BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Gek van die roddels over gio
LaSpliff
 LaSpliff - zaterdag 25 juli 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Volgens de Griekse sportsite novasports.gr is Giovanni van Bronckhorst door Feyenoord aangeboden bij Panathinaikos. Volgens de Grieken is het voor beide clubs "het beste" als deze transfer doorgaat. Van Bronckhorst drukt zwaar op de begroting van Feyenoord met zijn salaris enerzijds, anderzijds zoekt Henk ten Cate nog een speler die links in de verdediging of op het middenveld kan spelen. Het is niet duidelijk of Gio oren heeft om af te zakken naar Griekenland.

Afgelopen winterstop ging ook al het gerucht dat Roy Makaay naar Panathinaikos zou verkassen. Uiteindelijk bleek Makaay geen trek te hebben in een Grieks avontuur.

bron: FR-Fans.nl
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5130

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door LaSpliff --
R()b
 R()b - zaterdag 25 juli 2009 - 15:41   quote  deeplink  
bullshit geloof ik niet.
Die Grieken vreten teveel olijven man.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 25 juli 2009 - 15:43   quote  deeplink  
hahahahaha grootste onzin dit. gio gaat zijn carierre bij feyenoord afsluiten. dus blijf nog dit seizoen en misschien prik hij nog 1 seizoen bij .
LaSpliff
 LaSpliff - zaterdag 25 juli 2009 - 15:43   quote  deeplink  
Het rare is dat ik die site niet op kan... Niet dat mijn grieks zo goed is, maar verifieren kan ik het dus niet. Laten we het houden op een gerucht. Gio wil echt niet bij z'n cluppie weg, lijkt me.
LaSpliff
 LaSpliff - zaterdag 25 juli 2009 - 15:44   quote  deeplink  
En anders houden we hem persoonlijk tegen, toch?
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 25 juli 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Plaats ff een link naar het artikel van FR-Fans
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zaterdag 25 juli 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Als ze iemand voor links willen hebben waarom dan niet de Cler drukt bij ons toch ook de begroting.
LaSpliff
 LaSpliff - zaterdag 25 juli 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 15:46 schreef PieterBos het volgende:
Plaats ff een link naar het artikel van FR-Fans
bij deze....
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 25 juli 2009 - 16:03   quote  deeplink  
K hoop voor feyenoord dat dit een lulverhaal is
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 25 juli 2009 - 16:05   quote  deeplink  
ag mensen snap niet dat er hierover door gepraat wordt, is toch onzin
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 25 juli 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 16:03 schreef LaSpliff het volgende:

[..]

bij deze....
dank je
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 juli 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Ze mogen de Cler gratis ophalen
Ik betaal zijn ticket wel
Coz
 Coz - zaterdag 25 juli 2009 - 16:55   quote  deeplink  
er staat wel iets over van Bronckhorst:

http://www.novasports.gr/soccer/anational/default.asp?aid=183981

Mijn gieks is alleen niet zo goed :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2009 door Coz --
legrande
 legrande - zaterdag 25 juli 2009 - 16:56   quote  deeplink  
lul toch niet zo dom met dit soort uitspraken paniekzaaier
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 juli 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Voro zover ik de vertaling uit het grieks enigzins begrijp heeft Feyenoord v Bronckhorst niet aangeboden maar staat hij op het lijstje van de club van Ten Kate voor de linkerkant.
Grote carriere en Ten Kate kent hem heel goed persoonlijk en vanuit z'n Barcelona tijd maar voordat er iemand voor links erbij moet komen ligt er helemaal aan of en wie er weg gaat bij Panathinaikos.

Dus eerst iemand weg, daarna zou hij in aanmerking kunnen komen omdat hij op het lijstje van Ten Cate staat, hoewel ik als ik van Bronckhorst was liever in NL afbouwen...
sevillana
 sevillana - zaterdag 25 juli 2009 - 18:14   quote  deeplink  
zal 't een dezer dagen wel eens aan hem vragen of misschien weet z'n oom er iets over te vertellen, woont vlak bij me in de buurt
R()b
 R()b - zaterdag 25 juli 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 17:12 schreef Boudewijn het volgende:
Voro zover ik de vertaling uit het grieks enigzins begrijp heeft Feyenoord v Bronckhorst niet aangeboden maar staat hij op het lijstje van de club van Ten Kate voor de linkerkant.
Grote carriere en Ten Kate kent hem heel goed persoonlijk en vanuit z'n Barcelona tijd maar voordat er iemand voor links erbij moet komen ligt er helemaal aan of en wie er weg gaat bij Panathinaikos.

