BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Supporters nemen club over"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 25 juli 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Supporters Liverpool willen club overnemen

Twee zeer invloedrijke supportersgroepen, Spirit of Shankly en ShareLiverpoolFC hebben daarom zelf een plan opgesteld om de club te redden. Ze stellen de supporters voor om massaal in te stappen in het kapitaal van Liverpool:

Elke supporter die in het project wil stappen zal 580 euro moeten betalen. Op die manier willen de fans aan de 180 miljoen euro komen, die nodig is om 60% van de aandelen van de club te bemachtigen. Daarnaast wil men een commerciële partner vinden, die de overige 40% wil financieren. Dit voorstel is de enige realistische oplossing voor de club: een lange termijn financiering, die niet gebaseerd is op korte en erg dure bancaire leningen, luidt het credo.

Momenteel wachten beide supportersgroepen op reacties op het plan, vanuit eigen supporterskringen.
.
.
.
Je zou zeggen is dit geen idee voor Feyenoord?
Als supporters "de macht" overnemen en Feyenoord verder gezond maken. Uiteraard blijft het technische aspect dan onder leiding van B&B

Aan de andere kant de actie "voor Feyenoord van ons" heeft niet erg veel opgeleverd.

Zou het wat uitmaken als we dat zou doen?
Zo ja wat volgens jullie?

bron: http://www.fr-fanatic.com/2009/07/25/17706/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door PieterBos --
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 25 juli 2009 - 10:22   quote  deeplink  
Hopelijk zijn ze guller dan ons!!! Wij (de gevers uitgezonderd) zijn nog te beroerd om een eurootje te doneren!

En of het iets voor ons is......met het Legioen hebben wij een soort van stemrecht en zelfs daar loopt het niet storm.....terwijl het tal van voordelen biedt....korting op je seizoenskaart, een magazine, leuke hebbedingetjes en dus een afgevaardigde namens het Legioen....maar hoeveel leden heeft het Legioen nou eigenlijk......te weinig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Madhopfc --
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zaterdag 25 juli 2009 - 11:06   quote  deeplink  
€ 116.114,94 is nog geen dubbeltje per supporter, laat staan € 580,00. En het klinkt allemaal wel lekker eenvoudig "we nemen de club over", maar wie gaat er dan voor zorgen dat Feyenoord weer gezond wordt??? Volgens mij zijn ze op dit moment goed bezig in Rotterdam: begroting naar beneden bijgesteld, dus minder kosten maken en vooral eerst die schuld terugdringen.

Ik zou zeggen: laten we met z'n allen achter het huidige bestuur + technische staf gaan staan en die mensen de komende 2-3 jaar de tijd geven om puin te ruimen. Als Mario dan ook voor sportieve successen kan zorgen, komt het helemaal goed!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juli 2009 - 11:42   quote  deeplink  
laat joop v. het maar niet horen.

verder is het huidige bestuur net zo verantwoordelijk voor de malaise als dat uit het verleden.
Jacobs deed zijn rekenkunstjes al onder Jorien...Technische staf sta ik achter maar het bestuur voorlopig niet.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 25 juli 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 11:06 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:
€ 116.114,94 is nog geen dubbeltje per supporter, laat staan € 580,00. En het klinkt allemaal wel lekker eenvoudig "we nemen de club over", maar wie gaat er dan voor zorgen dat Feyenoord weer gezond wordt??? Volgens mij zijn ze op dit moment goed bezig in Rotterdam: begroting naar beneden bijgesteld, dus minder kosten maken en vooral eerst die schuld terugdringen.

Ik zou zeggen: laten we met z'n allen achter het huidige bestuur + technische staf gaan staan en die mensen de komende 2-3 jaar de tijd geven om puin te ruimen. Als Mario dan ook voor sportieve successen kan zorgen, komt het helemaal goed!
Ja maar dit was puur en alleen voor de jeugdopleiding!! Ik weet zeker als er een plan zou komen dat de supporters van Feyenoord de club kunnen overnemen er veel meer geld gestort gaat worden!!!!!!!!!!!! Misschien nog wel meer dan de €580,= wwar ze het bij Liverpool over hebben
Dick
 Dick - zaterdag 25 juli 2009 - 12:12   quote  deeplink  
Mario is nog steeds geen Hans Kazan.
En de spelers moeten voor de successen zorgen.
Mijn voorspelling is dit jaar de 5e plaats.
vorig jaar voorspelde Ik de 9e plaats.
Dus let maar op dat het uitkomt.
derq
 derq - zaterdag 25 juli 2009 - 12:20   quote  deeplink  
zou zomaar kunnen.
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 25 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:00 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja maar dit was puur en alleen voor de jeugdopleiding!! Ik weet zeker als er een plan zou komen dat de supporters van Feyenoord de club kunnen overnemen er veel meer geld gestort gaat worden!!!!!!!!!!!! Misschien nog wel meer dan de €580,= wwar ze het bij Liverpool over hebben
Dat is wel heel erg naïef. Jeugdopleiding of niet, de supporters hebben de kans gehad om daad bij woord te voegen en het resultaat is vies tegen gevallen.

