BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE GUZMAN ( JA zeg het maar )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 26 juli 2009 - 16:40   quote  deeplink  
BIJ TEKENEN OF VERKOPEN OF NAAR DE BELOFTENS
Ron666
 Ron666 - zondag 26 juli 2009 - 16:42   quote  deeplink  
BIJTEKENEN NATUURLIJK!!!!
schiedam
 schiedam - zondag 26 juli 2009 - 16:44   quote  deeplink  
verkopen want hij gaat toch niet bijtekenen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 26 juli 2009 - 16:44   quote  deeplink  
tja MAAR WIL HIJ DAT...........................(ron 666)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door De koi hoek.nl --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 26 juli 2009 - 16:45   quote  deeplink  
bij tekenen..zo niet..nr de beloftes idd
Ron666
 Ron666 - zondag 26 juli 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:44 schreef De koi hoek.nl het volgende:
tja MAAR WIL HIJ DAT...........................(ron 666)
ja als die een echte feyenoorder is wel jah!!!en anders verkopen we hem voor een fiks bedrag!!!als dat nog kan want zijn contract loopt af!!kijk als de guzman niet wilt verlegen omdat tie denkt niet weg te kunnen moet feyenoord met de guzman om de tafel gaan zitten en seggen luister de guzman jij verlengt je contract zodat wij als er een club komt voor jouw alsnog voor een goed bedrag kan verkopen dat beloven we je!!want dan hebben we er beiden nog wat aan!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door Ron666 --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 26 juli 2009 - 16:49   quote  deeplink  
bijtekenen natuurlijk wat ie nooit ga doen omdat Feyenoord hem een mooie transfer naar Engeland door de neus heeft geboord!! Ik zou het wel weten als je zo ben behandeld, gewoon lekker uitzitten en gratis uit de kuip vertrekken................
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 26 juli 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:49 schreef antoniorijen het volgende:
bijtekenen natuurlijk wat ie nooit ga doen omdat Feyenoord hem een mooie transfer naar Engeland door de neus heeft geboord!! Ik zou het wel weten als je zo ben behandeld, gewoon lekker uitzitten en gratis uit de kuip vertrekken................
hij kan ook luisteren naar de supporters die hem al jaren steunen
teken voor 1 jaar bij en vertrek dan.
verdien de club ook nog wat......................................
The Q
 The Q - zondag 26 juli 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Bij laten tekenen met een gelimiteerde transfer bedrag van 10 mil ofzo zijn bijde partijen blij denk ik
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 26 juli 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:56 schreef The Q het volgende:
Bij laten tekenen met een gelimiteerde transfer bedrag van 10 mil ofzo zijn bijde partijen blij denk ik
is beter als niks.............maar
al denk ik dat pisv ...020... of ze smelten de kazen hem gelijk binnen willen halen
voor die 10 miljoen
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 26 juli 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:56 schreef The Q het volgende:
Bij laten tekenen met een gelimiteerde transfer bedrag van 10 mil ofzo zijn bijde partijen blij denk ik
Hij moet wel willen.
PieterBos
 PieterBos - zondag 26 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Wat een bullshit.
Gewoon opstellen en zorgen dat je volgend jaar CL speelt dan wil hij wel blijven.
Naar beloftes bereik je niks mee, behalve dat je dit jaar ook niks aan hem hebt.
Niet doen dus.

Opstellen en zorgen dat hij wel bij "moet" tekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door PieterBos --
bjorn
 bjorn - zondag 26 juli 2009 - 18:25   quote  deeplink  
hopen dat ie ze contract verlengt en dat we hem daarna voor een flink bedrag kunnen verkopen of zoals pieterbos zegt behouden.
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:56 schreef The Q het volgende:
Bij laten tekenen met een gelimiteerde transfer bedrag van 10 mil ofzo zijn bijde partijen blij denk ik
een erg slechte spelling.
al is het wel een aardige optie.
de flh
 de flh - zondag 26 juli 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:40 schreef De koi hoek.nl het volgende:
BIJ TEKENEN OF VERKOPEN OF NAAR DE BELOFTENS
Amen!!

