  
in de oude tijd zaten we allen gebroederlijk langs de lijn op het gras met pappa die dan een sjieke pijp rookte. Als het spel weldra afgelopen was renden wij allen olijk het veld op om de spelers te bedanken voor een vermakelijke middag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 10:42 schreef Pietje1 het volgende:
in de oude tijd zaten we allen gebroederlijk langs de lijn op het gras met pappa die dan een sjieke pijp rookte. Als het spel weldra afgelopen was renden wij allen olijk het veld op om de spelers te bedanken voor een vermakelijke middag.
en vergeet vooral dat wij onze hoeden in de lucht gooiden als onze ferme knapen weer eens het bruin lederen monster achter de goalie van den tegenstander wisten te plaatsen. Voorwaar dat waren nog eens mooie tijden
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Ik weet anders nog goed dat ik in 1919 op de jongenstribune iemand lelijke schavuit hoorde roepen tegen de goalkeeper van de tegenstander. Zo zie je maar, vroeger was het niet altijd beter
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 13:26 schreef Rovert het volgende:
Ik weet anders nog goed dat ik in 1919 op de jongenstribune iemand lelijke schavuit hoorde roepen tegen de goalkeeper van de tegenstander. Zo zie je maar, vroeger was het niet altijd beter
uitwassen heb je altijd, gelukkig is die vervelende snaak toen wel meteen op zijn nummer gezet door een suppoost, ik hoorde dat dit seizoen zijn stadionverbod is afgelopen. Dus maak je borst maar nat dit seizoen, ik hoop dat hij er wat van geleerd heeft.
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Hij zal wel opkijken, stadion is ietwat anders geworden in de loop der jaren
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 19:12   quote  deeplink  
ja, voor het eerst in de kuip....
Royaal
 Royaal - maandag 27 juli 2009 - 19:13   quote  deeplink  
ehhh misschien domme vraag
maar wat is de link tussen sunderland en feyenoord?
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 27 juli 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:13 schreef Royaal het volgende:
ehhh misschien domme vraag
maar wat is de link tussen sunderland en feyenoord?
Als je weer in de Kuip bent.... er hangt bij (bijna) iedere wedstrijd van Feyenoord een vlag van Feyenoord Mackems (mackem is een inwoner van Sunderland) en een vlag met S.A.F.C. Bij wedstrijden van Sunderland hangt er altijd een vlag van Feyenoord. Tik ff de laatste Hand in Hand op de kop en je leest over Engelsen die in haven van Rotterdam werken maar in Sunderland wonen en zodoende voor Feyenoord en voor Sunderland zijn. Die Engelsen hebben weer Nederlandse Feyenoorders als vriend en zodoende is er dus een link tussen beide clubs.
(zie ook de Sunderlandhyves)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Madhopfc --
beverwijk
 beverwijk - maandag 27 juli 2009 - 20:09   quote  deeplink  
madhopfc de sunderlandsupportes zijn onderling aan het vechten geweest. was geen ajakes bij.ikwerk er tegenover.gewoon weer gelul.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:09 schreef beverwijk het volgende:
madhopfc de sunderlandsupportes zijn onderling aan het vechten geweest. was geen ajakes bij.ikwerk er tegenover.gewoon weer gelul.
ik wil niet weten wat jij voor werk doet
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 19:46 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Als je weer in de Kuip bent.... er hangt bij (bijna) iedere wedstrijd van Feyenoord een vlag van Feyenoord Mackems (mackem is een inwoner van Sunderland) en een vlag met S.A.F.C. Bij wedstrijden van Sunderland hangt er altijd een vlag van Feyenoord. Tik ff de laatste Hand in Hand op de kop en je leest over Engelsen die in haven van Rotterdam werken maar in Sunderland wonen en zodoende voor Feyenoord en voor Sunderland zijn. Die Engelsen hebben weer Nederlandse Feyenoorders als vriend en zodoende is er dus een link tussen beide clubs.
(zie ook de Sunderlandhyves)
Zeg mad, kun jij mij helpen aan info als ik een keer naar sunderland wil dan?
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 27 juli 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik wil niet weten wat jij voor werk doet
hahahah go jumper
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik wil niet weten wat jij voor werk doet
Zou hij in jarratels werken?
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 27 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:09 schreef beverwijk het volgende:
madhopfc de sunderlandsupportes zijn onderling aan het vechten geweest. was geen ajakes bij.ikwerk er tegenover.gewoon weer gelul.
Oke, dan zal dat wel ik had anders gehoord van Engelsen zelf.
Rovert
 Rovert - maandag 27 juli 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 20:42 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Oke, dan zal dat wel ik had anders gehoord van Engelsen zelf.
Maar vertel, als ik aankomend seizoen een keer naar sunderland wil, kan ik via jou aan kaarten komen?
Feyenoord Mackem Sun
 Feyenoord Mackem Sun - vrijdag 29 april 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Als je eens mee wil met een hoop andere Feyenoorders richting England voor Sunderland uit of thuis check dan even de facebooksite van de Feyenoordmackems en reageer via deze site.

gr
Roger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door Feyenoord Mackem Sun --
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 29 april 2011 - 00:38   quote  deeplink  
antoniorijen, haha dat waren nog eens tijden!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 29 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
maar waar is zn neefje uit Maastricht nou?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord/Sunderlandvlag geweerd in amsterdam-arena(update)









0.0114970