|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Waar kan ik de Samenvatting Feyenoord-Sampdoria kijken? |
|
|
|
bultage
|
|
|
Wordt er nog ergens een herhaling van de wedstrijd uitgezonden? |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
bultage
|
|
|
Op de feyenoord website zelf dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door bultage -- |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
word er opeens voor alles een topic geopend ofso als je wat beter om je heen luisterd was dat allang bekend |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Jaapoea
|
|
|
studio sport zendt alleen maar stomme zwemmen uit :S |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: In het overzicht dat aan het begin van de uitzending werd Feyenoord niet genoemd. Hadden zeker verwacht dat we zouden verliezen en dan hadden ze het vast en zeker wel uitgezonden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 19:12 schreef Madhopfc het volgende:[..] In het overzicht dat aan het begin van de uitzending werd Feyenoord niet genoemd. Hadden zeker verwacht dat we zouden verliezen en dan hadden ze het vast en zeker wel uitgezonden. Oja leuk we gaan boehoe doen tegen de gemene boeven uit Hilversum, dat is echt een leuk idee!!! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
wat een kutzooi geen beelden |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wanneer is de herhaling op eredivisie live? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
TVRijnmond melde vanmiddag dat zij de enige waren die bij de wedstrijd camera's hadden en dus morgen een verslag laten zien. Ik ga er van uit dat dat geen bluf was en dat dus vandaag niets is te zien. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Feyenoord heeft gewonnen hè , dan valt er niets negatief te zeggen en dat kan natuurlijk niet bij studio *j*x.
Moet je straks maar weer opletten, als Feyenoord goed begint aan de competitie hoe kort de samenvattingen zullen zijn. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 21:05 schreef RedWhiteBlack het volgende:[..] Feyenoord heeft gewonnen hè , dan valt er niets negatief te zeggen en dat kan natuurlijk niet bij studio *j*x. Moet je straks maar weer opletten, als Feyenoord goed begint aan de competitie hoe kort de samenvattingen zullen zijn. wat een calimerootje ben jij toch
Er was alleen een camera van rijnmond bij de wedstrijd en niks van de NOs/EL omdat het niet uitgezonden meer werd doordat Feyenoord dat niet wilde! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: er staat nergens dat Feyenoord-Sampdoria wordt uitgezonden. Alleen de oude tijden uitzending met daarin de documentaire over de winst van Feyenoord in de uefa cup en de moord op Pim Fortuyn.................................Dus ik weet niet welk teletekst jij heb , maar misschien dat ze de beelden van rijnmond tv mogen gebruiken?? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2009 - 21:38 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] wat een calimerootje ben jij toch Er was alleen een camera van rijnmond bij de wedstrijd en niks van de NOs/EL omdat het niet uitgezonden meer werd doordat Feyenoord dat niet wilde! ??????? zij zijn klein en ik ben groot en das niet eerlijk oh nee of was het nou andersom hahahaha Valt alleen op hè
Er zou een samenvatting uitgezonden worden in de uitzending van 18:05 tot 20:00, dat stond op teletekst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Maandagavond 20:30 op Eredivisielive. Volledige wedstrijd verslag Feyenoord - Sampdoria.
Maandag 27 juli kanaal 1 0:00 Eredivisie Live Text TV 16:30 Terugblik op het seizoen van ADO Den Haag. 17:00 FIFA Futbol Mundial 17:30 Mooiste Momenten Ajax 18:00 PSV TV 18:20 Feyenoord TV 18:40 Ajax TV 19:00 FIFA Futbol Mundial 19:30 Terugblik seizoen 08/09 20:30 Feyenoord - Sampdoria Verslag van het oefenduel 22:30 Ajax TV 22:50 Feyenoord TV 23:10 PSV TV 23:30 Mooiste Momenten FC Utrecht 0:00 Terugblik op het seizoen van Sparta met de trainer. 0:30 Eredivisie Live Text TV
Link: http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1773 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is allemaal komen te vervallen. Alleen rijnmond zend vanavond uit. |
|
|
|
|
Talk Of Sbeek
|
|
|
Deze wedstrijd zou live uitgezonden worden door Eredivisie Live. De NOS zou daar dan een korte samenvatting van kunnen uitzenden. Tot onze verbazing gebeurde eerstgenoemde niet. En kon het tweede dus ook niet. We moeten nog uitzoeken hoe het zit, maar er was i.i.g. geen registratie.