Fantastische voetballer, maar dit gedrag kan hij echt niet maken.

wij hebben hem opgeleid. natuurlijk is hij één vd slachtoffers geweest van het wanbeleid bij feyenoord.

maar hij moet wel redelijk blijven. hij is één van de meest getalenteerde voetballers die we hebben. Als we daar al geen geld aan verdienen, waar dan wel aan????

voor 1 jr bijtekenen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 26 juli 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:53 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

hij kan ook luisteren naar de supporters die hem al jaren steunen
teken voor 1 jaar bij en vertrek dan.
verdien de club ook nog wat......................................
DAT ZEG IK .................GAMMA...................
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 26 juli 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Gewoon opstellen die gozer ook al wil hij niet bijtekenen. Stel je kan kampioen worden en hij knalt de beslissende erin en je speelt champion leauge. Dan heeft hij ons alsnog een kampioensschap opgeleverd veel geld volgend jaar in de champions leauge, nou dan mag hij van mij wel gratis vertrekken als nu naar de beloftes doen geen prijs en alsnog gratis weg.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 juli 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Bijtekenen, niet bijtekenen of verkopen
In alle gevallen hem blijven behandelen als een volwaardig selectie lid
puffin
 puffin - zondag 26 juli 2009 - 19:54   quote  deeplink  
zet Guzman de spiegel voor en vraag hem: wat heb je vorig seizoen voor de club betekent. Misschien zegt hij: ,,Ik heb de wedstrijd tegen Heracles verkloot door onnodig rood te pakken bij 0-1 voorsprong, daarna ben ik geschorst en bij terugkeer was ik geblesseerd en bleef dat tot na het seizoen. Dus, ik heb de club weinig lol geboden. Daarom vind ik het fideel als ik komend seizoen voluit ga voor mijn plek en het elftal, bijteken voor een jaar en een gelimiteerd transferbedrag afspreek zodat ik wel wegkan -dat wil ik namelijk- maar dat mijn cluppie Feyenoord er ook nog iets aan terugverdient.'' Maar of dhr. Guzman zo wil denken...
Let the dreams come true!
R()b
 R()b - maandag 27 juli 2009 - 00:14   quote  deeplink  
Bijtekenen voor 1 jaartje , met de belofte volgend jaar zomer een transfer.
Of bij een goed bod aankomende winter al.
Idd zoals koihoek al zei : doe het dan voor ons.
G-child
 G-child - maandag 27 juli 2009 - 00:26   quote  deeplink  
Vandaag wederom, spel van de Guzman 2x beter dan menigeen Feyenoorder.
Deze jongen buiten de selectie houden is stom of hij nou tekent of niet.
Opstellen en hem zo blij laten zijn als na zijn goal vandaag, dan tekent hij vanzelf. Voetbal is plezier hebben en winnen zonder Guzzie maken we het ons ontzettend moeilijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door G-child --
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Gewoon laten spelen, we hebben hem nodig.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 27 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 09:40 schreef hotjumper het volgende:
Gewoon laten spelen, we hebben hem nodig.
en gratis de deur uit laten lopen zeker.
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juli 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:30 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

en gratis de deur uit laten lopen zeker.
dat doet ie ook als hij niet speelt, kan je hem beter gebruiken.
netsurfer
 netsurfer - maandag 27 juli 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Liefst bij laten tekenen natuurlijk, maar dat gaat hij niet doen vrees ik. Dan toch maar alsnog proberen te verkopen. Beter een beetje inkomsten dan volgend jaar gratis de poort uit.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 27 juli 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 12:36 schreef netsurfer het volgende:
Liefst bij laten tekenen natuurlijk, maar dat gaat hij niet doen vrees ik. Dan toch maar alsnog proberen te verkopen. Beter een beetje inkomsten dan volgend jaar gratis de poort uit.
al is het maar voor 1 jaar
Shiva
 Shiva - dinsdag 28 juli 2009 - 00:55   quote  deeplink  
die is zich in de kijker aan t spelen.
mss moeten we leer trekken uit de fase met diego.
gewoon hem t vetrouwen gunnen.
wie weet wat het voor moois t gaat brengen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 30 juli 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 00:55 schreef Shiva het volgende:
die is zich in de kijker aan t spelen.
mss moeten we leer trekken uit de fase met diego.
gewoon hem t vetrouwen gunnen.
wie weet wat het voor moois t gaat brengen.
ik hoop met je mee...................................
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Is ie nou al weg?
Of bijgetekend?
chriscor
 chriscor - donderdag 20 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Verkopen als hij toch niet wil bij tekenen laat hem dan maar gaan.
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 17:01   quote  deeplink  
weg ermee bruins is beter
Ron31
 Ron31 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:04   quote  deeplink  
bijtekenen!
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 16:40 schreef De koi hoek.nl het volgende:
BIJ TEKENEN OF VERKOPEN OF NAAR DE BELOFTENS
vorig jaar werd er 15miljoen geboden.
nu zijn er geen clubs met miljoenen voor hem en hij weigert bij te tekenen
hij wilt volgend jaar gratis de deur uitlopen zodat tie meer geld kan opstrijken
Heeft feyenoord wel pecht vind ik

Bastos bij Lyon beste voetballer in Frankrijk koste 18 miljoen mooi doelpunt gister
die had van Feyenoord kunnen zijn.

