|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Feyenoord - Sampdoria |
|
|
|
[FR12] Dick
|
|
|
Feyenoord Sampdoria
Zondag 26 juli om 14:30 uur in De Kuip Scheidsrechter: Wiedemeijer
Vermoedelijke opstellingen: Feyenoord: Darley; Fernandez, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, Bruins, Fer; Slory, Makaay en Cissé. Sampdoria: Castellazi; Cacciatore, Lucchini, Rossi, Zauri; Franceschini, Sammarco, Cassano, Padalino; Pazzini en Palombo.
Wat gaan we doen vandaag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door [FR12] Dick -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
[FR12] Dick
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
oef.. kan je wel streaming kijken ofzo? |
|
|
|
|
[FR12] Dick
|
|
|
quote: Nee heb ik geen tijd voor tijdens m'n werk, maarja volgend week als het echt gaat beginnen ben ik er wel... |
|
|
|
|
referee
|
|
|
wat moeten we nou weer met die slory in de basis met afstand de meest overschatte speler bij ons |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 11:12 schreef referee het volgende:wat moeten we nou weer met die slory in de basis met afstand de meest overschatte speler bij ons dat ehmmm..snap jij niet,zoals ik ook niet hahahah..en zoals zovelen niet..maar been waarschijnlijk wel weer.. vind been de juiste man voor onze jongens..en ben overal eens met hem,maar over slory niet!voegt niks toe! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
biseswar kan op die positie meer dan slory hm nu ik nadenk bisseswar kan op elke positie meer dan slory |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
je moet gewoon structuur brengen in het team..makaay?nou vooruit dan maar:S.. cisse??ok!slory?not!!
als je met makaay en cisse wilt samen spelen oke..maar dan met biseswar!!!en geen slory sjonge jonge
en daarbij???been wou toch met zijn sterkste opstelling gaan spelen?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Maar.. FR DICK? hoe kom je aan die opstelling dan? |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 11:24 schreef Royaal het volgende:biseswar kan op die positie meer dan slory hm nu ik nadenk bisseswar kan op elke positie meer dan slory hhahaha idd.. |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
ben bang dat Been meer ziet in Slory dan in Biseswar , ik vind ze allebei niet echt van t nivo dat we nastreven en verwacht ook dat ze allebei over 2mnd niet meer vaste basisspelers zijn maar zijn voorbijgestreefd door een jonge verrassing........... |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Been is aan het saneren. Er zijn nog 5 weken tot aan het einde van de tarnsferperiode. Enkele spelers zullen hun conclusie trekken en hun zaakwaarnemer de opdracht geven naar een andere club voor ze op zoek te gaan. De jonge spelers zitten in de talent pools en moeten echt een keer geld opbrengen en dat kan alleen maar als ze spelen. Het is echt niet zo dat de geldschieters zeggen hier heb je een paar centen en doet er mee wat je wilt. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 14:09 schreef sasja50 het volgende:ben bang dat Been meer ziet in Slory dan in Biseswar , ik vind ze allebei niet echt van t nivo dat we nastreven en verwacht ook dat ze allebei over 2mnd niet meer vaste basisspelers zijn maar zijn voorbijgestreefd door een jonge verrassing........... Biseswar vind ik zelf toch wel goed Moet misschien wat meer een teamspeler worden
Slory is razendsnel Zijn balcontrole moet beter, dan is hij zeer gevaarlijk
Wie gaat die jonge verrassing worden? Ik dacht dat Pattinama bij Excelsior zat Ik heb er verder niet een op het oog voor die positie |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
kut opstelling : Bruins en Slory erin?? Val met wel tegen van mario om deze twee omhoog gevallen waardeloze voetballers op te stellen in zijn zogenaamde sterkste opstelling!! Oke Wijnaldum,Ignjatovic,Tomasson,van Dijk en Mulder zijn dan licht geblesseerd, maar toch die twee wijvenvoetballers!!! Dan kan je nog beter Biseswar en Landzaat erin zetten............... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 14:39 schreef antoniorijen het volgende:kut opstelling : Bruins en Slory erin?? Val met wel tegen van mario om deze twee omhoog gevallen waardeloze voetballers op te stellen in zijn zogenaamde sterkste opstelling!! Oke Wijnaldum,Ignjatovic,Tomasson,van Dijk en Mulder zijn dan licht geblesseerd, maar toch die twee wijvenvoetballers!!! Dan kan je nog beter Biseswar en Landzaat erin zetten............... JA Landzaat als nummer 10...
Ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt... |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
krijg je die kk wielrennen erdoor heen..echt..ik kan er bijna om lachen:@ |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Word net gebeld door Kadaver, die staan nu nog in de rij.. Dr staan voor de kassa's ongeveer een rij tot bijna bij t station joh. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ze dicteren de wedstrijd... |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
ik heb momenteel geen goed woord over voor feyenoord als club zijnde..golddiggers..
wel lekker dat we 1-0 voor staan en domineren:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:Word net gebeld door Kadaver, die staan nu nog in de rij.. Dr staan voor de kassa's ongeveer een rij tot bijna bij t station joh. zo dan..haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 15:01 schreef erwin-letteboer het volgende:ik heb momenteel geen goed woord over voor feyenoord als club zijnde..golddiggers.. wel lekker dat we 1-0 voor staan en domineren:D das ook gelul joh. Zo'n laatste oefenwedstrijd voor t seizoen hoort de kuip vol te zitten. Dat we dr vervolgens zelf niet zitten heeft een ieder zn reden voor (ik heb bijvoorbeeld geen auto, ingeleverd vrijdag en morgen de nieuwe halen :) )
Ik geef ze gelijk. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
gvd..niet eens alle kassa's zijn open terwijl ze bang waren voor drukte hoe stom kun je zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:[..] das ook gelul joh. Zo'n laatste oefenwedstrijd voor t seizoen hoort de kuip vol te zitten. Dat we dr vervolgens zelf niet zitten heeft een ieder zn reden voor (ik heb bijvoorbeeld geen auto, ingeleverd vrijdag en morgen de nieuwe halen :) ) Ik geef ze gelijk. en ik niet:P haha..nee ergens heb je wel een punt:) |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
2-0!!!! verdiende rooie kaart en penalty hahaha |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
2-0 mooi , alleen kunnen Slory en Bruins nog steeds niet bekoren!! Misschien veranderd dat nog, gaat in ieder geval de goeie kant op.............. |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
hahaha zag jij het ook vond het zowieso een verdiende rode kaart!luister radio rijnmond lol!!die heeft altijd gelijk alleen dat feyenoordsupporters het kampioenschap niet ind e mond mogen nemen daar heeft rijnmond geen gelijk in!!FEYENOORD MOET ALTIJD KAMPIOEN WORDEN!!en er waren amsterdamse feyenoordsupporters op de tour de france !!net als ik alleen ik ben thuis !!lol |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: Ik ben ook geen fan van Landzaat maar die ik liever dan Bruins. Nog liever de Guzman..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kadaver is nu pas binnen. Ze hebben wel de kaarten voor 50% gekregen...
Dat mag ook wel als je de helft mist :) |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
wat een stelletje strondkadavers zeg!!..50% is wel netjes |
|
|
|
|
FRleiden
|
|
|
zozo netjes hoor weet iemand misschien wie de 2de gemaakt heeft en wie rood heeft gekregen bij samp. alvast bedankt |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
fer kopbal en bruins strafschop
wie er rood heeft gehad van sampdoria whahaha ja nu ga je te ver!!P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Ron666 -- |
|
|
|
|
FRleiden
|
|
|
hahahah oke ieder geval bedankt man :D |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
rossi dat is toch een wielrenner of motorcoureur!??P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Ron666 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:Kadaver is nu pas binnen. Ze hebben wel de kaarten voor 50% gekregen... Dat mag ook wel als je de helft mist :) lollig ja halve prijs , halve wedstrijd......................... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
IK HEB NOG 3,50 WANNEER MAG IK NAAR BINNEN |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 90 mins voor 10 eypo. 9mins per eypo 9x3.5= 31.5 minuut.
15:43 en 30sec mag je naar binnen. |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
dan moet ie nog opschieten haha |
|
|