BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE GUZMAN ( JA zeg het maar )

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
agneovo
 agneovo - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 18:38 schreef de flh het volgende:

[..]

Amen!!

Fantastische voetballer, maar dit gedrag kan hij echt niet maken.

wij hebben hem opgeleid. natuurlijk is hij één vd slachtoffers geweest van het wanbeleid bij feyenoord.

maar hij moet wel redelijk blijven. hij is één van de meest getalenteerde voetballers die we hebben. Als we daar al geen geld aan verdienen, waar dan wel aan????

voor 1 jr bijtekenen.
Redelijk blijven??hij heeft groot gelijk..ze hebben gewoon weer zitten slapen bij feyenoord..ze hadden 2jaar geleden zijn contract open moeten breken en flink verlengen maar zoals gewoonlijk doen ze alles op het laatste moment
Dick
 Dick - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Over mongolen te hebben.
ik kan er hier nog veel meer.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:54 schreef agneovo het volgende:

[..]

Redelijk blijven??hij heeft groot gelijk..ze hebben gewoon weer zitten slapen bij feyenoord..ze hadden 2jaar geleden zijn contract open moeten breken en flink verlengen maar zoals gewoonlijk doen ze alles op het laatste moment
Wat is dat toch dat er zoveel lutsers zijn die denken alles te weten wat er speelt in voetballand. Automatisch geven ze elke keer weer de club overal de schuld van zonder dat ze weten wat de rol is van de speler zelf, zijn makelaars, zijn managers, zijn vriendin en zijn psycholoog.

Zolang ik niet weet wat er allemaal echt speelt, ga ik niemand verorodelen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
maar wie heeft hem opgesteld?
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:06   quote  deeplink  
leuk..we moette nog 9 dagen ofso?9 dagen om hem zien kwijt te raken, geloof me anders lopen we 10 miljoen mis ongeveer..gvd..komt me bekend voor.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:06 schreef erwin-letteboer het volgende:
leuk..we moette nog 9 dagen ofso?9 dagen om hem zien kwijt te raken, geloof me anders lopen we 10 miljoen mis ongeveer..gvd..komt me bekend voor.
die zijn we vorig jaar al misglopen
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
10 miljoen lijkt me ietwat optimistisch
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wat is dat toch dat er zoveel lutsers zijn die denken alles te weten wat er speelt in voetballand. Automatisch geven ze elke keer weer de club overal de schuld van zonder dat ze weten wat de rol is van de speler zelf, zijn makelaars, zijn managers, zijn vriendin en zijn psycholoog.

Zolang ik niet weet wat er allemaal echt speelt, ga ik niemand verorodelen
je hebt gelijk rovert..feyenoord bestaat uit mensen met verstand,net als ieder andere club helaas..dus ik denk dat dit zeker niet de fout van feyenoord alleen/zelf is..+ wij horen ook niet alles wat er speelt binnen onze club..als ik iemand moet veroordelen,veroordeel ik guzzie zelf..maar goed..nog 9 dagen ofso is de transfermarkt open, ben dus wel benieuwd!!1 ding is zeker..ik persoonlijk vind het niet nodig,mocht de guzman gaan,dat we nog een 10 nodig hebben.steek het geld in de zak, en verlaag je schulden weer
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:10   quote  deeplink  
Zeg erwin, nu even iets belangrijkers, waar ben je al die tijd geweest?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:54   quote  deeplink  
De Guzman met Swansea naar finale League Cup

jonathan-de-guzman-swansea-city.jpg

Ex-Feyenoorder Jonathan de Guzman heeft met zijn club Swansea City de finale van de League Cup bereikt, het tweede bekertoernooi in Engeland na de FA Cup. De ploeg van trainer Michael Laudrup hield op eigen veld Chelsea op 0-0. Dat was na de verrassende zege van 0-2 eerder deze maand in Londen genoeg om de eindstrijd te halen.

Bij Swansea stond De Guzman, die eerder op woensdag werd opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal, in de basis. Een andere voormalig speler van Feyenoord, Dwight Tiendalli, bleef wel op de bank. Swansea speelt op 24 februari in de finale op Wembley tegen Bradford City. De ploeg uit League Two, het vierde profniveau in Engeland, schakelde dinsdag Aston Villa uit.

Aanvaller Eden Hazard van Chelsea zorgde in de slotfase van het duel met Swansea nog voor de nodige commotie. De Belgische international stoorde zich nogal aan getreuzel bij een ballenjongen van de thuisploeg. In een poging om hem de bal te ontfutselen, schopte Hazard de op de grond liggende tiener duidelijk zichtbaar in de onderbuik.

14ucleh.gif
Bron:Rijnmond
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 januari 2013 - 06:42   quote  deeplink  
Dikke fucking /care, met je graafmachine.
craven
 craven - donderdag 24 januari 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Dat waren nog eens topic starters!!!
van geil
 van geil - woensdag 27 februari 2013 - 16:48   quote  deeplink  
mag van mij terug komen.
JanM
 JanM - woensdag 27 februari 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 16:48 schreef van geil het volgende:
mag van mij terug komen.
Samen met Drenthe, Kuijt en Kalou! Jammer dat Van Wonderen net naar Twente is, maar De Wolf en Bosvelt zijn ook nog wel beschikbaar ;-P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 februari 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Van mij mag de Guzman ook wel terugkomen, maar dat zit er uiteraard niet in...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2013 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE GUZMAN ( JA zeg het maar )









0.0099799