De Guzman vorig jaar 15 miljoen nu krijgen ze dat bedrag nooit meer en nu wachten clubs
tot volgend jaar als tie gratis weg kan..

en Peter Bosz meer dan 30miljoen weggegooid

zijn toch grote bedragen.

Vraagje aan jullie
Ik weet dat rijke Arabieren en OlieSjeiks alleen club in grote competities willen kopen
Maar denk dat Feyenoord ook interresant is voor hun
En je hebt ook rijke mensen die geen geld hebben voor clubs in Engeland maar wel in lagere competities...

Heeft Feyenoord zo'n rijke man nodig ??
ik ben van mening om snel weer terug te komen naar de top
en financieel geen zorgen meer te hebben,Ik denk van wel
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
als ie echt niet bijtekent verkopen voor een leuk bedrag ( 3 a 5 milj) anders houden en ook gewoon laten spelen als ie dat goed doet , en dan hopen dat ie t zo naar zijn zin krijgt en alsnog bijtekent , goede optie is wel om hem een gelimiteerde transfersom voor te stellen als hij 1 of 2 jaar bijtekent.

Dit blijft een moeilijke zaak , veel supporters verwijten hem gebrek aan clubliefde maar dat zijn gedachte van supporters en hij is een professionele voetballer die zo hoog mogelijk wil spelen en zoveel mogelijk wil verdienen en ook dat is zijn goed recht , en als hij transfervrij is kan hij bij meer clubs aan de slag en een hoger salaris eisen.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 20 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
veruit de beste feyenoorder op dit moment, heeft gezegt te willen bijtekenen mits feyenoord hem iets interessants bied. Maarja dat kan feyenoord niet omdat ze de bejaarden twee jaar geleden alles gaven wat ze wilden.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 20 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:07 schreef AFCajax het volgende:

[..]

vorig jaar werd er 15miljoen geboden.
nu zijn er geen clubs met miljoenen voor hem en hij weigert bij te tekenen
hij wilt volgend jaar gratis de deur uitlopen zodat tie meer geld kan opstrijken
Heeft feyenoord wel pecht vind ik

Bastos bij Lyon beste voetballer in Frankrijk koste 18 miljoen mooi doelpunt gister
die had van Feyenoord kunnen zijn.

De Guzman vorig jaar 15 miljoen nu krijgen ze dat bedrag nooit meer en nu wachten clubs
tot volgend jaar als tie gratis weg kan..

en Peter Bosz meer dan 30miljoen weggegooid

zijn toch grote bedragen.

Vraagje aan jullie
Ik weet dat rijke Arabieren en OlieSjeiks alleen club in grote competities willen kopen
Maar denk dat Feyenoord ook interresant is voor hun
En je hebt ook rijke mensen die geen geld hebben voor clubs in Engeland maar wel in lagere competities...

Heeft Feyenoord zo'n rijke man nodig ??
ik ben van mening om snel weer terug te komen naar de top
en financieel geen zorgen meer te hebben,Ik denk van wel
ik zeg laat maar komen die arabieren of russen of wie dan ook. als er maar geld komt
het is te lang geleden dat het seizoen draaide om ajax-feyenoord en feyenoord-ajax. tijd om de orde te herstellen :P
Snoek
 Snoek - donderdag 20 augustus 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Hij heeft nog helemaal geen aanbieding gehad van feyenoord om bij te tekenen , dus dat wordt lastig , ze zitten in een situatie dat ze hem pas een aanbieding kunnen doen als er paar dure krachten met een doorlopend contract zoals Hofland en de Cler vertrekken .

Sowieso veel laten spelen , wordt je team beter van en hij kan zich in de kijker spelen om in de winterstop te vertrekken of bijdragen aan zo'n goed mogelijk seizoen .

zeg niet dat het allebei niet kan maar haal liever weer europees voetbal dan dat we de Guzman verkopen .

de kans op europees voetbal is het grootst met zo'n sterk mogelijke selectie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Snoek --
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 17:18   quote  deeplink  
@BRAYY
De wedstrijden Ajax-Feyenoord blijven mooie klassiekers op welke plaats ze ook staan in de competitie maar idd het zou meer glans hebben als ze elk jaar mee doen om het kampioenschap..