Dit idee klinkt leuk in theorie, maar in de praktijk gaat dit niet werken.
Ron666
 Ron666 - zaterdag 25 juli 2009 - 12:32   quote  deeplink  
misschien een idee voor ons ik heb al geld gegeven maar ik wil best 580 euro neerleggen als elke feyenoord suporter het doet!!!dan is de club in ons beheer en das beter samen met deze investeerders die we nu hebben en degeen die nog effe op de achtergrond zitten!

feyenoord forever!!
erik
 erik - zaterdag 25 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
maar je moet er ook rekening mee houden dat niet iedere supporter 580 euro neer kan leggen bv. werkloos-gezin-gewoon te weinig geld (zoals ik ben 15 jaar en werk nog niet :P) het kan wel dat ze een kleiner bedrag geven maar je hebt ook bij 'voor Feyenoord van ons' gezien dat veel mensen het toch niet doen.
zelf had ik dan 10 euro gegeven maar sommige mensen vinden zelfs dat te veel.
En ook wil niet iedereen wat geven omdat ze al een seizoenkaart betalen etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door erik --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 25 juli 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:30 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg naïef. Jeugdopleiding of niet, de supporters hebben de kans gehad om daad bij woord te voegen en het resultaat is vies tegen gevallen.

Dit idee klinkt leuk in theorie, maar in de praktijk gaat dit niet werken.
een club kunnen overnemen of een de jeugd steunen dat is nogal een verschil volgens mij,
dat appels met peren vergelijken, maar volgens jou maakt dat niks uit en dan durf JIJ te zeggen dat het wel heel erg naïef is ..................
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 25 juli 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:32 schreef Ron666 het volgende:
misschien een idee voor ons ik heb al geld gegeven maar ik wil best 580 euro neerleggen als elke feyenoord suporter het doet!!!dan is de club in ons beheer en das beter samen met deze investeerders die we nu hebben en degeen die nog effe op de achtergrond zitten!

feyenoord forever!!
dan doe ik ook zeker mee, alles voor Feyenoord................
Ron666
 Ron666 - zaterdag 25 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 13:26 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dan doe ik ook zeker mee, alles voor Feyenoord................
PRECIES!
Ron666
 Ron666 - zaterdag 25 juli 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 13:22 schreef erik het volgende:
maar je moet er ook rekening mee houden dat niet iedere supporter 580 euro neer kan leggen bv. werkloos-gezin-gewoon te weinig geld (zoals ik ben 15 jaar en werk nog niet :P) het kan wel dat ze een kleiner bedrag geven maar je hebt ook bij 'voor Feyenoord van ons' gezien dat veel mensen het toch niet doen.
zelf had ik dan 10 euro gegeven maar sommige mensen vinden zelfs dat te veel.
En ook wil niet iedereen wat geven omdat ze al een seizoenkaart betalen etc.
HAHAHAHA ja dat begrijp ik nou dan doe jij voor minder mee goed?hoe minder je verdient hoe minder je hoeft te betalen.ik bedoel we komen er dan toch wel als echt met welk bedrag dan ook iedereen mee doet maar dan ook echt iedereen (ook al kom je niet inhet stadion maar je bent ook feyenoord ook deze mensen mee doen) de een geeft meer als de ander ok het zijt zo maar dan moet het ook lukken denk ik hoor makkelijk!
ps: ja heb het ook gezien (feyenoord van ons) ja ik heb ook meegedaan maar ja ik had ook verwacht dat er veel meer mensen zounden meedoen maja...het is wat je segt sommige die toch ook echt feyenoord zijn kunnen het gewoon niet missen,tjah ik veroordeel deze mensen niet maar is wel jammer drom moet iedereen hetzelfde salaris krijgen wat je ook doet en hoe oud je ook bent dan kan namelijk iedereen evenveel eraan betalen.....

kom op wouter bos voer het effe snel door die wet!!!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Ron666 --
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 25 juli 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 13:24 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

een club kunnen overnemen of een de jeugd steunen dat is nogal een verschil volgens mij,
dat appels met peren vergelijken, maar volgens jou maakt dat niks uit en dan durf JIJ te zeggen dat het wel heel erg naïef is ..................
Ga me geen woorden in de mond leggen, dat het niets uit maakt zeg ik niet. Het gaat erom dat wij allemaal zo hard roepen dat we even makkelijk geld aan de club schenken. De supportersvereniging had van te voren zelfs een poll opgezet en daarop een streefbedrag gebaseerd. Het ging om een tientje per supporter en zelfs dat werd niet gerealiseerd.
Feit is dat het om dezelfde supporters gaat en jij denkt dat er genoeg supporters zijn om een overname te financieren? Dus ja Antonio, IK durf te zeggen dat het wel heel erg naïief is.
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juli 2009 - 05:23   quote  deeplink  
werkt niet in Nederland.
Rovert
 Rovert - zondag 26 juli 2009 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 12:12 schreef Dick het volgende:
Mario is nog steeds geen Hans Kazan.
En de spelers moeten voor de successen zorgen.
Mijn voorspelling is dit jaar de 5e plaats.
vorig jaar voorspelde Ik de 9e plaats.
Dus let maar op dat het uitkomt.
ga je er geld op zetten?
Rovert
 Rovert - zondag 26 juli 2009 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 13:53 schreef Ron666 het volgende:

[..]

maar is wel jammer drom moet iedereen hetzelfde salaris krijgen wat je ook doet en hoe oud je ook bent dan kan namelijk iedereen evenveel eraan betalen.....

kom op wouter bos voer het effe snel door die wet!!!P:
Verder alles goed met je ouwe communist?
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2009 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 05:23 schreef hotjumper het volgende:
werkt niet in Nederland.
sowieso, om een club te kopen heb je echt heel veel geld nodig...Hebben we geen rijke gassjeik? ;)
PieterBos
 PieterBos - zondag 26 juli 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

sowieso, om een club te kopen heb je echt heel veel geld nodig...Hebben we geen rijke gassjeik? ;)
Ik heb wel voldoende gas maar ben geen sjeik!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Supporters nemen club over"









0.0095911