Met vriendelijke groet, NOS Publieksvoorlichting
Meta Beverwijk Het laatste nieuws op www.nos.nl
-------------------------------------------------------------------------------- Van: NOS Publieksvoorlichting Verzonden: maandag 27 juli 2009 10:27 Aan: 'robert knuppe' Onderwerp: RE: Feyenoord - Sampdoria
Beste Feyenoord supporter,
Dank u wel voor uw e-mail. Wij nemen alle reacties van onze kijkers serieus, daarom heb ik uw opmerking, ter informatie, doorgestuurd naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet, NOS Publieksvoorlichting
Meta Beverwijk Het laatste nieuws op www.nos.nl
-------------------------------------------------------------------------------- Verzonden: maandag 27 juli 2009 09:58 Aan: NOS Publieksvoorlichting Onderwerp: Feyenoord - Sampdoria
En zo zie je maar weer voor welke club ze bij de nos zijn (AJAX)
Wij als Feyenoord supporters zitten de hele avond te wachten om onze samenvatting te bekijken en wat krijgen we? NIKS
Hartelijk dank de nos.
Namens alle Feyenoord supporters
MAILEN NAAR NOS JOOD |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
nouhe...sorry mensen maar ik zie niks staan dat er een samenvatting op sport 1 / eredivisielive komt hoor.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: weet je ook hoelaat?? |
|
|
|
|
Ron666
|
|
|
gewoon kijken om kwart over 5 op tv rijnmond dan komt alles goed!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Ron666 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 11:34 schreef Talk Of Sbeek het volgende:En zo zie je maar weer voor welke club ze bij de nos zijn (AJAX) Wij als Feyenoord supporters zitten de hele avond te wachten om onze samenvatting te bekijken en wat krijgen we? NIKS Hartelijk dank de nos. Namens alle Feyenoord supporters MAILEN NAAR NOS JOOD robert knuppe> je bent een loser |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 16:06 schreef erwin-letteboer het volgende:nouhe...sorry mensen maar ik zie niks staan dat er een samenvatting op sport 1 / eredivisielive komt hoor.. dat klopt er komt ook niks , alleen te zien bij tv rijnmond rond kwart over elk uur na het rijnmond journaal!!!! |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
Er is een nieuwe topic met de link naar youtube. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
pfffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik heb geen beelden nodig, ik was erbij! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 19:03 schreef antoniorijen het volgende:[..] dat klopt er komt ook niks , alleen te zien bij tv rijnmond rond kwart over elk uur na het rijnmond journaal!!!! okee thnx antonio!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan hoef je het nog niet gezien te hebben... |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 16:06 schreef erwin-letteboer het volgende:nouhe...sorry mensen maar ik zie niks staan dat er een samenvatting op sport 1 / eredivisielive komt hoor.. Gisterenavond stond het er nog wel toen ik mijn post maakte. Ik heb die kutsouflé's van eredivisielive gemailt. Want hoe kun je een programmering maken , van iets WAT JE NIET HEB. Gloeiende gloeiende. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 22:32 schreef R()b het volgende:[..] Gisterenavond stond het er nog wel toen ik mijn post maakte. Ik heb die kutsouflé's van eredivisielive gemailt. Want hoe kun je een programmering maken , van iets WAT JE NIET HEB. Gloeiende gloeiende. zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden van bij hun;
bijv:
een leuke programmering maken en de tijden niet nakomen bijv; feyenoord tv heb laatst 1 hele dag ik geloof zelfs 3 dagen dezelfde feyenoord tv lopen opnemen en geen van allen was de volledige uitzending opgenomen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2009 - 22:38 schreef erwin-letteboer het volgende:[..] zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden van bij hun; bijv: een leuke programmering maken en de tijden niet nakomen bijv; feyenoord tv heb laatst 1 hele dag ik geloof zelfs 3 dagen dezelfde feyenoord tv lopen opnemen en geen van allen was de volledige uitzending opgenomen! Ja serieus? Slapen die gasten daar ofzo. Nu zenden ze Webley cup uit i.p.v onze samenvatting. Ik snap best dat Barcelona meer kijkers trekt , maar potdomme ze hebben 4 kanalen. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
whaha..idd..ik vind het sterk achteruit gegaan..evenals de commentatoren op eredivisie live..geen spanning niks, de commentator van tv rijnmond(radio) brengt het nog spannender met zijn kleine schoonheids foutjes |
|
|
|