@Snoek
Hij heeft aangegeven niet bij te willen tekenen en hij heeft aangegeven weg te willen nu of volgend jaar dus bij tekenen heeft voor hem dan geen nut volgend jaar kan die veel eisen bij een club als tie transfervrij is..
Daarom is er nu ook geen club met miljoenen voor hem ook omdat tie vorig jaar veel geblesseerd was dus 3 a 5 miljoen gaan ze sowieso niet krijgen voor hem..
vooral niet als clubs weten dat tie volgend jaar gratis is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door AFCajax --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:26   quote  deeplink  
denk dat 3 milj wel haalbaar is hoor , zeker als hij alleen weg wil naar grotere competitie.

Aissati had ook niet zo lang meer en daar gaven ze toch ook nog flinke centen voor.

Guzman staat te boek als een groot talent ook al heeft hij een jaar niet gespeeld.

Clubs weten idd dat hij volgend jaar transfervrij is maar weten ook dat hij dan zelf tekengeld eist en de concurrentie van andere clubs groter zal zijn om hem te halen en dan zijn de kosten uiteindelijk gelijk.
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Kuyt-constructie: 2-3 bijtekenen, bij een goede club voor hem en een goed bod voor Feyenoord, verkopen
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:42   quote  deeplink  
maar Kuyt was verder en wist dat er wel een grote club zou komen , Guzman is nog niet zover en wil echt graag nu al naar buitenland hij heeft hier ook geen familie enzo....
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Feyenoord is zijn familie en zijn broer zit in Spanje
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
dus niets wat hem hier houd , die jongen is op 13 jarige leeftijd naar Nederland gekomen met een droom , stap 1 heeft hij gemaakt dat is Feyenoord 1 nu heeft hij een beetje het gevoel dat ie niet veel meer leert (wat natuurlijk niet waar is) en wil naar een hoger nivo , wellicht is voor hem de v Persie manier ook goed.
Snoek
 Snoek - donderdag 20 augustus 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:18 schreef AFCajax het volgende:
@BRAYY
De wedstrijden Ajax-Feyenoord blijven mooie klassiekers op welke plaats ze ook staan in de competitie maar idd het zou meer glans hebben als ze elk jaar mee doen om het kampioenschap..

@Snoek
Hij heeft aangegeven niet bij te willen tekenen en hij heeft aangegeven weg te willen nu of volgend jaar dus bij tekenen heeft voor hem dan geen nut volgend jaar kan die veel eisen bij een club als tie transfervrij is..
Daarom is er nu ook geen club met miljoenen voor hem ook omdat tie vorig jaar veel geblesseerd was dus 3 a 5 miljoen gaan ze sowieso niet krijgen voor hem..
vooral niet als clubs weten dat tie volgend jaar gratis is.
weet niet hoe je erbij komt , heeft die nooit letterlijk gezegd , hij staat open voor meerdere opties , zelfs bijtekenen is nog een optie mits die belangrijk wordt gemaakt ( heeft die letterlijk in de shipping club gezegd , stond ook in de vi ) , hij heeft nog geen aanbod gehad om bij te tekenen , noem ook nergens bedragen maar je moet gewoon afwachten wat er komt en hoe onze competitie loopt , loopt die boven verwachting dan kan je hem goed gebruiken , anders moet je hem misschien wel gewoon verkopen voor 2 miljoen tijdens de winterstop , wordt er minder geboden dan gewoon bij de selectie houden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:27   quote  deeplink  
Is ie al weg?
douwe 1970
 douwe 1970 - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Aan de andere kant is hij ook Feyenoord het e.e.a. verschuldigd, hij heeft van Feyenoord de kans gekregen, is langdurig geblesseerd geweest en met de rode kaart tegen Heracles heeft hij ons vorig jaar een valse start bezorgd...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:40 schreef douwe 1970 het volgende:
Aan de andere kant is hij ook Feyenoord het e.e.a. verschuldigd, hij heeft van Feyenoord de kans gekregen, is langdurig geblesseerd geweest en met de rode kaart tegen Heracles heeft hij ons vorig jaar een valse start bezorgd...
die valse start kwam door die mongool van Verbeek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door hotjumper --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Bijtekenen, verkopen en anders misbruiken!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:41 schreef Arie.Klooster het volgende:
Bijtekenen, verkopen en anders misbruiken!
volgens mij zit je op het verkeerde forum...
douwe 1970
 douwe 1970 - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Volgens mij gaf de Guzman de elleboog en niet Verbeek bij een 1-0 voorsprong

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE GUZMAN ( JA zeg het maar )









0.0098350