Dus eerst iemand weg, daarna zou hij in aanmerking kunnen komen omdat hij op het lijstje van Ten Cate staat, hoewel ik als ik van Bronckhorst was liever in NL afbouwen...
Als Fr-Fans en kopie sites nou gewoon eens GOED checken wat er staat.
I.p.v maar een beetje te raden , wtf zijn dan voor sites joh?
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 25 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Dat ie op het lijstje van Ten Cate is al langer bekend , maar volgens mij heeft Gio dat hij absoluut niet weg wil, maar wie weet
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 25 juli 2009 - 21:00   quote  deeplink  
Iemand is weer bezig aan reatie's uit lokken, sprooktjes,
craven
 craven - zaterdag 25 juli 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 16:53 schreef Phyxsius het volgende:
Ze mogen de Cler gratis ophalen
Ik betaal zijn ticket wel
Dat noem ik nog eens hart voor de club :)
Candy
 Candy - zaterdag 25 juli 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Waaaat een onzin. Dat we er überhaupt op reageren.....
Pietje1
 Pietje1 - zondag 26 juli 2009 - 00:47   quote  deeplink  
Hier is de vertaling (door Google) van het artikel:

In de lijst Bronkchorst Hij is leuk!
print

, . Een van de tekortkomingen die door de mensen van Panathinaikos, heeft te maken met de linkerkant. , , . In feite, zal ik niet nee zeggen tegen een speler die aristeropodaro kunnen spelen niet alleen Buck chaf, maar ook binnen de linkerzijde. «» . De informatie uit het rapport dat Nederland stelde de «groene» de Giovanni Bronkchorst Hij is leuk.

, 34 . Voetballer met een grote carrière, nu is het 34e jaar van de leeftijd. , . De Tin richting heel goed bekend, en afgezien van een gemeenschappelijke oorsprong zijn werken in Barcelona.

, «». Natuurlijk, of dit zal afhangen van de verkoop en het uit de «klaver». , . Dat geldt in het geval van Buck, wanneer is er altijd de naam van Giourka Seitaridi.

«» . De Tin richting niet wil verplaatsen voordat «leeg» rooster enigszins. , . Dus we eerst verduidelijken wat verlaat de groep en vervolgens een nieuw woord voor een mogelijke verhuizing naar rechts of links. , . Hoe dan ook, het geval van een eventuele overdracht zou duidelijk na de wedstrijd met gewassen Praag.

, 0-0 . Ten aanzien van de Tsjechen, werd 0-0 in het hoofdkantoor van Teplitse de première van hun kampioenschap. , , . De in dit spel, aangezien de directe medewerker van Tin bevroren, Gkerarnt Hij is leuk NTER Lem. , . En natuurlijk is hij verliet het stadion met een glimlach, het kijken naar een van de ergste gewassen laatste seizoen bij Panathinaikos en het uitgesloten.

, , , , , , , , (78' ), (93' ), (70' ) , , ( ) . Blazek, Kousnir, Choumpnik, Repka, Pamits, Zoftsak, Vatsek, Chrousek, Zeman (78 'beller), Vilfrint (93' Giris) Cholenta (70 'Prountnikof) spelers geselecteerd in de technische Tsjechen, Joseph Chovanets die niet beschikbaar was (zoals zou gebeuren met Panathinaikos) de benadeelde Patrick Burger.

Succes met het lezen, want het is raar Nederlands zo... ;-)
Maar ik kan er geen overgang of interesse uithalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Pietje1 --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 juli 2009 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 00:47 schreef Pietje1 het volgende:
Succes met het lezen, want het is raar Nederlands zo... ;-)
Maar ik kan er geen overgang of interesse uithalen.
Google zuigt dan ook, gebruik Yahoo:

One of the voids that have located the persons of Panathinaikos, has it makes with the left side. For the precision, they would not say no in a [aristeropodaro] player that could play not only back half, but also in left. The information from Holland reports that was proposed in green [Tzobani] Eats [Mpronkchorst]. Footballer with big career, that henceforth is found in the 34th year of his age. [Ten] [Kate] knows him very well, one and beyond the common origin had collaborated in Barcelona. Certainly, whether it will become the particular movement will depend from the sales and the retirements from the clover. That precisely it is in effect also with the case of right back, where exists always the name of [Gioyrka] [Seitaridi]. [Ten] [Kate] does not want becomes some movement before [adeiasei] somehow [roster]. Thus, first it will clarify who will leave from the team and afterwards will become conversation for likely new movement for either left or right. As it has, the affair of some likely transcription will clarify afterwards the matches with the Ulex Prague. With regard to their [Tsechoys], they remained in the 0-0 in the seat of [Teplitse] in the premiere of their championship. Present in this match, gave the direct collaborator of [Ten] [Kate], [Gkerarnt] Eats [Nter] [Lem]. And naturally it left from the ground with grins, watching a Ulex villain from the passed season when also the Panathinaikos excluded him. [Mplazek], [Koysnir], [Choympnik], [Repka], [Pamits], [Zoftsak], [Batsek], [Chroysek], [Zeman] (78'? Calling), [Bilfrint] (93'? [Giris]), [Cholenta] (70'? [Proyntnikof]) the players that selected the technician of [Tsechon], [Giozef] [Chobanets], which did not have in his disposal (as it will also happen with the Panathinaikos) the wounded person Patrick [Mpergker].
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2009 - 08:53   quote  deeplink  
Van mij mag t waar zijn. Ondanks dat t een echte Feyenoorder is, twijfel ik of hij zn salaris nog wel waard is.
bjorn
 bjorn - zondag 26 juli 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:
Van mij mag t waar zijn. Ondanks dat t een echte Feyenoorder is, twijfel ik of hij zn salaris nog wel waard is.
mee eens zo goed is hij niet meer en op het middeveld hebben we genoeg spelers die even goed zijn en als linker verdediger hebben we de cler. meschien krijgen we nog 1 tot 2 miljoen kunnen we weer wat schulden afbetalen
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 26 juli 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:
Van mij mag t waar zijn. Ondanks dat t een echte Feyenoorder is, twijfel ik of hij zn salaris nog wel waard is.
Ik denk er net zo over. Hij heeft veel overtredingen nodig dit omdat hij regelmatig te laat is. Onder van Marwijk (die ik nog steeds een van de oorzaken vind van het verval)zijn de spelers waar van Bronkhorst er een is gehaald maar ze hebben allemaal een beetje dezelfde mentaliteit, aardige jongens, maar de wil van moeten winnen is er niet meer. Het blijkt ook uit het interview met hem. Op de vraag of dat hij linksachter staat dit seizoen, een lauw antwoord. "De trainer bepaald, maar ik heb vorig seizoen alleen bij blessures op die plek gespeeld". Nee hij moet zeggen mijn plaats waar ik het beste tot mijn recht kom is het middenveld en voor die plek ga ik en zal ik door mijn spel opeisen.
sevillana
 sevillana - zondag 26 juli 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 10:06 schreef bjorn het volgende:

[..]

mee eens zo goed is hij niet meer en op het middeveld hebben we genoeg spelers die even goed zijn en als linker verdediger hebben we de cler. meschien krijgen we nog 1 tot 2 miljoen kunnen we weer wat schulden afbetalen
ik zie toch echt liever Gio spelen dan De Cler op LB. kunnen ze die niet aan Henkie en z'n griekse vrienden aanbieden?
bjorn
 bjorn - zondag 26 juli 2009 - 12:49   quote  deeplink  
als je gio verkopen kunnen ze meschien youssef el-akchaoui kopen vind ik beter dan de cler.
Royaal
 Royaal - zondag 26 juli 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 12:49 schreef bjorn het volgende:
als je gio verkopen kunnen ze meschien youssef el-akchaoui kopen vind ik beter dan de cler.
haha 1 verkoop aan concurrent (de zeeuw) deed AZ al moeilijk over....
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 juli 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 12:55 schreef Royaal het volgende:

[..]

haha 1 verkoop aan concurrent (de zeeuw) deed AZ al moeilijk over....
ja gelukkig speelt akchaoui bij NEC.....
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 26 juli 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja gelukkig speelt akchaoui bij NEC.....
het valt ook niet mee zo vroeg op de dag al scherp zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Van Bronckhorst aangeboden bij Panathinaikos"









0.0084691